Matin konserttiin, niin kannattaa säilyttää se. Siitä tulee varmasti keräilyharvinaisuus tms.
Odottelen innolla, millaista Reality TV-sarjaa ollaan puuhaamassa:Vauhtia, viinaa, takaa-ajoja ja "kauniita naisia????" riittää kyllä.
Jos omistat lipun
45
2431
Vastaukset
- Marion.T
saanut aikaiseksi - en ole kuullut mitään koko hemmosta...Ja lippua en osta...jonkinlainen taso sentää pitää säilyttää...
- Jermu
pää paketissa...Ei minullakaan ole koskaan ollut lippua konserttiin, mutta nyt noista lipuista voi tulla keräilyharvinaisuuksia....Kjäh!
- Marion.T
Setä kirjoitti:
Ja Mervi sairaalassa
http://www.iltalehti.fi
Ja lehdet myyvät taas irtonumeroita!päähän - kyllä rakkaus taas kukoistaa:))
Nyt joku taas sanoo että kyllähän se Marion juoruja lukee, ja niin vilkaisinkin tuon lööpin kun kerran linkki siihen oli :)) Ilman sitä olisin taas ollut tietämätön koko asiasta.
Kiitokset Setä nyt tiedän ainakin mistä on kyse..
Mutta suuresti ihmettelen - todella suuresti ihmettelen ....kaikenlaista elämää ihmiset haluavatkin viettää - onko rakkaus tosiaan niin sokea? - Setä
Marion.T kirjoitti:
päähän - kyllä rakkaus taas kukoistaa:))
Nyt joku taas sanoo että kyllähän se Marion juoruja lukee, ja niin vilkaisinkin tuon lööpin kun kerran linkki siihen oli :)) Ilman sitä olisin taas ollut tietämätön koko asiasta.
Mutta suuresti ihmettelen - todella suuresti ihmettelen ....kaikenlaista elämää ihmiset haluavatkin viettää - onko rakkaus tosiaan niin sokea?Mervihän taas otti takaisin erohakemuksen koska "Matti on elämäni mies",jonkinlainen masokisti siis?
Toisallata pitäisi hänen ymmärtää ettei Matin kanssa voi ryypiskellä eli jos nyt olisi tosi rakkaudesta kysymys tukisi sensijaan Matin AA-harrastusta eikä kai Merville itselleenkään olisi pahitteeksi valkoinen viikko/vuosi"? - Marion.T
Setä kirjoitti:
Mervihän taas otti takaisin erohakemuksen koska "Matti on elämäni mies",jonkinlainen masokisti siis?
Toisallata pitäisi hänen ymmärtää ettei Matin kanssa voi ryypiskellä eli jos nyt olisi tosi rakkaudesta kysymys tukisi sensijaan Matin AA-harrastusta eikä kai Merville itselleenkään olisi pahitteeksi valkoinen viikko/vuosi"?mutta minkälaisen esimerkin se antaa muille pahoinpidellyille ja pahoinpitelijöille?
Pahoinpitely on aina rikos, ja jos tämä Mervi aina kerta toisensa jälkeen ottaa "kuonoonsa" niin ei ole häävi esimerkki muille.
Ja mitä Mattiin tulee, niin hänen arvonsa laskee koko ajan minun silmissäni - toki arvostan suuresti hänen ammoisia uerheilusaavutuksiaan, mutta edes ADHD ei ole mikään veruke siihen että toista ihmistä saa hakata.
Mervi voi aivan hyvin lyödä takaisin, en tarkoita sitä, mutta tuollainen jatkuva lööpeissä olo antaa huonon kuvan Matista, Mervistä ja NIMENOMAAN MEDIASTA, niinkuin tuollaisten kirjoitusten lukijoistakin.
Kun lukee kirjoituksia täällä niin en ihmettele miksi ihmiset haluavat lukea Nykäs-Tapolan elämästä. Tappelua - ilkeyttä - panettelua ja kaikkea mahdollista on ihmisten raadollinen elämä.
Ja toisten epäonnesta nautitaan ja hekumoidaan, nautitaan siitä että toisilla menee huonosti..Ja kuinka kamalaa on jos jollakin sattuu menemään hyvin, hän vasta hampaissa onkin...
Voi pyhä yksinkertaisuus, en ihmettele enää yhtään miksi sotia on käyty aikojemme alusta lähtien ja käydään edelleen....
Taas joku kirjoittaa että jauhan samaa, mutta niin teenkin, koska asia liittyy aivan saumattomasti tuohon Nykäs-Tapola juttuun. - Setä
Marion.T kirjoitti:
mutta minkälaisen esimerkin se antaa muille pahoinpidellyille ja pahoinpitelijöille?
Pahoinpitely on aina rikos, ja jos tämä Mervi aina kerta toisensa jälkeen ottaa "kuonoonsa" niin ei ole häävi esimerkki muille.
Ja mitä Mattiin tulee, niin hänen arvonsa laskee koko ajan minun silmissäni - toki arvostan suuresti hänen ammoisia uerheilusaavutuksiaan, mutta edes ADHD ei ole mikään veruke siihen että toista ihmistä saa hakata.
Mervi voi aivan hyvin lyödä takaisin, en tarkoita sitä, mutta tuollainen jatkuva lööpeissä olo antaa huonon kuvan Matista, Mervistä ja NIMENOMAAN MEDIASTA, niinkuin tuollaisten kirjoitusten lukijoistakin.
Kun lukee kirjoituksia täällä niin en ihmettele miksi ihmiset haluavat lukea Nykäs-Tapolan elämästä. Tappelua - ilkeyttä - panettelua ja kaikkea mahdollista on ihmisten raadollinen elämä.
Ja toisten epäonnesta nautitaan ja hekumoidaan, nautitaan siitä että toisilla menee huonosti..Ja kuinka kamalaa on jos jollakin sattuu menemään hyvin, hän vasta hampaissa onkin...
Voi pyhä yksinkertaisuus, en ihmettele enää yhtään miksi sotia on käyty aikojemme alusta lähtien ja käydään edelleen....
Taas joku kirjoittaa että jauhan samaa, mutta niin teenkin, koska asia liittyy aivan saumattomasti tuohon Nykäs-Tapola juttuun.Mitä olen lukenut palstoilla niin jopa on lyöty vetoa koska Matti taas iskee sen sijaan että toivotettaisi hänelle onnea raittiudessaan,Mervi ei ole sopiva vaimo Matille (jos nyt kukaan) koska itsekin juo
- Marion.T
Setä kirjoitti:
Mitä olen lukenut palstoilla niin jopa on lyöty vetoa koska Matti taas iskee sen sijaan että toivotettaisi hänelle onnea raittiudessaan,Mervi ei ole sopiva vaimo Matille (jos nyt kukaan) koska itsekin juo
juoda pisaraakaan, ja siihen Matti ei valitettavasti pysty, en usko että pystyy koskaan.
Mervi taas on itsekin alkoholisti, joten suhde on tuhoon tuomittu aivan varmasti.
Nyt aurinko alkoi paistamaan ja minä lähden juurisellereiden ihmeelliseen maailmaan - siis kasvimaalle taistelemaan sellereiden kanssa....
Hauskaa ja aurinkoista päivänjatkoa !!! - Setä
Marion.T kirjoitti:
juoda pisaraakaan, ja siihen Matti ei valitettavasti pysty, en usko että pystyy koskaan.
Mervi taas on itsekin alkoholisti, joten suhde on tuhoon tuomittu aivan varmasti.
Nyt aurinko alkoi paistamaan ja minä lähden juurisellereiden ihmeelliseen maailmaan - siis kasvimaalle taistelemaan sellereiden kanssa....
Hauskaa ja aurinkoista päivänjatkoa !!!Jatkan itse töitä!
- Juniperus
Marion.T kirjoitti:
Mutta suuresti ihmettelen - todella suuresti ihmettelen ....kaikenlaista elämää ihmiset haluavatkin viettää - onko rakkaus tosiaan niin sokea?Matin ja Mervin tempauksia lukiessaan voi tulla vain yhteen johtopäätökseen: tämä on se oikea vuosisadan rakkaustarina.
- ite kullaki
Marion.T kirjoitti:
Mutta suuresti ihmettelen - todella suuresti ihmettelen ....kaikenlaista elämää ihmiset haluavatkin viettää - onko rakkaus tosiaan niin sokea?välillä... mä heitin äsken tu..lla omaa ukkoani... (pinna kärähti oikein kunnolla)... oikeestaan aika syyttä se. :(
- Setä
Eikö Mervin jo olisi pitänyt tajuta ettei alkoholisti voi juoda kohtuudella,varsinkaan kun on istunut kiven sisässä 13 kk
- "pyhäkoululainen"
padalla ja kattilalla.
Eli molemmilla alkoholiongelma, nehän ei muutu kun yhteinen harrastus on löytynyt, vasta kun toisesta henki lähtee ja tuo ei liene enää kaukana??
Miten Mervi sen tajuais kun ei kohtuus silläkään ole hanskassa??
- ulpukka
Matti olisi ollut jo aika päiviä sitten kunnon terapian tarpeessa ,eikä hyväksikäyttäjien uhri ja itsensä naurunalaiseksi tekeminen. Lipulla ei ole enempää arvoa kuin siinä tapauksessa ,jolloin sitä käytetään anuksen siistimiseen.
- Setä
Lehdet myyvät eikä kukaan välitä kuinka Matti oikeastaan voi,vähän sama kohtalo kuin Olavi Virralla
- Jermu Ulpukka
soitetaan poskea kun jollekin mielenkiintoiselle ihmiselle tapahtuu jotain negatiivista. Kiva kun ootte itte niin pirun hyviä ihmisiä. Olettanen teidän olevan ja kuuluvan ns. hyviin perheisiin. Menette varmaankin tänään kirkkokuoron harjoituksiin.
Sinänsä ei ole kovin korrektia kirjoittaa asiasta jota ei vielä ole edes tutkittu. On ainoastaan Mervin lausunto asiasta.- Jermu
Perustuu tosiasioihin kuules. Matti oli yhden Reality-TV-show aiheena suunnitelmissa, joten eipäs nyt pupateta taas siellä mitä sattuu. Jos tuota TV ohjelmaa ei sattuneesta syystä tehdäkään, niin minkäs minä sille voin.
Konsertteja on kuulemma buukattu täyteen, joten lippujakin varmasti on markkinoitu onnellisille omistajille.
Sinun mielestäsi hän on siis mielenkiintoinen henkilö...?
Olen hyvä ihminen, suorastaan pirun hyvä ja sekös sinua taas harmittaa.
Jos asianomista antaa tuollaisen lausunnon lehdelle ja kertoo oman kantansa tilanteesta, niin hänellä riittänee vastattavaa enemmän kuin minulla, jos hänen antamansa lausunto ei pysyttele totuudessa. Minun lausunto koskettelee konserttilippuja, joiden arvo voi nousta huomattavasti, jos niistä tuleekin keräilyharvinaisuuksia sellaisten ihmisten keskuudessa, jotka pitävät häntä mieleenkiintoisena ihmisenä.. Olikos sinulla vielä jotain muuta? - ulpukka
mitä se meinaa onko hyvästä tai vähemmän hyvästä perheestä kotoisin? Vaan tosiasiat puhuvat. Kenelläkään ei ole oikeutta fyysisesti tai henkisesti loukata toista ihmistä.Ihmisenä olen jäävi itseäni arvioimaan . Jokaisessa on hyvät ja huonot puolensa myös sinussa. Katkeruus on päässyt valloilleen sinussa.Ihmettelen miten kirkkokuoro ja Matin käytös liittyvät yhteen? Kirjoititko kenties sinäkin viestisi ohranjyvä silmässä vai oletko ..
- Jermu Ulpukka
ulpukka kirjoitti:
mitä se meinaa onko hyvästä tai vähemmän hyvästä perheestä kotoisin? Vaan tosiasiat puhuvat. Kenelläkään ei ole oikeutta fyysisesti tai henkisesti loukata toista ihmistä.Ihmisenä olen jäävi itseäni arvioimaan . Jokaisessa on hyvät ja huonot puolensa myös sinussa. Katkeruus on päässyt valloilleen sinussa.Ihmettelen miten kirkkokuoro ja Matin käytös liittyvät yhteen? Kirjoititko kenties sinäkin viestisi ohranjyvä silmässä vai oletko ..
että ne Matin konsertit perutaan ? Ihan on Jermun omia fundeerauksia. Katsotaan nyt ensiksi kun pöly laskeutuu.
Kirkkokuoro ja hyvä perhe liittyvät siten, että enimmäkseen juuri tälläiset ulkokullatut ihmiset ovat painamassa eniten muita . Yleensä omilla puskafilosofioilla antavat neuvojaan miten muiden pitää elää ja olla. Olisi kiva katsoa mitä luurankoja heidänkin kaapissaan on. Tyypillinen besswewisserfilofosointi on lausahduksesi "katkeruus on sinussa päässyt valloilleen".Pötyä, sanon minä. Kerran et ole mikään kallonkutistaja, älä kirjoittele potaskaa.Jos sitten katkeruutta on se, ettei ole vahingoniloinen, sillä määrityksellä olen katkera. - Jermu
Jermu Ulpukka kirjoitti:
että ne Matin konsertit perutaan ? Ihan on Jermun omia fundeerauksia. Katsotaan nyt ensiksi kun pöly laskeutuu.
Kirkkokuoro ja hyvä perhe liittyvät siten, että enimmäkseen juuri tälläiset ulkokullatut ihmiset ovat painamassa eniten muita . Yleensä omilla puskafilosofioilla antavat neuvojaan miten muiden pitää elää ja olla. Olisi kiva katsoa mitä luurankoja heidänkin kaapissaan on. Tyypillinen besswewisserfilofosointi on lausahduksesi "katkeruus on sinussa päässyt valloilleen".Pötyä, sanon minä. Kerran et ole mikään kallonkutistaja, älä kirjoittele potaskaa.Jos sitten katkeruutta on se, ettei ole vahingoniloinen, sillä määrityksellä olen katkera.että perutaan..Sanoin vain, että niistä saattaa tulla arvokkaita keräilyharvinaisuuksia niistä lipuista, kun sinunlaisesi ihmiset ovat innostuneet hänen kiinnostavasta hahmostaan.
Pöly on jo laskeutunut, joten sitäkään ei tartte enää odotella. - Jermu Ulpukka
Jermu kirjoitti:
että perutaan..Sanoin vain, että niistä saattaa tulla arvokkaita keräilyharvinaisuuksia niistä lipuista, kun sinunlaisesi ihmiset ovat innostuneet hänen kiinnostavasta hahmostaan.
Pöly on jo laskeutunut, joten sitäkään ei tartte enää odotella.sitten hutkitaan. Mistä Mattia syytetään?Ilmeisesti itse aloitit tämän ketjun eli olet myös kiinnostunut tästä kaikkien aikojen parhaasta mäkikotkasta. Mitähän Jermu jos menisit nyt samantien sinne missä sinulla on laisesi kuulijakunta; marketin nurkalle juoruamaan muitten naisten kanssa.
- Jermu
Jermu Ulpukka kirjoitti:
sitten hutkitaan. Mistä Mattia syytetään?Ilmeisesti itse aloitit tämän ketjun eli olet myös kiinnostunut tästä kaikkien aikojen parhaasta mäkikotkasta. Mitähän Jermu jos menisit nyt samantien sinne missä sinulla on laisesi kuulijakunta; marketin nurkalle juoruamaan muitten naisten kanssa.
Minua ei edes kiinnosta mistä häntä syytetään. Ymmärrätkö eron sille asialle, että kommentoin tässä vain niinkin "kiinnostavan" henkilön toimintaa, josta he vuorotellen kitisevät lehtien palstoilla ITSE usein lehdelle asiasta ilmoittaen. He eivät edes keskustele keskenään ennen kommenttejaan.
En tule sinne Marketin kulmalle kanssasi, vaikka niin kovasti sitä odottaisitkin...
- tätä odotettiin
Kattellaas taas ensi mitä tapahtu ja mitä ei jos juopunneet kompuritee kekkulipäittees kotonaan niin kyllä siinä aina rumaa jälkee tulee. Pitäsköhän tutkia ne Mevin aivot kanssa, että mitekähän jauhona sielä on keskushermosto jo tuolla ryyppäämisellä!
Vaikka eipä se siti tee Matistakaan syytöntä, vaikka Mervillä päässä mättääkin!- Jermu
on eri asia, kuin joku sairaus. Ryypätköön niin paljon, kuin haluavat, mutta turha on sitten itkeä lehdissä, kun sattuu puolin ja toisin.
Sairaus on sitten sairaus ja sellaisesta en tiedä ko. henkilöiden kohdalla mitään. - kehiin
Jermu kirjoitti:
on eri asia, kuin joku sairaus. Ryypätköön niin paljon, kuin haluavat, mutta turha on sitten itkeä lehdissä, kun sattuu puolin ja toisin.
Sairaus on sitten sairaus ja sellaisesta en tiedä ko. henkilöiden kohdalla mitään.Jermu hei kyllä se ryyppääminen aivot pehmittää keneltä vaaa, ja jos käyttää vielä jotain 'sopivaa' keskushermostoon vaikuttavaa lääkitystä niin nopeammin vielä pehmenee ja on aivan sama onko rahaa vai ei, siinämielessä alkoholi on demokraattinen myrkky!
- Jermu
kehiin kirjoitti:
Jermu hei kyllä se ryyppääminen aivot pehmittää keneltä vaaa, ja jos käyttää vielä jotain 'sopivaa' keskushermostoon vaikuttavaa lääkitystä niin nopeammin vielä pehmenee ja on aivan sama onko rahaa vai ei, siinämielessä alkoholi on demokraattinen myrkky!
He ovat itsekin todenneet käyttävänsä alkoholia ja tiedän kyllä sen vahingollisista vaikutuksista elimistöön. Mutta en ota kantaa sellaiseen asiaan, onko heillä jotain lääkkeitä tai sairauksia. Ymmärrät varmaan tämän eron.
- vilma
matti? :):)
- Jermu
Hah!
Jermu kirjoitti:
Hah!
että Matti olisi vähän viisastunut kun siellä vankilassa aikansa oli...vähän olisi miettinyt..mutta ei näköjään,sama meno jatkuu....valitettavasti.:(
- sen arvas
mii-su kirjoitti:
että Matti olisi vähän viisastunut kun siellä vankilassa aikansa oli...vähän olisi miettinyt..mutta ei näköjään,sama meno jatkuu....valitettavasti.:(
että kun Matti kerran on päässyt verenmakuun, niin ei siitä pääse irti.
Niin vielä se jonkun tappaa ja se voi olla Mervi, ainahan se on muija kun hengestään pääsee/ entinen muija.
Vielä vähänaikaa mustutetaan pintanahkaa, tahti ei muutu, sanokaa sanotun... - Kummaa
mii-su kirjoitti:
Eikö jo olisi pitänyt oppia ettei Masan kanssa voi juoda kohtuudella?
- maassa
makaavaa ongelmaista. Niin jermua!
- Vuokko-Anneli
Minustakin osoittaa huonoa itsetuntoa ja välinpitämättömyyttä toisia ihmisiä kohtaan kirjoittaa tuohon tyyliin henkilöstä jolla lienee ongelmia.Kyllä meidän 50-kymppisten tulee olla henkisesti kypsempiä.
- Jermu
Potkimisesta huolehtii ko. pariskunta ihan itse lehtien välityksellä. Jos lehti ei muuten saa asiasta tietoa, niin he soittavat itse ja kertovat tarinansa, ennenkuin edes puhuvat keskenään. Olikos vielä muuta?
- Jermu
Vuokko-Anneli kirjoitti:
Minustakin osoittaa huonoa itsetuntoa ja välinpitämättömyyttä toisia ihmisiä kohtaan kirjoittaa tuohon tyyliin henkilöstä jolla lienee ongelmia.Kyllä meidän 50-kymppisten tulee olla henkisesti kypsempiä.
Onpas sinusta tullut niin ymmärtäjää ja kypsynytkin olet näköjään ajan mittaan pahasti.
Jos tuollaiset asiat vain "lienevät ongelmia", niin millaisena sitten pidät ihan oikeita ongelmia. Mitä pitää sinun mittapuun mukaan tapahtua, että ihmisellä katsotaan ihan oikeasti olevan ongelmia?
Minusta nuo tapahtumat kertovat mainitsemastasi huonosta itsetunnosta ja täydellisestä välinpitämättömyydestä toista ihmistä kohtaan...Eikö sulla enää muisti pelaa, minkä takia tämä koko episodi lähti liikkeelle. Hänet on tuomittu väkivaltaisesta rikoksesta ja sillä selvä. Siinä sulle henkisesti kypsempää analyysiä. - valitsemallasi
Jermu kirjoitti:
Potkimisesta huolehtii ko. pariskunta ihan itse lehtien välityksellä. Jos lehti ei muuten saa asiasta tietoa, niin he soittavat itse ja kertovat tarinansa, ennenkuin edes puhuvat keskenään. Olikos vielä muuta?
linjalla puolustuskyvyttömien sairaiden parjaajana. Muille et raukka enää pärjää. Oletkin ollut jo pitkään palstan heittopussi. Välillä tosin myös tiskirättinäkin sinut tunnistaa vetelästä itkeskelystäsi päätellen.
- Jermu
Vuokko-Anneli kirjoitti:
Loppuiko puhti sanailustasi, kun minulta löytyi perustelut ja sinulta ei löytynyt mitään????
- Jermu
valitsemallasi kirjoitti:
linjalla puolustuskyvyttömien sairaiden parjaajana. Muille et raukka enää pärjää. Oletkin ollut jo pitkään palstan heittopussi. Välillä tosin myös tiskirättinäkin sinut tunnistaa vetelästä itkeskelystäsi päätellen.
Jos olisit kertonut, että olet avuton, niin en olisi varmaankaan edes vastannut sinun mukamas niin nokkeliin juttuihisi.
Et edelleenkään pystynyt vastaamaan kysymyksiini, tai keksimään mitään selitystä pointteihini, joten katson, että olet lopullisesti kyykähtänyt tästä keskustelusta pihalle. - ottaa niin
Jermu kirjoitti:
Jos olisit kertonut, että olet avuton, niin en olisi varmaankaan edes vastannut sinun mukamas niin nokkeliin juttuihisi.
Et edelleenkään pystynyt vastaamaan kysymyksiini, tai keksimään mitään selitystä pointteihini, joten katson, että olet lopullisesti kyykähtänyt tästä keskustelusta pihalle.paddiin. :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
- Jermu
ottaa niin kirjoitti:
paddiin. :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
DDDDDDD:llä vai Hohhoijaaa...Taidankin ostaa vokaalin AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.
- millä saataisiin
nämä teidän erinomaiset kommentit ja ohjeet Merville ja Matille. He ilahtuisivat varmaankin kovin teidän ohjeistanne. Hyvää syksyä kaikille !
Vauhtia ja takaa-ajoa sekä paljon kauniita naisia on "keräily" lipussani vuodelta 1963 Pyynikin ajoista,joka oli mm-osakilpailu ja ehkä sitä viinaakin siellä jossain määrin ilmeni,mutta ei sentään pääosassa.
Kylkiäisenä on myös ko.ajojen ohjelmavihko,johon on osanottajien sijoitukset,kierrosajat ja keskinopeudet tarkkaan merkitty.
En tiedä,onko aivan matin pääsylippun veroisia keräilyharvinaisuuksia,mutta alan harrastajalle kyllä tunnearvoa tuovia nämäkin.
ps.myös -64.vuoden liput ja ohjelmalehti on tallessa,mutta tällöin oli kyse "vain" sm-osakilpailusta.
ps.2.Siis kyse on moottoripyörien ratakilpailuista,joita tt-ajoiksi yleisesti sanottiin,nykyisin rr-ajot ovat samaa tarkoittavia.
ps.3.Nykyisetkin rr-ajot vetävät yleisöä mm-osakilpailujen katsomoihin huomattavasti enemmän,kuin formulat ja syykin on hyvin yksinkertainen,niissä ajoissa on seurattavaa muutakin, kuin tapahtumia lähdön ja varikkopysähdyksen verran,joista formulan anti "suurinpiirtein" koostuu.- Jermu
olevat pääsyliput voidaan jossain mielessä rinnastaa jonkinlaiseen SM-toimintaan...Pidän sellaista konserttia itsensä kiusaamisena...
Jermu kirjoitti:
olevat pääsyliput voidaan jossain mielessä rinnastaa jonkinlaiseen SM-toimintaan...Pidän sellaista konserttia itsensä kiusaamisena...
Siinä kaksi yhdistelmää joita ilman emme tule toimeen.
Matin kyllä vielä kestäisin,mutta hänen bännärinsä menee jo näinkin suvaitsevaisen miehen ymmärryksen yli.
Uskoisin,että ilman keltaista lehdistöä,myös matin elämä olisi huomattavasti helpompaa ja paineettomampaa.
- mieleen
että pitääkin lähteä kaljakauppaan!
Ketjusta on poistettu 50 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215614- 541715
- 211193
- 691027
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,53997Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom162978- 48918
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.129916Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle57910Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58858