kertokaa mitä mieltä olette..koska olisi syytä lopettaa treffisivuilla roikkuminen,sen jälkeen kun on jonkun tavannut ja alkanut treffailemaan livenä?Itse koen sen jotenkin loukkaavana jos toinen ilta illan jälkeen näyttää olevan "online",vaikka tapailee meikämannea.Kertokaa...
mielipiteitä
7
1044
Vastaukset
- aliisa..
Mietin samaa suhteessa treffaamani mieheen.Eli hänkin roikkuu ja minäkin varmaan hänen näkökulmastaan.Kysy suoraan toiselta ja sopikaa.Mulle olisi ok jos mun tapaama ihminen sanois, että asia vaivaa häntä.kertoisin nykytilanteen eli en etsi uusia treffattavia .
- mie..
Tapasin oikein mukavan miehen treffiosastolta.Ollaan tapailtu monia kertoja jne...mutta näköjään hän joka ilta on linjoilla treffeissä.Onkohan tämä nyt ihan oikein?Voiko joku jäädä koukkuun vai käyvätkö varatut siellä ihan muuten vain?
- varasto täynnä
nykyaikaisen elämän motto : "varmuuden vuoksi" varastoon -jos se on kelvoton, sitten toinen siellä hyllyllä...
karuselli pyörii..- todellakin
niin se vain on, todellakin, 100% pitää olla monta varalla jos yksi jättää, tai olisi kenties parempi, se on näitä nettidettailun ikävyyksiä:DD
- kavereita?!
Itselläni on samanlainen tilanne, mutta ajattelen asiaa siltä kannalta, että ihmisellä on saattanut olla profiili jo pidempään ennen tapaamistamme ja hän on ehtinyt ehkä luoda jo jonkinlaisia "kaverisuhteita" ja kirjoittelee näiden ihmisten kanssa.
Mutta jos tämä meno tulee vielä pitkäänkin jatkumaan ja jos rupeamme seurustelemaan, niin sitten täytyy kyllä asiaan puuttua.Todelliset kaverisuhteet kyllä voi hoitaa muutakin kautta. Itse kylläkin jätin treffiprofiilin voimaan galleriaprofiilin jatkoksi, kun alkoi vähän vakavammalta näyttää. Mutta mitään tarvetta siellä treffeissä ei ollut roikkua, sähköposti on riittänyt minulle. No, onhan siellä ihan hyvä chat mutta sillekin löytyy vaihtoehtoja, Messenger tai vastaava. Kovin pitkään ei kai kannata jäädä "todennäköisimmäksi vaihtoehdoksi"... eiköhän se useimmiten kuitenkin sitä ole: katsellaan jos löytyisi vähän parempi.
- N50-
Kuvittelin jo jonkin päivän, että ehkä etsimäni löysin. MUTTA kun tarkemmin asiaa ajattelin, lopetin suhteen heti alkuunsa: minusta aloite treffien poistamiseen tulisi tulla mieheltä. Sellaisen miehen ottaisin vakavasti. Tämäkin mies tuntui etsivän "parempaa". Niin asian tulkitsin ja satu on loppu ennenkuin pääsi alkuunkaan. Turha pettää itseään. Jos mies on aidosti kiinnostunut lähempään ja vakavampaan tutustumiseen, hän ehdottaa treffihakujen poistoa. itse olen sen verran ylpeä nainen, että sitä en kyllä miehelle tekisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1476999
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1505916- 1255086
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.444637Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?554028- 673198
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.553130Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m252842- 452410
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢162313