tämä keskustelufoorumi tuntuu olevan joidenkin tiettyjen henkilöiden yhteinen kokoontumisterminaali? Teillä on yhteiset jutut ja olette liki "sukulaisia" - täällä tuntee itsensä ulkopuoliseksi, kun kirjoittelette toinen toisillenne jopa nikkiä käyttäen...Ja vain tiettyjen nikkien avauksiin reagoidaan...
ITKETTÄÄ- ja turhauttaa! Miten muut - suurin osa! - ovat tämän kokeneet? Olenko yxin...?
MINUAKIN ITKETTÄÄ!
36
2817
Vastaukset
- kartan
ei olla sukulaisia,mutta uuden on vaikea päästä ohjaimiin,koska nuo on tuttuja vuosien takaa.
Kysymyksiin tulee hitasti vastauksia,koska 50 ihmisillä on muutakin elämää,kuin netti. - kertoo
kaiken porukan tasottomuudesta...
omasta mielestä ovat niin helvetin empaattisia mutta todellisuudessa oman navan ympärillä pyörijöitä. - Marion.T
jotka tänne kirjoittavat, en ole itsekään ollut palstalla kuin keväästä lähtien, joten olen vain kirjoitellut ja sitä mukaan saanut "tuttuja", ja tutustunut muihin kirjoitajiin, emme me oikesti toisiamme tunne.
Kyllä tänne pääsee mukaan, mutta ilman nimimerkkiä kirjoittavalle se on vaikeampaa. Häiriköt ovat tehneet siinä osansa.
Haukkumalla ja ilkeilemällä ilman nimimerkkiä, se on ollut ongelmana täällä koko sen ajan kun olen palstalla ollut.
Otan ainakin itse sinut ilomielin vastaan, ei minulla ole mitään uusia kirjoitajia vastaan, mutta ellei sinulla ole nimimerkkiä, niin en voi tuntea sinua, ja sen vuoksi melkein kaikki vakikirjoittajat ovat tulleet varovaisemmiksi. Liian usein on tapahtunut, että on vastannut jollekin ja saanut mahdottoman haukkumisryöpyn niskaansa.
Joten tulemme taas ikuisuuskysymykseen nimimerkeistä.....Kenenkään ei tarvitse kirjautua, mutta olisi kiva kun kirjoittaja käyttäisi aina samaa nimimerkkiä......
Minun puolestani sydämellisesti tervetuloa, kunhan tunnen sinut taas seuravan kerran, niin vastaan kyllä varmasti - mutta mistä minä tunnen sinut?????- Talisker
samaa mieltä tuosta nimimerkin käytöstä.
Tietäis kuka on "asialla" kulloinkin.
Olis reilumpaa kun tietäis kuka v..tuilee. - Kyllä pitää saada
olla anonyyminä tällä palstala! Ei voi olla edellytyksenä, että vain "rekisteröityneet" saavat olla jotain mieltä! Jos niin olisi - se olisi sitten keskustelun ylläpitäjän ehto!
Ton "säännön" olette ne vikinikit ja rekisteröityneet itse keksineet!
Pyöritte vain omien napojenne ympärillä - teillä ei ole halua avartaa mielipiteitänne n.s muukalaisiin - olivatpa nämä meilipiteet miten fiksuja tahansa. Mitä te pelkäätte? - Marion.T.
Kyllä pitää saada kirjoitti:
olla anonyyminä tällä palstala! Ei voi olla edellytyksenä, että vain "rekisteröityneet" saavat olla jotain mieltä! Jos niin olisi - se olisi sitten keskustelun ylläpitäjän ehto!
Ton "säännön" olette ne vikinikit ja rekisteröityneet itse keksineet!
Pyöritte vain omien napojenne ympärillä - teillä ei ole halua avartaa mielipiteitänne n.s muukalaisiin - olivatpa nämä meilipiteet miten fiksuja tahansa. Mitä te pelkäätte?mutta sinulle vastaan nyt tämän kerran, vain ja ainoastaan aloituksen vuoksi.
Anonyyminä me kaikki täällä olemme, on meillä sitten nimimerkki tahi ei.
En tiedä oletko yksi niistä ilkeilijöistä, koska en voi tietää sitä mistään. Juuri teidänlaistenne kirjoittajien takia (jos olet tuo joka jo kommentoi tuossa taas hyvin järkeviä kommennttejaan) tämä palsta ottaa huonosti vastaan uudet kirjoittajat, te ja ainoastaan te olette siihen syyllisiä.
Me vakikirjoittajat emme ole koskaan haukkuneet ketään heti ensimmäisestä kommentista lähtien, kyllä tekijänä on aina ollut puskanikki.
Jos kommenttinne olisivat edes joskus positiivisia eikä aina pelkkää haukkumista, pilkkaa, ivaa ja loukkaamista niin asia olisi aivan toisin. Täällä on melkein jokainen meistä vakikirjoittajista joutunut teidän hampaisiinne, en voi tietää oletko ilkiö, koska en tunne sinua nimimerkkinä. Siksi varaudun siihen että sellainen olet.
Kuten huomaat yleistän teidät nippuun, koska en voi olla varma, vaikka olisit tuo eilinen asiallisen aloituksen vainoaja, joka haukkui kaikki naiset pahimman päälle täällä. Ja aiheutti todella paljon mielipahaa monelle kirjoittajalle. Ketjusta suurin osa poistettiin, sellaista tekstiä te saatte aikaiseksi. Minuun eivät teidän pilkkanne enää yllä. Voin ilmoittaa että ihan hukkaan menee jokainen haukkuminen.
Se että pyörimme omien napojemme ympärillä, on teidän omaa mielikuvitustanne, koska ette pysty tulemaan mukaan keskusteluumme muuten kuin pilkkaamalla. Sitten itketään ja valitetaan jonkinlaisesta sisäpiiristä. Sehän on päivänselvää että sellainen täällä tulee teidän törkeän käyttäytymisenne takia. Te olette tehneet sisäpiirin, emme me jotka kuulemme siihen kuuluvat. Juuri TE olette karsinoineet meidät jatkuvalla pilkallanne ja irvailullanne.
Jokaiselle "muukalaiselle" olen vastannut aivan asiallisesti, mutta valitettavasti joku teikäläinen tulee aina pilaamaan asiallisenkin ketjun ivallisilla huomautuksillaan.
Me emme pelkää mitään, jos pelkäisimme emme täällä olisi. Ja voisitko ystävällisesti laittaa edes yhden esimerkin missä olisin vastannut fiksuun kirjoitukseen epäasiallisesti -kiitos.
Kysyn ennemmin mitä TE pelkäätte, onko jonkinlainen suoja se, että joka kirjoituksessa vaihdatte nikkiä. Voisithan pitää nimimerkin "kyllä pitää saada", siitä sinut jo tunnettaisiin ja sinun olisi huomattavasti helpompi päästä mukaan keskusteluun.
Ja taatusti kukaan tuttusi ei sinua siitä tuntisi, sitäkö pelkäätte että joku tunnistaa?
En pyytänytkään mitään REKISTERÖITYÄ nimimerkkiä vaan ihan minkä tahansa jota käyttäisitte aina kirjottaessanne, niinhän me "kirotut vakkaritkin" teemme - olisihan meidänkin huomattavasti helpompi huudella pusikosta kun kirjoittaa omalla nikillämme - mutta meillä on rohkeutta käyttää omaa nimimerkkiämme ja seistä täten sanojemme takana. Vaikka paskaa sataa niskaa joka päivä, kirjoitimme sitten mitä hyvänsä.
Tässä siis vastaukseni. Ilkeilijöille voin kertoa että en edelleenkään vastaa teidän haukkumisiinne, tämä yksi ja ainoa vastaus oli poikkeus, juuri tuon ALOITTAJAN takia.
Halusin tehdä selväksi miksi täällä ei aina vastata nimimerkittömille kirjoittajille.
Häneltä en voi kuin pyytää anteeksi sitä jos tuntuu siltä, että olemme varovaisia ja että meillä on ns.sisäpiiri, sinä aloittaja olet myös tervetullut "sisäpiiriimme".
Toivon että nyt kirjoitusten ja niihin tulleiden muutamien ivallisten vastausten vuoksi ymmärrät varovaisuutemme. Olet kuitenkin tervetullut joukkoomme - siis sinä aloittaja.
Kuten myös sinä "kyllä pitää saada", kun kirjoitat asiallisesti, myös me kirjoitamme
niin - niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
Muuten olen sitä mieltä että me omalla nikillämme kirjoittavat olemme todella rohkeita ja ansaitsemme muutakin, kuin jatkuvaa paskanheittoa.
Mutta otamme vastaan myös sen ja hymyillen kaiken lisäksi, joskus jopa ääneen nauraen :)))
Kaikkea hyvää kaikille :)))
- Talisker
On ihan samanlainen kuin "oikeakin",jotkut on aktiivisempia,kuin toiset.
Jokainen vastaa niihin avauksiin mitkä kiinnostaa.
Jotkut avaukset on niin "ufoja" ettei voi vastata.
Ja jotkut,itse lukeudun niihin,on huonoja tekemään aloituksia.Kaikenkaikkiaan,ei tää ole elämää kummempaa. - pike08
itsekin olen uusi enkä ole usein täällä , mutta jutut on kyllä välillä ihan out.
- Pirre*
itke, ei kukaan varmasti halua tarkoituksellisesti olla tyly ja ilkeä..ainakaanen usko niin..:)
Täällä "eläessä" se huomiotta jääminen tuntuu pahemmalta, kuin realimaalimassa...
Täällä ei voi muilla avuillaan tunkea "esiin" kuin persoonallisella kirjoitustyylillä , ja aktiivisella kirjoittelullaan tai provoilulla.
* hmmm¨..millainenhan olisi "huomatkaa minut hymiö"?..hmm*- renata1
ilmaisee asiansa täysin tyhjentävästi ja selkeästi, niin siihen ei voi oikein lisätä enää mitään, joten kirjoittaja jää vastausta vaille, vaikka häntä ei ole missään tapauksessa tarkoitus boikotoida.
Itse kirjoitan aika vähän ja nytkin tavallaan laina-ajalla, sillä normaalisti olen tähän aikaan jo unten mailla.Jäinpähän istumaan koneelle kun mieskin kuuluu katselevan vielä televisiota.
Tämä tuli Pirren kirjotuksen jälkeen,mutta avaajalle snoisin minäkin, samoin kun Pirre, että älä vaan näiden palstojen takia itke!
Jonkun ajan kuluttua uit kuin kala vedessä, jos tahdot. Riippuu omasta aktiivisuudestasi.
Itse kirjoitan aika vähän täällä, sillä minulla ei ole oikein aikaa arkisin, päivällä on kaikenlaisia hommia hoidettavana.
- Asrid
Marion keroo aivan minunkin mietteeni täällä.
Ei ole mitään siihen lisättävää,eikä pois laitettavaa.
Kysyn nyt vain,että käytätkö tätä nimimerkkiä vataisuudessa(Minua itkettää)Tietenkin voisit jos haluat vaihtaa sen toisenlaiseen,etten minä luulisi että sinua aina itkettää.DD
En tiedä onko täällä kukaan sukulainen,mutta sukulais-sielu saattaa olla.Miten senkin nyt ottaisi.Hyvää jatkoa vain sinulle,ja kaikille oikein hyvää yötä.- roosasieppo
Tulee ja onneksi tulee,mutta itse harvoin koneelle pääsen,kun ei ole omaa, Nautin kaikista jutuista,koska elämä on tilkkutäkki.
- Tämä tyyli
tuntuu aika lapselliselta...miksi muka pitäisi aina olla sama nikki???Mitä se vaikuttaa siihen, mitä asiaa käsitellään?
Te vakinikit olette jotenkin turvaton lauma - ja kun kerran olette "rohkaisseet" mielenne ja rekisteröityneet - ajattelette, että kaikkien muidenkin pitäisi!
Mitä hitsin väliä sillä on, KUKA tekee aloituksen ja sanoo mitäkin - eikö itse asiassa pysyminen ole se pointti? Vai? Nyt nyppii...!
- Marion.T
ihan kaikille siis IHAN KAIKILLE kirjoittajille myös sinulle "sivusta seurannut" :))
- pääsee sisään
kun vain ottaa oman tilansa. Toiset tekevät sen luonnostaan, sivuun ei kannata jäädä kitisemään eikä muita haukkumalla saa asiallista huomiota.
- Masa
tippaakaan. Vituttaa vaan nämä iänikuiset samat akat täällä porisemassa jotka on vielä "alaikäisiäkin". Ja luulen, että Goldie65 ja Marion.T. ovat yksi ja sama henkilö. Jos ei, hämmästyisin.
noin matalalla ärsyyntymiskynnyksesi.
Eikö tule kovin raskaaksi elää,jos antaa muiden kirjoitusten vaikuttaa mielialaansa siinä määrin, kuin sanot.
Tilaa kyllä riittää palstoilla kaikille ja he vielä kirjoittavat omilla vakinikeillään,että on melko helppoa olla lukematta heidän tekstiään,jos se ei mieluista tai jos se pilaa ja "myrkyttää"mielen.
Oma asenne on se mihin voimme vaikuttaa ja siksi siihen kannattaa panostaa ja tarkkailla sitä; meistä jokaisen.
Ps.otappa kunnollinen tukeva alusta persuukses alle,sillä nyt aion hämmästyttää sinut,Masa, todenteolla,sillä yhtä varmasti,kun olen emw34,niin Goldie65 ja Marion on kaksi eri persoonaa ja fyysistä etäisyyttäkin on 'riittävästi',sen vakuutan.
Tosin vakuutteluni on mitä on,mutta,mutta,usko silti,koska näin tämä aisia näiden nikkien kohdalla on.
Annetaan kaikkien kirjoittaa niin paljon ja niin usein kuin sopivaksi näkee ja yritetään itse tehdä asiat siten,että kenenkään ei tarvitse pahoittaa mieltään tulemalla loukatuksi kirjoittajana.
Kyllä asioista riittää 'äksönia'ja erilaisia mielipiteitä pitämään palsta monipuolisena keskustelu foorumina edeskin päin,ilman henkilöön meneviä arviointejakin.- pehtooriska
emw34 kirjoitti:
noin matalalla ärsyyntymiskynnyksesi.
Eikö tule kovin raskaaksi elää,jos antaa muiden kirjoitusten vaikuttaa mielialaansa siinä määrin, kuin sanot.
Tilaa kyllä riittää palstoilla kaikille ja he vielä kirjoittavat omilla vakinikeillään,että on melko helppoa olla lukematta heidän tekstiään,jos se ei mieluista tai jos se pilaa ja "myrkyttää"mielen.
Oma asenne on se mihin voimme vaikuttaa ja siksi siihen kannattaa panostaa ja tarkkailla sitä; meistä jokaisen.
Ps.otappa kunnollinen tukeva alusta persuukses alle,sillä nyt aion hämmästyttää sinut,Masa, todenteolla,sillä yhtä varmasti,kun olen emw34,niin Goldie65 ja Marion on kaksi eri persoonaa ja fyysistä etäisyyttäkin on 'riittävästi',sen vakuutan.
Tosin vakuutteluni on mitä on,mutta,mutta,usko silti,koska näin tämä aisia näiden nikkien kohdalla on.
Annetaan kaikkien kirjoittaa niin paljon ja niin usein kuin sopivaksi näkee ja yritetään itse tehdä asiat siten,että kenenkään ei tarvitse pahoittaa mieltään tulemalla loukatuksi kirjoittajana.
Kyllä asioista riittää 'äksönia'ja erilaisia mielipiteitä pitämään palsta monipuolisena keskustelu foorumina edeskin päin,ilman henkilöön meneviä arviointejakin.mainitsemasi nikit ovat yksi ja sama. Sinä mukaanlukien. Et hämää tietäjää.
pehtooriska kirjoitti:
mainitsemasi nikit ovat yksi ja sama. Sinä mukaanlukien. Et hämää tietäjää.
minä.
No eipä silti,kyllä "meille" aina kaksi uuttakin asukkia mahtuu,koska koko "itä- ja etelä" siipi ovat tyhjillään ja enemmänkin meitä on täällä vuosien saatossa asustanut.
ps.Olenkin niin mukavuudenhaluinen,että kyllä kolmen naisen kanssa olisin kohtuulisen ONNELLINEN mies,vaikken Jaatinen olekaan,enkä varsinkaan silta insinööri.- Marion.T
emw34 kirjoitti:
minä.
No eipä silti,kyllä "meille" aina kaksi uuttakin asukkia mahtuu,koska koko "itä- ja etelä" siipi ovat tyhjillään ja enemmänkin meitä on täällä vuosien saatossa asustanut.
ps.Olenkin niin mukavuudenhaluinen,että kyllä kolmen naisen kanssa olisin kohtuulisen ONNELLINEN mies,vaikken Jaatinen olekaan,enkä varsinkaan silta insinööri.Hyvähän sinun on meidän mukavien naisten kanssa täällä samoila näppiksillä olla, kyllä me sua ihan nätisti kohdellaan, tervetuloa vain:))
Marion.T kirjoitti:
Hyvähän sinun on meidän mukavien naisten kanssa täällä samoila näppiksillä olla, kyllä me sua ihan nätisti kohdellaan, tervetuloa vain:))
käynynnä?????eihän täs mitää ilkeetä ollu,vai oliko? oonko mä jääny jostain paitsi????Goldieeeee...heti kertomaan!!!!
- Jermu
mii-su kirjoitti:
käynynnä?????eihän täs mitää ilkeetä ollu,vai oliko? oonko mä jääny jostain paitsi????Goldieeeee...heti kertomaan!!!!
Koska feikkaan jo kuulemma itseänikin, niin kai minä silloin kirjoitan jo kaikilla edellämainituilla nikeilläkin...Kjäh!
Jermu kirjoitti:
Koska feikkaan jo kuulemma itseänikin, niin kai minä silloin kirjoitan jo kaikilla edellämainituilla nikeilläkin...Kjäh!
näiden pahamaineisten naisten kanssa yhteiseen siskonpetiin ja mitä lie "tajuttomalle" yöllä tehneet,kun joku se-se sen-suuri on iskenyt kavalasti.
Vai oliskos joku taitamaton yrittänyt tulla mukaan tähän yö-sessioon,tiedä häntä, mut sen sanon,et aamulla oli kyllä jotensakin "poikamainen"olo.
Ei, en yhtään valita, kyllähän siinä tais kunnia mennä mutta se maine puolestaan sai 'sukseeta' .emw34 kirjoitti:
näiden pahamaineisten naisten kanssa yhteiseen siskonpetiin ja mitä lie "tajuttomalle" yöllä tehneet,kun joku se-se sen-suuri on iskenyt kavalasti.
Vai oliskos joku taitamaton yrittänyt tulla mukaan tähän yö-sessioon,tiedä häntä, mut sen sanon,et aamulla oli kyllä jotensakin "poikamainen"olo.
Ei, en yhtään valita, kyllähän siinä tais kunnia mennä mutta se maine puolestaan sai 'sukseeta' .mitäs se emw oikeen meinaa???Vai pahamaineisia....:))mitähän täällä on oikeen touhuttu,ku minäki nukuin....voi että...pitiki olla Nukkumatin mukana just silloin ku jotain mukavaa tapahtuu!!!Ja mihinkäs se Goldiekin on livistänyt...pelkää tietysti mun kostoa ku tiputti mut tuolilta...;)))
- Marion.T
Jermu kirjoitti:
täällä on vähän ahdasta, mutta kyllä sopu sijaa antaa - meitähän on vasta mii-su, Goldie, emw minä ja nyt vielä sinäkin, hyvin vielä mahtuu, oliskos vielä muita tulijoita????
Et suinkaan ole jokainen nikki täällä - siunatkoon, onkohan tällä palstalla ketään muita??
Yksinpuhelua sivupersoonoidensa kanssa - mielenkiintoista.... - Marion.T
mii-su kirjoitti:
mitäs se emw oikeen meinaa???Vai pahamaineisia....:))mitähän täällä on oikeen touhuttu,ku minäki nukuin....voi että...pitiki olla Nukkumatin mukana just silloin ku jotain mukavaa tapahtuu!!!Ja mihinkäs se Goldiekin on livistänyt...pelkää tietysti mun kostoa ku tiputti mut tuolilta...;)))
kun on poistettu niin paljon että en saanut vastausta siihen että vieläkö mahtuu päälle, kun ppesin ne 90 asteessa valkopyykissa ja niissä luki käsinpesu 30 astetta?
Ei kai menneet piloille - no ainakin sinapit lähti rinnuksilta :))
Katso vähän minne ensi yönä nukahdat - oli meinaan kova homma ensin irrottaa sut roskiksesta ja sitten raahata sänkyyn, ja emw kuorsasi koko yön kuin peijooni...ensi yöksi vielä Jermukin joukkoon, niin on kaikki sivupersoonat koossa :)) Marion.T kirjoitti:
kun on poistettu niin paljon että en saanut vastausta siihen että vieläkö mahtuu päälle, kun ppesin ne 90 asteessa valkopyykissa ja niissä luki käsinpesu 30 astetta?
Ei kai menneet piloille - no ainakin sinapit lähti rinnuksilta :))
Katso vähän minne ensi yönä nukahdat - oli meinaan kova homma ensin irrottaa sut roskiksesta ja sitten raahata sänkyyn, ja emw kuorsasi koko yön kuin peijooni...ensi yöksi vielä Jermukin joukkoon, niin on kaikki sivupersoonat koossa :))ei ollu sinappia .....ei.....kyllä ne mun vanhan nukkeni päälle oikeen hyvin mahtu,niin että kiitos vaan Marion...;))
EMw:kös se siellä piti sitä meteliä..minä ku luulin et nukuttiin junaradan varrella!! mrrr...
Saa Jermu nukkua ens yön siinä roskiksessa..mä joudun sen takia kävelemään pylly pystyssä..:((:(((siis sen roskiksen takia..:)- Marion.T
mii-su kirjoitti:
ei ollu sinappia .....ei.....kyllä ne mun vanhan nukkeni päälle oikeen hyvin mahtu,niin että kiitos vaan Marion...;))
EMw:kös se siellä piti sitä meteliä..minä ku luulin et nukuttiin junaradan varrella!! mrrr...
Saa Jermu nukkua ens yön siinä roskiksessa..mä joudun sen takia kävelemään pylly pystyssä..:((:(((siis sen roskiksen takia..:)me kun ainakin yritettiin tehdä sun olos mukavaksi, mutta ei näköjään kelpaa vaikka sait nukkua patjan vieressä lattialla - mitä olisko sut pitänyt oikein patjalle asetella, hitsi ei huomattu ollenkaan....Minäkin ihan luulin että se parketti olisi mukavan lämpöinen nukkumapaikka...Otettiin me kuitenkin sinut pois sieltä roskiksesta....Saat ensi yönä olla patjan päällä, laitetaan tuo emw patjan alle, kun kuorsasi niin kovasti, ja tykkää lämpimästä:)
Marion.T kirjoitti:
me kun ainakin yritettiin tehdä sun olos mukavaksi, mutta ei näköjään kelpaa vaikka sait nukkua patjan vieressä lattialla - mitä olisko sut pitänyt oikein patjalle asetella, hitsi ei huomattu ollenkaan....Minäkin ihan luulin että se parketti olisi mukavan lämpöinen nukkumapaikka...Otettiin me kuitenkin sinut pois sieltä roskiksesta....Saat ensi yönä olla patjan päällä, laitetaan tuo emw patjan alle, kun kuorsasi niin kovasti, ja tykkää lämpimästä:)
Nyt mä ymmärrän...vai sain oikeen nukkua patjan vieressä..:((( ens yönä nukun sit kyllä sängyssä.eiks nii? sähän Marion olet nii kiltti..;)
Hyvä idis muuten laittaa emw sinne patjan alle...ompa jollaki sit tosi mukava nukkua ku pehmee emw on siellä alla.:))))))))))mii-su kirjoitti:
Nyt mä ymmärrän...vai sain oikeen nukkua patjan vieressä..:((( ens yönä nukun sit kyllä sängyssä.eiks nii? sähän Marion olet nii kiltti..;)
Hyvä idis muuten laittaa emw sinne patjan alle...ompa jollaki sit tosi mukava nukkua ku pehmee emw on siellä alla.:))))))))))musta ei löydy kuin päästä ja senkin kuori on kovaa luuta.
Leveyteni puolesta kyllä riittäisin teidän kaikkien patjaksi ja vielä yhtäaikaa,mutta saattaa olla että siinä tanner tömisee,kun vaihdan patjasta sen alapuolen yläpuoleksi ja uskon,että sinä vaiheessa se hauska onkin jo yksinoikeudella vain allekirjoittaneen etuoikeus.
ps, Kyllä alla on hyvä olla,kunhan vain on itse patjan päällä, sen suhteen en ole kranttu.
Ja se mun palelu on kyllä sellainen 'kauniitten ja rohkeiden loukani',ja vaimo sitä joskus ihmetteleekin,että miks sä et sitten voi laittaa jotain lämmintä päälle,kun tuut petiin.emw34 kirjoitti:
musta ei löydy kuin päästä ja senkin kuori on kovaa luuta.
Leveyteni puolesta kyllä riittäisin teidän kaikkien patjaksi ja vielä yhtäaikaa,mutta saattaa olla että siinä tanner tömisee,kun vaihdan patjasta sen alapuolen yläpuoleksi ja uskon,että sinä vaiheessa se hauska onkin jo yksinoikeudella vain allekirjoittaneen etuoikeus.
ps, Kyllä alla on hyvä olla,kunhan vain on itse patjan päällä, sen suhteen en ole kranttu.
Ja se mun palelu on kyllä sellainen 'kauniitten ja rohkeiden loukani',ja vaimo sitä joskus ihmetteleekin,että miks sä et sitten voi laittaa jotain lämmintä päälle,kun tuut petiin.saatkin olla meidän patjana..:))tehdään oikeen kunnon siskonpeti...;)Annetaan Jermulle sänky...sille vanhalle konkarille..:))niin EMW..oot sit patjan alla ku me nääs ollaan sivveitä naisii.....;)
- ex-Goldie65*
mii-su kirjoitti:
en mä enää muista. ;D
Kiva lukee näitä vanhoja jälelle jääneitä juttuja, hitsi, jo viis vuotta sitten kirjoitettuja... :) - Teemuna
ex-Goldie65* kirjoitti:
en mä enää muista. ;D
Kiva lukee näitä vanhoja jälelle jääneitä juttuja, hitsi, jo viis vuotta sitten kirjoitettuja... :)Moi. Satutätikö sittemmin olit? Mä olin joskus aikoinani koltiainen.
- Ex-Goldie65*
Teemuna kirjoitti:
Moi. Satutätikö sittemmin olit? Mä olin joskus aikoinani koltiainen.
väittävät, (= täällä muinoin), enkä pane hanttiinkaan. Minähän se, oon myöntänyt sen joskus pari kolme vuotta sitten aiemminkin ja sehän minä vieläkin olen. Häpeämättä. :)
Ja olen minä sinut tunnistanut jo heti alkuunsa siellä lifestylessä. :))
Toivoin tänne kurkatessani, et riidat ois näillä palstoilla laantuneet, mut mitä vähän tuosta alusta aloituksia luin, niin... :D
Kaikkee hyvää sinulle ja muillekin minut tunnistaville. Ehkä käväsen täällä viel päivällä, mut sitten on taas kadottava. Se paljon kutsuttu Hanki-elämä pitää kiireisenä nimittäin. :)
- Marion.T
sisäpiiriaiheeseen - aloittaja, missä sinä nyt olet???
Kirjoita niin pääset mukaan joukkoon !!!!
Täällä kaivataan vielä yhtä omaa persoonaa....- Olin sairaalassa
kolme verk operoitavana.
Ihmeekseni viime viikolla tekemäni aloite onkin yhä etusivulla!
En viitsinyt lukea kaikkia läpi - TYYPILLISESTI SITÄ OVAT JATKANEET PARI-KOLME NIKKIKAVERUSTA!
Niin tuttua! Kiitos kuitenkin "mielenkiinnosta" ja rupatteluintoa edelleen! Enkä koe itseäni "ilkeäksi puskajussiksi" - yritän olla objektiivinen tämän asian tuhteen! Syksyä kaikille!
Ketjusta on poistettu 71 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215614- 541715
- 211193
- 691027
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,53997Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom162978- 48918
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.129916Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle57910Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58858