karvat

pois!!!!

Täs ois yks 15 wee poika. Mulla alkoi noin kuukausi sit kasvaa tollasii vaaleita karvoja tohon pippelin juureen, jotka mä eilen ajoin pois. Siskon koneella jolla se ajaa jaloista karvoja pois. Tuli tosi puhdas, silonen jälki.

On tosi hienoo kun ei oo karvoja, ne on rumii.
Tänään olin uimahallissa, siellä oli kivaa näyttää posliini pippelii suihkussa ja saunassa.
Mulla toi pippeli on onneksi vielä pieni.

Onks muitä jätkii 13-15 wee jotka ootte ajaneet pippeli karvat pois. Ois ihan kivaa kuulla....

19

4462

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttö-13

      älä viitti!! toi on ihan järjetöntä oot jo 15 et voi ajella karvojas!! kaikki alkaa ihmetellä??
      tytöt tykkää jos on karvoja kyl sä niihin totut!!

      • hahaha:D::D:D

        hey c'mon ei kukaan muija voi tykätä karvois ja sä tyttö 13...tarkottaako tuo 13 sun ikää en tiiä mut jos oot 13 miten voit ensinäki tietää et tykkääks muijat...ootko kysyny vai ootko kokenu :D parempi ajaa vaan kaikkii ei jätkätkään tykkää karvasist pilluist parempi posliini


      • tosta sun sanotusta "karvoista" tulee ihan mieleen hintin juttuja en sano pahasta ettei tarvi suuttua se vaan kuulostaa niin hinttimäiseltä


      • moikkkkk

        sori vaa mut jos o 15-vuotias ni ei kyll tarkota et vois ajaa pois. Sitä paitsi jos mistää mitää tajuut ni yli 60% naisist pitää miehist posliinina et turpakii


      • posliini979

        haha posliini


    • ...

      ja et saleen oo 15v

    • minä

      Odotapas, kun sänki kasvaa! Minulla se aiheutti sietämätöntä kutinaa, oli helpotus kun karvoihin tuli taas pituutta. Se oli ensimmäinen kerta, ja jäi viimeiseksi. Olen 17-vuotias poika.

      Minulla karvat alkoivat kasvaa niin, että ensin kivespusseihin tuli paksuja valkoisia karvoja joskus 13-vuotiaana. Myöhemmin peniksen yläpuolelle alkoi ilmaantua tummaa vähän ohuepaa karvoitusta, joka nyttemmin on alkanut levitä kapeana kaistaleena napaa kohti. Jalkoihinkin on tullut karvoitusta, lisäksi kainaloihin ja nännien ympäristöön. Jos yrittää pitää nuo kaikki ajeltuna, niin vähän hommaa teettää...

      • mieltä<<

        Moikka!!!! poika 15 wee. Olen sun kanssa samaa mieltä. Mä olen 16 wee kundi Hesasta, ja mulla alkoi karvat kasvaa noin vuosi sitten. Ja sen jälkeen olen säännöllisesti ajanut karvat pippelin juuresta ja palleista. Olen posliini ja tykkään siitä. Aluksi kaverit nauro mut nyt on muutama kaverikin alkanu ajaa posliiniksi.


      • ihan oma saitti
        mieltä<< kirjoitti:

        Moikka!!!! poika 15 wee. Olen sun kanssa samaa mieltä. Mä olen 16 wee kundi Hesasta, ja mulla alkoi karvat kasvaa noin vuosi sitten. Ja sen jälkeen olen säännöllisesti ajanut karvat pippelin juuresta ja palleista. Olen posliini ja tykkään siitä. Aluksi kaverit nauro mut nyt on muutama kaverikin alkanu ajaa posliiniksi.

        olemassa http://members.surfeu.fi/pksn_nuoret/
        ne kokoontuu jossain hiton uimahallissakin aina joskus. Kato niiden menoja " PKSN TAPAHTUMAT"
        ;)


      • jotain väärin

        karvojen ajossa, ei mulla vaan kutise ollenkaan. Ajelen aina kesäisin jaloista karvat kun ne rehottaa niin rumasti kun käyttää shortseja. Uikkareina kun käytän aikaspieniä simppareita niin on pakko ajella karvoja että ei pursua simpareitten ulkopuolelle.
        Nyt kyllä on jonkinverraqn karvoja ku en ole ajanut, mutta nyt kutisee, pallit hikoaa. Täytyy kaisiistiä nii ei hikoo. ;)


      • karvoja!!!!
        jotain väärin kirjoitti:

        karvojen ajossa, ei mulla vaan kutise ollenkaan. Ajelen aina kesäisin jaloista karvat kun ne rehottaa niin rumasti kun käyttää shortseja. Uikkareina kun käytän aikaspieniä simppareita niin on pakko ajella karvoja että ei pursua simpareitten ulkopuolelle.
        Nyt kyllä on jonkinverraqn karvoja ku en ole ajanut, mutta nyt kutisee, pallit hikoaa. Täytyy kaisiistiä nii ei hikoo. ;)

        Hei! täs ois yks 15 wee posliini poika. Oon siis vielä posliini koska karvoitusta ei oo vielä ilmestyny. Kavereilla on karvat, ne on rumii. Pelottaa koska ilmestyy ekat karvat....


      • kyllä ne
        karvoja!!!! kirjoitti:

        Hei! täs ois yks 15 wee posliini poika. Oon siis vielä posliini koska karvoitusta ei oo vielä ilmestyny. Kavereilla on karvat, ne on rumii. Pelottaa koska ilmestyy ekat karvat....

        jossainvaiheessa ilmaantuu.;)
        Ole onnellinen että ei vielä ole niitä karvoja, vältyt niiden ajamiselta. xD


      • jotain väärin kirjoitti:

        karvojen ajossa, ei mulla vaan kutise ollenkaan. Ajelen aina kesäisin jaloista karvat kun ne rehottaa niin rumasti kun käyttää shortseja. Uikkareina kun käytän aikaspieniä simppareita niin on pakko ajella karvoja että ei pursua simpareitten ulkopuolelle.
        Nyt kyllä on jonkinverraqn karvoja ku en ole ajanut, mutta nyt kutisee, pallit hikoaa. Täytyy kaisiistiä nii ei hikoo. ;)

        Karvaiset turkkilais-jalat on miehekkäät.


    • karvat :D

      No kylhän noi rumalt näyttää mutta en oo jaksellu ajaa ku alko 12weenä jo kasvaa..

      • Käännettykielestä

        Mäkin oon 12 ja mul on ihan tarpeeksi karvoi


    • 444

      On mull 15m pippeli haluutko maistaa poika

    • boy14

      Mooii!!! Olen 14v. kundi ja mulla ilmesty noin viikko sitten muutama vaalea karva tonne peniksen juureen. Ne oli sellassia 1cm:n pituisia karvoja. Vedin ne heti pois ja nyt on taas posliini. Mun pippeli on tosi pieni, 9cm kovana.

    • meisselimiekkonen

      Kyllä on jätkillä jutut...

    • Anonyymi

      Vähimmällä pääsee kun ei sheivaa koskaan mitään kaulansa alapuolelta. Pitäisi olla joko täyskarvainen ti sitten täyspåosliini. Hölön näköistä jos karvaa puuttuu sieltä missä silmä olettaisi sitä näkevänsä ja jossain on sitten sittne kuiten ihan tavallinen karvoitus. Karvoista on iloa, eniten tuossa häpyluun ja häntäluun välisellä alueella. Siellä niitä tarttee eniten. Vanhemmiten net saattavat alkaa katoilla. Sitten niitä rupeaa kaipaamaan kun huomaa että karvanen perse ja pallivärkit ei hikoa läheskään niin pahoin kö karvaton alapää. Olkaa karvaiset, niin miehet kuin naisetkin. Mä en käsitä kuinka niistä voisi olla käytännönhaittaa tai edes esteettistä. Keho tietää kyllä itseminne on hyvä kasvattaa karvat. Ei niitä turhaan ole siellä missä on. Kaiken hölmäöintä on sheitava persvako. hölmömpää lie vain anuksen valkaisu.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe