Olisiko aika ajatella yhteistä tulevaisuutta??

Yhteishenki

Olis varmaan aika pojat laittaa asiat kertaheitolla kuntoon!! Olen huolissani,kun kaik vaan moittivat toisiaan! Nyt vedettäis yhtä köyttä voitais porukassa laitta kaikki asiat kuntoon!! Tämä jaarittelu ei johda mihinkään,huonontaa porukan henkeä entisestää,mitäs olette mieltä??

8

1325

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kun vedettäisiinkin kaikki sitä yhtä köyttä. Saatas todellakin asioita ainakin paremmalle mallille.

      Samaa voisi sanoa myös kuljetusyrittäjistä: Liian paljon kateellisia yrittäjiä ja taksan polkijoita, "Kun tuon auto/autot ajaa noin paljon, niin kyllä MINÄ ajan vielä enemmän, laskempa taksaa niin saan auton/autot liikenteeseen niin muut näkevät, et kyl mulla on ajamista..." Sillä ei näytä olevan mitään väliä, että jääkö tulos nollilla vai peräti miinukselle. Ja kun yksi lipeää rivistä, toisten on joko seurattava tai lopetettava.

      SAIRASTA!

      • Rattimatti

        Näin on näreet. Työntekijöihin kohdistuu vastakkainasettelua, jotta saadaan työtahtia kiristettyä. Eihän tämä mikään maratonjuoksu ole. Työnantajat ovat kateellisia toisilleen(suomalainen perisynti), jos toinen pärjää paremmin ja siksi kuljetustenantajien on helppo käyttää hyväkseen tätä tilannetta. Toinen ajaa aina halvemmalla. Ja silloin se on kuskin selkänahasta pois. Kuljetusalaa pidetään vain kustannustekijänä vaikka sitä ei ylemmät tahot myönnäkään. Tosiasia on kuitenkin, ettei tässä maassa mikään toimi ilman kuljetuksia. Jos tarkastellaan alamme vastuun suuruutta, voi rehellisesti sanoa, että ollaan syvällä palkkakuopan pohjalla. Tuotantoketjussa vain varat jakautuvat niin epätasaisesti, ettei tälle sektorille jää kuin rippeet. Kuljetusalan tulisi nyt vaatia pottiinsa reilua korotusta, jotta hyvinvointi saataisiin jakautumaan tasaisemmin. Tässä ei ole muuta tietä kuin, että työnantajat ja -tekijät kokoavat voimansa etujärjestöjensä kautta, jotta kuljetustenantajat saadaan näkemään asemamme merkitys. On päivänselvää, ettei tällä kilpailulla saavuteta mitään. Kuka maksaa turhat konkurssit ja mitä etua on kuristaa alaa, jonka toimivuus on kaiken kaupankäynnin elinehto.


      • näin on
        Rattimatti kirjoitti:

        Näin on näreet. Työntekijöihin kohdistuu vastakkainasettelua, jotta saadaan työtahtia kiristettyä. Eihän tämä mikään maratonjuoksu ole. Työnantajat ovat kateellisia toisilleen(suomalainen perisynti), jos toinen pärjää paremmin ja siksi kuljetustenantajien on helppo käyttää hyväkseen tätä tilannetta. Toinen ajaa aina halvemmalla. Ja silloin se on kuskin selkänahasta pois. Kuljetusalaa pidetään vain kustannustekijänä vaikka sitä ei ylemmät tahot myönnäkään. Tosiasia on kuitenkin, ettei tässä maassa mikään toimi ilman kuljetuksia. Jos tarkastellaan alamme vastuun suuruutta, voi rehellisesti sanoa, että ollaan syvällä palkkakuopan pohjalla. Tuotantoketjussa vain varat jakautuvat niin epätasaisesti, ettei tälle sektorille jää kuin rippeet. Kuljetusalan tulisi nyt vaatia pottiinsa reilua korotusta, jotta hyvinvointi saataisiin jakautumaan tasaisemmin. Tässä ei ole muuta tietä kuin, että työnantajat ja -tekijät kokoavat voimansa etujärjestöjensä kautta, jotta kuljetustenantajat saadaan näkemään asemamme merkitys. On päivänselvää, ettei tällä kilpailulla saavuteta mitään. Kuka maksaa turhat konkurssit ja mitä etua on kuristaa alaa, jonka toimivuus on kaiken kaupankäynnin elinehto.

        Tuohon ei paljoa ole lisättävää. Asiaa joka sana.


      • raju

        Itse olin kunnianarvoisan Kiitolinjan alihankkijalla töissä lähes vuoden. Mutta kuis lasket kun ei ole laskutaitoa eli suomeksi isäntä ja poikansa olivat täysiä ÄÄLIÖITÄ joita Vähälä kusettaa 6-0. Laskee housuun siinä kaikki onneksi otin lopputilin, nyt asiat suurinpiirtein kunnossa


      • LÄSKIPÄÄ
        Rattimatti kirjoitti:

        Näin on näreet. Työntekijöihin kohdistuu vastakkainasettelua, jotta saadaan työtahtia kiristettyä. Eihän tämä mikään maratonjuoksu ole. Työnantajat ovat kateellisia toisilleen(suomalainen perisynti), jos toinen pärjää paremmin ja siksi kuljetustenantajien on helppo käyttää hyväkseen tätä tilannetta. Toinen ajaa aina halvemmalla. Ja silloin se on kuskin selkänahasta pois. Kuljetusalaa pidetään vain kustannustekijänä vaikka sitä ei ylemmät tahot myönnäkään. Tosiasia on kuitenkin, ettei tässä maassa mikään toimi ilman kuljetuksia. Jos tarkastellaan alamme vastuun suuruutta, voi rehellisesti sanoa, että ollaan syvällä palkkakuopan pohjalla. Tuotantoketjussa vain varat jakautuvat niin epätasaisesti, ettei tälle sektorille jää kuin rippeet. Kuljetusalan tulisi nyt vaatia pottiinsa reilua korotusta, jotta hyvinvointi saataisiin jakautumaan tasaisemmin. Tässä ei ole muuta tietä kuin, että työnantajat ja -tekijät kokoavat voimansa etujärjestöjensä kautta, jotta kuljetustenantajat saadaan näkemään asemamme merkitys. On päivänselvää, ettei tällä kilpailulla saavuteta mitään. Kuka maksaa turhat konkurssit ja mitä etua on kuristaa alaa, jonka toimivuus on kaiken kaupankäynnin elinehto.

        MENKÄÄ LAMPAAT OIKEISIIN TÖIHIN


      • etkö
        LÄSKIPÄÄ kirjoitti:

        MENKÄÄ LAMPAAT OIKEISIIN TÖIHIN

        saanu äidiltäs tissiä niin pitää täällä kiukutella?
        Mitä muuten teet työksesi, istut nenä kiinni ruudussa ja tumputat...?


      • apina
        LÄSKIPÄÄ kirjoitti:

        MENKÄÄ LAMPAAT OIKEISIIN TÖIHIN

        Saatanan läskipää!


      • pojat
        apina kirjoitti:

        Saatanan läskipää!

        ollaanpa asia linjalla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Persujen mukaan rasismi on huumoria

      Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀
      Maailman menoa
      249
      6438
    2. Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä

      ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis
      Maailman menoa
      196
      5986
    3. Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia

      Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai
      Maailman menoa
      21
      5547
    4. Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)

      No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j
      Maailman menoa
      121
      4293
    5. Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava

      Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main
      Maailman menoa
      143
      3543
    6. Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta

      Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome
      Maailman menoa
      130
      3353
    7. HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi

      Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok
      Maailman menoa
      23
      3056
    8. Töppö-persut ovat todella tyhmiä

      sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan
      Maailman menoa
      8
      2512
    9. Rasismi rapauttaa Suomen mainetta ja hallituksen hiljaisuus pahentaa vahinkoa

      Finnairin viesti Japanista on pysäyttävä: suomalaisen politiikan rasismikohut heijastuvat suoraan matkustuspäätöksiin ja
      Maailman menoa
      274
      2497
    10. Lasse Lehtonen palasi ambulanssilennolla Suomeen

      Nyt on syytä lopettaa irvailu.
      Maailman menoa
      138
      2347
    Aihe