vaivaa enkä saa nukuttua,vaan tönötän yöt hereillä.Onko samoja kokemuksia ja mikä on teitä auttanut?
kuuhulluus
18
935
Vastaukset
- koltis
Tosi hulluutta. Olisit vähän maallisemmin hullu. Tai toisaalta saturnushullu tai venushullu. Pääasia, että ymmärrät olla jotenkin hullu. Mua potuttaa kun oon vain yllytyshullu.
- Marion.T
Kuu näytti UPEALTA lentokoneesta... ÄH mä olen kuuhullu, mutta Suomi on maailman paras maa - uskokaa tai älkää....Mä pysyn taas monta kuukautta tasan Suomen kamaralla.......
Yllytyshullu minäkin olen, mutta koskaan en ole yllytyshulluihin joutunut - usein on uhattu ilmoittaa..EN VARMANA MENIS... - koltis
Marion.T kirjoitti:
Kuu näytti UPEALTA lentokoneesta... ÄH mä olen kuuhullu, mutta Suomi on maailman paras maa - uskokaa tai älkää....Mä pysyn taas monta kuukautta tasan Suomen kamaralla.......
Yllytyshullu minäkin olen, mutta koskaan en ole yllytyshulluihin joutunut - usein on uhattu ilmoittaa..EN VARMANA MENIS...Käytäiskö kuutamossa testaamassa.
- Marion.T
koltis kirjoitti:
Käytäiskö kuutamossa testaamassa.
mä voin muuttua täysikuulla ihmissudeksi :))))
Siinä koltis juoksis lujaa karkuun :DD
- koltis
Tosi hulluutta. Olisit vähän maallisemmin hullu. Tai toisaalta saturnushullu tai venushullu. Pääasia, että ymmärrät olla jotenkin hullu. Mua potuttaa kun oon vain yllytyshullu.
- koltis
Enterhullu.
- Tonska eivonen
Ei kuu minuu valvota, mut tunnen energiset vaiheet nousu ja täydenkuun aikoihin.
Vastaavasti mustan kuun päivinä pitää välttää kaikkea hölmöilyä, me masentaa.
Entisaikaan ihmiset eli lähellä luontoa. Kuun vaiheilla oli merkitystä.
Ihailen aasialaisten viisautta, että heille tänä päivänäkin kuu on tärkeä
elämänrytmin säätelijä.- Marion.T
vieläkin monien ihmisten elämään.
Kai se on sitä jotakin alkukantaista taikauskoa kuuta kohtaan, joka kulkee meidän aivojen alkumuistissa.
Itse en huomaa mitään eroa onko täysikuu vai ei, ihailen kyllä komeaa kuutamoa mielelläni, varsinkin jos se heijastaa järven pintaan kuunsillan.....
- voiettäpotuttaa
on mulle tosi vakava asia,kun viikko täysikuunaikaan menee sumussa.
Unilääkkeet vois auttaa,mutta olen lääkevieroksuja.Olisin tosi onnellinen luomu auttamis neuvoista.- Tonska eivonen
Näin kirjan > Oppimisen vallankumous tai sinne päin. Amerikkalainen.
Kirja oli ilmiasultaan miten sitä sanotaan; tabloidikokoa (A3).
Tässä hämmästyttävässä teoksessa kehotetaan kuuntelemaan
suurten mestarien klassista musiikkia esim. nukahtamisvaikeuksissa tai
uusia asioiden oppimisprossesin tukena.
liittyvään ongelmaan on minulla musiikki se joka vie ajatuksen pois valvomisesta ja on ainakin nautinnollista valvoa hyvän musiikin täyttäessä aistit.
Nyt muuten juuri kuuntelen V-M Loirin tulkitsemia Oskar Merikannon sävellyksiä.
Tämän päivän hankinta ja mikä vielä ihmeelisempää,niin levyn oli poikani(21) tilannut ja hain sen postista.
Ja tietysti se on kunnon lp-levy,että se soi aidosti.
Hänen musiikkimaku on laajentunut hevistä nykyisin souliin jazziin ja näköjään jo Merikantoon ja Loiriin.
No ilmeisesti hänen soittoharrastus on saanut tämän kehityksen aikaiseksi ja olen kyllä ememmän kuin tyytyväinen tilanteeseen,sillä olen myös erittäin kaikkiruokainen pois lukien ns.kotimainen tanssimusiikki muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.- Marion.T
runot on ihme kyllä minunkin suosikkejani, vaikka en tykkää Veskun näyttelijäsuorituksista, enkä Veskusta muutenkaan näyttelijänä, mutta laulujen tulkitsijana hän on upea...
En ole kuullut hänen viimeisimpiä tulkintojaan, pitääpä hankkia kuunneltavaksi... - tulkitsi
Marion.T kirjoitti:
runot on ihme kyllä minunkin suosikkejani, vaikka en tykkää Veskun näyttelijäsuorituksista, enkä Veskusta muutenkaan näyttelijänä, mutta laulujen tulkitsijana hän on upea...
En ole kuullut hänen viimeisimpiä tulkintojaan, pitääpä hankkia kuunneltavaksi...Eino Leinoa ja systeri sanoi ,että se on parasta nousuhumalamusiikkia.
- Marion.T
tulkitsi kirjoitti:
Eino Leinoa ja systeri sanoi ,että se on parasta nousuhumalamusiikkia.
laskuhumalassakin :))))
- kun tähän aikaan roikkuu
Marion.T kirjoitti:
laskuhumalassakin :))))
Kuuhullu tai muu hullu,mutta olen itsekin tämmöinen hörhö.joka pönöttää hereillä.
Yritin shättiin iskemään miehen,mutta ei se toiminut ,että p......a. Onko teillä muilla samoja ongelmia? - Leinon lukija
Marion.T kirjoitti:
En ole kuullut hänen viimeisimpiä tulkintojaan, pitääpä hankkia kuunneltavaksi...Kyllä sen Loirin näyttelyä vielä jotenkin katselee, mutta laulajaksi siitä ei ole.
Pilaa hyvät runot.
Makuasioitahan nämä ovat, mutta puolellani on paljon kanssaihmisiä.
Hienoa, kun jaksat täällä palstalla hääriä, "kirotut vakkarit" ovat vähentyneet kovasti. Leinon lukija kirjoitti:
Kyllä sen Loirin näyttelyä vielä jotenkin katselee, mutta laulajaksi siitä ei ole.
Pilaa hyvät runot.
Makuasioitahan nämä ovat, mutta puolellani on paljon kanssaihmisiä.
Hienoa, kun jaksat täällä palstalla hääriä, "kirotut vakkarit" ovat vähentyneet kovasti.kun Loirin 'tulkinnoista' etsitään on ainakin se,että näin lauluksi puettuna Leinon runot tulevat useammalle tutuiksi ja jokunen saattaa innostua tutkimaan myös runoja sinällään.
Itse kyllä pidän kokonaisuudesta Merikannon,Loirin ja Esko Linnavallin sovituksena.
Taustamusiikkina ei aivan parasta,mutta iltamusiikkina ja rauhallisessa ympäristössä se on kyllä nautittavaa ja kestää(on jo kestänyt) myös aikaa vastaan mainiosti.
- NAINEN VM-55
Se on ihan joka kuukausi selvä asia jo vuosikymmeniä. Joskus talvella sen unohtaa, mutta herää keskellä yötä, menee ulos, kiertää talon ja pysähtyy....ja tajuaa, mikä on...siellä se taas on kokonaisena ja suurena kirkkaalla taivaalla...
Lähinnä se vaikuttaa seksuaalisuuteen..täyden kuun aikaan on kuin peto... laskevan kuun aikaan alkaa masentamaan...mutta kahden viikon päästä on nouseva kuu...ja tietää mitä on tulossa--TÄYSIKUU....ja kuten tekstistäni näkyy---ON TÄYSIKUUN AIKA( PIKKUSEN JO LASKEVA ) MUTT VAIKUTUS ON VIELÄ VALTAISA!! olisi vaan mies vieressä ympäri vuorokauden nämä 2-3 täydenkuun päivää!!EI KUU MASENNA...SE ON MUST...JA IN
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215454- 501481
- 12941
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52907- 47829
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58818Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom135803Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49796- 46792
Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille9776