Minkä sammakon päästit viimeksi?

Itse olen kritisoinut niin paljon, että olen mustalla listalla.

Katsotaan kauanko aloitus saa olla tällä kertaa..

Kuten jennasus sanoisi: Terppa töppöseen ja pusmus.

😘

72

470

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Juuri nyt, Kvaak.
      Ikävä jos harvoja järjen ääniä tässä maassa haluttaisiin hiljentää.

AV

• Anonyymi00002

Tulee mieleeni yksi entinen taiwanilainen työkaveri joka kuoluttautui Yhdysvalloissa. Hän kertoi miten Yhdysvalloissa kohtuu viisaita kansasta on vain 2-3 % ja loput ovat umpityhmiä. Kun katsoo nykyistä tilannetta Yhdysvalloissa, luulen hänen olleen jopa oikeassa.
      Oranssinen vallankumous jota toteuttaa yksi pölvästi...ja aiheuttaa toimillaan 3. maailmansodan. Tosin Israelissa on vahva usko messiaan uudelleen tulemiseen, ja se vaatisi kuulemma melkein maailmanlopun.

No, odotellaan sitä sitten vaikka yhdessä, voi helpottaa olotilaa?!

AV

• Juu, odotellaan maailmanloppua porukalla. Haen Werthersin poppareita. *rousk rousk*

• Anonyymi00004
        Mu5tasydän kirjoitti:

Juu, odotellaan maailmanloppua porukalla. Haen Werthersin poppareita. *rousk rousk*

No, jännää tämä on. Oikeasti Trump on kauhukomediaa vastaava, ihmisiä kuolee helkkarin paljon, mutta hän ei sitä ota kuin huumorilla. Omia käskyjä ja päätöksiä kun uhrit ovat.
        Ei taitaisi järkiukko kestää enää kasassa, tuollainen vaipoissa kulkeva, oranssi, kaksisuuntaisen mielentilahäiriön omaava sen kyllä kestää.

AV

• Anonyymi00043

Amerikka: The Land of Hope and Glory, jossa on paksuja ihmisiä ja kaikilla on Turon(Hymyhuulet) älykkyysosamäärä.
        Näin sanoi Turon isä ko. sketsisarjassa.

• Mustis (🖤): "Itse olen kritisoinut niin paljon, että olen mustalla listalla."

Kerrotko, mistä voi tietää olevansa mustalla listalla? Kiitos! -exKynis.mi

• No siitä, kun aloitukset poistetaan.

• Mu5tasydän kirjoitti:

No siitä, kun aloitukset poistetaan.

Mustis (🖤): "No siitä, kun aloitukset poistetaan."

Kiitoksia tiedosta. Siitä voinee siis päätellä, että minäkin olen mustalla listalla, sillä aloituksiani haihtuu kuin paha haju Saharaan. -exKynis.mi

• Anonyymi00003

Näköjään se oli jonkinlainen sammakko, kun kommentoin yhteen aloitukseen, etten juopottele ja kommentti poistettiin sääntöjen vastaisena 😅

Ei näillä poistoilla aina ole kyllä minkäänlaista logiikkaa..

Aletheias

• No kun kommentoin. Sillon kun sain rillit. Että näytän yhtä typerältä kuin stubb. Niin se poistettiin. Vaikka en mä tietenkään sitä tarkottanu, että hän ois tyhmä. Mutta kai ylläpito niin luuli.

Se vaan on tosi, että joillekin rillit sopii, esim alatalo, kekkonen ym. Toisille taas ei.

• Niin, näyttää tyhmältä ja on tyhmä on kaksi eri asiaa. 😌

• Anonyymi00044

En tiedä miltä näytät, lasit päässä tai ilman, mutta Stubb ei ainakaan näytä typerältä, lasit päällä tai ilman, joten miksi tuollainen ilmaus?

• Anonyymi00044 kirjoitti:

En tiedä miltä näytät, lasit päässä tai ilman, mutta Stubb ei ainakaan näytä typerältä, lasit päällä tai ilman, joten miksi tuollainen ilmaus?

No ilman näytän tolta millä näytän, mutta en kyllä peilin edessä voi nauramatta seistä jos ne on ne lasit päässä. Mä uskon että mua ja stubbia yhdistää sama ongelma, eli meillä on monitehot. Ja siks lasit pitää olla melko suuret pöllönsilmät. Mun mielestä orpollekaan ei lasit sovi, kun ei silläkään niitä ennen ollu. Samaten värynen. Irwinille kyllä sopi. Kun se viimesinä vuosina käytti laseja ylösnostettavine aurinkolinsseineen. Se oli hänelle oikeen tavaramerkki.

Mun mielestä silmälaseja vaan on nykyään liikaa, mutta pakkohan noita on alkaa käyttää, en ois muuten saanu pitää ajokorttia.

• Anonyymi00046
        JeroP kirjoitti:

No ilman näytän tolta millä näytän, mutta en kyllä peilin edessä voi nauramatta seistä jos ne on ne lasit päässä. Mä uskon että mua ja stubbia yhdistää sama ongelma, eli meillä on monitehot. Ja siks lasit pitää olla melko suuret pöllönsilmät. Mun mielestä orpollekaan ei lasit sovi, kun ei silläkään niitä ennen ollu. Samaten värynen. Irwinille kyllä sopi. Kun se viimesinä vuosina käytti laseja ylösnostettavine aurinkolinsseineen. Se oli hänelle oikeen tavaramerkki.

Mun mielestä silmälaseja vaan on nykyään liikaa, mutta pakkohan noita on alkaa käyttää, en ois muuten saanu pitää ajokorttia.

Menee vahvasti makuasioiden puolelle tuo lasijuttu.

• Anonyymi00046 kirjoitti:

Menee vahvasti makuasioiden puolelle tuo lasijuttu.

On. Ja siks ois hyvä kunnois mukana joku ns makutuomari. Joka sanoo mitkä pokat ois hyvät. Kun ei optikko koskaan sano, että ei nää meidän pokat sovi, vaan mee naapuriliikkeeseen. Katos kun mulla ei oo puolisoo ja stubilla ei varmaan iines stubbi ehtiny.

Makuasioita tai ei. Mutta tuskin kukaan voi moittia ala talon tai irwinin lasivalintaa.

• Anonyymi00047
        JeroP kirjoitti:

On. Ja siks ois hyvä kunnois mukana joku ns makutuomari. Joka sanoo mitkä pokat ois hyvät. Kun ei optikko koskaan sano, että ei nää meidän pokat sovi, vaan mee naapuriliikkeeseen. Katos kun mulla ei oo puolisoo ja stubilla ei varmaan iines stubbi ehtiny.

Makuasioita tai ei. Mutta tuskin kukaan voi moittia ala talon tai irwinin lasivalintaa.

Stubbin silmälaseissa ei ole mitään vikaa, eikä kyllä missään muussakaan ulkonäkötekijässä.

Ammattitaitoiset optikot tietävät kyllä tarkkaan minkälaisia kehyksiä suosittelevat kenellekin erityisesti kasvojen muodon perusteella. Vaikkakin asiakkaan tehtävä on ratkaista mitkä kehykset istuvat parhaiten päähän ja tuntuvat parhaimmilta.

• Anonyymi00047 kirjoitti:

Stubbin silmälaseissa ei ole mitään vikaa, eikä kyllä missään muussakaan ulkonäkötekijässä.

Ammattitaitoiset optikot tietävät kyllä tarkkaan minkälaisia kehyksiä suosittelevat kenellekin erityisesti kasvojen muodon perusteella. Vaikkakin asiakkaan tehtävä on ratkaista mitkä kehykset istuvat parhaiten päähän ja tuntuvat parhaimmilta.

No eiks silti, vaikka puoliso sais olla mukana?

• Anonyymi00005

Kieli saastuttaa sielun syöverit, kannattaa leikkiä mykkää.

• Pah. Eilinen musa-aloitus hävisi kuin pieru saharaan, vaikka siinä ei ollut mitään pahaa.

• Enhän mä muuta teekkään, kun lasken sammakoita vapaaks. 😆 Ja silittelen timoteillä, kannan turvaan ruohonleikkurin eestä.

• Heh. 😄 Silittele vapaasti vain, vaikka nokkosilla. 🤗

• Mu5tasydän kirjoitti:

Heh. 😄 Silittele vapaasti vain, vaikka nokkosilla. 🤗

Timotei tuntuu ystävällisemmältä. Sammakkokin osaa kiljua, kun pelästyy. Pieni poloinen ison ihmisen eessä järkyttyy, nytkö tuli lähtö. Ehei, ei minun toimestani ikinä tahalleen. Kasvimaalle lehtien suojaan kun nurmi leikataan. 🙂

Mulla on paha tapa kanniskella pihan kaikkia eläimiä mihin nyt saan koskea pois vaaravyöhykkeeltä. Joka kerta sydän muljahtaa kun näkee autotiellä kuolleen eläimen. Jotenkin ristiriitaista, että meitä helpottaa autoilu mutta eläimiä sitten kuolee.

• Jasu2025 kirjoitti:

Timotei tuntuu ystävällisemmältä. Sammakkokin osaa kiljua, kun pelästyy. Pieni poloinen ison ihmisen eessä järkyttyy, nytkö tuli lähtö. Ehei, ei minun toimestani ikinä tahalleen. Kasvimaalle lehtien suojaan kun nurmi leikataan. 🙂

Mulla on paha tapa kanniskella pihan kaikkia eläimiä mihin nyt saan koskea pois vaaravyöhykkeeltä. Joka kerta sydän muljahtaa kun näkee autotiellä kuolleen eläimen. Jotenkin ristiriitaista, että meitä helpottaa autoilu mutta eläimiä sitten kuolee.

Ja kuoleehan niitä ihmisiäkin toki, kun sählätään tien päällä.

• Anonyymi00040
        Jasu2025 kirjoitti:

Niin on. 💔

• Täältä poistuu asiallisia viestejä koko ajan. Ei tarvitse sanoa "sammakoita", eikä mitään härskiä ja räävitönta, vaan ihan asiallisia keskusteluja ja nekin poistetaan.

Tämä on juuri se ongelma, kun täällä sensuuripolitiikka ei noudata minkäänlaista johdonmukaisuuta, vaan täällä toimii ns. villin lännen meininki. Täysin älytön systeemi!

Olen usein arvostellut ylläpitoa ja sen toimintoja, varmaan siksi minun vastauksiani sensuroidaan, vaikka ei olisi mitään syytä.

(silti jatkan itsepäisesti palstailua)

• Oikein. Minä myös, vaikka välillä tekee mieli luovuttaa.

• Anonyymi00006

Ei tarvitse kuin tulla palstalla suosituksi niin lähtee...😀

Oot liian huikee...

Mutta eikun lisää matoja koukuun...sitä mukaa kun häviää, sitä enempi ja lisää.. 😁

• Heh. Kiitos, kuin myös. 🙃

• Anonyymi00041
        Mu5tasydän kirjoitti:

Heh. Kiitos, kuin myös. 🙃

Laitoin ehkä toiseen saman aiheen aloitukseen, että täällä on joku, kuka tietää jonkun salasanan laittaa ilmoitukseen, niin viesti tai aloitus lähtee oitis.

Eli joko tietää oikean sanan tuurilla, tai ylläpidon avustuksella.

Silloin kun oli vielä vellikellot toiminnassa, se joku saattoi laittaa törkyviestin palstalle ja poisti sen itse heti... tietty osa näkyi kyllä ilmoituksissa vielä...

Eli juonikas tyyppi se on..

• Anonyymi00041 kirjoitti:

Laitoin ehkä toiseen saman aiheen aloitukseen, että täällä on joku, kuka tietää jonkun salasanan laittaa ilmoitukseen, niin viesti tai aloitus lähtee oitis.

Eli joko tietää oikean sanan tuurilla, tai ylläpidon avustuksella.

Silloin kun oli vielä vellikellot toiminnassa, se joku saattoi laittaa törkyviestin palstalle ja poisti sen itse heti... tietty osa näkyi kyllä ilmoituksissa vielä...

Eli juonikas tyyppi se on..

Juu, siinäpähän äijä tai ämmä juonittelee. Näitä on ennenkin elämässä nähty, juonittelijoita lähietäisyydeltä.

• Anonyymi00045
        Mu5tasydän kirjoitti:

Juu, siinäpähän äijä tai ämmä juonittelee. Näitä on ennenkin elämässä nähty, juonittelijoita lähietäisyydeltä.

Mutta mieti miten säälittävä sellainen ihminen on?

Kun ei itse pysty keskustemaan mukavia, niin on pakko juonitella ja häiriköidä sitten muita.
        On pakko kokoajan pysyä piilossa ja vain esittämällä jotain saada huomiota, vaikka huonoakin, mutta edes jotain.

Säälittävää, mutta totta...

• Anonyymi00007

Minä olen monesti sanonut tahattomasti rumasti. Sen takia mielummin tilaan ruokaostoksenikin kotiin ja ainoastaan nyökkään tuttavien tullessa vastaan.

Jos näette sellaisen ison nyökkäilevän nahkatakki tyypin, niin se olen minä.

>Simiti<

• Millon me saatais miitinki aikaiseksi? Tokkopa siihen ainakaan trollit osallistuis.

• Anonyymi00038
        Mu5tasydän kirjoitti:

Millon me saatais miitinki aikaiseksi? Tokkopa siihen ainakaan trollit osallistuis.

Olen mukana, mutta missä? Pitäisikö olla keskellä sinkkuleita vai joku isompi hotelli? Minulle käy kaikki.

>Simiti<

• Anonyymi00038 kirjoitti:

Olen mukana, mutta missä? Pitäisikö olla keskellä sinkkuleita vai joku isompi hotelli? Minulle käy kaikki.

>Simiti<

Varmaan jossain keskellä olisi hyvä.

• Anonyymi00008

Hauska se kohtaus missä Volvon hytti täyttyy bensasta.

• Anonyymi00009

Wallesmanneilla hoituu velat saataviksi ja veronasianmies asiakkaaksi niin laajat mustat markkinat ettei toista.

• Anonyymi00010
    • Anonyymi00011

Ajattelin alkaa Skin Careksi.

• Anonyymi00012

... hetkonen hetkonen... urheiluopistot... Viisumit...

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

... hetkonen hetkonen... urheiluopistot... Viisumit...

Ma luulen me jouttu ruostaa turvapalvelu radanvarteen

• Anonyymi00015

• Anonyymi00016

rupisammakko kiljaisee suusta worf ja hyppää naamalle. hyppää kimppuun.

mutta huvittavat minua nuo nuorten naisten jotkin jutut, näissä jutuissa kun jos haluaisi auttaa pitää olla jonkinlainen luottamuussuhde että edes pystyy ja että... niin että kun mitään pahaa ei halua heille vaan parantaa heidän masennusta joillain hauskoilla jutuillakin...

ei pedofiiilej KUIN KIRKON PERTIT

• Anonyymi00017
    • Anonyymi00018

Vähän Lavrovia lisää ihan asiallinen venäläiseksi.

• Anonyymi00019

Taisi mennä jotenkin, että jos tästä hengissä selvitään, niin... No, hengissä so far 😮‍💨

• Niin minäkin. Enkä ajatellut heittää veiviä vielä pitkään aikaan. Sitä kun toisten järjestämän pskan läpi kulkee, niin tulee vahvempana takaisin tai lopettaa elämisen.

• Anonyymi00025
    • Anonyymi00026

RIP Jope Ruonansuu.

• Anonyymi00028

Minä päästin korpisammakon pois lähteestä.

• Anonyymi00030

Tosta avautui noi jenkkikenraalit Venäjän kaasukaupoilla, siitä E-3 tutkavasteet alas niin loppuu se Puolan iki-kommunismi - härpäke kierrosta.

• Anonyymi00031

Tää valtionmedia on niin typerä se on joko/tai niin pitää osioida vitusti ja vedättää vastakkain. Luulot pois.

• Anonyymi00032

Siihen puolalainen kaatuu se on niin koreilija - luonne.

• Anonyymi00034

• Anonyymi00035
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Mitenkään tutun oloista? https://yle.fi/a/74-20217845

Noi vetää niin paljon bluffia jo 30 vuotta putkeen että pelkästään joukkojensiiroilla saa Venäjän kärjet kääntymään sisäänpäin ihan markkinadatalla.

• Anonyymi00037
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Noi vetää niin paljon bluffia jo 30 vuotta putkeen että pelkästään joukkojensiiroilla saa Venäjän kärjet kääntymään sisäänpäin ihan markkinadatalla.

Supo on kuuta kiertävällä radalla ollut jo 6 vuotta.

• Anonyymi00033

Nääh. En muista. Pääseehän niitä. Olen nykyään (onneksi) vähän huonompi muistelemaan ikäviä asioita. Eipä sillä, joskus ne sammakot voivat olla ihan hauskojakin. Mutta toisten mielensäpahoittamiset ihan tyhjästä ovat turhauttavia ja kuluttavat arvokasta hyvää aikaa.

Palstalla nyt on ihan se ja sama, kun tän saa kevyellä painalluksella suljettua. Töissä ja oikeassa elämässä toisten väärinkäsitysten setviminen on eri juttu, täytyy ne hoitaa.

xLiner

• Anonyymi00036

Tuu-hee-ro! Sanoo jennasus 🙈😂

Se on niin älytön ja hilluu siinä törkeän ja epäsopivan välillä. Leidillä on kuitenkin vahva positiivinen energia. Persoonallinen. Toistaiseksi - tykkään 😄

xLiner

• Anonyymi00036 kirjoitti:

Tuu-hee-ro! Sanoo jennasus 🙈😂

Se on niin älytön ja hilluu siinä törkeän ja epäsopivan välillä. Leidillä on kuitenkin vahva positiivinen energia. Persoonallinen. Toistaiseksi - tykkään 😄

xLiner

Joo, taas hekottelin viimeisimmälle videolleen. 🤗😁

• Anonyymi00039

tuollainen juttukin jos yrittää auttaa masentuneita teinityttöjäkin, e ole ihan helppoa lajia tuo....

• Ajatus on hieno, mutta masentunutta auttaa vain oikeanlainen hoitomuoto. Liikunta, terapia ja mahdollinen lääkitys.

• Anonyymi00042

Yks kakkaa kaks kakkaa muuta sitten tarvitakkaan

• UUSI

Mummielestä, jos herttane jansmakko on joutunu kiipeliin, se tarvii heti päästää niiku vapaaks.

• Anonyymi00048
      UUSI

Että haluan elää normaalia elämää, normaalien ihmisten kanssa. Pitää paikkansa, mutta toki olisin voinut muotoilla selkeämmin mitä normaali minulle tarkoittaa.

• UUSI

Niin. Normaalia on yhtä monta kuin on ihmistä.

• Anonyymi00049
        UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

Niin. Normaalia on yhtä monta kuin on ihmistä.

Kyllä. Tosin suuremmassa yleiskuvassa on tiettyjä normeja jotka nähdään yleisempinä elämänvalintoina, kuin tietyt toisenlaiset valinnat. En tarkoita kritisoida muiden valintoja, koska jokainen pyrkii luomaan elämän jonka kokee itselleen ja läheisilleen parhaaksi mahdolliseksi vaihtoehdoksi. Sen tiedostan, että nykyinen ei tuo onennllisuutta tai merkityksellisyyttä.

Tämän hetkinen elämäntyyli ei ole minulle normaalia vaan ennemminkin elämän tuhlaamista.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti

Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää
      Maailman menoa
      38
      2181
    2. Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!

Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten
      Maailman menoa
      64
      2032
    3. Helsingin yllä valopalloja

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön
      Sinkut
      121
      1930
    4. HÄLYYTYS!!

Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a36
      NATO
      388
      1670
    5. Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?

Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.
      Kouvola
      103
      1641
    6. Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja

Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah
      Maailman menoa
      124
      1464
    7. Millainen on naisellinen nainen

Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n
      Sinkut
      182
      1092
    8. Raamatullinen kaste

Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu
      Kaste
      53
      967
    9. Mitkä asiat kaivatun ajattelussa

Ihmetyttävät? Mikä on tullut yllätyksenä?
      Ikävä
      75
      915
    10. Mitkä olisivat kolme tärkeintä

vihjettä kaivatustasi?
      Ikävä
      27
      899
    Aihe