"Sanotaan myös, että askendantin vastakkainen l. polaarimerkki ilmaisee henkilölle sopivan kumppanin horoskooppimerkin."Niin...voisko joku viisas kertoa että mitä toi tarkoittaa?=)
Mitä tarkoittaa??
4
793
Vastaukset
Nousevaa merkkiä(ac)vastapäätä sijaitsee DC eli ns."laskevamerkki".On sanottu,että nousevamerkki kuvastaa sinua itseäsi ja sitä tapaa miltä vaikutat muíden ihmisten silmissä.DC taas kuvaa sitä mitä haet toisesta ihmisestä esim.parisuhteessa (ei suinkaan toisen ihmisen aurinkomerkkiä).
Jos esim.askendenttisi on vaikkapa leijona niin DC on silloin vesimiehessä tai jos nousevasi on kaksoset niin DC on jousimiehessä jne..eli dc sijaitsee aina ac:tä vastapäätä!Ymmärsitkö mitä selitin?- XXX
No entä kun oon nouseva skorppioni eli ilmeisesti myös laskeva härkä, ni mitä se sitte käytännössä tarkoittaa?Entä kun on Venus härässä myös, onko noi kaksi sama asia(Venus ja laskeva)?
XXX kirjoitti:
No entä kun oon nouseva skorppioni eli ilmeisesti myös laskeva härkä, ni mitä se sitte käytännössä tarkoittaa?Entä kun on Venus härässä myös, onko noi kaksi sama asia(Venus ja laskeva)?
Noiden DC:n ja venuksen lisäksi kartalta pitää nimittäin ottaa mukaan muitakin asioita kuin pelkästään nuo kaksi!Kaikista nopeiten saisit selvyyttä asioihin kun menisit osoitteeseen www.astro.com. Kerran kun sinua tuntuu kiinnostavan tuo parisuhde puoli niin kannattaa tehdä tuo love,flirtation ja sex analyysi itsestäsi!
Hyvää illanjatkoa!- XXX
Leena kirjoitti:
Noiden DC:n ja venuksen lisäksi kartalta pitää nimittäin ottaa mukaan muitakin asioita kuin pelkästään nuo kaksi!Kaikista nopeiten saisit selvyyttä asioihin kun menisit osoitteeseen www.astro.com. Kerran kun sinua tuntuu kiinnostavan tuo parisuhde puoli niin kannattaa tehdä tuo love,flirtation ja sex analyysi itsestäsi!
Hyvää illanjatkoa!Kiitos kaunis sinulle kun vaivauduit!!Hyvää illan jatkoa myös sinulle!!=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17605- 67557
- 94542
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43486
- 47437