Täs ois yks 15 wee poika. Mulla alkoi noin kuukausi sit kasvaa tollasii vaaleita karvoja tohon pippelin juureen, jotka mä eilen ajoin pois. Siskon koneella jolla se ajaa jaloista karvoja pois. Tuli tosi puhdas, silonen jälki.
On tosi hienoo kun ei oo karvoja, ne on rumii.
Tänään olin uimahallissa, siellä oli kivaa näyttää posliini pippelii suihkussa ja saunassa.
Mulla toi pippeli on onneksi vielä pieni.
Onks muitä jätkii 13-15 wee jotka ootte ajaneet pippeli karvat pois. Ois ihan kivaa kuulla....
karvat
19
4065
Vastaukset
- tyttö-13
älä viitti!! toi on ihan järjetöntä oot jo 15 et voi ajella karvojas!! kaikki alkaa ihmetellä??
tytöt tykkää jos on karvoja kyl sä niihin totut!!- hahaha:D::D:D
hey c'mon ei kukaan muija voi tykätä karvois ja sä tyttö 13...tarkottaako tuo 13 sun ikää en tiiä mut jos oot 13 miten voit ensinäki tietää et tykkääks muijat...ootko kysyny vai ootko kokenu :D parempi ajaa vaan kaikkii ei jätkätkään tykkää karvasist pilluist parempi posliini
tosta sun sanotusta "karvoista" tulee ihan mieleen hintin juttuja en sano pahasta ettei tarvi suuttua se vaan kuulostaa niin hinttimäiseltä
- moikkkkk
sori vaa mut jos o 15-vuotias ni ei kyll tarkota et vois ajaa pois. Sitä paitsi jos mistää mitää tajuut ni yli 60% naisist pitää miehist posliinina et turpakii
- posliini979
haha posliini
- ...
ja et saleen oo 15v
- minä
Odotapas, kun sänki kasvaa! Minulla se aiheutti sietämätöntä kutinaa, oli helpotus kun karvoihin tuli taas pituutta. Se oli ensimmäinen kerta, ja jäi viimeiseksi. Olen 17-vuotias poika.
Minulla karvat alkoivat kasvaa niin, että ensin kivespusseihin tuli paksuja valkoisia karvoja joskus 13-vuotiaana. Myöhemmin peniksen yläpuolelle alkoi ilmaantua tummaa vähän ohuepaa karvoitusta, joka nyttemmin on alkanut levitä kapeana kaistaleena napaa kohti. Jalkoihinkin on tullut karvoitusta, lisäksi kainaloihin ja nännien ympäristöön. Jos yrittää pitää nuo kaikki ajeltuna, niin vähän hommaa teettää...- mieltä<<
Moikka!!!! poika 15 wee. Olen sun kanssa samaa mieltä. Mä olen 16 wee kundi Hesasta, ja mulla alkoi karvat kasvaa noin vuosi sitten. Ja sen jälkeen olen säännöllisesti ajanut karvat pippelin juuresta ja palleista. Olen posliini ja tykkään siitä. Aluksi kaverit nauro mut nyt on muutama kaverikin alkanu ajaa posliiniksi.
- ihan oma saitti
mieltä<< kirjoitti:
Moikka!!!! poika 15 wee. Olen sun kanssa samaa mieltä. Mä olen 16 wee kundi Hesasta, ja mulla alkoi karvat kasvaa noin vuosi sitten. Ja sen jälkeen olen säännöllisesti ajanut karvat pippelin juuresta ja palleista. Olen posliini ja tykkään siitä. Aluksi kaverit nauro mut nyt on muutama kaverikin alkanu ajaa posliiniksi.
olemassa http://members.surfeu.fi/pksn_nuoret/
ne kokoontuu jossain hiton uimahallissakin aina joskus. Kato niiden menoja " PKSN TAPAHTUMAT"
;) - jotain väärin
karvojen ajossa, ei mulla vaan kutise ollenkaan. Ajelen aina kesäisin jaloista karvat kun ne rehottaa niin rumasti kun käyttää shortseja. Uikkareina kun käytän aikaspieniä simppareita niin on pakko ajella karvoja että ei pursua simpareitten ulkopuolelle.
Nyt kyllä on jonkinverraqn karvoja ku en ole ajanut, mutta nyt kutisee, pallit hikoaa. Täytyy kaisiistiä nii ei hikoo. ;) - karvoja!!!!
jotain väärin kirjoitti:
karvojen ajossa, ei mulla vaan kutise ollenkaan. Ajelen aina kesäisin jaloista karvat kun ne rehottaa niin rumasti kun käyttää shortseja. Uikkareina kun käytän aikaspieniä simppareita niin on pakko ajella karvoja että ei pursua simpareitten ulkopuolelle.
Nyt kyllä on jonkinverraqn karvoja ku en ole ajanut, mutta nyt kutisee, pallit hikoaa. Täytyy kaisiistiä nii ei hikoo. ;)Hei! täs ois yks 15 wee posliini poika. Oon siis vielä posliini koska karvoitusta ei oo vielä ilmestyny. Kavereilla on karvat, ne on rumii. Pelottaa koska ilmestyy ekat karvat....
- kyllä ne
karvoja!!!! kirjoitti:
Hei! täs ois yks 15 wee posliini poika. Oon siis vielä posliini koska karvoitusta ei oo vielä ilmestyny. Kavereilla on karvat, ne on rumii. Pelottaa koska ilmestyy ekat karvat....
jossainvaiheessa ilmaantuu.;)
Ole onnellinen että ei vielä ole niitä karvoja, vältyt niiden ajamiselta. xD jotain väärin kirjoitti:
Nyt kyllä on jonkinverraqn karvoja ku en ole ajanut, mutta nyt kutisee, pallit hikoaa. Täytyy kaisiistiä nii ei hikoo. ;)Karvaiset turkkilais-jalat on miehekkäät.
- karvat :D
No kylhän noi rumalt näyttää mutta en oo jaksellu ajaa ku alko 12weenä jo kasvaa..
- Käännettykielestä
Mäkin oon 12 ja mul on ihan tarpeeksi karvoi
- 444
On mull 15m pippeli haluutko maistaa poika
- boy14
Mooii!!! Olen 14v. kundi ja mulla ilmesty noin viikko sitten muutama vaalea karva tonne peniksen juureen. Ne oli sellassia 1cm:n pituisia karvoja. Vedin ne heti pois ja nyt on taas posliini. Mun pippeli on tosi pieni, 9cm kovana.
- meisselimiekkonen
Kyllä on jätkillä jutut...
- Anonyymi
Vähimmällä pääsee kun ei sheivaa koskaan mitään kaulansa alapuolelta. Pitäisi olla joko täyskarvainen ti sitten täyspåosliini. Hölön näköistä jos karvaa puuttuu sieltä missä silmä olettaisi sitä näkevänsä ja jossain on sitten sittne kuiten ihan tavallinen karvoitus. Karvoista on iloa, eniten tuossa häpyluun ja häntäluun välisellä alueella. Siellä niitä tarttee eniten. Vanhemmiten net saattavat alkaa katoilla. Sitten niitä rupeaa kaipaamaan kun huomaa että karvanen perse ja pallivärkit ei hikoa läheskään niin pahoin kö karvaton alapää. Olkaa karvaiset, niin miehet kuin naisetkin. Mä en käsitä kuinka niistä voisi olla käytännönhaittaa tai edes esteettistä. Keho tietää kyllä itseminne on hyvä kasvattaa karvat. Ei niitä turhaan ole siellä missä on. Kaiken hölmäöintä on sheitava persvako. hölmömpää lie vain anuksen valkaisu.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi694580Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D1004048- 543579
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul382871Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!262613Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa612562- 482449
- 391937
- 471918
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2511741