Julkinen anteeksipyyntöni

Anonyymi-ap

Mulla tuli syyllisyyden tunne kun syytin eilen hinduja minun kiusaamisesta ajattelin myös pahaa. Poistelin sen takia palstoja koska halusin pahat viestini pois tarkoitus ei ollut mollata hinduja ja idän oppeja. Pyydän Silti anteeksi. Haluan tehdä hyviä tekoja ja välttää huonoja

26

<50

Vastaukset 26

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

En ole paha ihminen

• Anonyymi00002
        UUSI

Ilmeisesti olet ex-adventisti – kaikki on annettu anteeksi jo silloin, kun itse teit sen.

• Anonyymi00003
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Ilmeisesti olet ex-adventisti – kaikki on annettu anteeksi jo silloin, kun itse teit sen.

Sinä teet aina kaikki sairautesi takia, saat aina anteeksi.

• Anonyymi00004
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Sinä teet aina kaikki sairautesi takia, saat aina anteeksi.

Ekstremistit taas tekevät kaikki pahuudet "normaaleina".

• Anonyymi00005
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Ekstremistit taas tekevät kaikki pahuudet "normaaleina".

Hindut aina antavat sinulle anteeksi, mitä ikinä teet, koska kärsit itsekin.

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Et ole paha, niin kuin hindupalstan vainoajat ja ekstremistit. He tekevät kaiken normaaeina.

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Et ole paha, niin kuin hindupalstan vainoajat ja ekstremistit. He tekevät kaiken normaaeina.

Väkisin kristinuskoon takaisin pakottaminen on rikos ihmiskuntaa vastaan ja vapaata valintaa vastaan. Jopa Jumala kunnioittaa vapaata valintaa ja väistyy kohteliaasti, jos ihminen ei halua kuulla hänestä.

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Väkisin kristinuskoon takaisin pakottaminen on rikos ihmiskuntaa vastaan ja vapaata valintaa vastaan. Jopa Jumala kunnioittaa vapaata valintaa ja väistyy kohteliaasti, jos ihminen ei halua kuulla hänestä.

Hän väistyy kohteliaasti, niin sanoi omassa luennossaan arvostamani Derek Prince.

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Hän väistyy kohteliaasti, niin sanoi omassa luennossaan arvostamani Derek Prince.

Myös "hindulaisuudessa"Jumala väistyy kohteliaasti ja jopa auttaa unohtamaan Jumalan, jos ihminen ei halua häntä tuntea.

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Myös "hindulaisuudessa"Jumala väistyy kohteliaasti ja jopa auttaa unohtamaan Jumalan, jos ihminen ei halua häntä tuntea.

"Terroristi poisti palstan jotta ette näkisi anteeksi pyyntöni. Kopioin siksi omalla palstalle"

Jos en vastaa, se tarkoittaa, että en ole huomannut viestiäsi tai olen parhaillaan etätöissä.

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

"Terroristi poisti palstan jotta ette näkisi anteeksi pyyntöni. Kopioin siksi omalla palstalle"

Jos en vastaa, se tarkoittaa, että en ole huomannut viestiäsi tai olen parhaillaan etätöissä.

Jos jokin viestiketju poistuu kirjoita monta kertaa uudelleen, kunnes se säilyy. Kaikkia keskusteluja ei voi edes poistaa.

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Jos jokin viestiketju poistuu kirjoita monta kertaa uudelleen, kunnes se säilyy. Kaikkia keskusteluja ei voi edes poistaa.

Jos jokin viestiketju poistuu, kirjoita se monta kertaa uudelleen, kunnes se säilyy. Kaikkia keskusteluja ei voi edes poistaa.

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Jos jokin viestiketju poistuu, kirjoita se monta kertaa uudelleen, kunnes se säilyy. Kaikkia keskusteluja ei voi edes poistaa.

Me tallennamme kokonaisia keskusteluketjuja, koska jos kysytään samoja kysymyksiä uudelleen, voi kopioida vanhoista ketjuista.

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Me tallennamme kokonaisia keskusteluketjuja, koska jos kysytään samoja kysymyksiä uudelleen, voi kopioida vanhoista ketjuista.

Samoin kaikki poistetut ketjut, jotka ovat tärkeitä, palautamme moninkertaisesti, kunhan jossakin pysyy.

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Älä ole huolissasi.

• Anonyymi00012
      UUSI
      • Anonyymi00017
        UUSI

Se on hyvää!

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Se on hyvää!

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Se on hyvää!

Merkit jota videolla kerrotaan kaikki viittaa minuun

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Derek Prince – kunnioitan häntä edelleen, koska hän on aito. Hän ei pakota, vaikka en enää usko niihin asioihin. Kunnioitukseni häntä kohtaan on edelleen syvä. Hänellä on pyhä ja hyvä olemus. Minusta hän on pyhimys.

• Anonyymi00021
        UUSI

• Anonyymi00023
        UUSI

• Anonyymi00025
      UUSI

Minulla on yksi kiusaaja joka haukkuu minua koko ajan toisella palstalla yrittää pilata maineeni mutta en välitä hänestä. Yhden naisen takia se aloitti minun kiusaamisen. Stalkaa minua myös paikkakunnallani

• Anonyymi00026
        UUSI

Pysy kaukana heistä!

• Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Pysy kaukana heistä!

Ilmeisesti mustasukkainen. Muistan vain tapahtumasta sen verran että sain tämän tytön ihastumaan minuun vahingossa joten tämä mies on katkera ja mustasukkainen. En ole siis varma tästä tapahtumasta mutta muistan Jotenkin olin silloin psykoosissa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      383
      914
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      875
    3. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      201
      708
    4. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      80
      670
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      70
      649
    6. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      635
    7. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      66
      634
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      36
      620
    9. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      609
    10. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      43
      571
    Aihe