Liitoista

rekkamiehen siippa

Auttakaahan asiaa tuntevat.Mieheni kuuluu AKThen ja haluaisi vaihtaa liittoa.Mä en tiä niistä mitään.AKT tuntuu kyllä hieman "kalliilta". mitä muita vaihtoehtoja olisi??

12

2172

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • loimaan

kassaan.

• Rahtarin muija

Elikkäs Loimaalla toimivaa yleistä työttömyyskassaa, YTK:ta..

Minun mieheni on YTK:n jäsen ja on palveluihin erittäin tyytyväinen. Lisää tietoa tästä työttömyyskassasta saa sivulta www.ytk.fi.

• oli kylläkin
        Rahtarin muija kirjoitti:

Elikkäs Loimaalla toimivaa yleistä työttömyyskassaa, YTK:ta..

Minun mieheni on YTK:n jäsen ja on palveluihin erittäin tyytyväinen. Lisää tietoa tästä työttömyyskassasta saa sivulta www.ytk.fi.

YKSITYINEN työttömyyskassa, ei yleinen. Ja sieltä ei muita palveluita saa kuin ansiosidonnaisen päivärahan. Oikea liitto mm. neuvottelee meidän työehtosopimukset, tarjoaa oikeusapua, jos menee sukset ristiin työnantajan kanssa jne.

• joopajoo

AKT maksaa? Sähköliiton jäsenmaksu on 1,4%.

• on jäsenmaksu

• nykyään
        puukuski kirjoitti:

on jäsenmaksu

kallista, mutta jos ei kukaan maksa,niin ei tää homma parane ikinä. loimaankassanmiehet ovat siipeiliöitä. ei ole automieshenkeä,niinkuin pitäis olla että pyörät pyörii...

• muistakaa
        puukuski kirjoitti:

on jäsenmaksu

liton jäsenmaksut ovat vähennyskelpoisia verotuksessa, ja jos tulee ongelmia työnantajan kanssa palkanmaksusta niin ei sielta "loimaalta" paljon apua heru!

• Asko
        muistakaa kirjoitti:

liton jäsenmaksut ovat vähennyskelpoisia verotuksessa, ja jos tulee ongelmia työnantajan kanssa palkanmaksusta niin ei sielta "loimaalta" paljon apua heru!

Töissä oikeastaan jopa kinattiin siitä,että saako nk.Loimaan liitosta lakiapua jos joutuu työnantajan kanssa riitoihin.Itse olen epäillyt,mutta joku väitti,että sieltäkin apua saisi.Mulla on ollut vaan se käsitys,että Loimaan liitto on pelkkä työttömyyskassa.Korjatkaa,jos olen väärässä!

• Rattimatti
        Asko kirjoitti:

Töissä oikeastaan jopa kinattiin siitä,että saako nk.Loimaan liitosta lakiapua jos joutuu työnantajan kanssa riitoihin.Itse olen epäillyt,mutta joku väitti,että sieltäkin apua saisi.Mulla on ollut vaan se käsitys,että Loimaan liitto on pelkkä työttömyyskassa.Korjatkaa,jos olen väärässä!

Ei niiltä apua saa. Siihen koko juttu perustuukin. Työttömyyskorvaus on ainoa, mitä he korvaavat, siksi pienempi maksu. AKT:n vähän korkeampi maksu sisältää enemmän palveluita. En kyllä ikinä sotkeennu loimaalaiseen.

• Jäsen Kainuusta
        Rattimatti kirjoitti:

Ei niiltä apua saa. Siihen koko juttu perustuukin. Työttömyyskorvaus on ainoa, mitä he korvaavat, siksi pienempi maksu. AKT:n vähän korkeampi maksu sisältää enemmän palveluita. En kyllä ikinä sotkeennu loimaalaiseen.

Kuka se neuvottelee korotukset kuskeille? No AKT:n neuvottelijat tietenkin.Loimaalaiset odottaa vain, minkä verran taas kilahtaa korotuksia pussiin.Jos tulee riitaa työnantajan kanssa, niin Loimaalaiset ei saa apua mistään. Siinä ei silloin pienemmät jäsenmaksut paljon auta.Jäsenmaksut saa vähentää verotuksessa, joten sekään ei puolla siirtymistä halvempaan liittoon, josta ei apuja heru.Miettikää sitä, ennen kuin vaihdatte sinne.

• eivät ole
        Jäsen Kainuusta kirjoitti:

Kuka se neuvottelee korotukset kuskeille? No AKT:n neuvottelijat tietenkin.Loimaalaiset odottaa vain, minkä verran taas kilahtaa korotuksia pussiin.Jos tulee riitaa työnantajan kanssa, niin Loimaalaiset ei saa apua mistään. Siinä ei silloin pienemmät jäsenmaksut paljon auta.Jäsenmaksut saa vähentää verotuksessa, joten sekään ei puolla siirtymistä halvempaan liittoon, josta ei apuja heru.Miettikää sitä, ennen kuin vaihdatte sinne.

luoneet yhtään työpaikkaa!!!

• kai ole tarkotuskaan
        eivät ole kirjoitti:

luoneet yhtään työpaikkaa!!!

jos osaat nauttia liiton eduista, mökkejä,kursseja,matkoja,ja kysyttävää, tietävät jos eivät ottavat selvää, voi hyvällä tsägällä itsekkin päästä päättämään kun käy kokouksissa, ilman muuta Liittoon kuuluva

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä

Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai
      Ikävä
      87
      7933
    2. Persut: haluamme lisää veroja!

Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki
      Maailman menoa
      42
      4708
    3. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      41
      4331
    4. Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?

Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit
      Maailman menoa
      44
      2546
    5. Numero josta kaivattusi tulee mieleen

Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.
      Ikävä
      92
      1381
    6. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      36
      1209
    7. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      40
      1197
    8. Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera

Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota
      Lieksa
      39
      1140
    9. Heräsin taas sinä mielessä

Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?
      Ikävä
      63
      1080
    10. Kannattaa toimia yleisesti ottaen

Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo
      Ikävä
      166
      1070
    Aihe