Ei voi nimittäin juuri muuhun tulokseen tulla kun lueskelee nettiä,esim Suomi24 sivuja.Aikuiset ihmiset kyselee neuvoja missä voi treffata,millainen paikka hyvä?Mitä viedä tuliaisiksi,pitääkö antaa ensimmäisellä,toisella vai kolmannnella kerralla,vai jätetäänkö hamaan tulevaisuuteen.Millainen asu saa miehen kuumaksi,farkut/hame?Mikä asento on paras/sopivin seisten,maaten vai istuen?Kuinkahan meidän vanhemmampe ja esi-isämme ovat selviytyneet elämästään kun ei ollut nettiä missä solmia suhteet,kysellä teenkö noin vai näin? Kyllä luonto tikanpojan puuhun vetää(olikohan se noin)eli aikoinaan ihmiset on parinsa löytäneet,vaikka latotansseista,onhan se ollut romanttista kulkea kylätietä aitan ovelle,ja astua hämärään aittaan jonne ainoa valon säde tulee salvaimen pienistä raoista,siellä kesäyössä on päästetty intohimot irralleen ja nautittu kuumasta,kiihkeästä lemmestä estottomasti nauttien,aivan oikein.Miksi tänä päivänä pitää kysellä miten/missä tutustua,onkohan sopiva YM YM???????
Voi meitä uusavuttomia
7
551
Vastaukset
- täällä kirjoittelevat
ihmiset jotka eivät IRL ole koskaan toiselle ihmiselle päivää sanoneet. Täysin vailla sosiaalisia taitoja, alusta on ne opittava, jos vaikka joskus ajattelisi kaupan kassalle päivää sanoa...
- Juttuseura
tarinaa pitää iskeä keskustelupalstalla ja tehdä vaikka tikusta asiaa ja asiahan siitä sitten alkaa rönsyillä kun kysyy ja joku vastaa.
- että
sosiaaliset taitosi olisivat alkaneet kehittymään jo :?)
- keskiyonkehraaja
Juoksentelu koivikossa, lintujen laulaessa ja aaltojen liplattaessa.
Olen samaa mieltä kanssasi... - puskis
Ei kukaan tunnu enää osaavan käyttäytyä luonnollisesti netin ulkopuolella koska täällähän voi isotella ja esittää ketä tahansa?
ihmisen on vaikea löytää kaikkia uusia mahdollisuuksia.;) On niin paljon valinnanvaraa ja ihmisillä on enemmän vapaa-aikaa.
Ennen taisi olla helpompaa, kun kaikki kotiympyrät olivat tuttuja, ei paljon tarvinnut kysellä. Jokapäiväisen leivän hankkimiseen kului huomattavasti enemmän aikaa kuin nykyisin. Moniin asioihin ei ollut vaihtoehtoja, piti valita muutamasta harvasta vaihtoehdosta tai tyytyä siihen ainoaan - olipa kyse sitten tanssipaikasta tai elämänkumppanista. Niin ovat monet vanhemmat kertoneet, itse en voi väittää tietäväni.
Sitä paitsi jos kommenttisi koskee 50 -palstaa, ei meidän ikäisillemme tainnut paljon aittoja ja lemmenseikkailuja enää olla tarjolla. Leski-ihmisiä taidettiin käydä riiaamassa naapurikylistäkin. Ihmiset keskustelivat ja kyselivat asioista tavattaessa, kun siihen aikaan ei ollut nettiä.
Ne tikanpoika-jutut liittyvät mielestäni vain suvunjatkamiseen, nykyisin monet ihmiset näyttävät haluavan muutakin.
Tänään ihmiset haluavat myös olla onnellisia, sellaisen miettiminen ei kaiketi tainnut entivanhaan juuri tulla ihmisten mieleen.
Minusta on upeaa, että ihmiset voivat keskustella haluamistaan asioista ja saada vastauksia kysymyksiinsä monista erilaisista näkökulmista. Se on tätä aikaa, iloitaan uusista mahdollisuuksista, myös sellaisista joista emme itse ole kiinnostuneita. ;)
Tuskin näistä keskusteluista kenellekään mitä vahinkoa on, älä turhaan ole huolissasi.- uusioavuton
ja juuri he ovat meidät kasvattaneet jotka onnistuivat parinsa sieltä lavatansseista helpolla saamaan? Entisaikaan he eivät kehdanneet edes hakea avioeroa huonosta suhteistaan vaan erota ei sopinut. Katkerissa elämoloissaan sitten tekivät meistä tälläisiä kuin olemme. Antoivat esimerkkinä lapsilleen parisuhteista monasti aika huonoja esimerkkejä. Mutta toki jokainen luo oman elämänonnensa itse (turha syytellä niitä vanhempia) toiset pienellä neuvolla tajuavat paljon asioita joita eivät ole hoksanneet aiemmin. Miksi se sinua niin ihmetyttää? Oletko syntynyt valmiiksi tietäviseksi vai etkö uskalla olla heikko ja herkkä? Eipä sikseen minunkin keskusteluni olet näköjään ainakin yhdeksi esimerkiksi ilmeisesti ottanut, ei siinä, en ole hernettä vetänyt nenääni minä vain olen antanut luvan itseni olla Hölmiäinen ja paljon hyviä asioita oppinut toisilta kysellessäni, ei se ettenkö voisi olla jotain tietoa ilman osaan itsekin jo paljon elämää, vaan se, että kun keskustelee täällä aroista aiheistakin tai pohdiskelee voi sattua sellainen ihme, että oppiikin jotain kivaa uutta. Tieto on tarkoitettu jaettavaksi ja yhdessä keskustelemalla avartaa näkökantojaan...
sinä tarkoitat ilmeisesti naisten keskusteluja joita et ymmärrä? Se on sellaista höpinää vain suurin osa...rupattelua... sinä et vain ymmärrä...voit kysyä jos se ihmetyttää sinua ;-))
Kerro mitä on olla "tosiaikuinen"? Minä en vielä ole tullut sellaiseksi, siksi on niin mukavaa tämä elämä avoimena kaikkeen uuteen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1621374
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä40965Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38705- 14620
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä28612- 35604
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver19580Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30567Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17553