Mitä halusit? Haluat vain lisää...
In This Moment - The In-Between
Onko tämä se
13
184
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Haluan nähdä, jutella ja olla me. ❤️ naiselta
- Anonyymi00002UUSI
Mul on tapana ilmestyä aina sopivasti. Ootko huomannu :D
- Anonyymi00003UUSI
Vai sittenkin epäsopivasti..?
- Anonyymi00004UUSI
Juuri tuota en toivo kellekään. Vaan juuri säästää toisen siltä. Vaan muutenhan itse on käynyt kaiken läpi turhaan toisen puolesta <3
Falling in reverse - popular monster.- Anonyymi00005UUSI
Tuskinpa sun turhamaisuudesta on ennenkä huolta kannettu. ;)
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Se ei ole ollut ominaisuus mistä kukaan olisi kantanut huolta omalta osaltani. Mitenkäs sinulla menee?
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Olet vähän hidas, ymmärrän. Mutta alatko jo ymmärtää miten tämä toimii pikkuhiljaa? Toki, jos haluat kusta omiin muroihisi, niin en aio estää.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Olet vähän hidas, ymmärrän. Mutta alatko jo ymmärtää miten tämä toimii pikkuhiljaa? Toki, jos haluat kusta omiin muroihisi, niin en aio estää.
Kysehän ei oo siitä, että mä olisin hidas, vaan siitä että teidän Vatipäitten liiga estätte mua pääsemästä yhtään mihinkään palveluun. " Vain hätäpuhelut sallittu, puhelimeen ei saa yhteyttä, ei tuu viestit, ei tuu puhelut, saldo nollassa just lisättynä, ei pääse kotikoneilla ees omaan pankkiinsa. Että kuse sinä vaan siihen omaan pottaas ja pidä turpas kiinni ja lakkaa vahtimasta toisten elämiä.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kysehän ei oo siitä, että mä olisin hidas, vaan siitä että teidän Vatipäitten liiga estätte mua pääsemästä yhtään mihinkään palveluun. " Vain hätäpuhelut sallittu, puhelimeen ei saa yhteyttä, ei tuu viestit, ei tuu puhelut, saldo nollassa just lisättynä, ei pääse kotikoneilla ees omaan pankkiinsa. Että kuse sinä vaan siihen omaan pottaas ja pidä turpas kiinni ja lakkaa vahtimasta toisten elämiä.
Mieti lisää mitä sanoin. Tai sitten jatka kusemista.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kiukku ei auta. Hätäpuhelut sinulla vielä toimii. Vielä.
- Anonyymi00011UUSI
Miten tuo laulu liittyy kirjoitukseesi?
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kiukku ei auta. Hätäpuhelut sinulla vielä toimii. Vielä.
Ai. Yrität niiku ihan tosissas uhkailla? No asunnottomanahan sulla on "edullista" koppihoitoa lähilaitoksessa. Ole hyvä.ja hoida ihan ite ittes sinne. ;)
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ai. Yrität niiku ihan tosissas uhkailla? No asunnottomanahan sulla on "edullista" koppihoitoa lähilaitoksessa. Ole hyvä.ja hoida ihan ite ittes sinne. ;)
Ei mene perille. En jaksa sinun suhteesi enää. Valitsit polkusi. Älä itke jälkeenpäin. Minä vaikenen nyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää2014347Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4413253Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142138Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa141790Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja51178- 741023
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691015Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat24941- 75908
- 54906