Oletetaan että miehen kuuluu aina tehdä aloite.
Jos mies on esittänyt treffikutsun naiselle, mutta nainen ei ole antanut selvää kyllä tai ei-vastausta, onko aloite edelleen miehen tehtävä? Jos mies olettaa, ettei naista kiinnosta, koska ei palaa asiaan, onko hän väärässä? Jos mies tekee toisen ehdotuksen olettaen naisen odottavan uusintakutsua, miten todennäköisesti menee vikaan?
Kumman vuoro?
3
944
Vastaukset
... vastaamattomuus on kiinnostuksen puutetta mutta voihan niitä väärinkäsityksiäkin tulla. Kannattaa kysyä, ettei jää epäselväksi.
- jaa
Todellakin naisen vuoro kysyä että vieläkö tarjous on vielä voimassa, ei me miehet tajuta muuten. Jos kerran on jotain kysynyt ulos niin todennäköisesti miestä kiinnostaa edelleen.
- N35
Varsin tyyppillinen tuo tilanne on treffailun alkuvaiheessa. Todellakin tilanne voi olla sellainen, ettei kumpikaan tiedä mitä tehdä ja kenen vuoro jne.
Sinuna kuitenkin ottaisin yhteyden naiseen. Kerro hänelle että tapaaminen edelleen kiinnostaa. Pyydä naista ottamaan sinuun yhteyden ja sopimaan missä ja milloin hän haluaisi tavata sinut. Tällä systeemillä sinä ja naisesi molemmat saatte pelivaraa. Sinun ei tarvitse "ahdistella" naista treffeillä. Nainen taas tulee tietoiseksi, että haluat tavata hänet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1607369
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1506046- 1545375
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.484767Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?554088- 733332
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.623300Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263224- 472507
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢182429