Rankka dokumentti herättää kysymyksiä. Mies

..joka söi rakastajansa

Tänään kolmoselta. Mies silpoi kumppaninsa ja harjoitti kannibalismia 'uhrin pyynnöstä'. Kiinnostavaa olisi tietää, miksi tämäkin kuvottava kertomus esitetään noin vain. Halutaanko, että kannibalisteja tulee ymmärtää, vai että jos joku, joka pyytää, että tapa minut ja syö minut sitten, niin sitten ei ole uhria eikä kyseessä ole rikos. Vai mikä idea, eikö jo tiedetä mihin kammottavuuksiin ihminen pystyy.. Enpä tiedä katsonko. Se menee päällekkäin 'Mies joka itki'-nimisen elokuvan kanssa, vaikuttaa kiinnostavammalta.

18

1130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siis milloin tämä dokumentti tuli?Minkä niminen?Ainakin muistan neloselta tuli joskus pari kesää sitten dokumentti sarjamurhaajista joilla oli tapana syödä uhrinsa.Dokumentissa käsiteltiin ainakin heidän perhetaustojaan ja muuta sen sellaista.Onko kyseessä se dokumentti?Kuka on tehnyt dokumentin?

      • saksalainen kai

        Oli tapauksesta jotain joskus Hesarissa, en muista mitä, kai siitä oikeudenkäynnistä, että oliko se rikos, en muista.


    • jaarittelu tällä palstalla

      jos ei muuten kuin mainosmielessä...

      Sialta se ihminen maistuu, eikä ihmekään, lähisukua. :)

      • jos ei herätä

        sinussa mitään kysymyksiä, niin olisit jättänyt kommentoimatta


      • ei kysymyspalsta
        jos ei herätä kirjoitti:

        sinussa mitään kysymyksiä, niin olisit jättänyt kommentoimatta

        eikä ruokapuolen vinkkipalstakaan tämä.


      • todella laajan
        ei kysymyspalsta kirjoitti:

        eikä ruokapuolen vinkkipalstakaan tämä.

        kuulijakunnan, ehkä rohkaisee joitain hulluja kokeilemaan? Jos pääsisi vaikka julkuksi.. hah, yök..

        Ei voi sanoa enää etteikö rikollista olisi kuunneltu.


    • saatanisti

      slurpsista

      • äimälän käki

        Tapahtui Saksassa vuonna 2001

        Mies A etsi henkilöä joka voisi silpoa hänet (penis). Hän löysi lopulta netistä kannibalismin harrastajien sivut. Sieltä hän löysi henkilön B, joka tuntui sopivan hänen toiveisiinsa. He tapasivat. Lopuksi henkilöt A ja B päätyivät siihen, että B silpoi A:n (jätän ruoanvalmistusyrityksen kertomtta). A ei kuollut itse silpomiseen. Hän lojui ammeessa ja vuoti verta. B pisti häntä veitsellä kurkkuun ja nyt A kuoli. B palotteli ruumiin, laittoi pakastimeen, hautasi ihon puutarhaan.

        Kukaan ei tiennyt tapahtumista mitään. Aikaa kului, A:tä etsittiin, ei jälkeäkään missään. B eli kuten ennenkin, kukaan ei tiennyt mitä oli tapahtunut. Noin vuoden kahden kuluttua B alkoi etsiä kannibalistien chat-huoneesta uutta uhria. Joku opiskelija C alkoi seurata hänen viestejään ja kiinnitti huomion B:n kuvaukseen hänen aikaisemmin suorittamastaan teurastuksesta ja ihmislihasta tehdystä ruoasta. C otti yhteyttä poliisiin. B jäljitettiin, ja kaikki paljastui. Oikeudenkäynnissä puolustus vetosi siihen, että uhri oli halunnut oikeasti tehdä itsemurhan.

        Psykologin mukaan B ei ollut sairas. Hän oli elättänyt lapsesta asti mielessään kannibalistisia fantasioita, ja hän tiesi koko ajan, että hänen kuvitelmansa olivat fantasioita, eivät mitään 'totta' (kuten schitsofreneillä tai psykoottisilla). Kun ne tulivat todeksi chat-huoneessa käytyjen keskustelujen lopputuloksena, hän tiesi edelleen ettei hänen tekoaa hyväksyttäisi ja oli vaiti eikä kertonut kenellekään. Eli normalia elämää, harrasti purjehdusta ystävien kanssa jne.

        Hän oli mielikuvituksessaan 'elänyt' fantasiansa etukäteen. Kun se tuli todeksi, mitään 'uutta ja poikkeavaa ei oikeastaan tapahtunut', unelma toteutui. Eikä kukaan, ei kukaan huomannut hänessä mitään erityistä, hän oli sama mukava kaveri, älykäs, hauska, ystävällinen.

        B kertoi oikeudessa, että hän koki seksuaalista nautintoa katsellessaan videolta A:n ruumiinosia.. jotain tämmöistä.

        Tuomio tuli. Henkilö B ei olisi lopettanut uuden aterian etsimistä. Vankilaan kai joutui. (Ilmitulon aikaan hänen pakastimessaan oli kyllä jäljellä A:n lihaa vielä 10 kiloa)Ystävät ja sukulaiset olivat aivan äimänä, etteivät olleet huomanneet yhtään mitään.

        hphuuuh.. ei ollut satanismia vaan perversio.. ei sairaus.

        Muistan uutisen lehdestä parin vuoden takaa, tuon kohdan missä mies väitti, puolustsus siis, että hän ei tehnyt murhaa, koska uhri vaati itse tulla silvotuksi ja syödyksi). Siinä se oli se juttu pääpiirtettäin.

        Dokkarissa ei ollut mitään kuvottavia kuvia, pelkkää kerrontaa ja kaupunkimaisemia, ja huoneita, lähikuva 'ihosta ja veitsestä', ystäviä, naapureita, sukulaisia kai, .. ei mitään elimiä paisettuna lautasella.. siisti sen puoleen. Kesti katsoa.


      • henkirikos
        äimälän käki kirjoitti:

        Tapahtui Saksassa vuonna 2001

        Mies A etsi henkilöä joka voisi silpoa hänet (penis). Hän löysi lopulta netistä kannibalismin harrastajien sivut. Sieltä hän löysi henkilön B, joka tuntui sopivan hänen toiveisiinsa. He tapasivat. Lopuksi henkilöt A ja B päätyivät siihen, että B silpoi A:n (jätän ruoanvalmistusyrityksen kertomtta). A ei kuollut itse silpomiseen. Hän lojui ammeessa ja vuoti verta. B pisti häntä veitsellä kurkkuun ja nyt A kuoli. B palotteli ruumiin, laittoi pakastimeen, hautasi ihon puutarhaan.

        Kukaan ei tiennyt tapahtumista mitään. Aikaa kului, A:tä etsittiin, ei jälkeäkään missään. B eli kuten ennenkin, kukaan ei tiennyt mitä oli tapahtunut. Noin vuoden kahden kuluttua B alkoi etsiä kannibalistien chat-huoneesta uutta uhria. Joku opiskelija C alkoi seurata hänen viestejään ja kiinnitti huomion B:n kuvaukseen hänen aikaisemmin suorittamastaan teurastuksesta ja ihmislihasta tehdystä ruoasta. C otti yhteyttä poliisiin. B jäljitettiin, ja kaikki paljastui. Oikeudenkäynnissä puolustus vetosi siihen, että uhri oli halunnut oikeasti tehdä itsemurhan.

        Psykologin mukaan B ei ollut sairas. Hän oli elättänyt lapsesta asti mielessään kannibalistisia fantasioita, ja hän tiesi koko ajan, että hänen kuvitelmansa olivat fantasioita, eivät mitään 'totta' (kuten schitsofreneillä tai psykoottisilla). Kun ne tulivat todeksi chat-huoneessa käytyjen keskustelujen lopputuloksena, hän tiesi edelleen ettei hänen tekoaa hyväksyttäisi ja oli vaiti eikä kertonut kenellekään. Eli normalia elämää, harrasti purjehdusta ystävien kanssa jne.

        Hän oli mielikuvituksessaan 'elänyt' fantasiansa etukäteen. Kun se tuli todeksi, mitään 'uutta ja poikkeavaa ei oikeastaan tapahtunut', unelma toteutui. Eikä kukaan, ei kukaan huomannut hänessä mitään erityistä, hän oli sama mukava kaveri, älykäs, hauska, ystävällinen.

        B kertoi oikeudessa, että hän koki seksuaalista nautintoa katsellessaan videolta A:n ruumiinosia.. jotain tämmöistä.

        Tuomio tuli. Henkilö B ei olisi lopettanut uuden aterian etsimistä. Vankilaan kai joutui. (Ilmitulon aikaan hänen pakastimessaan oli kyllä jäljellä A:n lihaa vielä 10 kiloa)Ystävät ja sukulaiset olivat aivan äimänä, etteivät olleet huomanneet yhtään mitään.

        hphuuuh.. ei ollut satanismia vaan perversio.. ei sairaus.

        Muistan uutisen lehdestä parin vuoden takaa, tuon kohdan missä mies väitti, puolustsus siis, että hän ei tehnyt murhaa, koska uhri vaati itse tulla silvotuksi ja syödyksi). Siinä se oli se juttu pääpiirtettäin.

        Dokkarissa ei ollut mitään kuvottavia kuvia, pelkkää kerrontaa ja kaupunkimaisemia, ja huoneita, lähikuva 'ihosta ja veitsestä', ystäviä, naapureita, sukulaisia kai, .. ei mitään elimiä paisettuna lautasella.. siisti sen puoleen. Kesti katsoa.

        ....


    • haastateltu

      enää. Tapahtuma sai aikanaan julkisuutta erikoisuutensa tähden: 'Uhri aneli minua tekemään sen'! Mutta ei dokkari tuomion saaneet puolella ollut, vaan pelkkää kuivaa asiaa: Sitä sattuu kaikenlaista.

      • että kannibalismi ei

        kiinnostaisi! Hannibal Lecteriä sitten ihastellaan ja kauhistellaan toisaalla...


      • olen pahoillani
        että kannibalismi ei kirjoitti:

        kiinnostaisi! Hannibal Lecteriä sitten ihastellaan ja kauhistellaan toisaalla...

        Ilmiötä on tavattu kautta historian. Vaikka tiedetään, että sen 'voima', jonka syön, ei siirrykään minuun, niin tällaista maagista/primitiivistä ajattelua on esiintynyt vuosituhansien ajan.

        Dokumentin henkilö oli addiktoitunut fantasiaansa, hän oli pervertikko alalajia kannibaali.

        Vert kristinuskon 'sana tuli lihaksi'- erittäin lennokas ja hienostunut symbolinen versio aiheesta: 'Tämä on minun lihani (öylätti) ja tämä minun 'vereni' (ehtoollisviini).

        Kannibaali-addiktin tarve saada tyydyttää mielihalunsa ei lakkaa sen vuoksi, että hän saa tyydyksen, se ehdollistaa tarpeeseen entistä tiukemmin, sen vuoksi tämä dokumentissa kuvattu addiktio johti vankilaan.


      • vaan oman aikansa
        olen pahoillani kirjoitti:

        Ilmiötä on tavattu kautta historian. Vaikka tiedetään, että sen 'voima', jonka syön, ei siirrykään minuun, niin tällaista maagista/primitiivistä ajattelua on esiintynyt vuosituhansien ajan.

        Dokumentin henkilö oli addiktoitunut fantasiaansa, hän oli pervertikko alalajia kannibaali.

        Vert kristinuskon 'sana tuli lihaksi'- erittäin lennokas ja hienostunut symbolinen versio aiheesta: 'Tämä on minun lihani (öylätti) ja tämä minun 'vereni' (ehtoollisviini).

        Kannibaali-addiktin tarve saada tyydyttää mielihalunsa ei lakkaa sen vuoksi, että hän saa tyydyksen, se ehdollistaa tarpeeseen entistä tiukemmin, sen vuoksi tämä dokumentissa kuvattu addiktio johti vankilaan.

        ehtoollissanat kristinuskossa eivät ole 'kannibalismia', vaan voimakas symboli sille, että Jumalan sana on niin vaikuttavaa kuin se olisi 'lihaa ja verta'. Uskoville asia on näin, eli Jumalan Sana on konkreettista, ei abstraktia fantasiaa. Tämä huomautus on tarpeen, ettei jää käsitystä että joku loukkaa kristinuskoa ottamalla tuon symbolin esimerkiksi 'toisen lihan syömiseen liittyvästä varhaisesta uskomuksesta'.

        Maailmassa tunnetaan vielä, Brasilian viidakossa, alkuperäiskansoja, joissä on vielä aikuisia ihmisiä, jotka ovat ottaneet sotasaaliiksi naapuriheimon ihmisiä. Sotapäällikön aivojen ja lihan syömisen on vielä tällä vuosituhannella uskottu antavan syöjälle vihollisen viisauden ja voiman.


      • osan asiasta
        vaan oman aikansa kirjoitti:

        ehtoollissanat kristinuskossa eivät ole 'kannibalismia', vaan voimakas symboli sille, että Jumalan sana on niin vaikuttavaa kuin se olisi 'lihaa ja verta'. Uskoville asia on näin, eli Jumalan Sana on konkreettista, ei abstraktia fantasiaa. Tämä huomautus on tarpeen, ettei jää käsitystä että joku loukkaa kristinuskoa ottamalla tuon symbolin esimerkiksi 'toisen lihan syömiseen liittyvästä varhaisesta uskomuksesta'.

        Maailmassa tunnetaan vielä, Brasilian viidakossa, alkuperäiskansoja, joissä on vielä aikuisia ihmisiä, jotka ovat ottaneet sotasaaliiksi naapuriheimon ihmisiä. Sotapäällikön aivojen ja lihan syömisen on vielä tällä vuosituhannella uskottu antavan syöjälle vihollisen viisauden ja voiman.

        joka tulkitsee asian toisin, juuri siten että todellakin viini muuttuu vereksi ja leipä ruumiiksi. Älä rajoita ajatusta evankelisluterilaisuuteen, joka on kovin pieni osa!


      • foorumi
        osan asiasta kirjoitti:

        joka tulkitsee asian toisin, juuri siten että todellakin viini muuttuu vereksi ja leipä ruumiiksi. Älä rajoita ajatusta evankelisluterilaisuuteen, joka on kovin pieni osa!

        niillekin jotka eivät usko tuolla tavalla, asia käynee silti ymmärrettäväksi vähemmälläkin. Kristinuskon historia ja sen oppikäsutykset, eri tunnustuslauseitten tulkinnat ja keskustelu tuosta kaikestra on jatkunut 2000 vuotta ja täyttää muutaman kirjaston ja jatkuu edelleen.

        Mutta täydennyksesi on silti asiallinen.


      • Children of Love
        foorumi kirjoitti:

        niillekin jotka eivät usko tuolla tavalla, asia käynee silti ymmärrettäväksi vähemmälläkin. Kristinuskon historia ja sen oppikäsutykset, eri tunnustuslauseitten tulkinnat ja keskustelu tuosta kaikestra on jatkunut 2000 vuotta ja täyttää muutaman kirjaston ja jatkuu edelleen.

        Mutta täydennyksesi on silti asiallinen.

        niminen seurakunta, jossa ..niin, aihe ei kuulu tämän foorumin alueeseen, mutta onhan tuolla ylempänä pedofiliasta, niin, TV:stä tuli joskus 90-luvulla (USA). Sitä vetävät aikuiset miehet ja naiset, joitten mielestä rakkauden harjoittaminen lasten, pienten tyttöjen kanssa kanssa, kuuluu heidän käsityksiinsä. Jotain oikeudenkäynneistä oli dokumentissa, mutta ei muistaakseni henkirikoksia koskien. Tällainen vastenmielinen tulkinta ei tietenkään ole kristinuskon 'syy', vaan niitten, jotka katsovat, että heidän hallussaan on 'totuus', muut eivät vain voi ymmärtää sitä.


      • henkirikoksia
        Children of Love kirjoitti:

        niminen seurakunta, jossa ..niin, aihe ei kuulu tämän foorumin alueeseen, mutta onhan tuolla ylempänä pedofiliasta, niin, TV:stä tuli joskus 90-luvulla (USA). Sitä vetävät aikuiset miehet ja naiset, joitten mielestä rakkauden harjoittaminen lasten, pienten tyttöjen kanssa kanssa, kuuluu heidän käsityksiinsä. Jotain oikeudenkäynneistä oli dokumentissa, mutta ei muistaakseni henkirikoksia koskien. Tällainen vastenmielinen tulkinta ei tietenkään ole kristinuskon 'syy', vaan niitten, jotka katsovat, että heidän hallussaan on 'totuus', muut eivät vain voi ymmärtää sitä.

        http://www.religionnewsblog.com/10003

        Uutinen ollut Sunday Timesissa

        Revenge of a son on cult of free love
        The Sunday Times, UK
        Jan. 23, 2005
        Sarah Baxter, New York


        When Ricky Rodriguez was a boy he was revered as a prince and future prophet of the free-love cult the Children of God. He was also sexually abused by cult members with the encouragement of his mother and stepfather.

        Earlier this month, in a gruesome act of revenge, Rodriguez stabbed to death his mother’s former secretary, Angela Smith, then shot himself.


      • DOKKARI
        henkirikoksia kirjoitti:

        http://www.religionnewsblog.com/10003

        Uutinen ollut Sunday Timesissa

        Revenge of a son on cult of free love
        The Sunday Times, UK
        Jan. 23, 2005
        Sarah Baxter, New York


        When Ricky Rodriguez was a boy he was revered as a prince and future prophet of the free-love cult the Children of God. He was also sexually abused by cult members with the encouragement of his mother and stepfather.

        Earlier this month, in a gruesome act of revenge, Rodriguez stabbed to death his mother’s former secretary, Angela Smith, then shot himself.

        ELÄVÄSTÄ ELÄMÄSTÄ, KUINKA MM-KISAT LAHDESSA V-89 LAITTOI POLIISIENKIN PASMAT SEKAISIN. VÄÄRÄ KARJU LINNAAN JA TUTKINNANJOHTAJASTA TEHTIIN VUODEN POLIISI "OLI SEVITTÄNYT KAIKKI 10:N V:N TAPAHTUNEET HENKIRIKOKSET".TARJA TALLQIST JA VARPU KUUSELA TEKI DOKKARIN: OMAN KOHTALONSA VANKI. ESITETTIIN MTV:3:LLA JOSKUS -90 LUVUN LOPPUPUOLELLA


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      659
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      271
      631
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      598
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      88
      438
    Aihe