Kertokaapas miehet mitä tällainen tarkoittaa. Baarissa juttelin kivan miehen kanssa joka opiskelee samassa paikassa kun minä. Oli tosi ystävällinen ja mukava eikä tuntunut olevan humalassakaan. Mutta koulussa ei ole huomaavinaankaan. Ei edes moikkaa? Mikä vikana? Olemme kumpikin yli 20v.
Mitä?
6
664
Vastaukset
- sfsaaa
Ehkä se pitää sua jotenkin sen näkösenä ettei viitti näyttää et tuntee sut. Tai sitten se ei vaan ehdi kiinnittämään huomiota, kun sillä on kaikennäköstä muuta. Sä olit vaan kiva juttukaveri siellä baarin pimennossa. Ei kukaan siellä pimennossa kiinnitä silleen huomiota.
- mikä vastaus joltakin...
ai vai eikö? siis toi on SUN MIELESTA normaalin ihmisen käytöstäkö nimmari' sfsaaaaaa??
Ap ,se poika taitaa olla ihan skitso!
niin kuin toi nimmari sfsaaaaa.. mikä vastaus joltakin... kirjoitti:
ai vai eikö? siis toi on SUN MIELESTA normaalin ihmisen käytöstäkö nimmari' sfsaaaaaa??
Ap ,se poika taitaa olla ihan skitso!
niin kuin toi nimmari sfsaaaaa..Mikä ihmeen nimimerkki on: "mikä vastaus joltakin..."? Heh, ainoa järkevältä tuntuva lause mutta vain irroitettuna asiayhteydestä. Skitsoillaan porukassa. :D
Mikä on skitsoa? Sekö kun juttelee jonkun kanssa ja toteaa ettei pimppaa kumminkaan irtoa ja turha sitten sen enempää aikaa ja energiaa häneen uhrata? Tai jos on sitä mieltä ettei nainen oikeasti ollutkaan kiinnostava? Tai sitten tosiaankin voi olla normaalia suomalaista "mitä muut tästä ajattelisivat"-mentaliteettia - vaikka kiinnostaisikin, ei halua joutua jotenkin syrjityksi omien mielipiteiden ym. vuoksi.
- Asiasta huvittunut
Tää on varmaan mun ominta alaa!
Koulun käytävillä kävelee yhtenään vastaan ihmisiä, joiden kanssa on tullut baarissa vaihdettua sananen tai pari. Tai sitten ollaan oltu joskus samoilla etkoilla tai jatkoilla, mutta ei ole koskaan varsinaisesti edes esittäydytty. Jos jokaista koko ajan moikkailis, ei ehtis muuta tehdäkään. Lisäksi jos on keskustelu jonkun kaverin kanssa meneillään ja ohi kävelee joku puolituttu, niin siinä ei välttämättä ehdi moikkaamaan, varsinkaan jos ei synny katsekontaktia.
Toinen vaihtoehto on, että kaveri on pikkaisen ujo. Juttelu baarissa saattaa sujua, mutta sitten koulussa pupu loikkaa pöksyyn. Lopuksi haluan huomauttaa, että olet tasan yhtä epäkohtelias miestä kohtaan, kun et kerran moikkaa.- hone-y
Kuitenkin on todella huonoa käytöstä olla tervehtimättä niitä, jotka tuntee. Kaikkia tutunnäköisiä naamoja kannattaa tervehtiä, ei vie aikaa eikä energiaa. Samalla tulee luoduksi sosiaalisia kontakteja :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575775
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263584- 792502
- 372059
- 331852
- 421809
- 1041740
- 211626
- 271482
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!371398