Liitoista

rekkamiehen siippa

Auttakaahan asiaa tuntevat.Mieheni kuuluu AKThen ja haluaisi vaihtaa liittoa.Mä en tiä niistä mitään.AKT tuntuu kyllä hieman "kalliilta". mitä muita vaihtoehtoja olisi??

12

2159

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • loimaan

kassaan.

• Rahtarin muija

Elikkäs Loimaalla toimivaa yleistä työttömyyskassaa, YTK:ta..

Minun mieheni on YTK:n jäsen ja on palveluihin erittäin tyytyväinen. Lisää tietoa tästä työttömyyskassasta saa sivulta www.ytk.fi.

• oli kylläkin
        Rahtarin muija kirjoitti:

Elikkäs Loimaalla toimivaa yleistä työttömyyskassaa, YTK:ta..

Minun mieheni on YTK:n jäsen ja on palveluihin erittäin tyytyväinen. Lisää tietoa tästä työttömyyskassasta saa sivulta www.ytk.fi.

YKSITYINEN työttömyyskassa, ei yleinen. Ja sieltä ei muita palveluita saa kuin ansiosidonnaisen päivärahan. Oikea liitto mm. neuvottelee meidän työehtosopimukset, tarjoaa oikeusapua, jos menee sukset ristiin työnantajan kanssa jne.

• joopajoo

AKT maksaa? Sähköliiton jäsenmaksu on 1,4%.

• on jäsenmaksu

• nykyään
        puukuski kirjoitti:

on jäsenmaksu

kallista, mutta jos ei kukaan maksa,niin ei tää homma parane ikinä. loimaankassanmiehet ovat siipeiliöitä. ei ole automieshenkeä,niinkuin pitäis olla että pyörät pyörii...

• muistakaa
        puukuski kirjoitti:

on jäsenmaksu

liton jäsenmaksut ovat vähennyskelpoisia verotuksessa, ja jos tulee ongelmia työnantajan kanssa palkanmaksusta niin ei sielta "loimaalta" paljon apua heru!

• Asko
        muistakaa kirjoitti:

liton jäsenmaksut ovat vähennyskelpoisia verotuksessa, ja jos tulee ongelmia työnantajan kanssa palkanmaksusta niin ei sielta "loimaalta" paljon apua heru!

Töissä oikeastaan jopa kinattiin siitä,että saako nk.Loimaan liitosta lakiapua jos joutuu työnantajan kanssa riitoihin.Itse olen epäillyt,mutta joku väitti,että sieltäkin apua saisi.Mulla on ollut vaan se käsitys,että Loimaan liitto on pelkkä työttömyyskassa.Korjatkaa,jos olen väärässä!

• Rattimatti
        Asko kirjoitti:

Töissä oikeastaan jopa kinattiin siitä,että saako nk.Loimaan liitosta lakiapua jos joutuu työnantajan kanssa riitoihin.Itse olen epäillyt,mutta joku väitti,että sieltäkin apua saisi.Mulla on ollut vaan se käsitys,että Loimaan liitto on pelkkä työttömyyskassa.Korjatkaa,jos olen väärässä!

Ei niiltä apua saa. Siihen koko juttu perustuukin. Työttömyyskorvaus on ainoa, mitä he korvaavat, siksi pienempi maksu. AKT:n vähän korkeampi maksu sisältää enemmän palveluita. En kyllä ikinä sotkeennu loimaalaiseen.

• Jäsen Kainuusta
        Rattimatti kirjoitti:

Ei niiltä apua saa. Siihen koko juttu perustuukin. Työttömyyskorvaus on ainoa, mitä he korvaavat, siksi pienempi maksu. AKT:n vähän korkeampi maksu sisältää enemmän palveluita. En kyllä ikinä sotkeennu loimaalaiseen.

Kuka se neuvottelee korotukset kuskeille? No AKT:n neuvottelijat tietenkin.Loimaalaiset odottaa vain, minkä verran taas kilahtaa korotuksia pussiin.Jos tulee riitaa työnantajan kanssa, niin Loimaalaiset ei saa apua mistään. Siinä ei silloin pienemmät jäsenmaksut paljon auta.Jäsenmaksut saa vähentää verotuksessa, joten sekään ei puolla siirtymistä halvempaan liittoon, josta ei apuja heru.Miettikää sitä, ennen kuin vaihdatte sinne.

• eivät ole
        Jäsen Kainuusta kirjoitti:

Kuka se neuvottelee korotukset kuskeille? No AKT:n neuvottelijat tietenkin.Loimaalaiset odottaa vain, minkä verran taas kilahtaa korotuksia pussiin.Jos tulee riitaa työnantajan kanssa, niin Loimaalaiset ei saa apua mistään. Siinä ei silloin pienemmät jäsenmaksut paljon auta.Jäsenmaksut saa vähentää verotuksessa, joten sekään ei puolla siirtymistä halvempaan liittoon, josta ei apuja heru.Miettikää sitä, ennen kuin vaihdatte sinne.

luoneet yhtään työpaikkaa!!!

• kai ole tarkotuskaan
        eivät ole kirjoitti:

luoneet yhtään työpaikkaa!!!

jos osaat nauttia liiton eduista, mökkejä,kursseja,matkoja,ja kysyttävää, tietävät jos eivät ottavat selvää, voi hyvällä tsägällä itsekkin päästä päättämään kun käy kokouksissa, ilman muuta Liittoon kuuluva

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      117
      1587
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1448
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      35
      839
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      27
      790
    5. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      736
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      698
    7. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      34
      698
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      690
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      42
      669
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      643
    Aihe