erikoinen huomio

mistähän johtuu

jos katsoo seuranhakuilmoituksia niin suurin osa naisista kertoo, minkälainen on, miltä näyttää jne.. Miehet puolestaan enimmäkseen kertovat, minkälaisen naisen haluavat. Miksi miehet eivät kerro minkälaisia ovat ja miksi naiset eivät kerro minkälaisen naisen haluavat?

10

2494

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lisäksi

siis miksi naiset eivät kerro minkälaisen miehen haluavat? Vastatkaa ja laittakaa mukaan onko vastaaja mies vai nainen.

• hossi

Minä ainakin kerron aikas sana tarkasti millainen mies olen ja kohtuu hyvin kuvailen myöskin naisen millaisen haluan.
        Miksi ihmeessä ei itsestään kertoisi tarkkaan millainen on koska joskus kaikki tulee selville kuitenkin, no varmaan tulee enemmän yhteydenottoja ku ei tarkkaan kertoile itsestään mut mitä sitten. Paljon on myöskin kirjoitettu et miehet valehtelevat paljon omissa jutuissaan millainen on, käsittämätöntä ? Taitavat sellaiset henkiklöt olla vaan yhden asian perässä.
        Jotenkin jää vaan sellainen vaikutelma kuitenkin et ku kertoo itsestään aikas tarkkaan ni yhteydenotot ovat olemattomia, ehkä kiinnitetään liikaa huomioon johonkin pikku seikkoihin eikä haluta tutustua toiseen vaikka saattas muuten olla erittäin kiinnostava.

• Deittaillut mies

Eikös jokaikisessä naisten "vaatimus"listassa lue että miehen pitää olla tumma, pitkä, komea, urheilullinen, lihaksikas ja akateeminen. Ainakin minä olen löytänyt nuo hakukriteeerit 95 % naisten jättämistä ilmoituksista.

• minäkin siis

Pitkä pitää olla (eli 10cm pidempi kuin minä) ja komeus on katsojan silmässä. Ei tarvitse olla urheilullinen kunhan ei ole lihava. Muita kohtia en vaadi.

• murdoc666

Onhan naisilla pitkiä listoja mitä miehen tulee olla, ja välillä tuntuukin että he rakastavat enemmän listojaan kuin oikeita ihmisiä. Mutta kun katselee minkälaisten kanssa sitten oikeasti seurustellaan/mennään naimisiin/perustetaan perhe niin ihan normaaleja miehiä he ovatkin (yllästys yllätys).
        Itse tunnen muutaman "listojen alfa-uroksen" ja he ovat ihan normaaleissa parisuhteissa, eikä heidän naisetkaan mitään mega-beibejä ole.

Se on helppoa netissä haaveilla vaikka mistä, mutta todellisuus on yleensä tarjoaa aivan muuta.

• makuasiat
        murdoc666 kirjoitti:

Onhan naisilla pitkiä listoja mitä miehen tulee olla, ja välillä tuntuukin että he rakastavat enemmän listojaan kuin oikeita ihmisiä. Mutta kun katselee minkälaisten kanssa sitten oikeasti seurustellaan/mennään naimisiin/perustetaan perhe niin ihan normaaleja miehiä he ovatkin (yllästys yllätys).
        Itse tunnen muutaman "listojen alfa-uroksen" ja he ovat ihan normaaleissa parisuhteissa, eikä heidän naisetkaan mitään mega-beibejä ole.

Se on helppoa netissä haaveilla vaikka mistä, mutta todellisuus on yleensä tarjoaa aivan muuta.

Kun kysyt siltä alfa-urokselta että minkätasoinen nainen sillä on vieressään, niin aivan varmasti latelee ne samat uskomattomat superlatiivit!!! Muistakaa nyt jo että se kaikki on katsojan silmissä!

Minunkin mieheni on mielestäni pitkä, todella komea, seksikäs, älykäs, kätevä, hellä, empaattinen... Olen aivan varma että kaikki naiset kuolaavat hänen peräänsä, tai jos eivät, niin ovat sokeita. Ja hyvä ystävättäreni totesi tyynesti, että ihan tavallisen näköinen mukava suomalainen mies. Piti omaansa paljon seksikkäämpänä ;-)

• aputon

Yleensä seurapalstailmoitus kulkee näin?: Olen iloinen, reipas, laulava, savuton, viinaton ja muutenkin mukava... vai oliko tämä joulupukki-ilmoituksen alku?
      Onko Suomessa vielä laadittu seuranhakuilmoitus-opasta ? Jos ei niin minä patentoin ko. teoksen heti nimiini! Saattaisi olla bestselleri tuollainen opus. Sen voisi kirjoitella jonkun benfurmanin kanssa, niin saisi psykologista syvyyttä asiaan.
      Tosiasiassa itse laittelen usein ilmoituksia - milloin millekin palstalle. Joskus on saattanut joku vastatakin, mutta olen lehti-netti-txt-tv surffailija ja en ehdi muuta kuin piipahtaa ilonanne. Kun seuraavan kerran eksyn tänne, te olette jo poissa?

• hone-y

sukupuoliroolijuttua kenties. Naiset ovat näytillä ("kunpa joku haluis mut!") ja miehet etsivät ("jaahas, kenetköhän ottaisin?").

Mielenkiintoinen huomio muuten =)

• ...mitä alkuperäinen kirjoittaja tarkoitti. Mutta eikö se ennemminkin mene näin:

Naiset ovat näytillä ("löytäisipä unelmieni mies minut"). Ja jos joku ottaa yhteyttä niin voidaan helposti ohittaa kun ei vastaa kritereitä - turha tuhlata aikaa kun seuraava on varmasti parempi (ja uusia yrittäjiä riittää takuuvarmasti, riippumatta millainen nainen on ja millaisia vaatimuksia esittää).

Ja miesten on pakko etsiä ja valita, muuten asia ei etene. Turha siis itsestään mitään kertoa...

Tosiaankin, syvässä on sukupuolirooliajattelu, harvoin minuun otetaan yhteyttä vaikka onkin vähän naisellinen profiili (enpä oikeastaan ole verrannut miten toiset miehet itsensä kuvailevat, viittaan vain aloittajan tekstiin).

• hilkka

Olisko se niin, että se joka kertoo itsestään haluaisi myös samantyylisiä profiileja lukea. Siispä miesten pitäisi kertoa itsestään profiileissa ja naisten kertoa millaista miestä etsivät.
      Minä en ainakaan ikinä tiedä kenestä voisi olla kiinnostunut kun miehet ei kerro itsestään mitään. Ihan summassa ei viitsi flirttiä laittaa kun pelottaa, että se mies onkin aivan väärän tyyppinen eikä siitä pääse sitten eroon millään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      151
      7085
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      150
      5946
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      133
      5155
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      48
      4697
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      55
      4038
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      68
      3222
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      55
      3150
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      25
      2902
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      47
      2457
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      17
      2335
    Aihe