Sisä-suomen poliisissa ainakaan.
Laittomia sopimuksia tarjotaan uhrille joista eivät sitten itse pidä kiinni
Yhtäkään rehellistä poliisia en ole vielä tavannut
5
269
Vastaukset
- Anonyymi00002
Vanhemp. ylikonst. Silo kunnas ja rikoskomisar. Mä kelä
- Anonyymi00007
Taas jäivät kiinni sopimuksen rikkomisesta. Ei uskoisi jos ei itse näkisi
- Anonyymi00005
Ei niitä ole missään.
Kaikki menee suhteilla, tai muuten vaan autoritaarisella lain sivuuttamisella.
Suomen poliisi ei noudata lakia eikä valvo sitä.
Jos lakia ei valvota, ei lakia ole, eikä myöskään yhteiskuntasopimusta.
Yleisesti ottaen poliisi edustaa oikeistolaista väkivaltaa, jota ilman ei ole luokka-yhteiskuntaa. Poliisi siis turvaa yläluokan aseman ja rikoksen. - Anonyymi00006
Kouvolassa kaikki rikollisia------Voisin kirjoittaa kirjan ..Nais poliisit täysin surkeita
- Anonyymi00011UUSI
Rikollisjärjestö joka suomen poliisi on lainvoimaisilla tuomioilla ollu jo vuosikymmeniä, ei tee koskaan mitään laillista. Ei koskaan!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial221801Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1561789Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3481528Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2111133Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221128- 1441128
- 285995
- 11985
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4969Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49928