Netin riskit

kjhkjh

Pahin lienee se että nauran itseni tärviölle, mitä se sitten tarkoittaakaan.

12

1927

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onhan niitä selviä terveysriskejäkin. Minulla on joskus mennyt ranne kipeäksi.

• huolissani

romuttuneesta ajankäytöstä.

• kljkljlkj

Olen mies, tervejärkinen jne.

Tässä on ihan oikeasti tullut pari kertaa kramppi kylkilihaksiin kun olen nauranut nettinaisten touhuja.

Kai tämä on minulle kuolemaksi. En valita, muut vaihtoehdot lienevät vähemmän hauskoja. :-)

• huolissani
        huolissani kirjoitti:

romuttuneesta ajankäytöstä.

Luin juuri työsähköpostini. Siitä ei hyvää seuraa, että esimies tekee viikonloppuna töitä. Huomenna pitäisi saada aikaiseksi 25-sivuinen englanninkielinen raportti. Eli loppui netissä pyöriskely eli pakko sitä raporttia väsätä jo tänä iltana/yönä. Ja olin suunnitellut olevani huomenna vapaalla.

• kljkljlkj kirjoitti:

Olen mies, tervejärkinen jne.

Tässä on ihan oikeasti tullut pari kertaa kramppi kylkilihaksiin kun olen nauranut nettinaisten touhuja.

Kai tämä on minulle kuolemaksi. En valita, muut vaihtoehdot lienevät vähemmän hauskoja. :-)

...vaikea välillä uskoa täällä monenkaan tosissaan olevan. No, jotkut jututhan on selvästi provoja ja niistä irtoaakin parhaimmat naurut, silloin kun ne menee läpi...

• Mies....
        huolissani kirjoitti:

Luin juuri työsähköpostini. Siitä ei hyvää seuraa, että esimies tekee viikonloppuna töitä. Huomenna pitäisi saada aikaiseksi 25-sivuinen englanninkielinen raportti. Eli loppui netissä pyöriskely eli pakko sitä raporttia väsätä jo tänä iltana/yönä. Ja olin suunnitellut olevani huomenna vapaalla.

muuta kun copy-paste vaan peliin. Heh heh. Eihän siinä sitten mene kuin pieni hetki, ja voit sitten hyvillä mielin pitää huomenna vapaapäivän. Ei sitä raporttia ja tekstiä kukaan kuitenkaan lue heti maanantaina. Eikös sitä tapaa ole täälläkin kovasti mainostettu. ;)) Nii en minä, mut noi toiset....;DDDD

No joo, leikki sikseen, kai sitä täytyy meikäläisenkin vaan töihin mennä...hmmmm tai no ei täydy, mutta on se kiva mennä!!! Mukavia raportin luonti hetkiä. ;))

• kjhkjh
        elin_tilaa kirjoitti:

...vaikea välillä uskoa täällä monenkaan tosissaan olevan. No, jotkut jututhan on selvästi provoja ja niistä irtoaakin parhaimmat naurut, silloin kun ne menee läpi...

Nettinaisten vaatimukset ovat hauskimpia ihan luonnossa.

Menee tapaaman vaan ja kuuntelee mitä pitäisi olla. Eikä kommentoi yhtään sitä mitä neito itse tuo suhteeseen.

• jhkjh
        huolissani kirjoitti:

25-sivuinen raportti tarkoittaa joko copy/pastea tai huonoa ajattelua.

Jos olisit täällä töissä, saisit kenkää ensimmäisen tuollaisen jälkeen.

• huolissani
        jhkjh kirjoitti:

25-sivuinen raportti tarkoittaa joko copy/pastea tai huonoa ajattelua.

Jos olisit täällä töissä, saisit kenkää ensimmäisen tuollaisen jälkeen.

tekemisen aikaisemmin.. Mutta tarkoitukseni ei ollut saada aikaiseksi tällä aikataululla. Tämä raportti on enemmänkin hallinnollinen. Eli tulokset käsitellään muualla.

• huolissani
        huolissani kirjoitti:

tekemisen aikaisemmin.. Mutta tarkoitukseni ei ollut saada aikaiseksi tällä aikataululla. Tämä raportti on enemmänkin hallinnollinen. Eli tulokset käsitellään muualla.

,että olen tehnyt jo yllättävän paljon. Ja ei tarvitse olla huolissasi tasosta, mitä laitan eteenpäin.

• sorrun nettitreffeihin
        kjhkjh kirjoitti:

Nettinaisten vaatimukset ovat hauskimpia ihan luonnossa.

Menee tapaaman vaan ja kuuntelee mitä pitäisi olla. Eikä kommentoi yhtään sitä mitä neito itse tuo suhteeseen.

Niin täytyy kokeilla taktiikkaa. Pitää siis ladella kaikki mahdolliset toiveet toisen suhteen, jotta pääsee eroon? Eli tämän jälkeen ei ole pelkoa, että toinen ottaisi yhteyttä? Kiitokset vinkeistä. Lisääkin vinkkejä otetaan vastaan.

• jhkhk
        sorrun nettitreffeihin kirjoitti:

Niin täytyy kokeilla taktiikkaa. Pitää siis ladella kaikki mahdolliset toiveet toisen suhteen, jotta pääsee eroon? Eli tämän jälkeen ei ole pelkoa, että toinen ottaisi yhteyttä? Kiitokset vinkeistä. Lisääkin vinkkejä otetaan vastaan.

Tässä yksi toimiva esimerkki: Eräs nettinainen kertoi että oikeastaan seurustelee vain professorien kanssa ja haukkui entisen proffa-poikaystävänsä.

Eipä tuohon ole juuri vastaansanomista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      160
      7369
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      150
      6046
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      154
      5375
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      48
      4767
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      55
      4088
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      73
      3332
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      62
      3300
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      26
      3224
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      47
      2507
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      18
      2429
    Aihe