Jotkut Naiset sanoo ettei saa takaapäin kovaa...sattuu kohdunsuuhun kun 22/6 uppoaa...
Mikä asento paras naiselle?
46
984
Vastaukset
- Anonyymi00006
Täältä 18/5
- Anonyymi00007
Jos noin iso kalu miehellä ni mielelläni olen päällä. N28v
- Anonyymi00008
kyllä minulle kelpaisi tommoinen 22/6 takaa se tekis hyvää rva64
- Anonyymi00009
Ajatuksia kestävästä 18/5 ja toiveiden mukaan muutakin.
- Anonyymi00010
jarip1964 kirjoitti:
Kunnon rynkytystä👍
Haluuks antaa mulle kunnon koulutuksen ja kovaa rynkytystä, vaikka seksinukeks. T. 18v. Tyttö
Anonyymi00010 kirjoitti:
Haluuks antaa mulle kunnon koulutuksen ja kovaa rynkytystä, vaikka seksinukeks. T. 18v. Tyttö
Pitkät esileikit molempiin reikiin kielellä...saat kyllä kunnolla isoa...
- Anonyymi00011
jarip1964 kirjoitti:
Pitkät esileikit molempiin reikiin kielellä...saat kyllä kunnolla isoa...
Minkä ikäinen oot ja missä päin
- Anonyymi00015
Anonyymi00010 kirjoitti:
Otatko paljaalla?
Anonyymi00010 kirjoitti:
👍👍👍👍👍
- Anonyymi00012
Pystytkö matkustamaan poriin
- Anonyymi00013
jarip1964 kirjoitti:
Ehkä jossain vaiheessa...
Milloin?
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Milloin?
Ihan miten sovitaan. Saat ihanaa isoa...
- Anonyymi00016
Tuota kun olisikin nyt tarjolla, sormeni hakeutui kosteaan sykkivään....
- Anonyymi00017
Minulla oli salarakkaana varattu nainen pienikokoinen kehrääjä savosta, tykkäsi olla takaa päin pantavana. Myös takaa päin dildo sisällä ja minä imin klittaa.
- Anonyymi00018
Takaapäin paras asento. Ja ei satu vaan tuntuu ihan hekvetin hyvälle, kun mies työntää syvälle pilluun. Ai että se on ihanaa.
- Anonyymi00019
Tuntuu tosi seksiltä ratsastaa miehen sylissä sohvalla, jos mies vielä osaa pyörittää peukaloa klitoriksessa ja imee samalla kiihottuneita tisuja, olet allani etkä pois ennen kuin lastisi purkautuu. N 37
- Anonyymi00020
No ei todellakaan olisi huono asento. Nainen ratsastamassa päällä on muutenkin ihana, ja ne tisut on siinä ihan tarjolla. Ne saa kyllä varmasti hoitoa. Haluaisin että kampeat välillä pois ja tulet nuolettamaan pillua mun naamalla, haluan maistaa meidän panomehut. Harot minun hiuksia ja vedät naamaa kiinni märkää. Limaiseen pilluun ja puhut rumia, kunnes taas menet takaisin ratsastamaan minut loppuun ja kyrpä pumppaa lastit sisääsi. Nouset ylös ja imet minusta vielä viimeiset pisarat kulli vielä värähtelee suussasi ja antaa pari viimeistä ruiskausta
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
No ei todellakaan olisi huono asento. Nainen ratsastamassa päällä on muutenkin ihana, ja ne tisut on siinä ihan tarjolla. Ne saa kyllä varmasti hoitoa. Haluaisin että kampeat välillä pois ja tulet nuolettamaan pillua mun naamalla, haluan maistaa meidän panomehut. Harot minun hiuksia ja vedät naamaa kiinni märkää. Limaiseen pilluun ja puhut rumia, kunnes taas menet takaisin ratsastamaan minut loppuun ja kyrpä pumppaa lastit sisääsi. Nouset ylös ja imet minusta vielä viimeiset pisarat kulli vielä värähtelee suussasi ja antaa pari viimeistä ruiskausta
Kuulostaa aivan ihanalta alkanut viikko, saahan sitä vähän puhua rumiakin.
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
No haaveitaan nuo vaan on, tämän viiko lopun taustalla, joskin koettua sellaista. Ihana maistella toisten mehuja ja tulla sisään. Kierros kierrokselta kaikki menee vaan liukkaammaksi. Huone haisee panolta oikein kunnolla. Kyllä noin voisi aloitta maanantainkin. Tulla sinun sisään. Reittä pitkin valuva sperma muistuttaa pitkin päivää miten se alkoi
Anonyymi00021 kirjoitti:
Kieltämättä...ihana pillu hajareisin kasvoilla...valuu kiimamehuja...
- Anonyymi00024
Anonyymi00020 kirjoitti:
Yksikään nainen ei sano ei, jos saa painaa miehen pään pilluaan vasten ja käskee nuolemaan sitä, voisin toisella kädellä vähän raottaa sitä auki ja näkisit jotain taivaallista herkkua nuoltavaksi ja kohta tuo tulee lypsämään kaiken sinusta sisäänsä haluamallasi tavalla, tuhmia puhuen kullistasi.
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Yksikään nainen ei sano ei, jos saa painaa miehen pään pilluaan vasten ja käskee nuolemaan sitä, voisin toisella kädellä vähän raottaa sitä auki ja näkisit jotain taivaallista herkkua nuoltavaksi ja kohta tuo tulee lypsämään kaiken sinusta sisäänsä haluamallasi tavalla, tuhmia puhuen kullistasi.
Näin minä tiedän sen olevan, joskin kaikilla naisilla kumminkaan ei ihan rohkeus siihen riitä. Minulle saa työntää tietenkin molemmat reiät nuolta also, ihan ahnaasti nuolen myös kakkosen, jos sitä tarjoaa, ja jos oikein haluaa voit kääntyä ympäri ja nuolen sinun anaalia samalla kun lasket päälleni. Maistuisiko?
Ja kyllä, sinne märkään ihanaan haluttavaan ja valuttavaan pimpsaan oikein kunnolla sisälle. Tule ja ratsasta, saat sen oikein syvälle ja kunnon lastit sisään.
- Anonyymi00023
Seurustelin aikanaan pienikokoisen naisen kanssa jolla oli äärettömän ihana, tiukka ja napakka pillu joka suorastaan lypsi mällin liikkeelle. Muna yksi juuri kohdun suulle asti ja hän haki oikein asentoja jossa pääsin painaa aivan pohjaan. Selällään tyyny peffan alla, takaapäin, Sivuttain, koivet taivaassa kaikkea. Tuntui ihanalta kun se ihan vähän osui sinne ja hän sanoi, että muna oli tehty juuri hänen pilluun.
Ja niin se oli. Ihanin nainen mitä olen koskaan pannut. Muistan vieläkin ilmiselvästi vaikka on jo aikaa. - Anonyymi00026
Olisiko kiva, vaikka sivuttain saksiasento niin että toinen koipi kohti taivasta ja mies tulee sivusta noin että vok käsin hieroa pillua samalla....tai tissejä. Tai molempia, tai vaikka hieroa pillua ja maistattaa sormilla välillä meidän ihania Makuja... Niin kauan kunnes tulet, ihana rento asento maaten... Käännät itsesi kyljelleen ja mies tulee lusikassa kiinni ja ottaa loppukirin... Ja antaa jäädä sisään. Siihen on huvä hetkeksi melkein vaikka nukahtaa
- Anonyymi00027
On niin vaan kiihottavaa luettavaa, että jalkovälini kostumista ei voi estää halusi tai ei, ajattelin tänään siistiä sieltä , siis pientä sheivausta vaan, myös kumppanilla pitää olla alakerta siisti, sekä ehdoton huolehtiminen puhtaudesta.
- Anonyymi00028
Oon tuossa nuo useamman pidemmän tarinan kirjoitellut. Kiva että kiihottaa. Nykyään ei kukaan malta tarinoida täällä pidempään vaan heti ollaan kysymässä että tuukko panee. Ei se niin mene.
Siisti karvoitus on ehdoton ja mielummin täysin karvaton, niin kuin itsellänikin. Ajelen säännöllisesti posliiniksi. Mukavampi muutenkin ja etenkin kun panee suuhun. - Anonyymi00029
jarip1964 kirjoitti:
Uuuuups...ihanan nuoltavana... avaat sormilla häpyhuulia...kieli reiällä...
Miltä miehistä tuntuu jos naisena istuisin hajareisin naamasi päälle ja saisit nostella peppuani tai painaa alas haluamallasi tavalla, voisin halutessasi pyörittää sitä naamallasi etsien kielesi kosketusta oikeaan paikkaan, nuolisitko pillumehut mielelläsi suullasi, ajatus saisi sitomaan piksuni kovenevan ympärille, jota alkaisin tutkimaan tarkemmin läheltä.
- Anonyymi00033
Anonyymi00029 kirjoitti:
Miltä miehistä tuntuu jos naisena istuisin hajareisin naamasi päälle ja saisit nostella peppuani tai painaa alas haluamallasi tavalla, voisin halutessasi pyörittää sitä naamallasi etsien kielesi kosketusta oikeaan paikkaan, nuolisitko pillumehut mielelläsi suullasi, ajatus saisi sitomaan piksuni kovenevan ympärille, jota alkaisin tutkimaan tarkemmin läheltä.
Hikistä ja hapetonta puuhaa, mutta voi kuule, oikein kivaa se olisi, ja todellakin joisin pillumehut. Kyllä naiselle teen mitä tarvii, mutta otan myös, joko otan tai vastaanotan kunnollista hoitoa. Kiihottavaahan se on...
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Pillu, joka on ehdottomasti posliini, saa tulla ratsastamaan naamalleni milloin vaan, valuttavana ja märkänä, tarjoa sitä miten haluat, etsi asento ja nauti mutta huolehdi että siellä alla on mukava olo. Tarjoa minulle mitä haluat, tarjoa pillua, tarjoa persettä, kieli on sinun, mene ratsastamaan välillä minun kyrvälle, huolehdi siitä ja katso että se pysyy kovana ja mene takaisin naamalleni niin että tulet ja annat vapauttaa kehosi ihanaa orgasmiin. Hoida minut loppuu, mene ratsastamaan kyrpäni päälle ja määrätietoisesti ja halukkaasti vatkaa lastit liikkeelle ja ota ne sisääsi. Nouse ylös ja saan katsoa kun ihanasta posliinipillustasi valahtaa spermat ulos ja valuu minun kyrpää pitkin alas ja nivusille. "siivoa se" sanon. Menet imemään kyrpää, jona ruiskuttaa vielä loput lastit suuhusi. Nuolet viimeisenkin pisaran ja tulet voipuneena kainaloon. Suudellaan ja maistellaan toistemme Makuja
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Pillu, joka on ehdottomasti posliini, saa tulla ratsastamaan naamalleni milloin vaan, valuttavana ja märkänä, tarjoa sitä miten haluat, etsi asento ja nauti mutta huolehdi että siellä alla on mukava olo. Tarjoa minulle mitä haluat, tarjoa pillua, tarjoa persettä, kieli on sinun, mene ratsastamaan välillä minun kyrvälle, huolehdi siitä ja katso että se pysyy kovana ja mene takaisin naamalleni niin että tulet ja annat vapauttaa kehosi ihanaa orgasmiin. Hoida minut loppuu, mene ratsastamaan kyrpäni päälle ja määrätietoisesti ja halukkaasti vatkaa lastit liikkeelle ja ota ne sisääsi. Nouse ylös ja saan katsoa kun ihanasta posliinipillustasi valahtaa spermat ulos ja valuu minun kyrpää pitkin alas ja nivusille. "siivoa se" sanon. Menet imemään kyrpää, jona ruiskuttaa vielä loput lastit suuhusi. Nuolet viimeisenkin pisaran ja tulet voipuneena kainaloon. Suudellaan ja maistellaan toistemme Makuja
Tuosta posliinista tuo asento ei jää kiinni, olen siitä pitänyt huolen hyvin tarkasti aina ja mitä tuohon alla oloon tulee, olen aina antanut miehen säädellä siinä minua tuon pepun laskun suhteen, jos haluaa vain katsoa hieman avoimenaan olevaa kosteaa pilluani , sen suon ilman muuta ja kielen käyttöä en rajoita tietenkään, vaan saa lipoa sitä nauttien pillumehuistani. Kullisi pysyy kovana koko ajan, lupaan huolehtia siitä naisena, tuo ratsastus lantio liikkein saa lypsettyä lastisi tulemaan, voin olla kumminpäin haluat nähdä, kun pilluni alkaa samaan sisäänsä valuttaen ulos päällesi osan supistellen kiihottavasti kiittäen sinua.
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Tuosta posliinista tuo asento ei jää kiinni, olen siitä pitänyt huolen hyvin tarkasti aina ja mitä tuohon alla oloon tulee, olen aina antanut miehen säädellä siinä minua tuon pepun laskun suhteen, jos haluaa vain katsoa hieman avoimenaan olevaa kosteaa pilluani , sen suon ilman muuta ja kielen käyttöä en rajoita tietenkään, vaan saa lipoa sitä nauttien pillumehuistani. Kullisi pysyy kovana koko ajan, lupaan huolehtia siitä naisena, tuo ratsastus lantio liikkein saa lypsettyä lastisi tulemaan, voin olla kumminpäin haluat nähdä, kun pilluni alkaa samaan sisäänsä valuttaen ulos päällesi osan supistellen kiihottavasti kiittäen sinua.
No huh! Tämmönen nainen pitäis saada
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Ihana, juuri noin sen kuuluu olla. Jos jaksaa kyyykk niin ihana kun saa rennosti nuollla ja kuulla kun toinen huokailee ja nauttii. Itse kanssa ajelen karvat pois, joten on mukava kosketella ja imeskellä mun kyrpää. Reverse cowgirl on ihana katsoa kun uppoaa pilluun. Samalla voi hieroa pyllyä ja sormetella persettä, vaikka vähän sylkäistä sinne ja on kiihottavaa katsoa kun spermaa lirahtaa pillusta ulos kun kyrpä on pumpannut lastit sinne - isot ja oikein syvälle. Tuolla menolla tuskin kukaan kestäisi paljon, mutta välillä voi lepäillä ja hyväillä. Haluan että imet minut uuteen nousuun ja otetaan toinen asento. Takaapäin myöskin on kiva. Kun menet kontillesi koikekn huolella pyllistäen, voi nuoleskella sinun anaalia ja sormettaa pillua samalla. Tykkäisitkö?
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Tykkäätkö mennä sänkyyn. Joko kyljelleen reunalle, tai sitten roikottaa sängyn tai sohvan reunan yli. Työnnän minun synkivän kiimaisen ja limaisen kyrvän suuhusi ja alan ottamaan sinusta nautintoa sen minkä kestät. Roikottaessa otan niskasta kiinni ja nussin sinua siuuhun. Otat vastaan mitä tulee ja nautit kun sinun ei tarvi ajatella mitään. On minun vuoro. Hieron tissejä ja pillua samalla kun panen sinua suuhun. Jalat koukussa tarjoilet ihanaa posliinipilluasi käsiteltäväksi ja todella käsittelen sitä hieron ja hyväilen samalla kun imet ja saat lastit pian liikkeelle... Hierominen kiihtyy ja huomaan että kiemurtelet, kun tämä kiihottaa sinua enemmän ja enemmän.... Annan itsellenikin luvan tulla. Samalla hetkellä kun näen että laukeat, annan tulla ja sperma pulppuaa suuhusi
- Anonyymi00031
Unelma nainen.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1813078SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän681940Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,3091926Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava1081891Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --251711Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.301570Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue291392Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?1181273Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411142RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041072