ajanvietettä!! Päivät lokoilen jalka yläasenossa (onnex on sähkösänky)sängyssä, ja iltaisin ois tätä duracel-energiaa, mutta kun en voi liikkua..HUUTAA KÄÄKÄ KÄÄK.
Elokuvat katsottu, ja nytkin menee bondi, mutta se on utopaattinen, etten saa juonesta kiinni(lääketokkura)
Yx ihan vanha nauhoitettu sarja, jota katsoin tänään oli "akaton mies", muistatteko, tuli joskus vuosia sitten telkusta!!se oli hauska harmiton ja sai nauraakin..:)
Yritän huomenna tilata kyllä sellaisen taksin, että pääsen tän koipeni kanssa käymään jossain, ja vuokraan elokuvia. Käsityöt ois kivoja, mutta mulla on peukola ihan keskellä kämmentä.
Tässä koneen ääressä en jaksa paljon olla, vaikka tykkään tosi paljon surffailla.
Jalkani(siis se joka on kipsissä lonkasta nilkkaan)estää paljon sos. eläämääni.
toivottakaa mulle voimia, vielä viisi viikkoa (ainakin)..
Hellurei ja hellät tunteet ja halit kaikille(kauhee mähän rupean tunteilee)
keksikää mulle
10
1279
Vastaukset
En äkkiä keksi sinulle viihdykettä, ellet ole kiinnostunut lukemisesta tai kirjoittamisesta, mutta yhden tärkeän asian haluan kertoa omasta kokemuksestani.
Kun nilkkani murtui ja kipsattiin, kaikki sanoivat lihasten surkastuvan kipsin sisällä muutaman viikon käyttämättömyyden jälkeen.
Päätin tehdä parhaani, ettei niin kävisi ja pääsisin taas mahdollisimman nopeasti normaalisti liikkeelle. Aina kun nostin jalkani lepoasentoon, aloin liikutella varpaitani ja tehdä isometrisiä harjoituksia lihaksillani. Vuorotellen jännitin ja rentoutin pohjelihasta. Harjoitukset käynnistyivät jonkin ajan päästä melkein kuin itsestään heti kun asetuin lepäämään. Käsipainoja käytin myös ahkerasti, että lihakset vahvistuivat ja voin liikkua kyynärsauvoilla paremmin.
Jännittyneenä odotin kipsin poistoa. Kun kipsi sitten otettiin pois, lääkärikin hämmästyi huomatessaan (karvaisen;)) pohjelihakseni melkein paksummaksi kuin toisessa jalassa. Harjoituksen ansiosta lihakset toimivat hyvin ja liikeratakin palautui nopeasti kun aloin käydä uimassa päivittäin.
Sinulta löytyy sieltä kipsin sisältä enemmän lihaksia, mutta ehdotan sinulle kuitenkin, että alat käydä läpi näitä jännittäminen/rentouttaminen -harjoituksia kaikkien kipsin sisään piilotettujen lihastesi kanssa. Harjoitukset palkitsevat sinut aikanaan hämmästyttävän nopealla kuntoutumisella ja osa Duracell-energiastasi tulee hyötykäyttöön.
Lyö vaikka itsesi kanssa vetoa, saatko pidettyä lihaksesi samankokoisina kuin terveessä raajassa.
Kuntoilu on varmaan sitä tärkeämpää, mitä vanhemmiksi tulemme. Voi olla pahuksen vaikeata päästä uudelleen alkuun, jos kokonaan laiminlyö liikkumisen pitkäksi aikaa.
Tsemppiä sinulle. Aloita heti - hushus! ;)- Marion.T
tiedän kyllä miten tylsää on maata petin pohjilla viikkotolkulla ja miettiä mitä nyt oikein tekisin...
Minä tein ristikoita, et kuulemma välitä niistä, mutta kun kyllästyin niiden tekemiseen, niin aloin itse laatimaan niitä, ja se olikin paljon mielenkiintoisempaa..Ja sen pystyi tekemään sängyssä maaten ruutupaperille.
Kudoin, virkkasin, luin ja tuijotin telkkaria kyllästymiseen asti, sen takia en vieläkään katsele televisiosta juuri mitään...kyllästyin perusteellisesti melkein kaikkeen ohjelmatarjontaan.:DD
Luin tyttären latinankielenkirjaa, koska itse aikoinani olen lukenut latinaa, ja siitä jotakin pientä jäi jopa mieleeni.. mutta kyllähän se koville otti.
Muista liikutella varpaitasi mahdollisimman paljon, liin pitkä paikallaanolo tuo aina tulppariskin, jonka saa hyvin torjuttua pienellä nilkkajumpalla.Pääset tietenkin jonkin verran liikkeelle, niin se sentään vähän piristää - ei uskoisi että vessareissut voivat joskun olla päivän kohokohta :DD
Tsemppiä sinulle - kyllä se aika siitä rientää kovaa vauhtia ... - Loistava.polku
Maailma on täynnä kirjoja joita ei ikinä ehdi lukea.... sinun sijassasi lukisin aamusta iltaan. Jos alkaisi kyllästyttää, kutoisin, virkkaisin, maalaisin, sitoisin kirjoja - nythän sulla on aikaa opetella, jos ei ole tähän mennessä sujunut!
Opettele pari uutta tietokoneohjelmaa, imuroi P2P:llä mahtava levykokoelma, opettele uusia kuvankäsittelykikkoja.
Hitsi, itse tekisin juuri kaikkea sitä mihin ei ikinä ole aikaa kun pitää touhuta kaikkea "pakollista". - Pirre*
iso kasa erilaisia kirjoja, ei varmasti ole ajanvietto ongelmia..
- vilma
kyllä se suurimmaksi osaksi jää tämä "viihdepuoli" kirjoihin ja tv:n...
Moni ehdotti ristikoita, ehkä kokeilen niitä. Aamulla menen taksilla liikenteeseen, käyn ostaa kirjoja, käyn kirjastossa, ja ostan jonkun helpon ristikkolehden..kyllä se tästä.
Ps. neljän päivän puhelinlasku jo 65€ huhuh
- Melanie
Yritä keksiä vaikka tietokilpailukysymyksiä kun joutessasi makoilet siellä. Laita paperille muistiin kysymykset ja vastaukset niin siitähän on sitten iloa seuraavan kerran jonnekin pirskeisiin, kun ohjelmaa pitäis miettiä.
Itselläni oli vastaava tilanne yli 10 vuotta sitten, mutta siitä pääsin hyvin yli. Tsemppiä.- Pirre*
tai meille...:9
Oikkeesti, silleen aikkuisten; ota nyt irti kaikki ilo siitä, "kun pittää levätä" - tilanteestasi, minä köpsisin koppurakipsin kanssa autettavana, valihteisin tietysti auttajat komeimmasta päästä, heittäytyisin heidän käsivarsilleen avuttomana ja heikkona..ei ne sillon vois vastustoo sitä heissä fosiilina uinuvaa suojelijaa..:)
- Söpöstiina
...kaatua päälle, pane pöytä koreeksi (leivo ja paista) ja pyydä ystäviäsi kylään. Kerrankin on aikaa...
- vilma
leivon, kun en voi seistä, kumartua, ja istuminenkin on pirun vaikeaa.
Kyllä joku muu saa tehdä sen mulle tässä olotilassa...:)
- likoon
nyt puhelin kouraan, soitat kaverit läpi, ja pidä kunnon "kinkerit", nyyttärit.
Pistä koipi muovipussiin ja kavereitten kaa sauna/suihkuilta. , tilaa tilataksi ja menet vähän siiderille parhaitten kavereitten kaa.ota varovasti, tää ei ole ohje jokapäiväiseen elmään vaan nyt viikonlopux
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831536
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall1961367Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä431119Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad43823- 14720
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30701Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21700- 36681
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .20640Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46617