Palstaväsymys

Marion.T

pitäisiköhän mennä lääkäriin, kun olen sairastunut mahdottomaan palstaväsymykseen..ja minkähänlainen lääkäri tulisi kysymykseen, osaako kukaan ystävällinen sielu neuvoa.

Jos ei tämä vakava sairaus kohta mene ohi, en viitsi avata konetta enää ollenkaan :((

Ei minulla sitten muuta....oikeastaan siis ei ollut yhtään mitään sanottavaa...onkohan tämä vakavakin sairaus?

Kyllä oli maailman tylsin aloitus...*huokaus*

73

2393

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koltis

Sama täällä. Vaan kun ei oikein sopivan tuntuista vääntöä ole löytynyt niin hiljaiseloa pidellyt.

• Marion.T

taisi kuivua kokoon....

• koltis
        Marion.T kirjoitti:

taisi kuivua kokoon....

Varustelupuolesta jäi vähäsen epäselvyyttä. Viimeksi kait hylkäsimme mies- ja naispuoliset brunetet palvelijoiksi. Olishan se kiva kokea kuinka olisit mulle kuin kukka kämmenellä painottomassa tilassa.

• Marion.T
        koltis kirjoitti:

Varustelupuolesta jäi vähäsen epäselvyyttä. Viimeksi kait hylkäsimme mies- ja naispuoliset brunetet palvelijoiksi. Olishan se kiva kokea kuinka olisit mulle kuin kukka kämmenellä painottomassa tilassa.

komeita miespalvelijoita...en kai mä nyt kauniita naisia mukaani ottaisi....pitää sitä olla silmänruokaa vielä vanhalla kalkkunallakin :DD

Painoton tila - mitenkähän läskit löllyy painottomassa tilassa...nouseeko heltta korviin...Siunatkoon, en tullut ajatelleeksi ollenkaan tuota puolta....

• koltis
        Marion.T kirjoitti:

komeita miespalvelijoita...en kai mä nyt kauniita naisia mukaani ottaisi....pitää sitä olla silmänruokaa vielä vanhalla kalkkunallakin :DD

Painoton tila - mitenkähän läskit löllyy painottomassa tilassa...nouseeko heltta korviin...Siunatkoon, en tullut ajatelleeksi ollenkaan tuota puolta....

Mä passaan sua sitte ihan itte. Komeudesta en tiedä, sen saat sitten päättää ihan itse.
        Mitä sanoit, läskit löllyy, ei kai, ei ainakaan täällä.

• itseäkin houkuttaa tuo elämä ilman palstaa.

Tänäänkin aivan 'velvollisuudesta'jotain kirjoitin.
      Lisäksi vaimolla vanhainkodin iltavuoro ja huomenna 02:30 herätys seuraavan työhön.
      Oma kello soi vasta varttia vaille seitsemän ja on sellainen pieni päivystyskäynti eräällä työmaalla katsomassa,että koneet on toiminnassa ja samalla 'lukea' mittarit.
      Joten täytyy vain laittaa kahvi valmiiksi ja mennä myös itse katselemaan kullan kuvia, kullan viereen.

Sellaista tämä elämä on välillä tekis ja vlillä taas sitten vielä enemmän.No ei aivan näinkään se bäddinkin biisi tainnut mennä.

Hyvää yötä nyt kuiteskin kaikille.

• Marion.T

tuli tuossa jo kaksi viestiä niin aloitettua - ei jaksa edes keskittyä kirjoittamiseen :))

Kyllä se niin tosiaan on, että välilä tekis ja toisinaan sitten taas ei - välillä teen ja toisinaan taas en....tai jotakin sinne päin - Rauli oli hyvä jätkä, ei vain jaksanut elää sitä omaa elämäänsä loppuun asti...

• puutarhuri2

silikonihuulet. Niitä ois varmaan kiva pärisytellä palstakirjoitelun lomassa. Ei tulis sullakaan aika pitkäksi.

• Marion.T

kunnon pärskyhuulet olis poikaa... VAU....mitähän ne maksais???

• Ajomies

Anna mulle palstaväsymyksesi
      - saat pusun palkaksi !

Toivoisin sen olevan "ehtaa" ja kroonista laatua
      - ei kuitenkaan "tappavaa..."

• Marion.T

nyt pitäisi olla sielläkin päässä kunnon palstaväsymys - auttoiko?

• angi

Näyttää olevan yleinen sairaus. Opin flunssan yhteydessä olemaan pois palstoilta, nyt se on jäänyt tavaksi. Onneksi jaksan mailata heille jotka minulle kirjoittavat..

• Marion.T

kunnon flunssa lisätauteineen kaikineen, onneksi ei ollut sitä lintu-infulenssaa kuitenkaan - paranemisia sinulle, kyllä se siitä ...

Minun yksi ja ainoa infulenssani vuosia sitten kesti yli puoli vuotta, kaikkine jälkitauteineen...sen jälkeen ei juurikaan ole ollut flunssaa, kun vasta tänä syksynä aikamoinen nuhadaudi :))

• tuffe

vaivaa varmaan kaikkia aika ajoin. Ei sitä vaan jaksa olla koko ajan virtuelli :)) Mun ei pidä kirjoittaa väsyneena tai alakuloisena, tuntuu että tartutan muutkin :) Lisäksi olen ollut nyt 10 kk samalla palstalla, välissä vaan kuukauden tauko, tuntuu että vaan toistan itseäni.

Välillä päätän etten tule enää koneelle, sitten tassuryökäleet vie mut tähän vanhasta tottumuksesta :)

• Marion.T

vilkaisin kuitenkin tänne palstalle, mutta kirjoitussuoni ei oikein pulppua....

Pitäisi saada jostakin lisää intoa, mutta ei tunnu tulevan mistään....tietenkin siitä on se hyvä puoli, että rakkaat vihailijani saavat olla minulta rauhassa, kunhan eivät tätä aloitusta aukaise :))

• lääkäripalstalta. ;)

• Marion.T

palstaväsymyksestä :))

Edes kolme C-vitamiinia ei auttanut asiaa...

• norMix evk

Mikään ei tunnetusti piristä kuin kunnon tappelu. Mistäs aiheesta aloitettaisiin ;-)

• Jermu

kun sinä, senkin maan matonen tulet paikalle.
        Olethan pahin riidankylväjä koko palsta-alueella...
        Hitto...sammui tuo sädekehäni juuri...vaihdan vaan pariston..noin..taas loistaa, kuin oikeamielisyyden majakka, tämän harmaan massan johdatukseen. Kjäh!

• ja vaimo juuri sopivasti tuossa muutaman metrin päässä ja kolmem tunnin huili työjaksojen välissä, joten piristystä ehkä tarvitsisi.

Yritämpä piristää häntä vaikka sanomalla. MITÄ???

Kertokaapa pari hyvää repliikkiä aloittaa.

Eipä vaan,kyllä hänellä on aivan hangon keksin ilmeet ja hymyilee,kuin naatalin aurinko.

• norMix evk
        Jermu kirjoitti:

Hitto...sammui tuo sädekehäni juuri...vaihdan vaan pariston..noin..taas loistaa, kuin oikeamielisyyden majakka, tämän harmaan massan johdatukseen. Kjäh!

No johan nyt! Itse olet kuule pahimman sortin... No joo, kevyensarjan harrastelijan ei kannata haastaa raskaansarjan ammattilaista otteluun. Mutta tuon Marionin kanssa olisi tietty voinut ajankuluksi pienet väännöt ottaa.

• norMix evk
        emw34 kirjoitti:

ja vaimo juuri sopivasti tuossa muutaman metrin päässä ja kolmem tunnin huili työjaksojen välissä, joten piristystä ehkä tarvitsisi.

Yritämpä piristää häntä vaikka sanomalla. MITÄ???

Kertokaapa pari hyvää repliikkiä aloittaa.

Eipä vaan,kyllä hänellä on aivan hangon keksin ilmeet ja hymyilee,kuin naatalin aurinko.

...kotikeskusteluun:

Etkö sinä ikinä opi....
        Taasko olet mennyt tuhlaamaan...
        Tätä moskaa ei söisi....
        Tuossa rätissä näytät ihan variksenpelättimeltä...
        Miten ihmeessä olet saanut aikaiseksi näin järjettömän puhelinlaskun...

• yksitypy evk
        norMix evk kirjoitti:

...kotikeskusteluun:

Etkö sinä ikinä opi....
        Tätä moskaa ei söisi....

mies olet normix. Jos minulla olis tuollainen juntti, niin sais lähteä välittömästi matkakassin kans maailmalle. Meillä nimittelysanat ovat rakas, kultamussukka, armaani, kaunottareni jne.
        Rumin sana mitä olen kuullut on eukko ja kyllä se pahoitti todella mieleni :=)))

• Marion.T
        norMix evk kirjoitti:

No johan nyt! Itse olet kuule pahimman sortin... No joo, kevyensarjan harrastelijan ei kannata haastaa raskaansarjan ammattilaista otteluun. Mutta tuon Marionin kanssa olisi tietty voinut ajankuluksi pienet väännöt ottaa.

kunnon kädenvääntö päälle....jos vaikka auttaisi.

• Marion.T
        Jermu kirjoitti:

minulla nykyään, sulla on vain se halpa kopio :)))))) KJÄH.....KJÄH.....

• Jermu
        norMix evk kirjoitti:

kun harrastellaan vääntöjä..Tällaisen tosi tapp..siis keskustelijan on koko ajan siis armotta varottava sanojaan, ettei vain loukkaa oikeasti hänenlaistaan tekotappelijaa...Kjäh! (Eiköhän tästä jotakin ala kohta tulla, kuhan katellaan...Ainiin sinullekkin vielä Potkis, niin et ihan unohdu..Kjähähää!)

• Jermu
        Marion.T kirjoitti:

minulla nykyään, sulla on vain se halpa kopio :)))))) KJÄH.....KJÄH.....

hirvee rutina kuuluu kuuluu rattaista ja stefatkin fuskaa. Eikö sinunkin olisi helpointa raahata tällaista peristokäyttöistä mallia mukanasi. Tuo nurmikonleikkurista pöllitty moottori ja generaattori savuttaa ihan helkutisti...Tosi kannettava malli sulla...Kjäh!

• Marion.T
        Jermu kirjoitti:

kun harrastellaan vääntöjä..Tällaisen tosi tapp..siis keskustelijan on koko ajan siis armotta varottava sanojaan, ettei vain loukkaa oikeasti hänenlaistaan tekotappelijaa...Kjäh! (Eiköhän tästä jotakin ala kohta tulla, kuhan katellaan...Ainiin sinullekkin vielä Potkis, niin et ihan unohdu..Kjähähää!)

julma luontosi....ÄÄÄKS.. en keksi mitään tappeluksenaihetta...nyt on asiat todella huonosti:((

Väititkö sä MINUA tekotappelijaksi sinä...sinä... kapinen madonmuna !!!!!

• Marion.T
        Jermu kirjoitti:

hirvee rutina kuuluu kuuluu rattaista ja stefatkin fuskaa. Eikö sinunkin olisi helpointa raahata tällaista peristokäyttöistä mallia mukanasi. Tuo nurmikonleikkurista pöllitty moottori ja generaattori savuttaa ihan helkutisti...Tosi kannettava malli sulla...Kjäh!

aurinkoakin kirkaammin, toista on sinun haalistunut jäljitelmäsi....varo ettei lupsahda silmille :))))

• Jermu
        Marion.T kirjoitti:

julma luontosi....ÄÄÄKS.. en keksi mitään tappeluksenaihetta...nyt on asiat todella huonosti:((

Väititkö sä MINUA tekotappelijaksi sinä...sinä... kapinen madonmuna !!!!!

ja kun sinua katselee siellä vääntelehtimässä epätoivosi syövereissä, kun etsit tappeluksen aihetta, niin sehän olikin jo sillä selvä.
        Noin huonoilla tarinoilla, sinun ei kannata edes tällaista riitojen ammattilaista lähestyä. Menetät taas malttisi ja sotkuhan siitä tulee...sinne puolelle näyttöä.

• Jermu
        Marion.T kirjoitti:

aurinkoakin kirkaammin, toista on sinun haalistunut jäljitelmäsi....varo ettei lupsahda silmille :))))

totuudelle, voit luulla vaikka herätyskellosi tuikkua jumalalliseksi valaistumiseksi. Olemme siis täysin eri sarjassa. Sinä olet sanaileva häviäjä ja minä olen sanaileva voittaja.

• Marion.T
        Jermu kirjoitti:

totuudelle, voit luulla vaikka herätyskellosi tuikkua jumalalliseksi valaistumiseksi. Olemme siis täysin eri sarjassa. Sinä olet sanaileva häviäjä ja minä olen sanaileva voittaja.

sovitaan näin.

• Marion.T
        Jermu kirjoitti:

ja kun sinua katselee siellä vääntelehtimässä epätoivosi syövereissä, kun etsit tappeluksen aihetta, niin sehän olikin jo sillä selvä.
        Noin huonoilla tarinoilla, sinun ei kannata edes tällaista riitojen ammattilaista lähestyä. Menetät taas malttisi ja sotkuhan siitä tulee...sinne puolelle näyttöä.

jonnekin nettitaivaaseen, mutta ei sen väliä - eipä minulla tuohon mitään sanottavaa oikeastaan ollutkaan.

• yksitypy evk kirjoitti:

mies olet normix. Jos minulla olis tuollainen juntti, niin sais lähteä välittömästi matkakassin kans maailmalle. Meillä nimittelysanat ovat rakas, kultamussukka, armaani, kaunottareni jne.
        Rumin sana mitä olen kuullut on eukko ja kyllä se pahoitti todella mieleni :=)))

Minun kun piti vaimoa 'piristää'ja kuuleman mukaan tappelus on hyvä keino torjua väsymystä,joten normix hyvää hyvyyttään pyydettäessä avitti.ts.Syytön hän on ja hyvät oli aloitusriimit kauttalinjan olivat.

Noh, vanhanaikaisesti minulle kuitenkin kävi.
        Vaimo sai houkuteltua peiton alle ja melkein puolentuntia siinä meni,ennenkuin puhelin vaati miestä lähtemään kaupanteolle,ja juuri ja juuri kun olisin saanut hänet .... niin tuota tuudittua tai jotain sinnepäin kuitenkin;ai niin nukkumaan,sehän se olikin,.... kai?

Ps. Teillähän vallan rumasti on sanottu,minä en vielä oo uskaltanut,kuin mutsiksi kutsua lasten 'mieliksi'.
        Jos vähän tarkennan,niin en aivan pelkästään mutsiksi ole nimitellyt,vaan sellainen pieni etuloivennus apusanoina, "meidän upea mutsi",silloin on mennyt vielä rimaa hipoen läpi.

• norMix evk kirjoitti:

...kotikeskusteluun:

Etkö sinä ikinä opi....
        Tätä moskaa ei söisi....

olo tuli,kun saitkin lievää tukkapöllyä asiallisesta vastauksestasi.

Mikähän se oikein 'meitän' miesten puolisoita vaivaa,kun me hyvää hyvyyttämme ja kaikin keinoin yritämme ja vieläkin enemmän, suorastaan tehdään, niiden elämästä helvatin mielekästä ja varsinkin "miehekästä",niin ei muuta kun saunan taka tai vielä pahemmin, niinkuin mulle,että peiton alle melkein keskellä päivää.
        Onneks sentään puhelin pelasti ja sain luvan lähteä ansioon.

Jermua mukaillen,eiks tommonen olekkin kauheeta.

• Jermu
        Marion.T kirjoitti:

jonnekin nettitaivaaseen, mutta ei sen väliä - eipä minulla tuohon mitään sanottavaa oikeastaan ollutkaan.

Eikös myö tapellakkaan mistään...Höh ja minä kun luulin, että sinusta saa kunnon tappelusvastuksen, kun noista muista ei ole mihinkään..Niiiiiiiiin. Mitäs siitä tulee, jos mä joudun kompostin päällä ihan issessein huiskimaan. Noo, lopetas se möksis nyt ja tule tänne huitomaan mutaa. Tossa on lapijo ja ämpäri ja ala pieksää..Hopi hopi!

• Jermu
        Marion.T kirjoitti:

sovitaan näin.

eikai sentään..Nyt otat sen lapijon käteesi ja tulet tänne kompostin päälle heitteleen rapaa toistenkin päälle..Hopi hopi!

• norMix evk
        Marion.T kirjoitti:

kunnon kädenvääntö päälle....jos vaikka auttaisi.

...taidan jättää tän kädenväännön ammattilaisen huoleksi. Sanoohan se vanha sanontakin, että älä käy kahta sotaa yhtäaikaa.

• Jermu
        norMix evk kirjoitti:

...taidan jättää tän kädenväännön ammattilaisen huoleksi. Sanoohan se vanha sanontakin, että älä käy kahta sotaa yhtäaikaa.

kun mulla on tänään liian kovat sanat käytössä...hmm. Piristyisköhän Marijoni, jos heittäis ihan reilun lapijollisen mutaa sen päälle..On se aina ennenkin riemastunut sellaisista kepposista. Mitäs sanot?

• norMix evk
        yksitypy evk kirjoitti:

....ja joulupukki tuo aattona lahjoja, hammaskeiju rahaa, sateenkaaren päässä on kulta-aarre, lehmät lentää... :DDD

• Marion.T
        Jermu kirjoitti:

Eikös myö tapellakkaan mistään...Höh ja minä kun luulin, että sinusta saa kunnon tappelusvastuksen, kun noista muista ei ole mihinkään..Niiiiiiiiin. Mitäs siitä tulee, jos mä joudun kompostin päällä ihan issessein huiskimaan. Noo, lopetas se möksis nyt ja tule tänne huitomaan mutaa. Tossa on lapijo ja ämpäri ja ala pieksää..Hopi hopi!

hiukan epäilen että olet joku muu, kuin itse aito ja oikea Jermu.

Ja se ei ole hauskaa, joten jätän tämän tappeluksen väliin.

• norMix evk
        Jermu kirjoitti:

kun mulla on tänään liian kovat sanat käytössä...hmm. Piristyisköhän Marijoni, jos heittäis ihan reilun lapijollisen mutaa sen päälle..On se aina ennenkin riemastunut sellaisista kepposista. Mitäs sanot?

...pysty olemaan mieliksi. Mutta mudanheitto saattaa hyvinkin olla se juttu, mistä Marion on aina haaveillut. Yrittänyttä ei laiteta ja kokeilelemalla tuonkin saa selville. *siirtyy takavasemmalle*

• Jermu
        Marion.T kirjoitti:

hiukan epäilen että olet joku muu, kuin itse aito ja oikea Jermu.

Ja se ei ole hauskaa, joten jätän tämän tappeluksen väliin.

Laitoin vain vähän liian rankkaa leikkiä, kun ajattelin, että "kompostin" päälle tämä kohta johtaa kisailu kuitenkin ja siellähän tunnetusta tavara lentää...
        Anteeksi, ei ollut noin kovasti tarkoitus sanailla. Joku toinen kerta sitten tappeluksitaan, jookosta?

• norMix evk
        emw34 kirjoitti:

olo tuli,kun saitkin lievää tukkapöllyä asiallisesta vastauksestasi.

Mikähän se oikein 'meitän' miesten puolisoita vaivaa,kun me hyvää hyvyyttämme ja kaikin keinoin yritämme ja vieläkin enemmän, suorastaan tehdään, niiden elämästä helvatin mielekästä ja varsinkin "miehekästä",niin ei muuta kun saunan taka tai vielä pahemmin, niinkuin mulle,että peiton alle melkein keskellä päivää.
        Onneks sentään puhelin pelasti ja sain luvan lähteä ansioon.

Jermua mukaillen,eiks tommonen olekkin kauheeta.

...ja Typyn etenkin pitää ymmärtää käänteistä logiikkaa hyväksikäytäen. Itseasiassa hän siis ihaili miehekkään suoraviivaisia keskustelunavauksiani!

• Marion.T
        Jermu kirjoitti:

Laitoin vain vähän liian rankkaa leikkiä, kun ajattelin, että "kompostin" päälle tämä kohta johtaa kisailu kuitenkin ja siellähän tunnetusta tavara lentää...
        Anteeksi, ei ollut noin kovasti tarkoitus sanailla. Joku toinen kerta sitten tappeluksitaan, jookosta?

jokohan alkaa iskeä palstaväsymyksen jälkeinen luulotauti...vai onko se paremminkin epäluulotauti?

Jotenkin tuntuu että jotakin on kuitenkin pielessä....sanopa Jermu mistä kerran kaffeella melkein suutahdit minulle tai sitten vain pelästyit ja painuit tankkiisi piiloon?

Jos selvität tuon kysymyksen niin olet Jermu.
        Ethän sinäkään tietenkään voi kaikkea muistaa, mutta yritän kuitenkin...

• Marion.T
        norMix evk kirjoitti:

...pysty olemaan mieliksi. Mutta mudanheitto saattaa hyvinkin olla se juttu, mistä Marion on aina haaveillut. Yrittänyttä ei laiteta ja kokeilelemalla tuonkin saa selville. *siirtyy takavasemmalle*

yrittäkääpä vain heittää vaikka mutaa silmille, niin saatte takaisin ehtaa ja tuoretta kananpaskaa, muutaman vähemmän tuoreen munan kanssa...

Ja minähän en suutu, mutta jos epäilen feikkailua niin olen varpaillani...siis kananjaloillani..
        KJÄH....ja MIX....

• Marion.T
        Jermu kirjoitti:

eikai sentään..Nyt otat sen lapijon käteesi ja tulet tänne kompostin päälle heitteleen rapaa toistenkin päälle..Hopi hopi!

vain Jermun kananpaskaläjään....sopiiko?
        KOT KOT..

• Nimetön
        norMix evk kirjoitti:

....ja joulupukki tuo aattona lahjoja, hammaskeiju rahaa, sateenkaaren päässä on kulta-aarre, lehmät lentää... :DDD

on ihan mahdollista, kun osaa käyttää hyvää mielikuvitusta, jota ei munulta ainakaan tule puuttumaan :=))))))

• Marion.T
        norMix evk kirjoitti:

Eikö tuo kaikki olekaan totta - kai nyt ainakin se joulupukki - pakko olla - sano nyt että edes se pukki on totta...

• yksitypy
        Nimetön kirjoitti:

on ihan mahdollista, kun osaa käyttää hyvää mielikuvitusta, jota ei munulta ainakaan tule puuttumaan :=))))))

oli yksitypy , joka on töppäili taas. Mutta mikäs sen hauskempaa kun pienet töpit elämässä :=)))

• yksitypy
        norMix evk kirjoitti:

...ja Typyn etenkin pitää ymmärtää käänteistä logiikkaa hyväksikäytäen. Itseasiassa hän siis ihaili miehekkään suoraviivaisia keskustelunavauksiani!

olenhan sellanen luonne, josta ei saa juuri kukaan selvää :=))) Enkä aina itsekään.

• Jermu
        Marion.T kirjoitti:

jokohan alkaa iskeä palstaväsymyksen jälkeinen luulotauti...vai onko se paremminkin epäluulotauti?

Jotenkin tuntuu että jotakin on kuitenkin pielessä....sanopa Jermu mistä kerran kaffeella melkein suutahdit minulle tai sitten vain pelästyit ja painuit tankkiisi piiloon?

Jos selvität tuon kysymyksen niin olet Jermu.
        Ethän sinäkään tietenkään voi kaikkea muistaa, mutta yritän kuitenkin...

en varmasti suuttunut kyllä...Joka tapauksessa ytivoimalla laitettiin kikkarat ja kiiltomadot loistamaan, mutta olikos se ketju sitten...

• Jermu
        Marion.T kirjoitti:

vain Jermun kananpaskaläjään....sopiiko?
        KOT KOT..

siellä ottaan kopin kanssa, vai kopissa? Kjäh!

• Marion.T
        Jermu kirjoitti:

en varmasti suuttunut kyllä...Joka tapauksessa ytivoimalla laitettiin kikkarat ja kiiltomadot loistamaan, mutta olikos se ketju sitten...

omituinen tapa kirjoittaa ja käytit sellaisia murresanoja joita et ole koskaan ennen käyttänyt...

Ei ihme että aloin epäilemaan...

Ajattelin vain että feikin kanssa en viiti kättä vääntää, kyllä sen täytyy olla ehta Jermu :))

Ja sitäpaitsi kerran lähdit kirkuen karkuun ja linnottauduit bunkkeriisi periksi päiväksi, kun aloin piruuttani lähentelemään sinua, sain kovat moitteet siitä kuinka et halua että akat juoksevat perässäsi....minä nauroin kun otit asian niin tosissasi ja pyysin jopa anteeksi - ja minä kun vain piruuttani piruilin :))

Se oli ketju jossakin kaffeella kauan sitten..

NO HYVÄ ON !!!! uskotaan nyt sitten että olet aito Jerkku....

• Marion.T
        Jermu kirjoitti:

siellä ottaan kopin kanssa, vai kopissa? Kjäh!

joka heittää pienen Jermun niskaperseotteella lähimpään kanankakkakasaan, niin että kukonsulat pöllyävät :)))

Koita siinä sitten kiekua suu täynnä pa.....

Yks kakkaa, kaks kakkaa, kanankakkaa :)) KJÄH....

• Jermu
        Marion.T kirjoitti:

omituinen tapa kirjoittaa ja käytit sellaisia murresanoja joita et ole koskaan ennen käyttänyt...

Ei ihme että aloin epäilemaan...

Ajattelin vain että feikin kanssa en viiti kättä vääntää, kyllä sen täytyy olla ehta Jermu :))

Ja sitäpaitsi kerran lähdit kirkuen karkuun ja linnottauduit bunkkeriisi periksi päiväksi, kun aloin piruuttani lähentelemään sinua, sain kovat moitteet siitä kuinka et halua että akat juoksevat perässäsi....minä nauroin kun otit asian niin tosissasi ja pyysin jopa anteeksi - ja minä kun vain piruuttani piruilin :))

Se oli ketju jossakin kaffeella kauan sitten..

NO HYVÄ ON !!!! uskotaan nyt sitten että olet aito Jerkku....

mä en tykkää lirttailuista, koska ne ei ole mun juttu ollenkaan näillä palstoilla...Niiiiiiiin.
        Vai murtamis-sanoja...hah ja kjäh! Olin eilen vähän vauhdikkaalla tuulella, kun oli noita tappeluksia muuallakin, niin samoilla vauhdeilla sinut sitten potkaisin kiertopotkulla tuonne tunkion päältä alas kitisemään kohtaloasi.
        Joten toisella kertaa tappeluksitaan sitten kunnolla. Nyt on vähän juttuja hoidettava tässä samalla, niin ei kerkee täysipainoiseen suoritukseen sanailuissa. Toisaalta sinua ole tarvinnut koskaan täysipainoisesti edes retuuttaa, kun pikku tönäisy riittää ja höyhenesi ovat pölähtäneet...Kjäh. Noo, hauskaa päivää sinulle ja olehan kiltisti ja kaikkea sellaista pehmolällyä.

• Marion.T
        Jermu kirjoitti:

mä en tykkää lirttailuista, koska ne ei ole mun juttu ollenkaan näillä palstoilla...Niiiiiiiin.
        Vai murtamis-sanoja...hah ja kjäh! Olin eilen vähän vauhdikkaalla tuulella, kun oli noita tappeluksia muuallakin, niin samoilla vauhdeilla sinut sitten potkaisin kiertopotkulla tuonne tunkion päältä alas kitisemään kohtaloasi.
        Joten toisella kertaa tappeluksitaan sitten kunnolla. Nyt on vähän juttuja hoidettava tässä samalla, niin ei kerkee täysipainoiseen suoritukseen sanailuissa. Toisaalta sinua ole tarvinnut koskaan täysipainoisesti edes retuuttaa, kun pikku tönäisy riittää ja höyhenesi ovat pölähtäneet...Kjäh. Noo, hauskaa päivää sinulle ja olehan kiltisti ja kaikkea sellaista pehmolällyä.

vai olet joskus muka sanailussa voittanut - unissasi varmaankin....

Muistaakseni viimeksi jäit rämpimään lantakasaan ja puhdistelemaan tahriintuneita kukonhöyheniäsi, kun putosit sieltä tunkioltasi suoraan kanaparven jättämiin ul.......in :DDDDDDDDDD

Älä yritä ollenkaan kukkoilla, paras vain pysyä tankkisi sisällä ja vilkuilla arasti ulos ampuma-aukoista...

Kaikkea pehmolällyä itsellesikin..vietä hauska päivä ja lepäile kunnolla, että taas jaksat kiekua:)) KJÄH...

• Tämä palstaväsymys on ihan terveellinen tauti. Ei elämän päätarkoitus ole se, että väkisin yrittää elää täällä virtuaalimaailmassa, vaan hyvä on välillä paneutua näihin reaalimaailman kuvioihinkin. Hyvinvointimme riippuu kuitenkin siitä, miten hyvässä jarjestyksessä kaikki asiamme arkielämässä ovat. Virtuaalielämä näillä keskustelupalstoilla on pelkkää harmitonta ajanvietettä.

Kun minäkin aloittelin kirjoittelua autopalstoilla, niin tulihan silloin aluksi aika innokkaasti soitettua suuta autoveroista ja näistä tuontiautoista. Aktiiviseen kirjoittamiseen innosti vielä sekin, että palstoilla oli silloin runsaasti herkästi kiihtyviä tosikkoja, joiden kanssa sai aikaan hyvän väittelyn pienellä vaivalla ja täysin olemattomalla järjenkäytöllä. Kiihtyneet keskustelukumppanit jotenkin innoittivat entistä ahkerampaan kirjoittamiseen ja väittelemiseen.

Jos samaa asiaa käsitellään liian pitkään, eikä herkullisia väittelytilanteita enää synny, niin silloin tulee tietty taisteluväsymys. Ei kukaan jaksa loputtomiin jutella itsensä kanssa. Jos lievästi provosoivilla avauksillakaan ei saa enää aikaan kiivasta keskustelua, niin silloin motivaatio kirjoittamiseen katoaa. Minulle kävi niin autopalstoilla, ja Sinulle on näköjään käynyt samoin tällä palstalla.

Jotta palstaväsymys poistuisi, täytyisi palstalle saada uusia kirjoittajia, joilla olisi vielä uusia ajatuksia. Näiden oppipoikien kanssa saattaisi vielä syntyä herkullisia väittelytilanteita. Voit tietysti itsekin tehdä hieman tavallisuudesta poikkeavia avauksia, jolloin uudet keskustelukumppanit voisivat tarrata herkemmin syöttiin.

• maailaman

näin on että maailman tylsin juttu.

• Anu1

kaikki menee väärin päin,on tylsää.

• Marion.T

mieltä asiasta :))

• Ekitalo

..parin tunnin sauvakävelylle niin jopa taas jaksaa loppupäivän surffailla.
      Ja huomenna sama homma ja niin edelleen.
      SAUVAKÄVELEMISIIN !!!

• Marion.T

sauvojen kanssa kun on koira mukana...tökkään sitä pian vahingossa persauksiin niillä sauvoillani...

• Ekitalo
        Marion.T kirjoitti:

sauvojen kanssa kun on koira mukana...tökkään sitä pian vahingossa persauksiin niillä sauvoillani...

..sauvakävellä koiran kanssa kun panet hihnan vyötäisille kiinni ja joustikki säätelee koiran ja sinun etäisyyden koirahan kyllä menee sinun edellä jos olet opettanut sen ja jopa vetää sinua lujempaan vauhtiin riippuu tietenkin koiran koosta ja sen menohaluista.

• tukkusutija

on jokunen virtuaalikallonikuistaja. net asettavat periin jonkinsortin räpättimen, ja taas näppis laulaa.

ps. aianskin tähtitoimittajalla autto heti.

• Marion.T

Kaffeelakko päällänsä :))

• Loistava.polku

Vuosi-pari pois, sillä siitä selviää. Näin minä olen tehnyt.

• Marion.T

mutta kun aina välillä tulee kuitenkin vilkaistua...

• Milloit itse

hoksaat, että olet selkeästi ja pahanlaisesti addiktoitunut tänne palstalle!
      Suosittelisin psykiatria!!

• Marion.T

On aina hauskaa kun on noin hyviä ystäviä, jotka jaksavat kantaa huolta pienestä vakinikki-poloisesta...

Sydämelliset kiitokset huolehtimisestasi...:)))

• avauksessasi
        Marion.T kirjoitti:

On aina hauskaa kun on noin hyviä ystäviä, jotka jaksavat kantaa huolta pienestä vakinikki-poloisesta...

Sydämelliset kiitokset huolehtimisestasi...:)))

ruikutit!!
        Siitäs sait!:)))
        Joko naarattaa?? Rouva on hyvä vaan, nam!

• taikanainen

Se on aaltoliikettä tuo palstaväsymys...... väliin tuntuu ettei ole mitään sanottavaa kenellekään tai mihinkään... toisinaan sitä taas pursuilee "asiaa".

No, sulla lienee jo mennyt ohi väsymys?

• Marion.T

johtuen siitä, että nyrjäytin toissapäivänä lenkillä ollessani nilkkani, eilen tein pienen lenkin ja siivoilin pihaa, mutta koipea kolottaa niin että ei oikein mitään huvita tehdä - hitto soikoot kyllästyin jo ristikoidenkin tekemisiin.

Mutta kyllä se palstaväsymys voipi palailla kun koipi paranee, tänään on jo paljon parempi, ajattelin kokeilla pyöräilemistä, ellei sitten kaatamalla sada..

Pitäis hakea infulenssapiikki, jos pääsen tästä lähtemään...

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      86
      2247
    2. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      433
      2140
    3. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      77
      1442
    4. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1420
    5. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      67
      1313
    6. Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.

Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve
      NATO
      107
      1065
    7. Haluatko tietää totuuden?

Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun
      Ikävä
      81
      1032
    8. Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan

Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut
      Maailman menoa
      257
      1023
    9. Sofia Virta pyyhkii pöytää Keskisarjalla A studiossa

Hurjaa on meno. Keskisarja ihan kanveesissa.
      Perussuomalaiset
      269
      1017
    10. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      15
      952
    Aihe