Etsin sinua 😊
Sinussa on kaikki mitä minä mieheltäni haluan
Olet sitten töissä tai et
Autoton tai et
Alasti tai et
En ole materialisti vaikka siltä vaikutan
Sinussa on joku taika✨️tai sitten se olet vain sinä itse
erilainen
En etsi mies sellaista kuin luulet
32
481
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kirjoita vaikka vaaleanpunaiseen korttiin kaunolla tuo teksti, ja laita kirjekuoreen. Ja sitten lähetä hänelle, tai anna suoraan käteen kun tapaatte. Toimii varmasti paremmin kuin tänne kirjoittelu.
- Anonyymi00004
Uskaltaisiko
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Uskaltaisiko
Ihan kauheasti ei menetettävää ole. Pahimmillaankin toiselle tulee hyvä mieli. Ei ole skenariota että toinen suuttuisi sinulle siitä että pidät hänestä. Mutta jos et uskalla, mietit loppuikäsi olisiko pitänyt uskaltaa.
- Anonyymi00002
Eiköhän tämän maan kamaran tarjonnat ole jo nähty.
- Anonyymi00003
Ihana tunnustus. 😍
Jos lähetät tuon jollekulle, jätä rivit 3 - 5 pois... 🤭
Muuten ihan julkaisukelpoista settiä.
Lisää tätä! Ei miehiä sillä saa, että niitä ihailee kaukaa. Täytyy käydä kiinni ja pyydystää.
🦄- Anonyymi00005
Ei sitä näe missään
- Anonyymi00012
Miks pitäs jättäö pois?
- Anonyymi00021
Miehissä ole edes mitään mitä ihailla kaukaa noi vaikka itsekin kyseisen sukupuolen edustaja olen
- Anonyymi00023
Anonyymi00012 kirjoitti:
Miks pitäs jättäö pois?
Työpaikka, auton omistaminen ja vaatteiden sijainti eivät minun mielestäni kuulu rakkaudentunnustukseen, koska ne eivät liity henkilöön persoonana yhtä suoraan kuin pysyvämmät seikat.
🦄 - Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Työpaikka, auton omistaminen ja vaatteiden sijainti eivät minun mielestäni kuulu rakkaudentunnustukseen, koska ne eivät liity henkilöön persoonana yhtä suoraan kuin pysyvämmät seikat.
🦄Nuo kolme riviä kuuluvat kokonaisuuteen oleellisesti. Ne pohjustavat teksitin huipennuksen. Jos jotain haluaisi jättää pois, niin "en ole materialisti, vaikka siltä vaikutan" on vähän turhaa alleviivausta mielestäni. Mutta ehkä sillä varmistetaan vastaanottajan ymmärtäminen, jos hän ei tajua helposti kirjallisen ilmaisun sisältöä.
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Nuo kolme riviä kuuluvat kokonaisuuteen oleellisesti. Ne pohjustavat teksitin huipennuksen. Jos jotain haluaisi jättää pois, niin "en ole materialisti, vaikka siltä vaikutan" on vähän turhaa alleviivausta mielestäni. Mutta ehkä sillä varmistetaan vastaanottajan ymmärtäminen, jos hän ei tajua helposti kirjallisen ilmaisun sisältöä.
Minustakin juuri nuo kolme riviä olivat tärkeät, ne korostavat sitä että tämä nainen on erilainen kuin suuri valtaosa naisista. Erottautuu sillä suuresta massasta.
- Anonyymi00027
Anonyymi00025 kirjoitti:
Minustakin juuri nuo kolme riviä olivat tärkeät, ne korostavat sitä että tämä nainen on erilainen kuin suuri valtaosa naisista. Erottautuu sillä suuresta massasta.
En ymmärrä. Olen elänyt suurimman osan aikuisiästäni ilman autoa.
En suoraan sanoen voi käsittää, miksi auto tai sen puute kuuluisi rakkaudentunnustukseen. 😄
🦄 - Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
En ymmärrä. Olen elänyt suurimman osan aikuisiästäni ilman autoa.
En suoraan sanoen voi käsittää, miksi auto tai sen puute kuuluisi rakkaudentunnustukseen. 😄
🦄On tosi paljon asioita mitä et vaan ymmärrä.
- Anonyymi00029
Anonyymi00023 kirjoitti:
🦄Ei suoraan kenties sen hetkiseen elämän tilanteeseen mutta ajatuksena jos ei toista huoli huonoimmillaan ni mikä hänestä muka paremman tekee parhaimmillaan
- Anonyymi00031
Anonyymi00029 kirjoitti:
Ei suoraan kenties sen hetkiseen elämän tilanteeseen mutta ajatuksena jos ei toista huoli huonoimmillaan ni mikä hänestä muka paremman tekee parhaimmillaan
Sen voisi ilmaista paljon kauniimmin kuin jollain auton omistamisella.
🦄
- Anonyymi00006
Tulee mieleen Pave-vainaan biisi tästä...
https://youtu.be/1eZDhhLC8_A?is=OvrvOcaXFd6FFa83
Tää vaan sopii tähän kuin nenä päähän. 😁- Anonyymi00009
Pave oli mestarimuusikko!
- Anonyymi00008
Olipa kaunis kirjoitus naiselta vissiin! Tällaisia tänne, eikä syyttelyjä. m>n
- Anonyymi00026
Niin, just tuollaista, eikä sitä iänikuista feminismiä.
- Anonyymi00011
No mieheksiluulijan tekstiä tämä ei ainakaan ole :), mutta aina kun tähän tyyliin hempeillään niin mieleen tulee tämä, puolueettomasti ja sivusta seuraten :)
https://www.youtube.com/watch?v=q2jhi9yiTsU - Anonyymi00013
Kiitos kommenteista 😊 näin minä tunnen häntä kohtaan
- Anonyymi00015
Nyt kun laitat riittäväsi tuntomerkkejä niin........
Kieltämättä...sun reisien välissä olis kivaa...
- Anonyymi00016
Tää ei multa.
- Anonyymi00017
Ok no mitäs sulla on sitten antaa vai oletko tylsä
- Anonyymi00018
Mistä luulet tietäväsi ollenkaan mitä joku toinen ajattelee, koska käyttäytymisestä sitä et voi ikinä päätellä?
Olet siis ajatustenlukija, vai oletko meedio?
... omat seuraavan viikkoni hommat ja suunnitelmat, hoidettu ja tehtykin jo osittain: jos oikein hyvin suunnittelee, silloin ei tarvitse tehdäkään mitään enää ollenkaan..- Anonyymi00022
Ajatuksia ei pysty lukemaan jos ei niitä kirjoita jonnekin mikä meedio on mitä meedio tekee ymmätääkseni ennustaa koska ennustus on muka paikkansa pitäny
- Anonyymi00019
... asioiden ja asiakirjojenkin hoitaminen: minun tyylini on hoitaa kaikki mahdollisimman nopeasti pois alta, jää vapaata aikaa ja aina voi sattua jotain aika loppuu ei enää ehdi hoitaakaan...
Aikainen käärme linnun syö. - Anonyymi00020
Mitä sä sit etsit (ketä tarkalleen ottaen tiedätkö itse) kun kuitenkin etsit mä en ole koskaan etsiny muuta kun korkeintaan töitä tai autoa kun tarvinu seuraava kulkuväline hommata nykyinen auto on semmonen pikkupojan haave jonka sain kuitenkin toteutettua naisen suhteen en tiedä edes mitä naiselta haluan koskaan ole juurikaan muuta saanu kun pillua se mikä mulle riittäs semmonen joka tykkää olla kainalossa vaikka kainalo hieltä haisisikin joka ei valehtele joka hyväksyy mut sellaisena kuin olen mä en muutu muuksi mulla on menneisyyteni mitään siitä en muuttaisi ilman menneisyyttäni en olisi se ihminen joka olen tulevaisuudesta en murehdi ei ole varmuudella luvattu yhtään kenellekkään edes huomista
Runoilta? Kuka tämänkin nyt sitten omii.
- Anonyymi00032
Millaistahan se sinun miehesi(?) sitten luulee sinun etsivän? 🤓
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain617520Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232946- 1421776
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651659Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671404- 1311163
- 77853
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 52745