oisit halunnu seurustella :D jäit ilman :D
Niin siinä kävi. :D
108
1081
Vastaukset
- Anonyymi00001
En ole halunnut seurustella kanssasi. Jos joku niin minuna esiintyen väittää niin huijaa. Mutta sehän olisikin kova kolaus itsetunnollesi jos kiinnostuneet naiset onkin huijareita.
- Anonyymi00035
Ihme hihhuli tuo aloittaja. Ikään kuin elämänsä ensimmäiset pakit päässyt antamaan ja siitä jaksaa keuhkota. Se vielä, jos on antanut "pakit" jollekin miehen esittämälle trollaattori"naiselle" eli feikkiprofiilille. Kyllä on jätkä/vanhus tohkeissaan.
- Anonyymi00039
Anonyymi00035 kirjoitti:
Ihme hihhuli tuo aloittaja. Ikään kuin elämänsä ensimmäiset pakit päässyt antamaan ja siitä jaksaa keuhkota. Se vielä, jos on antanut "pakit" jollekin miehen esittämälle trollaattori"naiselle" eli feikkiprofiilille. Kyllä on jätkä/vanhus tohkeissaan.
Nimenomaan näin, sillä tämän aloittajaäijän rakentama todellisuus perustuu nimenomaan mm siihen, että vetää täällä naisena esiintyen makaabereja näytelmiä ja ikäänkuin loukkaa itse itseään tai jättää itse itsensä, onhan tuolla keskellä sapluunaa elämänkoulukansalle joka lähtöön
- Anonyymi00077
Anonyymi00039 kirjoitti:
Nimenomaan näin, sillä tämän aloittajaäijän rakentama todellisuus perustuu nimenomaan mm siihen, että vetää täällä naisena esiintyen makaabereja näytelmiä ja ikäänkuin loukkaa itse itseään tai jättää itse itsensä, onhan tuolla keskellä sapluunaa elämänkoulukansalle joka lähtöön
Vedä sä vaan sitä ilokaasua enemmän keuhkoon? Muusta tuskin iloa saat? Tunnut olevan vähän sellainen päällepäsmäri kaikessa. Johon luottamus nolla, katkeruutesi vuoksi. Sivusta totean.
- Anonyymi00110UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Eihän tuo oo päässy pakkeja antamaan viestinsä perusteella vaan päinvastoin nainen antanu pakit tolle miehelle!! Voi että on katkeraa se pakkien saanti näköjään!
- Anonyymi00002
Vahingonilo on suurin ilo.
- Anonyymi00008
Sitäkö tunnelmaa ja tunnetta yrität riipiä autuaan äijän, eli palstaäijän avauksista? Voi teitä tiuhti ja viuhti. Tee Tee
- Anonyymi00003
Kenenkäs kanssa olen nyt halunnut seurustella?
Kaltaisesi ilmeisesti psykopaatin välttäminen on lottovoitto. Kukaan normaalilla empatiakyvyllä varustettu ei kirjoittele aloituksiesi kaltaisia kommentteja, saatika jaksa jauhaa menneisyyden kokemuksia vain ja ainoastaan latistaakseen palstalaisten mielialaa ja itsetuntoa.
Katsopa peiliin ja mieti mielesi liikkeitä ja puntaroi vielä kertaalleen miksei nainen, jota palstalla yrität tökkiä, ei halunnut olla kanssasi- Anonyymi00015
Ei se iso vika ole kun se on päässä
- Anonyymi00040
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ei se iso vika ole kun se on päässä
Mielikuvitusta tältä palstaäijältä ainakin löytyy, voihan näitä surkuhupaisia maailmoja nimittäin nettitodellisuuteen rakentaa ”todella ilon kautta@. Hymähdys.
- Anonyymi00004
Siinäs irvailet..
- Anonyymi00009
No menikö palstaäijän hönö aloitus sinun tunteisiin?
- Anonyymi00005
Empä. Oon seukannu kahesti. Ja vähä niiku ollu juttuu kolme kertaa.
- Anonyymi00006
:DD
- Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
:DD
Säitä pidelly?
- Anonyymi00041
Minä kans banaali itselleen vastaileva äijä monta kertaa ja mitään en ole oppinut
- Anonyymi00007
🦷⚡️
- Anonyymi00011
Eipä enää säre hammasta.
- Anonyymi00020
Anonyymi00011 kirjoitti:
Eipä enää säre hammasta.
Mulla ei ikinä vihlo hampaita, paitsi pahassa krapulassa kerran parissa vuodessa
- Anonyymi00023
Anonyymi00020 kirjoitti:
Mulla ei ikinä vihlo hampaita, paitsi pahassa krapulassa kerran parissa vuodessa
Et ole tähän mennessä saanut kariesbakteeria vai omaat erityisen kovan hammaskiilteen? Ilmeisesti et myöskään kärsi hammaskiven kertymisstä.
Viittasin siihen, että hammas on hoidettu, joten ei säre enää. - Anonyymi00032
Anonyymi00023 kirjoitti:
Et ole tähän mennessä saanut kariesbakteeria vai omaat erityisen kovan hammaskiilteen? Ilmeisesti et myöskään kärsi hammaskiven kertymisstä.
Viittasin siihen, että hammas on hoidettu, joten ei säre enää.Mulla puuttuu täysin kehon luonnollinen varoitusmekanismi, joka ilmoittaa esim että hampaassa on reikä t. lääkäri. Ei haittaa ollenkaan vaikka ois kuinka vetäytyneet ikenet myöskään, eikä tarvi ikinä puuduttaa. Paitsi krapulassa
- Anonyymi00052
Anonyymi00032 kirjoitti:
Mulla puuttuu täysin kehon luonnollinen varoitusmekanismi, joka ilmoittaa esim että hampaassa on reikä t. lääkäri. Ei haittaa ollenkaan vaikka ois kuinka vetäytyneet ikenet myöskään, eikä tarvi ikinä puuduttaa. Paitsi krapulassa
Lääkärinä ilmeisesti myös käsität hampaiden kunnon merkityksen yleisterveydelle, kuten esim. sydänterveys.
- Anonyymi00053
Anonyymi00052 kirjoitti:
Lääkärinä ilmeisesti myös käsität hampaiden kunnon merkityksen yleisterveydelle, kuten esim. sydänterveys.
🤣🤣
- Anonyymi00012
Väärin. Miehiä on vaikka kuinka mutta kun omat kriteerini ovat sen verran korkeat sinunkaltaisten pikku k- päiden ansiosta. Se etten huolinut sinua, ei tarkoita sitä ettenkö ottaisi muita niin halutessani
- Anonyymi00013
Hommo
- Anonyymi00016
Hemmo.
- Anonyymi00021
Muistutan taas siitä, ettette ole voineet kertoa minulle mitään uutta sinä aikana kun olen asunut tässä talossa!
- Anonyymi00042
Anonyymi00021 kirjoitti:
Muistutan taas siitä, ettette ole voineet kertoa minulle mitään uutta sinä aikana kun olen asunut tässä talossa!
Miten se palstaäijä sinun talon asukkailla on sinulle aina niin paljon asiaa, tai kerrottavaa kuten ilmaisit? Kerro siitä
- Anonyymi00014
Ilman mitä jäi hän? Tyhjää?
- Anonyymi00111UUSI
Jäi ilman huonoa miestä! 😊 Eli naisella hyvä syy olla tyytyväinen päätökseensä pysyä kaukana Ap miehestä.
- Anonyymi00017
Ei tarvi, oon naimisissa. Mikäs sun tilanne on?
- Anonyymi00018
Millon meinasit luuseri luovuttaa? Meinaan, ajoissa on ehkä vähän parempi kuin myöhään. Kadut nimittäin ikuisuuden vielä muuten.
- Anonyymi00019
-AP niin sairas mieleltään se jaksaa jatkaa samaa rataa näitä solvauksia aika tiheään niitä tulee päivittäin. Se miksi en naisena ole kiinnostunut sinusta on hyvin monenkirjava kokemus tässä vaikeassa elämässä. En nyt ala kertoilemaan syitä täällä julkisella palstalla, koska niistähän loukkaantuisit aika tavalla.
Olisiko aika tarkastella jo viimeinkin omaa toimintaasi kanssaihmiseen, kuka ei ole koskaan halunnut vahingoittaa sinua kuten ei muitakaan ihmisiä.
Mutta totuudella on monet kasvot ja joskus ne ovat hyvin surumieliset ja kokemuksena erittäin raskas on ollut tämä häpeä kantaa.
Että yhteiskunnassamme on vielä miehiä, ketkä ovat aivan pihalla elämästä ja käytöstavat tasolla pyöreä nolla.
Ajatuskin lähentymisestä kaltaiseesi oksettaa.- Anonyymi00022
Juuri noin se on, etten ole koskaan halunnut vahingoittaa ketää, mutta minua on vahingoitettu kauan, kaikenlaista häirintää siellä sun täällä!
- Anonyymi00024
Käytös ja rikollinen stalkkaaminen on kaksi eri asiaa.Kyllä aikuiset kestää huonon käytöksen mutta mikään laki ei edes korpi/junttilaki lupaa tunkeutua naisten kotiin sisään millään verukkeella tai laiteella.
- Anonyymi00027
Anonyymi00022 kirjoitti:
Juuri noin se on, etten ole koskaan halunnut vahingoittaa ketää, mutta minua on vahingoitettu kauan, kaikenlaista häirintää siellä sun täällä!
04.05.Häirittiin nettiliikennettä tärkeään osoitteeseen ja kaikki meni vtuiks kuukaudeksi.
- Anonyymi00043
Anonyymi00027 kirjoitti:
04.05.Häirittiin nettiliikennettä tärkeään osoitteeseen ja kaikki meni vtuiks kuukaudeksi.
Mitä mitä palstaäijä- löivätkö netin kiinni ja jäi monta hyvää provoa kirjoittamatta? Ehkä se oli vaan telia tms ja asia korjaantui kun maksoit laskun?
- Anonyymi00044
Anonyymi00024 kirjoitti:
Käytös ja rikollinen stalkkaaminen on kaksi eri asiaa.Kyllä aikuiset kestää huonon käytöksen mutta mikään laki ei edes korpi/junttilaki lupaa tunkeutua naisten kotiin sisään millään verukkeella tai laiteella.
No eipä kyllä niin tökeröä tätiroolia vetävä palstaäijä. Tuskin mikään uusi juttu kenelläkään, mutta hyvä kun muistutit
- Anonyymi00045
Anonyymi00022 kirjoitti:
Epäiletkö palstaäijä, että nämä mainitsemasi häiritsijät voisivat olla nk isompiakin tekijöitä?
- Anonyymi00112UUSI
”Mutta totuudella on monet kasvot ja joskus ne ovat hyvin surumieliset ja kokemuksena erittäin raskas on ollut tämä häpeä kantaa.
Että yhteiskunnassamme on vielä miehiä, ketkä ovat aivan pihalla elämästä ja käytöstavat tasolla pyöreä nolla.”
TÄMÄ, NIIN TOTTA!
- Anonyymi00026
Ei haittaa👍parempaa luvassa❤️
- Anonyymi00030
Teitkö 1 v.-5v. suunnitelman.?
- Anonyymi00028
Noh, jos vaihtoehdot ovat Neesteen kuspiät niin ei ole niin väliksi.
- Anonyymi00029
https://youtu.be/Hqo7aZW6f4I?si=0Mi3_MdFKrk9o_vc
Tää on ap.lle hyvä - Anonyymi00031
Minä tuun seurusteleen.Yks nainen virkkoo.
- Anonyymi00033
Mitä sitten? aina on jääty ilman.
- Anonyymi00034
Saatavilla olevat olivat hänelle vääriä.
- Anonyymi00106UUSI
Näin se on monen kohdalla.
- Anonyymi00036
Jos SINÄ nyt yhtäkkiä torjut minut niin älä huoli, saan sinut helposti pois mielestäni =) Sehän on vain paluu normaalitilaan. Aika kauan sun piti yrittää että sait hetkellisen naksahduksen päässäni aikaan ja tilan ylläpito vaatisi sinulta koko ajan saman panoksen joten.
- Anonyymi00038
Jatkoksi tähän että noin kova skitsoilu on myös tosi tehokas turnoff niin että sellaiseen ei saa pidettyä mielenkiintoa yllä vaikka yrittäisi
- Anonyymi00037
noista en tiedä, mutta porukka on kateellinen kaikesta, kovin tyytymätön elämäänsä. ne jotka on niistä tyytyväisiä niille hakattu muista. suhteenkin pilasi koska mies ei käänny niitä vastaan. joten it is over tänne päin.
- Anonyymi00046
No niin, pääsihän se palstaäijän itselleenvastailu monologi taas itse aiheeseen, joka tosin ei ole mikään. Perustuuko tämä voivottelu ja traumaattisten kokemusten läpikäyminen esim muutamaan muilutukseen vuosikymmenten aikajanalla joista et ole päässyt yli? Voi ei, koitahan jaksella
- Anonyymi00047
Jos meno on tämä niin mikään ei muutu irl. Ainoa muutos että se mikä on ollut koko ajan sun mielessä, tapahtuu nyt ehkä kerran myös mun mielessä....
- Anonyymi00049
Poistit?... yrität vissiin että laitan lisää??
- Anonyymi00050
Juu kuvitteleppa sitä... mäki kuvittelen. Kun se käy nopeammaksi ja kovemmaksi.. on lopulta kivikova ja rytmikkäät työnnöt kun se vihdoin tapahtuu ja laukeat sisääni.. happiness.
- Anonyymi00051
Tytöt tykkää siitä hetkestä kun se muuttuu tosi isoksi ja kovaksi.
- Anonyymi00054
Kovat rajut työnnöt hekuman huipulla syvälle pohjaan isolla kovalla kadulla tuntuu uuh hyvältä......
- Anonyymi00066
Nää vie tajun kankaalle ja toiseen todellisuuteen
- Anonyymi00055
*kalulla
- Anonyymi00057
Jos sä et välitä edes seksistä niin mun keinot on käytetty
- Anonyymi00058
Katso mitä mä teen ja sun ainoa kommunikaatiokeino mun kanssa on että poistelet meidän molempien viestejä?????.........
- Anonyymi00059
Tiedän kyllä että nainen ei saisi jahdata 🤔
- Anonyymi00060
Enkö saa yhtä sanaa irti susta??
- Anonyymi00061
Miksi tän palstan seksimonsteri vaikeni?
- Anonyymi00062
Ei kai auta kuin lähteä katselemaan muita
- Anonyymi00063
Muu muu.
- Anonyymi00064
Ja sitten joidenkin mielestä naiset on hankalia.
- Anonyymi00065
Naisen ei tarvi kuin sanoa yksi "joo" niin miehen mielenkiinto loppuu siihen 🙄 Onneksi elämä on näin helppoa...
- Anonyymi00067
Ei voi minkään annan jakorasian mielelläni seuraavalle ei kestä vuottakaan kun niihin jo kyllästyy puoli vuotta on sellainen realistinen odotus
- Anonyymi00068
No se oli sitten siinä, tälläpä tästäkin päästiin
- Anonyymi00069
Palstaäijän, eli aapeen narratiivi on vähän jo sitä samaa sisällöllistä tasoa, mitä joku voisi yllyttää huomion ja hyväksynnän kaipuista vahvan tuen tarpeista henkilöä kirjoittamaan kun parempaa ei irtoa. Ei saa käyttää vmmaista hyväksi työvoimana se on rumaa…
- Anonyymi00072
Eilen illalla näkyi panoksen muodossa aloituksena joka sisälsi kirjoitusvirheitä ja hullun kurisia sanamuotoja, varmaan kuitenkin vakaammalla kädellä ja ihan itsenäisesti tehty tuotos jonkun somen myötähäpeää herättävän räpellyksen sijaan. Mitähän sen edunvalvojakin sanois
- Anonyymi00090
Anonyymi00072 kirjoitti:
Eilen illalla näkyi panoksen muodossa aloituksena joka sisälsi kirjoitusvirheitä ja hullun kurisia sanamuotoja, varmaan kuitenkin vakaammalla kädellä ja ihan itsenäisesti tehty tuotos jonkun somen myötähäpeää herättävän räpellyksen sijaan. Mitähän sen edunvalvojakin sanois
On mulla farmarihousu, kumikenkä ja, hyvä että havainnointi ei ole ihan kiville mennyt. Hmm
- Anonyymi00100
Anonyymi00090 kirjoitti:
On mulla farmarihousu, kumikenkä ja, hyvä että havainnointi ei ole ihan kiville mennyt. Hmm
Eli tämä eräiden höyrien ees taas kruisailuko liikenneympyrästä toiseen nyt on se mielenvajaiden groupieiden fanittama nk erikoisoperaatio? Ookoo
- Anonyymi00070
Jep.
- Anonyymi00071
Ei saa väen vängällä kuukausien ajan sytytellä toisen kipinää jos ei sillä meinaa tehdä mitään sitten kun se syttyy
- Anonyymi00073
Mulla on kylläkin tuo aviopuoliso... Anteeksi, jos ymmärsit väärin.
- Anonyymi00074
Miksi ihmeessä olen ollut sinulle sitten pakkomielle jo kohta varmaan vuoden?
- Anonyymi00075
Älä sitten enää raivoa täällä jos osoitan mielenkiintoa muita miehiä kohtaan
- Anonyymi00079
Anonyymi00074 kirjoitti:
Miksi ihmeessä olen ollut sinulle sitten pakkomielle jo kohta varmaan vuoden?
Toisinpäin. Et ole ollut enää yli vuoteen "pakkomielle".
n>m - Anonyymi00080
Ja kaikki stalkkaaminen ja hakkerointi saa sitten myös luvan loppua jos et edes ole kiinnostunut mikä sun motiivi sitten edes voi olla.
- Anonyymi00081
Anonyymi00080 kirjoitti:
Ja kaikki stalkkaaminen ja hakkerointi saa sitten myös luvan loppua jos et edes ole kiinnostunut mikä sun motiivi sitten edes voi olla.
Minäkö osaisin hakkeroida?😆 En edes osaa lukea palstaa läppärillä, liian vaikeaa.
n. - Anonyymi00083
Anonyymi00081 kirjoitti:
Minäkö osaisin hakkeroida?😆 En edes osaa lukea palstaa läppärillä, liian vaikeaa.
n.No sitten viestini ei ole sinulle ja se jolle se on on kyllä paikalla ja tunnistaa.
- Anonyymi00085
Anonyymi00083 kirjoitti:
No sitten viestini ei ole sinulle ja se jolle se on on kyllä paikalla ja tunnistaa.
Tarkoitat jotain miestä? Olen nainen. I feel you, itsellänikin ollut vuosia vuosia sitten vähän vainoharhoja s24: n suhteen. Mutta loppujen lopuksi ihan turhaan. Toivottavasti sullakin.
- Anonyymi00086
Anonyymi00085 kirjoitti:
Tarkoitat jotain miestä? Olen nainen. I feel you, itsellänikin ollut vuosia vuosia sitten vähän vainoharhoja s24: n suhteen. Mutta loppujen lopuksi ihan turhaan. Toivottavasti sullakin.
Ja lisään: yp.llä tuskin on hakkeroinnin kanssa mitään tekemistä.
- Anonyymi00087
Anonyymi00085 kirjoitti:
Hakkerointi on totta: https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000001885099.html
- Anonyymi00088
Anonyymi00086 kirjoitti:
Ja lisään: yp.llä tuskin on hakkeroinnin kanssa mitään tekemistä.
Väität tuossa toisessa huomionhakuketjussasi kyllä aivan toista, naisena trollaava setämies
- Anonyymi00089
Anonyymi00081 kirjoitti:
n.Sama homma palstasetä, minulla on vain sellainen ristalliheiluri jolle esitän kysymyksiä tuleeko pouta no ei vttu sitte
- Anonyymi00091
Anonyymi00087 kirjoitti:
Hakkerointi on totta: https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000001885099.html
Luin ton, mutta tiedätkö, mua ei edes hakkerointi huolestuta. Mulla on yksinkertaisesti niin tylsä ja tavallinen elämä, että hakkeroija ei saisi mun netti- tai puhelinkäyttäytymisestä mitään yllättävää irti. Tililläkin tosi vähän rahaa.Tämä Ikävä- palsta varmaan jännin juttu, mitä mun puhelimessa tapahtuu.😁 IRL ehkä vähän jännempi. Mutta mun puhelimessa ei ole mitään salattavaa, eikä tule.
n. - Anonyymi00092
Anonyymi00091 kirjoitti:
Luin ton, mutta tiedätkö, mua ei edes hakkerointi huolestuta. Mulla on yksinkertaisesti niin tylsä ja tavallinen elämä, että hakkeroija ei saisi mun netti- tai puhelinkäyttäytymisestä mitään yllättävää irti. Tililläkin tosi vähän rahaa.Tämä Ikävä- palsta varmaan jännin juttu, mitä mun puhelimessa tapahtuu.😁 IRL ehkä vähän jännempi. Mutta mun puhelimessa ei ole mitään salattavaa, eikä tule.
n.No mutta jos sun elämässä on omissa kuvioissa joku hiippari joka tykkää sinusta niin miksi ei voisi?
- Anonyymi00098
Anonyymi00092 kirjoitti:
No mutta jos sun elämässä on omissa kuvioissa joku hiippari joka tykkää sinusta niin miksi ei voisi?
Tällaista sinä vinoutunut
hikinaama jutskailet palstaäijlle? Et taida käydä ihan täysillä - Anonyymi00099
Anonyymi00098 kirjoitti:
Tällaista sinä vinoutunut
hikinaama jutskailet palstaäijlle? Et taida käydä ihan täysilläOnko tämä se kilu, joka hokee siitä suklaapatukasta välillä? Retorinen kysymys
- Anonyymi00103
Anonyymi00092 kirjoitti:
No mutta jos sun elämässä on omissa kuvioissa joku hiippari joka tykkää sinusta niin miksi ei voisi?
Ai hakkeroisi, koska tykkää? No siinäpä hakkeroisi. Pettyisi varmaan, jos odottaisi löytävänsä jotain jännää. Mun IRL voi joskus olla jännä, niin sen perusteella vois ehkä kuvitella, että puhelimessa olisi jotain. Mutta ei ole. En katso edes p*rnoa puhelimella.
- Anonyymi00076
Jostain syystä uskon siihen vieläkin.
- Anonyymi00078
Niin kävi. Ehkä tulevaisuudessa sitten taas.
- Anonyymi00082
Olisihan se ollut mukavaa.
- Anonyymi00084
Jos et ole kiinnostunut, niin miksi sitten olet jo kauan viestinyt jotain ihan muuta häiriöksi asti? Enhän minä edes tykännyt siitä ennen kuin vasta eilen. Olen vain yrittänyt saada hommaa loppumaan.
- Anonyymi00093
Jos nyt vain rakastaisit minua.
- Anonyymi00094
Voiko seurustella monen kanssa niin että pidän kaikkia tyhminä ja olen isi ilonjakaja” , mulla vaimo ja parit tyttikset, ihan oikeasti milloin joku tyttösistt nolaa ton pellen? Saat satasen 😄
- Anonyymi00095
Multa 500 , voisko joku😉
- Anonyymi00096
Kokemus on niin voimakas että vavahtelet tullessasi. Olen kietonut käteni pääsi ympärille ja sinä puuskutat ja huohotat korvaani. Herkät paikkani ovat tulessa.
Lähti vähän lapasesta mutta en taida olla ensimmäinen täällä. Älä nyt näytä tätä kenellekään. - Anonyymi00097
Luonto tekee temput kun se yrittää täyttää maan jälkeläisillä mutta kyllä tämä tästä taas häipyy kun kroppa tajuaa että mitään siittiöitä ei sille anneta. Saa sitten olla hetken rauhassa.
- Anonyymi00101
Pettymys, yksi parhaista tavoista suojautua pettymyksiä vastaan on se, että on paljon koko ajan meneillään.
- Anonyymi00102
Pääsen kyllä yli tästä sillä tiesin koko ajan etten olisi jäänyt viimeiseksi . Se olisi loppunut lyhyeen, todennäköisesti kuukausissa jos ei jo viikoissa. Osasin ikäväkseni kuvitella kaikki ne tulevat joiden kanssa alkaisit seurustella ollessasi hämmentynyt ja valmis. Jokainen antamassa jotakin, tarinan, viikonlopun paon, huomionsa, neuvonsa, aikansa, seksuaalisen seikkailun, todellisen seikkailun...ja sitten kohta olisikin jo aika ja pakko ohittaa seuraavan onneksi. Kaltaisesi ilmestyvät aina saataville jossain vaiheessa täynnä kaikkea sitä rakkautta, huolenpitoa ja itseluottamusta, jota saaneet vuosien varrella, ja saattavat jopa ajoittain sitoutua johonkuhun. Sitten kohta, aivan varmasti, toiseen. Sitten vielä toiseen, kun ehtisi kyllästyä sillä tätä ahneutta ei tyydytä kukaan yksi, mikään yksi elämä. Vaan monta elämää toisensa jälkeen.
Koska nämä miehet halusivat mieluummin haluta jotakin kuin saada jotakin. Max halusi kidutusta, hän halusi kaivata ja jahdata ja unelmoida. Hän halusi olla liminaalisessa tilassa, aivan kuin kaikki olisi vasta alkamassa. Hän piti siitä, että pohtisi, mitä suhteemme voisi…” "olla niin kuin, investoimatta aikaa tai sitoutumatta suhteeseemme - Anonyymi00105UUSI
Syö ite!
- Anonyymi00108UUSI
Muista aina pysyä kaukana minusta stalkkeri! Inhoan kaikkea sinussa!
- Anonyymi00109UUSI
Anonyymi00108 kirjoitti:
Muista aina pysyä kaukana minusta stalkkeri! Inhoan kaikkea sinussa!
Olet avuton nössö, kun et edes yhtä sanaa uskaltanut koskaan sanoa!
- Anonyymi00107UUSI
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1862733- 1642539
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182247Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee612084Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31739"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591454Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2051440Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2261183Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää931148Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3701083