Onko Normixia näkyillyt?

yksitypy evk

Missä se kiusanhenki on? Onko ottanut lopputilin palstoilta kun en ole häntä nähnyt?
Elämä alkaa olla palstoilla liian rauhallista, kun ei väittelykaveria ole.
Varmaan suuttunut mulle siitä kaapin paikka jutusta, kun huomasi etten anna siinä asiassa periksi :=)))

36

1228

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pirre*

lappalaistakkaa..:(

• Kakku

Täältähän on hävinnyt suuri osa keväisistä kirotuista vakkareista. :0(

• teki selvää
        Kakku kirjoitti:

monesta olevasta ja 'tulevasta'.

• yksitypy evk

kuka ne on nyt suututtanut? Eikö niitä voisi rukkoilla takaisin?

• yksitypy evk
        Kakku kirjoitti:

ne piileksii toisen nikin takana? Ovat entisellä nikillään pilanneet maineensa :=))

• yksitypy evk
        teki selvää kirjoitti:

monesta olevasta ja 'tulevasta'.

niin julmaan raatiin oikein kuuluu?
        Pitäis antaa sellaselle raadille sapiskaa :=((

• raati vaan
        yksitypy evk kirjoitti:

ne piileksii toisen nikin takana? Ovat entisellä nikillään pilanneet maineensa :=))

totesi, ketkä kuuluvat ydinryhmään, josta moni jäi ulos.

• yksitypy
        raati vaan kirjoitti:

totesi, ketkä kuuluvat ydinryhmään, josta moni jäi ulos.

montako kelpuutettiin ydinryhmään?
        Vai sellaiset pippalot täällä on ollut.
        Harmi kun en ollut seuraamassa :=(((

• nähdäkseni
        yksitypy kirjoitti:

montako kelpuutettiin ydinryhmään?
        Vai sellaiset pippalot täällä on ollut.
        Harmi kun en ollut seuraamassa :=(((

onhan siitä jo aikaa, pitkä hiljaisuuskin välillä kun kyllästyivät kirjoittelemaan toisilleen,

• yksitypy evk
        nähdäkseni kirjoitti:

onhan siitä jo aikaa, pitkä hiljaisuuskin välillä kun kyllästyivät kirjoittelemaan toisilleen,

tuo harvainvalta :=((
        Olen kyllä ihmetellytkin mihin monet joutuneet.
        Jermu näkyy vielä hyörivän täällä.
        Ei taida stressiä ottaa mistään :=))))

• Kakku
        yksitypy evk kirjoitti:

kuka ne on nyt suututtanut? Eikö niitä voisi rukkoilla takaisin?

varmaan sen kummemmin suuttuneet ole. Tiedä sitten. Mutta moni on poissa. En minäkään täällä entiseen tahtiin ahkeroi, enkä tule ahkeroimaankaan enää. On tuo live alkanut maistua taas kunnolla. :0))) Poissa ovat vaivat ja matala mieli. :0) Jaksaa tehdä muutakin kuin möllöttää koneella.

• yksitypy evk
        Kakku kirjoitti:

varmaan sen kummemmin suuttuneet ole. Tiedä sitten. Mutta moni on poissa. En minäkään täällä entiseen tahtiin ahkeroi, enkä tule ahkeroimaankaan enää. On tuo live alkanut maistua taas kunnolla. :0))) Poissa ovat vaivat ja matala mieli. :0) Jaksaa tehdä muutakin kuin möllöttää koneella.

matalan mielen on vienyt?
        Saitko puhtia täältä palstalta vai jostain muualta?
        Mutta pääasiahan on että täältä koneen äärestä malttaa väliin poistua. Minulla vähän ongelmia vielä sen suteen :=((

• Kakku
        yksitypy evk kirjoitti:

Mutta pääasiahan on että täältä koneen äärestä malttaa väliin poistua. Minulla vähän ongelmia vielä sen suteen :=((

ovesta pihalle. :0) Kun noi vaikeudet ovat vähän hellittäneet, niin mieli on noussut sen myötä. Koko kevät ja alkukesä meni murheen alhossa, mutta nyt on paremmin. Eihän tästä kokonaan malta poissa olla ja iltojen pimetessä varmaan taas kyykötetään tässä enemmän.

• yksitypy evk
        Kakku kirjoitti:

ovesta pihalle. :0) Kun noi vaikeudet ovat vähän hellittäneet, niin mieli on noussut sen myötä. Koko kevät ja alkukesä meni murheen alhossa, mutta nyt on paremmin. Eihän tästä kokonaan malta poissa olla ja iltojen pimetessä varmaan taas kyykötetään tässä enemmän.

tuppaa olemaan. Väliin murheita suuria, väliin iloisempaa tuuria.
        Ja elämä jatkuu...
        Kyllähän ne pimeät ja kylmät syksyillat houkuttelee viimeistään koneen ääreen varmaan niitäkin jotka ovat nyt vaiti olleet. Täällä tundrallakin alkaa kaamos pikkuhiljaa saada valtansa.

• norMix evk
        yksitypy evk kirjoitti:

...tarve piileskellä minkään muun nikin takana enkä mielestäni ole sanonut mitään sellaista, mitä en uskaltaisi sanoa ilman nikkiäkin.

• norMix evk

....muunneltua totuutta tauotta jauhava tundranreunan asukki (=ykstypy) korvikkeesta. Ainaskin melkein lappalainen hänkin :))

• norMix evk
        yksitypy evk kirjoitti:

....ensiaskel ongelman ratkaisemiseksi! Sinun ehkä pitäisi liittyä AP-kerhoon (AnonyymitPalstakirjoittajat) :))

• Pirre*
        norMix evk kirjoitti:

....muunneltua totuutta tauotta jauhava tundranreunan asukki (=ykstypy) korvikkeesta. Ainaskin melkein lappalainen hänkin :))

eipä sillä tietenkään väliä kenen kaa täällä jutustaa, ilomielin vaikka niin, tai nomiksinkin kaa..:)

Lappis on hylännä miu uu uut...:(

• Pirre*
        yksitypy evk kirjoitti:

piileskellä mokoma, uskoton.. *:*

• yksitypy evk
        norMix evk kirjoitti:

...tarve piileskellä minkään muun nikin takana enkä mielestäni ole sanonut mitään sellaista, mitä en uskaltaisi sanoa ilman nikkiäkin.

sinua tarkoittanutkaan :=)))
        Tiesin että ilmestyt kun huudan sua. Tällä kertaa Normixina. No tää oli vitsi.

• yksitypy evk
        norMix evk kirjoitti:

....ensiaskel ongelman ratkaisemiseksi! Sinun ehkä pitäisi liittyä AP-kerhoon (AnonyymitPalstakirjoittajat) :))

aina kun uuden vastauksesi luen, lyöt mua aina matalammaks :=(((
        Oletko Normix työkiireinesi pahalla päällä?
        Oletko stressaantunut? Ahdistaako?
        Ja minähän olen jo siinä kerhossa. Etkö tiennyt? :=))

• norMix evk
        yksitypy evk kirjoitti:

aina kun uuden vastauksesi luen, lyöt mua aina matalammaks :=(((
        Oletko Normix työkiireinesi pahalla päällä?
        Oletko stressaantunut? Ahdistaako?
        Ja minähän olen jo siinä kerhossa. Etkö tiennyt? :=))

...mutta kiitos paikalleilmestymisesi mielialani on kohonnut huomattavasti! Pelastit päiväni, voi kiitos Typy :))

• yksitypy evk
        norMix evk kirjoitti:

...mutta kiitos paikalleilmestymisesi mielialani on kohonnut huomattavasti! Pelastit päiväni, voi kiitos Typy :))

sanot vain mua meilyttääksesi?
        Vaikka kyllähän minä sitten ihan hyvilläni olen jos ilmestyin esiin niin hyvään aikaan.
        Jos olen pelastava enkeli :=))
        En mitenkään halua itseäni kehua mutta....

• norMix evk
        yksitypy evk kirjoitti:

sanot vain mua meilyttääksesi?
        Vaikka kyllähän minä sitten ihan hyvilläni olen jos ilmestyin esiin niin hyvään aikaan.
        Jos olen pelastava enkeli :=))
        En mitenkään halua itseäni kehua mutta....

...tai no, onhan niitä kaikenvärisiä....muuuuutta onhan kanssasi aina niin rattoisaa sanailla :))

• yksitypy evk
        norMix evk kirjoitti:

...tai no, onhan niitä kaikenvärisiä....muuuuutta onhan kanssasi aina niin rattoisaa sanailla :))

vai meinaat että musta olisin :=((
        No enkeli kuin enkeli. Samapa tuo.
        Vai rattoisaa... onneks en kuitenkaan ratto-Raili ole.

• ainakin yksi havainto; "nähty",kallekustaan käry palstalla.

Sparraajiahan kyllä löytyy,mutta ei ehkä niin hyvin "asiassa"pysyviä väittelijöitä.

Jospa hänen itsesuojeluvaisto on toiminut ja herättänyt siihen todellisuuteen,että lepoakin tarvitaan näiltä palstoilta,että "silloin on hyvä olla, ei huolet paina,eikä rasitu polla".

Lappalainen on kyllä 'luvattoman' pitkällä karkumatkalla,sillä häntä ei ole tosiaankaan löytynyt vaikka kuin on etsitty,jopa sieltä pohjoisestakin aivan kodan vaiheilta ja monissa naisin,täytyy tällä kohden todeta.

• yksitypy

edes silloin nähty. Tässähän alkoi jo ihan huolestua :=((
        Ehkä Lappalainen on jäänyt pidemmäks aikaa poroerotteluun tai poroerottelusta tultuaan huomannut vaimonsa olevan raskaana ja on jossain masentuneena eikä jaksa edes palstalle tulla.

Sellaista usein sattuu täällä tundran laidalla :=))

• yksitypy kirjoitti:

edes silloin nähty. Tässähän alkoi jo ihan huolestua :=((
        Ehkä Lappalainen on jäänyt pidemmäks aikaa poroerotteluun tai poroerottelusta tultuaan huomannut vaimonsa olevan raskaana ja on jossain masentuneena eikä jaksa edes palstalle tulla.

Sellaista usein sattuu täällä tundran laidalla :=))

se masennus olla enemmän etelän tauteja,vai "väitätkö"vastaan.

Taitaa heti tulla "eturistiriita",kummatko ovat masentuneempia.

Sitähän en tiedä,jos nämä etelän asukkaat sitä raskautta "tyristimatkoillaan" tuovat tuliaisinaan ja tietysti tarkoitan tätä,tätä,no tarkoitan tätä, mielen raskautta,masennusta.

ps.Illala voisit kuunnella jos hänen(lappalaisen) pirrelle tekemäänsä joikhua kuuluisi sielläpäin,niin olis sekin oljenkorsi sitten käytössä.
        Pirre varmaan voi antaa siitä joiusta tarkemmat tuntomerkit,ettei tule sekaannusta,kun luulen,että tässä tapauksessa on vain ja ainoastaan yksi 'lappalainen' joka kelpaa täyttämään hänen paikkansa.

• yksitypy evk
        emw34 kirjoitti:

se masennus olla enemmän etelän tauteja,vai "väitätkö"vastaan.

Taitaa heti tulla "eturistiriita",kummatko ovat masentuneempia.

Sitähän en tiedä,jos nämä etelän asukkaat sitä raskautta "tyristimatkoillaan" tuovat tuliaisinaan ja tietysti tarkoitan tätä,tätä,no tarkoitan tätä, mielen raskautta,masennusta.

ps.Illala voisit kuunnella jos hänen(lappalaisen) pirrelle tekemäänsä joikhua kuuluisi sielläpäin,niin olis sekin oljenkorsi sitten käytössä.
        Pirre varmaan voi antaa siitä joiusta tarkemmat tuntomerkit,ettei tule sekaannusta,kun luulen,että tässä tapauksessa on vain ja ainoastaan yksi 'lappalainen' joka kelpaa täyttämään hänen paikkansa.

Voihan se olla, mutta tää tundran kaamos ei kans mieltä ylentävää ole :=(((
        Ei ihan vielä ole onneks alkanut.

Tuota Pirren joikua oon kuullut jo monet illat.
        Alkaakin joiku muistuttaa jo suden ulvontaa.
        Mutta jospa se lappalainen vielä joskus täyskuun aikana hänelle vastaa :=))

• norMix evk

...kuin myös kiitos myönteiseksi tulkitsemastani palautteesta "asiassa" pysyvänä väittelijänä!

• norMix evk

Typylle on tullut ikävä, kun ei ole löytänyt muualta kunnon väittelyvastusta ;=)) NorMix on onnistunut ainoana pistämään typylle luun kurkkuun- ja monta kertaa :-DD Mutta eipä edelleenkään näytä koira karvoilleen eikä typy tavoilleen mitään mahtavan. Niin vain vanhaan tyyliisi väität mustaa valkoiseksi ja etkä tunnusta moneen kertaan todistettua häviötäsi kaapin paikasta. Ottaako se todella noin koville :DD

Niin etelän loistavien syyssäiden ja työkiireiden takia olen tosiaan ollut hetken poissa aktiivisemmasta palstaelämästä. Ja todentotta elämää on palstojen ulkopuolellakin. Maistuis varmaan sullekin :))

• yksitypy evk

tulithan sie sieltä ja heti alat kättelyssä pottuilemaan :=(((
        Minullakin on elämää palstojen ulkopuolella aina jonkun aikaa. About pari-kolme päivää/kk
        Mutta meno on siloin aina niin rajua, että ne livessä olot riittävät mulle pitkäks aikaa :=))

• norMix evk
        yksitypy evk kirjoitti:

tulithan sie sieltä ja heti alat kättelyssä pottuilemaan :=(((
        Minullakin on elämää palstojen ulkopuolella aina jonkun aikaa. About pari-kolme päivää/kk
        Mutta meno on siloin aina niin rajua, että ne livessä olot riittävät mulle pitkäks aikaa :=))

Pistin vaan vähän paremmaksi- jälleen kerra :DD

OOOOOOOOOOOOOOOOHOS! Peräti 2-3 päivää/kk palstan ulkopuolista elämää, siis kokoontuuko se AP-kerho todella noin usein :))

• yksitypy evk
        norMix evk kirjoitti:

Pistin vaan vähän paremmaksi- jälleen kerra :DD

OOOOOOOOOOOOOOOOHOS! Peräti 2-3 päivää/kk palstan ulkopuolista elämää, siis kokoontuuko se AP-kerho todella noin usein :))

fiksu mies. Huomasit. Kyllähän se kokoontuu juuri tuon verran :=))
        Kyllä sinä tahdot aina paremmaksi panna. Täytyy myöntää. Kait siks sinussa jotain kiehtovaa...
        Siis että olisit oiva koulutettava minulle :=))))

• norMix evk
        yksitypy evk kirjoitti:

fiksu mies. Huomasit. Kyllähän se kokoontuu juuri tuon verran :=))
        Kyllä sinä tahdot aina paremmaksi panna. Täytyy myöntää. Kait siks sinussa jotain kiehtovaa...
        Siis että olisit oiva koulutettava minulle :=))))

...että mikä ihme saisi sinut pois päätteeltä. Vai onks siellä AP-kerhossakin päätteet :DD

Muuuuuuuuuuuuutta, muuuuuuuuuuuuuuutta älä unta nää koulutuksistasi. Taikka nää mitäs haluat, nyt poistun laiffiin. Öitä!

• yksitypy evk
        norMix evk kirjoitti:

...että mikä ihme saisi sinut pois päätteeltä. Vai onks siellä AP-kerhossakin päätteet :DD

Muuuuuuuuuuuuutta, muuuuuuuuuuuuuuutta älä unta nää koulutuksistasi. Taikka nää mitäs haluat, nyt poistun laiffiin. Öitä!

oma läppäri mukana ja salaa komerosta kirjoittelen.

No niin. Heti poistuit kun alettiin asiaan päästä :=((
        No hyvät yöt sitten ja näe yksitypystä kauniita unia :=))))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      21
      5454
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      50
      1481
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      12
      941
    4. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      52
      907
    5. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      47
      829
    6. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      58
      818
    7. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      135
      803
    8. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      49
      796
    9. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      46
      792
    10. Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!

JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille
      Maajussille morsian
      9
      776
    Aihe