Miksi lähes kaikki sinkkunaiset haluavat oraaliseksiäkin? Se on mielestäni yökötävää. Miksi tunnen itseni jotenkin pettäjäksi tai huonoksi rakastajaksi kun suostu siihen. Se on ihan ok, että he haluavat antaa sitä minulle, mutta miksi he itse ovat niin perverssejä?
Tsemppiä kaikille miehille nykyajan naisten vaatimusten kanssa!!!!!!!!!
Sinkkunaisten ongelma
14
2200
Vastaukset
- Ihmetyskummitus
.."kädetön", jos suostut seksissä sellaiseen, mitä et itse todellisuudessa halua. Suusi aukaiseminen oikeassa paikassa on varmasti tie autuuteen sulle...
Mä en kyllä varmaan ikinä makais sun kanssasi.;-) - meisseli
jos sä et ite haluu niin ei sun tarvi. muijille pitää osata sanoa ei. mul on ihan samoja kokemuksia. täytyy tehä kaikki temput mitkä osaa. ei hyvä.
- Ärtynyt Äijä
Hyvä Make!
Kansanliike naisten liikoja vaatimuksia vastaan!
Olen mukana!
Eläköön tasa-arvo!
Mies sano EI!
Polttakaa kalsarit! - meikkis
En halua nuolla naista, se on yleensä harvinaisen epämiellyttävää. Usein on muuten niin, että samat naiset, jotka kivenkovaan vaativat nuolemista, eivät kuitenkaan itse ota suihin. Mitä meinaa häh? Mitä ne oikein luulevat olevansa?
Niin ja sitten tulee tietty joku "panomies" tännekin selittämään kuinka naisia täytyy nuolla. Ei siinä ole mitään miehekästä, itse asiassa se on äärimmäisen epämiehekästä, siinä alentuu naiselle. Ja vielä vapaaehtoisesti. Jossain pakottamisleikissä vois olla edes jotain sm- mielenkiintoa. :D Niin, miehekkyydestä. Luuletteko muka, että nk. makkomiehet Espanjassa tai jossain Etelä-Amerikassa nuolevat naisiaan? Ja paskat, ne pitää kunnia-asiana, että niiden naiset tietää paikkansa.- Sivustalukija
Kerrankin voi lukea miehekkäitä mielipiteitä muidenkin kuin itseni kirjoittamana. Kaikki "pelimiehiksi" ja sen sellaisiksi itseään kutsuvat lipittäjät nainen voi korvata vaikka kissalla ja häpykieleen sivellyllä kissanmintulla. Tosin silloin häneltä jää miehen nyöryyttämisestä saatava mielihyvä saamatta.
Todellinen mies ei tee velvollisuuksien ohella mitään, mitä ei itse tahdo.
- provohan tämä
ja vielä varsin huono sellainen. Miksi laittaa otsikoksi "Sinkkunaisten ongelma", kun selvästi kyse on SUN ongelmastasi? Ei mulla ainakaan ole mitään ongelmaa vaikka olen sinkkunainen ja tykkään oraaliseksistä. =) Suurin osa mun miehistä on antaneet sitä mulle ihan pyytämättä, koska oikea MIES haluaa että hänen naisensa nauttii.
Vaan eipä tällä palstalla ole juuri oikeita miehiä nähtykään. On vain tyyppejä jotka väittävät olevansa miehiä eivätkä viitsisi nähdä vaivaa minkään takia, vaan odottavat että kaikki kannetaan heille valmiina eteen.- meisseli
ei täällä tosinaisiakaan näytä olevan!!!
harmaita hiirulaisia ja varpusia ja muita kottaraisia. kunnon haarapääskyt loistavat poissaolollaan : )))
- Entä varatut?
Sulla on varmaan laaja vertailu aineisto sinkkujen ja varattujen naisten välillä?
Monta varattua olet muuten hoidellut?... siinä että se suuseksi tuntuu sopivan paremmin pitkäaikaiseen suhteeseen. Aikamoinen tautiriskihän on nuolla naista, joka lähtee baarista mukaan - oletettavasti on lähtenyt monen muunkin mukaan...
Sinänsä minusta suuseksi on kiihottavaa, mieluummin tietysti niin ettei ole pelkästään antavana osapuolena, kyllä minulle sekin sopii mutta ei sentään kenen kanssa tahansa.
- sdsf
Kikkeli ei maistu, eikä haise pahalle, niinkuin se silakka naisilla. Haisee ja maistuu pahalle.
- meisseli
sie sen sanoit en mä...
onneksi... - <<<<<<
kokemusta on...?
- pimpelipom!
Meinaan vaan, että jos ei ole herkkua nuolla naista, niin ei se kyllä ole namiskia se miehenkään imuttaminen. Viimestään laukeamisvaiheessa meinaa yökkö lentää...sama kun kaatas fairya suoraan kurkusta alas. Eikä sitä nyt voi toiselle sanoa:/
Riita poikki - Molempi pahempi:) - >>>>>>>
pimpelipom! kirjoitti:
Meinaan vaan, että jos ei ole herkkua nuolla naista, niin ei se kyllä ole namiskia se miehenkään imuttaminen. Viimestään laukeamisvaiheessa meinaa yökkö lentää...sama kun kaatas fairya suoraan kurkusta alas. Eikä sitä nyt voi toiselle sanoa:/
Riita poikki - Molempi pahempi:)...se kyllä fairylle maistu, paljon paljon paremmalle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1517085
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1505946- 1335155
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.484697Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?554038- 683222
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.553150Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m252902- 472457
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢172335