Kahta miestä kahtena iltana peräkkäin.

Anonyymi-ap

Olen 19 vuotias muodokas ja hyvin seksuaalinen nainen.
Olin perjantai iltana lähi pubissa ystävän kanssa kahvilla. Ystäväni oli lähdössä vielä treeneihin ja itse ajattelin että lähden kotiin. Vähän ennen pois lähtöä sisään tulee kaksi mulle ennestään tuttua miestä (olin molempien kanssa harrastanut seksiä joskus). He tulivat käymään oluella ja istuivat meidän pöytään juttelemaan. Hetken päästä ystävän piti lähteä ja itse ajattelin että otan vielä toinen kahvin ja juttelen miesten kanssa hetken. He olivat Vesa ja Marko. Hetken päästä Vesa rupes vihjailemaan että edellinen tapaaminen oli oikein mieleinen ja Marko kanssa sanoi että hän tykkäs myös. Vesku ehdotti että jos lähdetään hänen luokseen juttelemaan lisää. Mietin että mitäköhän siitä seuraa, mutta ajattelin että samahan se on lähteä kun ei ole muutakaan. Veskun luona Marko rupes viattomasti siirtelemään hiuksia ja niskaa, hetken päästä antoi pienen pusun ja olin itse mukana ihan heti. Kohta suudeltiin jo ihan reilusti ja Marko ehdotti että jos heitetään vaatteita pois. Mä kävin jo ihan kuumana ja olin valmis panemaan. Kohta oltiin alasti ja Marko rupes hieromaan mun märkää pillua ja nuoli hellästi klitorista. Kohta Vesku tuli kanssa alasti hieromaan tissejäni ja suudeltiin samalla. Kohta Marko lopetti nuolemisen ja kysyi että olenko edelleen terve, että voiko panna paljaalla, annoin luvan että voi ja kohta rupes panemaan rauhallisesti ja mä runkkausin Veskun kalua. Tuntui uskomattoman upealta, hetken pantuaan sanoi ettei kestä kauaa että mihin saa laueta, sanoin että ihan sama että kysy Veskulta haluaako panna spermattuun pilluun, Vesku sanoi että laske sisään että ehdottomasti haluaa. Kohta Marko aloitti hurjan loppukirin ja tuli sisään, sanoin Vesalle että haluun takaa päin ja niin Vesa aloitti panemaan ja ei mennyt kauaa kun ilmoitti että tulee ihan kohta. Hetken sohvalla maattuamme Vesa sano että mennään suihkuun ja mentiin kolmestaan suihkuun ja pestiin toisemme. Puettiin vaatteet ja mä lähdin kävelemään kotiin tyytyväisenä.

14

1541

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Jaha pötkyläkirjoittajan uusin sepustus 🤪

• Anonyymi00002

Heräsit siihen kun hoitaja toi sun aamullääkkesi.

• Anonyymi00003

Ai Heinolan RANE setän veli päässyt polkemaan neitoa 😁

• Anonyymi00004

Unissaan korkeintaan

• Anonyymi00014

Buaahaa mitäs olet buaahaa!

• Molemmat reiät yhtäaikaa... Oon kyllä kookas 22/6

• Anonyymi00007

Tuulitunneli hörhö taas radalla

• Anonyymi00011
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Tuulitunneli hörhö taas radalla

No missä päin olet. Tiedetään väistää niin ei törmätä sinuun. Mitäs olet buaahaa!

• Anonyymi00005

Jatkoa tarinaan...
      Lauantai aamuna heräsin kotona virkeänä ja iloisena. Aamupäivällä kävin lenkillä ja siivosin, vaihdoin lakanat yms. Olo oli jotenkin levoton, jotenkin hyvin saaneen, mutta kuitenkin alapäässä tykytti silleen että jotain vailla se ois. Kävin suihkussa ja varovasti kokeilin sormilla klitorista ja heti oli selvää että tänään illalla on oma leikki aika lelujen kanssa. Iltapäivällä söin ja Vesalta tuli viesti että miten menee ja oisko kiinnostusta ottaa eilinen uusintana. Hetken mietin että pillu ois valmiina ottamaan ihan mitä vaan ja itsekki ajattelin että oishan se varmasti ihan kivaa. Tietysti luulin että Vesku tulee yksin.
      Sovittiin että voi tulla ihan milloin vaan. Noin tunnin päästä ovikello soi ja menin avaamaan niin siellähän olikin molemmat miehet. Mulla oli päällä pelkästään stringit ja ohut mekko ilman rintsikoita.
      Miehet katseli oikein kiinnostuneen näköisenä. Kysyin että mennäänkö suoraan makkariin ja molemmat miehet riisuivat vaatteet pois ja mä myös viskasin mekon pois.
      Hetken pusuteltiin ja lopulta Vesku aloitti sormettaa pillua ja sain ekan orgasmin melkein heti, olin niin kiimassa. Hitaasti Vesku rupes panemaan lähetyssaarnaajassa ja taas oli tunne että kohta tulee orgasmi, eikä mennyt kun hetki kun sain ja Vesku tuli heti perään.
      Hetken hengiteltyä rupesin runkkaamaan Markon kullia, samalla kurkotin yöpöydän laatikkoon ja otin sieltä liukkarin ja anaali tapin (muutaman kerran olin itsekseni sitä kokeillut). Sanoin Markolle että työnnä tappi varovasti sisään ja pane takaapäin.
      Hetken pantuaan ja samalla tappia vähän liiketellen sanoin että jos haluaa vois kokeilla panna peppuun myös. Varoitin että en oo kun pari kertaa kokeillut sitä ja silloin sattui vähän, niin pitää olla varovainen. Ehkä omasta kiimasta johtuen, Marko onnistui saamaan kullin helposti sisään ja rupes kiihdyttämään tahtia.
      Vesku oli tullut siinä vaiheessa viereen ja rupes hieromaan klikkaa samalla, tunne oli ihan älyttömän kiva. Marko ilmoitti tulevansa ihan heti ja sanoin että tuu vaan sisään. Vesku oli jo siinä vaiheessa valmiina työntämään peppuun, mutta sanoin että haluan kokeilla samalla dildoa, otin laatikosta dildon ja sanoin Markolle että pane dildolla pilluun ja Vesku panee peppuun. Hetken kestin sitä ja sain valtavan orgasmin, huusin Veskulle että pane kovempaa ja laukea sisään. Hetken päästä Veskukin tuli.
      Hetki maattiin sängyssä ja sitten mentiin suihkuun, miehet pesi minut kokonaan ja yrittivät vähän hieroa pillua, mutta sanoin että nyt ei enää onnistu, on sen verran herkkä.
      Keitin miehille vielä kahvit ja juteltiin ja ihmettelin että ainoastaan kaksi kertaa oon kokeillut peppu seksiä aiemmin ja ne ei tuntunut hyvälle, mutta nyt se oli mahtavaa.
      Sen kerran jälkeen ei oo porukassa nähty, mutta erikseen molempien miesten kanssa on seksiä melko säännöllisesti ja peppu seksi on ihan normi juttu.

• Anonyymi00008

Mee hevon vittuun paskan jauhaja

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Mee hevon vittuun paskan jauhaja

Täyttä on kun sinä paskan jauhaja olit ehtinyt sinne. Mitäs olet ja menit.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Täyttä on kun sinä paskan jauhaja olit ehtinyt sinne. Mitäs olet ja menit.

Sää mää ja bää se vaan oli ja meni buaahaa

• Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Ai minne sä määkijä nyt menit. Ai hevon vittuun no pysykkin siellä.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Katoppas meidän pikkuuinen marakatti palsta kyylärihän on vauhdissa tänäänkin. Mitäs olet

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      184
      3089
    2. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      68
      1948
    3. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      309
      1926
    4. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      108
      1891
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      25
      1711
    6. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      30
      1570
    7. Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset

Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard
      Maailman menoa
      1
      1565
    8. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      29
      1402
    9. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      118
      1273
    10. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1142
    Aihe