Mulla tuli syyllisyyden tunne kun syytin eilen hinduja minun kiusaamisesta ajattelin myös pahaa. Poistelin sen takia palstoja koska halusin pahat viestini pois tarkoitus ei ollut mollata hinduja ja idän oppeja. Pyydän Silti anteeksi. Haluan tehdä hyviä tekoja ja välttää huonoja
Vastaukset 26
- Anonyymi00001UUSI
En ole paha ihminen
- Anonyymi00002UUSI
Ilmeisesti olet ex-adventisti – kaikki on annettu anteeksi jo silloin, kun itse teit sen.
- Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ilmeisesti olet ex-adventisti – kaikki on annettu anteeksi jo silloin, kun itse teit sen.
Sinä teet aina kaikki sairautesi takia, saat aina anteeksi.
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Sinä teet aina kaikki sairautesi takia, saat aina anteeksi.
Ekstremistit taas tekevät kaikki pahuudet "normaaleina".
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ekstremistit taas tekevät kaikki pahuudet "normaaleina".
Hindut aina antavat sinulle anteeksi, mitä ikinä teet, koska kärsit itsekin.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Et ole paha, niin kuin hindupalstan vainoajat ja ekstremistit. He tekevät kaiken normaaeina.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Et ole paha, niin kuin hindupalstan vainoajat ja ekstremistit. He tekevät kaiken normaaeina.
Väkisin kristinuskoon takaisin pakottaminen on rikos ihmiskuntaa vastaan ja vapaata valintaa vastaan. Jopa Jumala kunnioittaa vapaata valintaa ja väistyy kohteliaasti, jos ihminen ei halua kuulla hänestä.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Väkisin kristinuskoon takaisin pakottaminen on rikos ihmiskuntaa vastaan ja vapaata valintaa vastaan. Jopa Jumala kunnioittaa vapaata valintaa ja väistyy kohteliaasti, jos ihminen ei halua kuulla hänestä.
Hän väistyy kohteliaasti, niin sanoi omassa luennossaan arvostamani Derek Prince.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Hän väistyy kohteliaasti, niin sanoi omassa luennossaan arvostamani Derek Prince.
Myös "hindulaisuudessa"Jumala väistyy kohteliaasti ja jopa auttaa unohtamaan Jumalan, jos ihminen ei halua häntä tuntea.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Myös "hindulaisuudessa"Jumala väistyy kohteliaasti ja jopa auttaa unohtamaan Jumalan, jos ihminen ei halua häntä tuntea.
"Terroristi poisti palstan jotta ette näkisi anteeksi pyyntöni. Kopioin siksi omalla palstalle"
Jos en vastaa, se tarkoittaa, että en ole huomannut viestiäsi tai olen parhaillaan etätöissä. - Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
"Terroristi poisti palstan jotta ette näkisi anteeksi pyyntöni. Kopioin siksi omalla palstalle"
Jos en vastaa, se tarkoittaa, että en ole huomannut viestiäsi tai olen parhaillaan etätöissä."Terroristi poisti palstan jotta ette näkisi anteeksi pyyntöni. Kopioin siksi omalla palstalle"
Jos en vastaa, se tarkoittaa, että en ole huomannut viestiäsi tai olen parhaillaan etätöissä.
Jos jokin viestiketju poistuu kirjoita monta kertaa uudelleen, kunnes se säilyy. Kaikkia keskusteluja ei voi edes poistaa. - Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Jos en vastaa, se tarkoittaa, että en ole huomannut viestiäsi tai olen parhaillaan etätöissä.
Jos jokin viestiketju poistuu kirjoita monta kertaa uudelleen, kunnes se säilyy. Kaikkia keskusteluja ei voi edes poistaa.Jos jokin viestiketju poistuu, kirjoita se monta kertaa uudelleen, kunnes se säilyy. Kaikkia keskusteluja ei voi edes poistaa.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Jos jokin viestiketju poistuu, kirjoita se monta kertaa uudelleen, kunnes se säilyy. Kaikkia keskusteluja ei voi edes poistaa.
Me tallennamme kokonaisia keskusteluketjuja, koska jos kysytään samoja kysymyksiä uudelleen, voi kopioida vanhoista ketjuista.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Me tallennamme kokonaisia keskusteluketjuja, koska jos kysytään samoja kysymyksiä uudelleen, voi kopioida vanhoista ketjuista.
Samoin kaikki poistetut ketjut, jotka ovat tärkeitä, palautamme moninkertaisesti, kunhan jossakin pysyy.
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Älä ole huolissasi.
- Anonyymi00012UUSI
Ilmeisesti olen tehnyt hyvää karmaa koko ajan https://youtu.be/_WNYCcVFNMI?si=wZhHn96v4MF8RSaN
- Anonyymi00017UUSI
Se on hyvää!
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Se on hyvää!
Hän väistyy kohteliaasti, niin sanoi omassa luennossaan arvostamani Derek Prince. - Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Se on hyvää!
Merkit jota videolla kerrotaan kaikki viittaa minuun
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Hän väistyy kohteliaasti, niin sanoi omassa luennossaan arvostamani Derek Prince.Derek Prince – kunnioitan häntä edelleen, koska hän on aito. Hän ei pakota, vaikka en enää usko niihin asioihin. Kunnioitukseni häntä kohtaan on edelleen syvä. Hänellä on pyhä ja hyvä olemus. Minusta hän on pyhimys.
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Derek Prince – kunnioitan häntä edelleen, koska hän on aito. Hän ei pakota, vaikka en enää usko niihin asioihin. Kunnioitukseni häntä kohtaan on edelleen syvä. Hänellä on pyhä ja hyvä olemus. Minusta hän on pyhimys.
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/9/9d/Derek_Prince.jpg/250px-Derek_Prince.jpg
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/9/9d/Derek_Prince.jpg/250px-Derek_Prince.jpg
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Juuri heidän kaltaisensa edistyvät, eikö? Hän etenee elämästä toiseen, pyhimys.
- Anonyymi00025UUSI
Minulla on yksi kiusaaja joka haukkuu minua koko ajan toisella palstalla yrittää pilata maineeni mutta en välitä hänestä. Yhden naisen takia se aloitti minun kiusaamisen. Stalkaa minua myös paikkakunnallani
- Anonyymi00026UUSI
Pysy kaukana heistä!
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Pysy kaukana heistä!
Ilmeisesti mustasukkainen. Muistan vain tapahtumasta sen verran että sain tämän tytön ihastumaan minuun vahingossa joten tämä mies on katkera ja mustasukkainen. En ole siis varma tästä tapahtumasta mutta muistan Jotenkin olin silloin psykoosissa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.383914- 102875
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei201708- 80670
- 70649
- 50635
- 66634
- 36620
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 43571