hävenneet niin että tekis mieli vetää viltti pään yli ja mennä piiloon ?
Kerronpa yhden sellaisen jutun joka sattui minulle silloin kun olin nuori ja nätti.Asuimme silloin keskellä kaupunkia ja miehelläni ja minulla oli työpaikat eri suunnilla kaupunkia.Olin kyllästynyt odottamaan bussia joka aamu,joten menin ja ostin itselleni oman pienen auton.Olin kovin ylpeä omasta pienestä Suzukistani,olihan se näppärä auto naisen käteen .
Tuli sitten aika että Suzuki oli vietävä katsastukseen.Seisoin katsastusjonossa ja sitten vihdoin viimein tuli mun vuoro ajaa sisälle..
Ovelle tullessani kuului vain kauhea pamaus .BUM...ja heti sen jälkeen BRUMM BRUMM..ajattelin että mikä ihme nyt ???? Astuin ulos autosta ja huomasin että pakoputki oli tipahtanut hallin kynnykselle...Arvatkaapa tekikö mieli lähteä karkuun.....!!Häpesin silmät päästäni.Onneksi siinä oli katsastusmies paikalla ja hän sanoi että täällaista aina joskus tapahtuu mutta ei kovin usein....uskon kyllä. Mutta onneksi auto meni läpi katsastuksen ilman ylimääräisiä merkintöjä.Pakoputki piti vain vaihtaa....!!
Sen jälkeen olen kyllä aina ennen katsastusta vienyt autoni esikatsastukseen..;>
Oletteko koskaan....
12
776
Vastaukset
- Remmari
Ethän sinä itse tehnyt mitään hävettävää. Jos kerran katsastumieskin sanoi, että sellaista on sattunut ennenkin, niin kaikkihan on OK. Vika kuin vika. - Esikatsastuksessa osataan rahastaa raskaalla kädellä, ellei ole tuttu korjaamo.
- vanha auto
80-luvulla, kun vein vanhan amatsoni(volvo) katsastuksee niin otin kaikki naapurin kakarat eikun lapset mukaan (yksi jopa vaunuissa), meteli oli kova autossa ja katsatusinsinööri löi leiman nopeesti lappuun..hyväksytty:)
- tulituikku
pitänyt olla vähän tarkempi kun oli kysymys silmäterästä.Ei vain katsoa pintapuolisesti vaan myös mahapuoli .Se oli silloin ,nyt tuo vain naurattaa...:))))))
- rellu4
Kun tuon kerroit, muistui pari vastaavaa tapausta mieleen.
Olin tulossa työhuoneelta keskeltä Hesaa myöhään yöllä kotiin Espooseen vanhalla Rellulla. Kyytiin olin jostain syystä ottanut pari juoppomiestä (selvennys: olen mies). Melkein heti lähdön jälkeen poliisi pysäytti matkanteon. Avasin ikkunan ja kyllä se autosta tullut viinahöyry pisti puhalluttamaan. Kaikki oli kuitenkin ok ja kun yritin startata autoa, kuului vain hrrr...ja hiljaisuus. Akun kiinnitysaudan kautta virta akusta oli purkautunut ja loppu olikin hauska. Kaksi poliisia työnsi autoa ja pääsin mäkistartilla jatkamaan matkaa...
Vastaavanlainen juttu kävi saman auton kanssa katsastuksessa. Katsastus oli onnellisesti ohi, leima oli reksiteriotteessa, mutta lähtö hallista ei sitten onnistunutkaan. No, katsastusmies tyrkkäsi autolle alkuvauhdin ja taas mentiin...
Noloja tilanteita mutta ei suuremmin hävettänyt. Pikemminkin nauratti...- tulituikku
kun ajatellaan että autossa istui pari kännikalaa,ja poliisi työntämässä...heh..hee...!!!Hyviä poliiseja siellä suomessa .Nostan olematonta hattua :))
- puhalluksesta
tuli mieleen seuraavaa..olin tulossa luokkakokouksesta ja poikani kaveri tuli hakee meitä (4 naista).
Poliisi pysäytti ja kuskin ja sanoi, "että puhallas tohon" kuski sanoi että voi että, onko poliisilla käsi pipi..no mä puhallan siihen..:- edelliseen
siitä tuli sakot..kaikki kimpassa maksettiin se (69€)
- tulituikku
edelliseen kirjoitti:
jouduin,ja aivan äskettäin, poliisi sanoi että puhallus tähän .Sanoin että minä kyllä tiedän että en ole juovuksissa ,mutta sinähän et sitä tiedä ,joten puhalletaan ....!! mutta mikä oli hauskinta ,jouduin vielä kerran samaan kontrolliin,ja sama juttu taas.Niin että poliisillakin voi olla huono muisti.
- Remmari
edelliseen kirjoitti:
Kaipa siinä sentään jotain muutakin tapahtui?
69 € vitsistä tuntuu aika kalliilta. :)
- Marion.T
mokailija ollut aina.
Muistan kuinka nuorena tyttönä kun olin vielä oikein tyylikäs ja muodinmukainen ja viimesen päälle laitettu, kuljin Hämeenkatua ja huomasin vasta kotona että minihamoseni oli takaa pikkuhousujen sisässä, kun olin käynyt vessassa kaupungilla:))
olin kulkenut kaupoissa ja kadulla monta tuntia takapuoli ja pitsiset pikkuhousut näkyvillä, ihmettelinkin niitä silmäyksiä joita joiltakin sain, mutta nuoruuden huumassa luulin olevani vain niin hyvän näköinen että kaikki minulle hymyilivät :DDD
Kyllä kotona nauru maittoi, en minä nyt noin pienestä hätkähdä, sen jälkeen kyllä aina tarkistan että hame on paikallaan myös pyrstöpuolelta :DD :))- koltis
Ettei ole tullut oltua pyrstöpuolella oikeassa paikassa oikeaan aikaan.
syynä noloon tilanteeseen.
Yritän lyhyesti selittää:
Olin aikoinani autoa ostamassa"yksityishenkilöltä".Kyseessä oli japanilainen kevyt k-a.ja siinä kaypankäynnin yhteydessä kerroin,miksi juuri tällainen autolle oli tarvetta.
Ja tarpeen kerroin olevan siinä,että tähän asti olin ajanut vastaavalla paketti autoksi rekisteröidyllä autolla,johon kuormaa sai ottaa vai reilut 1200kg,ja siinä tulin mainostaneeksi,että joskus olin p-a.lla kuskannut yli 3000kg.lasteja ja kerroin,että hyvä tuuri saattaa joskus loppua ja poliisit ratsiassa ryhtyvät sakottamaan siitä.
No kaupassa saatiin neuvoteltua hinta kohdalleen ja elettiin kaheksankymmenlukua ja shekki oli maksuvälineenä.(oli sunnuntai päivä)
Ehdotin että kirjoitan kaksi shekkiä,koska sillä tilillä ei ollut kuin n.10tuh.mk.ja auton hinta 16tuh.,niin sanoin,että maanantai aamuna voisi sen toisen shekin käydä lunastamassa ja toisen päiväyksen tiistaille,että tilillä varmasti on katetta,kun maanantaina käyn pankissa siirtämässä sille rahaa.
Samalla kaivoin ajokorttini esiin ja että hän voi ottaa siitä henkilötiedot ylös.
No siinä vaiheessa myös hän esitteli itsensä ja hän sattui olemaan läänin 'rikos osaston' ylikomissario ja hiukan laittoi hävettämään,kun olin "kehuskellut",kuinka hyvin pakettiautollakin oli kolminkertaiset ylikuormat kulkeneet.
No kauppa tuli tehdyksi ja käytiin eräällä lastaussillalla laittamassa h-autoni uuden ajokin kyytiin ja hän siinä sitten vielä kysäisi,tiedänkö,miten kuorma lain mukaisesti sidotaan,"ettei tule liikkuvan poliisin kanssa vaikeuksia".
Että näin saattaa käydä,kun tuntemattoman "jobbarin"kanssa juttua heittää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215454- 501481
- 12941
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52907- 47829
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58818Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom135803Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49796- 46792
Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille9776