Olen ajatellut tilata liukkaria, vaikkei mulla ole mitään perus kostumisVAIKEUTTA. Kumppanin kanssa eikä yksin. En omista leluja mutta sormet menee itsetyydytyksessä oikein hyvin sisään ☺️
Mut oon pohtinu oisko liukkarilla kivaa tyydytellä...? Olis variaatioita. Kertokaa jotka kokeilu tai käytätte 🙏🏻
Käytättekö liukkaria kun masturboitte
20
383
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kannattaa kokeilla. Itse käytän liukkaria silloin tällöin tyydyttäessäni. Se lisää pimpin liukkautta ja ääni joka lähtee sormettaessa on kuuluvampi. Se kiihottaa kivasti!
Saippuoin joskus 22/6 kalua kun teen...
- Anonyymi00006
Tuulitunneli hörhö taas satuilee
- Anonyymi00014
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tuulitunneli hörhö taas satuilee
Mitäs hörhö satuilet. Delaa hörhö satusetä.
- Anonyymi00002
Minulla tulee niin runsaasti kiimalimaa että se riittää liukasteeksi ja sylkeä voi tarvittaessa lisänä käyttää.
- Anonyymi00007
jarip1964 kirjoitti:
Ihanan nuoltava
Hyi saatana
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Hyi saatana
Buaahaa mitäs olet paskahousu spede buaahaa.
- Anonyymi00003
Lämmin ruokaöljy tekee hyvä
- Anonyymi00004
Yes, kyllä. Pitääkin ostaa taas liukkaria. Siinä kun runkkaa liukkarin kanssa, tulee runkkaamiseen mukavasti juhlan tuntua. Sit sellainen vinkki, että kun käytte ostamassa liukkaria, niin valkkaatte kaupassa kassan, jolla on se parhaimman näköinen neito. Sitten kun runkkaat kotona, voit ajatella kuinka se liukkarituubi oli just vähän aikaa sitten sen hyvännäköisen kassaneidin kädessä.
- Anonyymi00005
Totuuden nimissä liukkaria ostaessa kuuluu käyttää itsepalvelukassaa koska se myöhemmin tapahtuva seksikin on itsepalvelua 😆
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Totuuden nimissä liukkaria ostaessa kuuluu käyttää itsepalvelukassaa koska se myöhemmin tapahtuva seksikin on itsepalvelua 😆
Menkääs nyt pilipali pojat muualle satuilemaan
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Menkääs nyt pilipali pojat muualle satuilemaan
Mitäs olet laitospelle mee hevon vittuun täältä.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Mitäs olet laitospelle mee hevon vittuun täältä.
Sää mää ja bää menee hevon vittuun buaahaa
- Anonyymi00016
Anonyymi00012 kirjoitti:
Sää mää ja bää menee hevon vittuun buaahaa
No mene sinulle varmaan oikee paikka. Pysykkin siellä.
- Anonyymi00013
Tästä lukeneena nappasin liukkarituubin jonka ukko hankki meidän peppuseksiä varten (ei koitettu). . ja TÄÄHÄN TOIMII 😮 Tuli hyvät lätinät ihan sormilla ja tuntu et omakin kosteus oikein buustaantu 😊 Saan kumppanin iltavuorossa nautiskella vapaasti. Helvetti kun en aiemmin hoksannu !!!
- Anonyymi00015
Mulla riittää hipaisu klittaan (omalla sormella!) et en tartte kyllä mitäön ja tulee kaikki mitä tarvii myös ne äänet eli oon tosi kostea. Pari kaveria on kyllä sanonut että kannattaisi kokeilla. Toimii kuulemma omaan kivaankin : )
- Anonyymi00017
Liukkaria löytyy, mutta sen käyttötarkoitus on ihan toinen, jos mennään vähän pitemmälle yön aikana. N 37
- Anonyymi00018
Mitäs on mielessä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1843089SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän681948Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,3091926Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava1081891Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --251711Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.301570Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard11565Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue291402Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?1181273Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411142