ja ymmärtää sen.
Sepultura - Politricks
Kyllä, haluan kuulla puheesi
14
189
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
En muista siitä puoliakaan ja et pysty uskomaan siitä puoliakaan. Ehkä teen siitä levyn, nimeks tulee "tiedän että olen vain sentimentaalinen hölmö, mutta mitä nämä merkit ovat?"
kuin hänelle
Luulempa, että olet jo vähän salakuunnellut.- Anonyymi00002UUSI
Sepulturassa ei ole koskaan ollut kyse sentimentalisuudesta.
- Anonyymi00005UUSI
Ei kukaan ole salakuunnellut.
- Anonyymi00003UUSI
Tämä on niin kova biisi että lisään tämän vielä tähän.
Sepultura - reject
Tiedätkö mikä on vialla? Minä en tiedä mikä on vialla..?- Anonyymi00004UUSI
Tiedätkö mikä on vialla? Minä en tiedä mikä on vialla? Jos haluat olla ystävä! Sinun täytyy vastustaa!
- Anonyymi00006UUSI
Siansaksa ei kiinnosta, mut Sepulturaa on keikallaki kuunneltu. -sivu
- Anonyymi00007UUSI
Sama. Ysärillä tosin viimeksi. <3
- Anonyymi00008UUSI
hyi vittu. teidän kanssa yhteistyö ei kannata missään asiassa. hyi vittu mikä sakkia, onneksi tiedän että saavat kaikkea inhoa ja pahaa elämäänsä - takaisin.
- Anonyymi00010UUSI
Takaisin on sana joka toimii kahteen suuntaan. Tännepäin on aina tervetullut kun on rauhoittunut itsensä kanssa. Ketään ei jätetä. <3
- Anonyymi00012UUSI
Oletko rasisti?
- Anonyymi00009UUSI
muutama veitsen isku vedetty taas teille pahaa, ja kaikkeen.
- Anonyymi00011UUSI
Veitset ei pure tähän sakkiin. Minä seison edessä.
- Anonyymi00013UUSI
yhtä paljon mitä ootte vienyt se tulee takaisin. yhtä paljon kun ootte saanut ne vie.... yhtä paljon kun teette pahaa ja ootte tehnyt, saatte itse.
- Anonyymi00014UUSI
Kukaan ei ole vienyt sinulta mitään. <3 Sinä vastakkainasettelet ja taistelet. Olet tervetullut takaisin koska haluat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää2284589Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4453308Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142238Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa211889Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja51218- 741043
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat271040Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691035- 77976
- 54926