Saana, Iiris, Jasna tai Roosa? Tai joku muu, mikä?
Ehdota 2 tai 3 tavuisia (melko-) suomalaisia tytön nimiä, kiitos. Sukunimi on ärrällä alkava lyhyt suomalainen nimi.
Mikä nimeksi
18
908
Vastaukset
- tarja
Iiris on kivoin.
Sofia,Linnea,Juulia,Henriikka
Kiti,Jutta,Eerika,Nelli- eleina
Sofia ja Linnea ovat kivoja. Muista nimistä jotkut ovat jo käytössä lähipiirissä ja joistain en vain pidä.
Lisää vaan ehdotuksia tulemaan! =) eleina kirjoitti:
Sofia ja Linnea ovat kivoja. Muista nimistä jotkut ovat jo käytössä lähipiirissä ja joistain en vain pidä.
Lisää vaan ehdotuksia tulemaan! =)Rita
Mia
Nea
- kansalainen kansa
hirvee nimi muut hyviä
- ??+..
Siri Sofia R..
- t-72
Roosa ja Jasna pois listalta.
Saana ja Iiris kivoja.Iiris sopii paremmin toiseksi nimeksi.
Saana Eerika
Silja Susanna
Lotta Melissa
Jutta Iiris
Maisa Jemina
Helmi Alisa
Aino Sofia
Veera Emilia
Janna Juulia
Inka Tuulia
Kolahtiko mikään? - eve
Saana Ilona
Saana Tuulia
Iiris Marika
IIris Olivia
Iiris Juulia
Roosa Maria
Roosa Elina
Roosa Lotta
Muita,Minna,Maija,Petra,Sanna,Sara,Iida,Nelli,Laura,Essi,Niina,Anna,Riina, - sohvi
Saana Susanna
Roosa Jasmin
Iiris Marjukka
Roosa Pauliina
Iiris Tuulia
muita
Milla Erika
Niina Johanna
Neea Olivia
Mirva Henriika
Maiju Marisa
Pinja Hannele
Veera Riikka
Noora Jessika
Kaisa Marjaana
Pihla Natalia
Minea Aurora
Vilma Birgitta
Sofia Eveliina
Tanja Evita - Ellinoora
Roosa olisi muuten kiva, mutta koska sukunimenne alkaa myös R:llä, niin Roosa R... olisi kovin vahva nimi, pehmeämpi on parempi.
Saana ja Iiris ovat kauniita nimiä, Jasnasta en oikein tykkää.
Kauniita nimiä mm:
Olivia
Laura
Auli
Aino
Julia
Viola - emilia
Saana Tuulia
- eleina
kiva kun laitoitte paljon ehdotuksia
Näistä en ainakaan pitänyt:
Rita Tanja Evita Laura Auli Lotta Jutta Inka Marjukka Essi Pauliina Marisa Mirva
Saana Tuulia-> tätä ehdotettiin kahdesti ja onkin aika kivan kuuloinen nimi, pistetään harkintaan
Saana Ilona-> olis muuten kiva, mutta Ilona on mieheni exän nimi..
Saana Eerika-> kuulostaa kivalta, eerikasta tulee vaan mieleen eräs tuntemani kauhukakara..
Iiris Tuulia-> olisi aika hassu
tuo "iiristuulia", you know =)
Roosa Maria-> niin kaunis, mutta on jo serkun nimi
Helmi Alisa-> tämä kaunis, ehkä liian vaisu?
Janna Juulia-> tämä jännä
Roosa Jasmin -> hmm, kiva, erikoinen
Minea Aurora-> aurora ihana, minea kiinnostaa mutta mietityttää, samoin Viola mietityttää..
(monta ihan hyvääkin ehdotusta näissä, mutta niin valmiita mielikuvia näistä nimistä, että ei kiitos: Silja, Sara, Susanna, Petra, Riina, Aino, Eveliina, Sofia, Veera, Emilia, Susanna, Neea, Olivia, Kaisa, Marjaana, Natalia, Mia, Nea, Aino, Melissa, Maisa, Jemina, Marika, Elina, Minna, Maija, Sanna, Iida, Nelli, Juulia, Laura, Niina, Anna, Milla, Erika Johanna, Henriika, Maiju, Pinja, Hannele, Veera, Riikka, Noora, Jessika, Vilma, Birgitta)
Eli edelleen Saana, Iiris ja Roosa listoilla, myös Janna, Pihla, Aurora ja Jasmin ovat mietinnässä. Mitäs niistä olette mieltä?
Jos jotain vähän erikoisempia nimiä ois teillä mielessä, ei kuitenkaan mitään ihan nimihirviöitä, helposti lausuttavissa ja kirjoitettavissa olevia!? Kiitos tosi paljon!- on minusta
Pihla Aurora
- 2 lapsen äiti
on minusta kirjoitti:
Pihla Aurora
Miten olis nämä:
RONJA JASMIINA
NELMA ROSALIINA ?? - t-72
Miten olisi:
Kiisa Pihla Maria
Iiris Kiia Minerva
Pihla Saana Aurora
Saana Iiris Matilde
Aada Lumi Linnea
Jade Helmi Amanda
Nanna Karoliina
Jasmin Oona Elise
Sinna Kaisla Auroora
Janna Pihla Susanne
Helmi Josefiina
Jasmin Liisu Aurora
Oliko mikään mieleinen?
- Maya
Jasna on erittain kaunis nimi, mutta miten olisi jos vaihtaisit Jasnan J:n Y:ksi eli Yasna
- eleina
Etunimeksi voisi tulla Pihla tai Jasmi, myös se Jasna mietityttää vielä... Ehdottakaa etunimiä, pehmeitä ja 2-3 tavuisia.
Toiseksi nimeksi on nyt mietinnässä Aurora tai Alissia. Olisko muita ehdotuksia toiseksi nimeksi?
Luovumme Saanasta, koska miehellä tulee auttamatta mieleen eräs pornomalli...
Iiris ja Roosakin taitavat olla etunimeksi liian kovia, koska sukunimessäkin ärrä, joten nekin valitettavasti putoaa etunimilistalta, ehkä toisena nimenä...
Ehdotuksia kiitos!? =)- on sitten tämä...
Pihla Aurora tai Jasna Adalmiina
- t-72
Minusta nätti nimi olisi:
Jasmi Alissia:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101094
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17605- 68567
- 95552
- 26512
- 44493
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47437