suomalainen,ranskalainen,venäläinen ja ruotsalainen kisailivat kenellä on maassa jotai todella suurta.
-Ranskalainen aloitti:Meillä on niin iso ranskanleipä,että kaaikki ranskalaiset voivat syödä siitä mahan täyteen
-Venäläinen siihen:Meillä on niin iso sotakypärä,etä kaikki venäläiset mahtuisivat sinne.
-Ruotsalainen jatkoi,meillä on niin iso ruotsinlippu,että se peittää koko maan.
Suomalainen sanoikin,että meillä on niin iso leijona vaakunassa,että se syö sen ranskanleivän,paskoo siihen venäläisten kypärään ja pyyhkii perseensä ruotsinlippuun!
Ette ole kuulut!KANNATTAA LUKEA
PARAS KAIKISTA
13
5467
Vastaukset
- Nauru pidentää ikää
Ei käy kyllä kiistäminen xD
- lasvegas94
oon kyllä kuullu ton tai ainaki saman tapasen.
- Irkoroff
lasvegas94 kirjoitti:
oon kyllä kuullu ton tai ainaki saman tapasen.
Mä oon kuullu ton jossain ???.
- Älykäs
Mistä venäläinen ja ranskalainen tuli vitsiin mukaan täähän on suom. norj. ja ruots. vitsipalsta. et nii...
- One
Joo, ei olla kuultu, ei. Paitsi ehkä noin 15 vuotta sitten ensimmäisen kerran.
- ...oli...
...hyvä!
- pöööööö
WANHA!
- tyhdtfr
hyvä ,hyvä, hyvä ,hyvä, siis sori paras, paras,..............
Siksi teitenkään, kun siellä tehdään KIRKASTA lasia.
Kuin eruooppalainen? Amerikkalainen.
- 9,.xd
Toi oli paras!
- jk
vai nin
Vanha vitsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241207
- 1181048
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97884- 112818
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa270744- 48685
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17667- 41594
- 49589
- 25545