kertokaa mitä mieltä olette..koska olisi syytä lopettaa treffisivuilla roikkuminen,sen jälkeen kun on jonkun tavannut ja alkanut treffailemaan livenä?Itse koen sen jotenkin loukkaavana jos toinen ilta illan jälkeen näyttää olevan "online",vaikka tapailee meikämannea.Kertokaa...
mielipiteitä
7
1057
Vastaukset
- aliisa..
Mietin samaa suhteessa treffaamani mieheen.Eli hänkin roikkuu ja minäkin varmaan hänen näkökulmastaan.Kysy suoraan toiselta ja sopikaa.Mulle olisi ok jos mun tapaama ihminen sanois, että asia vaivaa häntä.kertoisin nykytilanteen eli en etsi uusia treffattavia .
- mie..
Tapasin oikein mukavan miehen treffiosastolta.Ollaan tapailtu monia kertoja jne...mutta näköjään hän joka ilta on linjoilla treffeissä.Onkohan tämä nyt ihan oikein?Voiko joku jäädä koukkuun vai käyvätkö varatut siellä ihan muuten vain?
- varasto täynnä
nykyaikaisen elämän motto : "varmuuden vuoksi" varastoon -jos se on kelvoton, sitten toinen siellä hyllyllä...
karuselli pyörii..- todellakin
niin se vain on, todellakin, 100% pitää olla monta varalla jos yksi jättää, tai olisi kenties parempi, se on näitä nettidettailun ikävyyksiä:DD
- kavereita?!
Itselläni on samanlainen tilanne, mutta ajattelen asiaa siltä kannalta, että ihmisellä on saattanut olla profiili jo pidempään ennen tapaamistamme ja hän on ehtinyt ehkä luoda jo jonkinlaisia "kaverisuhteita" ja kirjoittelee näiden ihmisten kanssa.
Mutta jos tämä meno tulee vielä pitkäänkin jatkumaan ja jos rupeamme seurustelemaan, niin sitten täytyy kyllä asiaan puuttua.Todelliset kaverisuhteet kyllä voi hoitaa muutakin kautta. Itse kylläkin jätin treffiprofiilin voimaan galleriaprofiilin jatkoksi, kun alkoi vähän vakavammalta näyttää. Mutta mitään tarvetta siellä treffeissä ei ollut roikkua, sähköposti on riittänyt minulle. No, onhan siellä ihan hyvä chat mutta sillekin löytyy vaihtoehtoja, Messenger tai vastaava. Kovin pitkään ei kai kannata jäädä "todennäköisimmäksi vaihtoehdoksi"... eiköhän se useimmiten kuitenkin sitä ole: katsellaan jos löytyisi vähän parempi.
- N50-
Kuvittelin jo jonkin päivän, että ehkä etsimäni löysin. MUTTA kun tarkemmin asiaa ajattelin, lopetin suhteen heti alkuunsa: minusta aloite treffien poistamiseen tulisi tulla mieheltä. Sellaisen miehen ottaisin vakavasti. Tämäkin mies tuntui etsivän "parempaa". Niin asian tulkitsin ja satu on loppu ennenkuin pääsi alkuunkaan. Turha pettää itseään. Jos mies on aidosti kiinnostunut lähempään ja vakavampaan tutustumiseen, hän ehdottaa treffihakujen poistoa. itse olen sen verran ylpeä nainen, että sitä en kyllä miehelle tekisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭1766983Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät
Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa793690"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin1223619Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma762888Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.452453Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni742314- 1311904
- 541338
Trump asettaa Grönlannin kaappausta vastustaville Euroopan maille 10% tuontitullin
Suomi mukana näissä maissa. Myöhemmin Trump aikoo nostaa tuontitullit 25%:iin kesäkuun alusta, jos Grönlannin kaappausta3761303Miksi suorittamisesta tulee
Miksi suorittamisesta tulee hyvä fiilis? Mitä sillä paikataan? Jollekinhan se voi olla jopa terapeuttista, mutta itse a591240