Fiksumpana?
Vastaukset 32
- Anonyymi00001UUSI
🤔
- Anonyymi00002UUSI
Ei taideta kumpaakaan pitää mitenkään erityisen fiksuna. Se sopii minulle hyvin, ei liikuta egoani millään tavalla.
- Anonyymi00005UUSI
Meinas tulla parsakaalisilmusalaatti nenästä, kun oli niin hyvä vastaus.
- Anonyymi00006UUSI
Suutelointi sen ratkaisee. Se kumpi jatkaa pidempään, voittaa.
- Anonyymi00007UUSI
Se miesmäisempi (::
- Anonyymi00008UUSI
Terapeuttia pidetään fiksumpana ja varmasti (ainakin nykyään) onkin. Se ei ole tässä kuitenkaan oleellista. Oleellista on se, että terapeutti ei saisi kirjoittaa minulle täällä. Eikä koittaa manipuloida. Eikä haukkua.
- Anonyymi00009UUSI
Tää on paha 😂 kysy mielummin, kunpaa pidetään urpompana 🤣
- Anonyymi00010UUSI
Riippuu mitä tarkoitat? Lehdistöä, josssa puidaan entisten julkkisten seksielämää, se on varmasti mielenkiintoinen aihe. Vai ylipäänsä kirjoittelua tai vertailua johonkin?
- Anonyymi00011UUSI
Eiköhän sitä joka löytää onnen elämäänsä.
- Anonyymi00013UUSI
Ei löydä, eikä tarvitsekaan, monet oppineet kantapään kautta, etteivät tarvitse ketään riippakiveä raahattavaksi. Lisäksi sellainen voi olla ylimääräinen kuluerä.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ei löydä, eikä tarvitsekaan, monet oppineet kantapään kautta, etteivät tarvitse ketään riippakiveä raahattavaksi. Lisäksi sellainen voi olla ylimääräinen kuluerä.
Ehkä olet juuri sellainen ihminen, joka hyväksikäyttää toisia ihmisiä taloudellisesti, joten sitten nuo puheet ovat hieman korneja.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ehkä olet juuri sellainen ihminen, joka hyväksikäyttää toisia ihmisiä taloudellisesti, joten sitten nuo puheet ovat hieman korneja.
Sori, ohi meni.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Sori, ohi meni.
Ajattelin vaan tuosta ajatuksenkulusta, jos tietää jonkun taloudellisesta tilanteesta, voi olla ollut mukana porukassa heikentämässä sitä ts. huijaamassa.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ajattelin vaan tuosta ajatuksenkulusta, jos tietää jonkun taloudellisesta tilanteesta, voi olla ollut mukana porukassa heikentämässä sitä ts. huijaamassa.
Ajatuksen idea onkin täysin toinen. Se, ettei halua mitään stressitekijöitä kenenkään puolelta. Kommentit ymmärretään usein toisin, ihnistä tuntematta ja näkemättä.
Sivu - Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ajatuksen idea onkin täysin toinen. Se, ettei halua mitään stressitekijöitä kenenkään puolelta. Kommentit ymmärretään usein toisin, ihnistä tuntematta ja näkemättä.
SivuEhkä täällä on niin paljon negatiivista kirjoittelua, jotka liittyvät joskus myös irl, ettei täällä osaa enää edes tehdä positiivisia oletuksia.
- Anonyymi00012UUSI
Toinen on paikallinen mies, toinen on kansainvälinen mies.
- Anonyymi00021UUSI
Aivan varmasti sitä kansainvälistä pidetään fiksumpana. Ja se on totuus.
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Aivan varmasti sitä kansainvälistä pidetään fiksumpana. Ja se on totuus.
Lähinnä otin asian esiin den vuoksi, että hänellä on ns. mahiksia muuallakin kuin Suomessa.
- Anonyymi00023UUSI
Lopputulos on kuitenkin sama, loppupeleissä.
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Lähinnä otin asian esiin den vuoksi, että hänellä on ns. mahiksia muuallakin kuin Suomessa.
Kyllä.
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Lopputulos on kuitenkin sama, loppupeleissä.
No eihän ole paikallinen mies jää ilman, kansainvälinen mies ostaa lentolipun.
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
No eihän ole paikallinen mies jää ilman, kansainvälinen mies ostaa lentolipun.
Paikallinen mies voi ostaa vaikka kymmen lentolippua riipppuen tilanteesta.
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Monella on niin.
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Paikallinen mies voi ostaa vaikka kymmen lentolippua riipppuen tilanteesta.
No se ei sitä miestä tee mielenkiintoisemmaksi vaikka olisi miljardi rahaa. Ilotyttöjä voi ostaa Suomessakin. Silti vaikka olisit miljardööri, et saa naisia rakastumaan itseesi, jos sinun persoonasi ei tee vaikutusta. Silloin pitää vaan tyytyä ostelemaan palveluita. Minulla on paljon korkeammat tavoitteet. Olen maailman arvokkaimman asian perässä, rakkauden, sitä et todella saa rahalla, vain tunteetonta palvelua.
- Anonyymi00030UUSI
Terapeutti siis paikallinen, ei kansainvälinen
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Monella on niin.
Sanotaan kuitenkin rehellisesti. Kun tavallinen Suomalainen ihminen menee maailmalle, niin perusajatus ei ole kovin huikea suomalaisesta. Muut pohjoismaat noteerataan korkeammalle noin oletuksena, mielenkiintoisina ihmisinä. Suomi liitetään enemmän Baltiaan ja Venäjään ja vaikka olisi kuinka hyvin pukeutunut mies, ei herätä juuri huomiota muissa ihmisissä ja saa tehdä paljon enemmän töitä hurmatakseen ihmisiä. Tottakai rahalla saa palveluita, mutta niitä saa Suomessakin.
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Sanotaan kuitenkin rehellisesti. Kun tavallinen Suomalainen ihminen menee maailmalle, niin perusajatus ei ole kovin huikea suomalaisesta. Muut pohjoismaat noteerataan korkeammalle noin oletuksena, mielenkiintoisina ihmisinä. Suomi liitetään enemmän Baltiaan ja Venäjään ja vaikka olisi kuinka hyvin pukeutunut mies, ei herätä juuri huomiota muissa ihmisissä ja saa tehdä paljon enemmän töitä hurmatakseen ihmisiä. Tottakai rahalla saa palveluita, mutta niitä saa Suomessakin.
No ei ole hääppöisen näköinen mies jos ei noteerata. Kyllä komea mies huomataan.
Sivusta. - Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
No ei ole hääppöisen näköinen mies jos ei noteerata. Kyllä komea mies huomataan.
Sivusta.Kyllä, mutta suomalainen miestyyppi ei ole oletuksena komea vaan ”makkaranpaistaja”. Väitän että on vain muutama Suomessa on komea mies, joka voisi kiinnostaa kansainvälisesti, nimittäin niitä komeita miehiä riittää nimenomaan muualla.
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Kyllä, mutta suomalainen miestyyppi ei ole oletuksena komea vaan ”makkaranpaistaja”. Väitän että on vain muutama Suomessa on komea mies, joka voisi kiinnostaa kansainvälisesti, nimittäin niitä komeita miehiä riittää nimenomaan muualla.
Joo. Esim. virolaiset on komeampia kuin suomalaiset. Enemmistö kaikissa maissa on silti taviksia tai rumia.
- Anonyymi00019UUSI
onko Kumpa afrikkalainen.
- Anonyymi00031UUSI
Tietenkin minua, koska minä sentään suostuin tunnustamaan, että ei me poika-ystävän kanssa olla oltu PYHÄKOULULAISIA vaan kyllä mekin olla syntiin langettu, kun vanhempiemme silmiltä ollaan vältetty!
Poika-ystävän ISÄ oli niin tyytyväinen, koska me sentään suostuttiin tunnustamaan eikä jatkettu valehtelua niin, kuin toiset tekee!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta914003Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii4131461Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty391147Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä246983Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty72953Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s294855Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto24832Sysmä tarvitsee päätöksiä
Sysmä tarvitsee päätöksiä – ei p*anjauhantaa** Kirjoitan kuntapolitiikan ulkopuolisena tarkkailijana. Sysmän poliittinen26752Älä katoa elämästäni
Kävelyllä mietin olisitpa varjo takanani vierelläni sivullani Älä katoa koskaan ole siinä pidä kädestäni kiinni ole kan43736Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel33731