Näitä asioita on vatvottu täällä moneen kertaan, mutta haluan itse kertoa oman versioni siitä että miksi luulen että en koskaan ole saanut tyttöystävää tai edes kunnon yhden illan juttua, lukuisista yrityksistä huolimatta. Luulen että ei ole mistään muusta kyse kuin ulkonäöstä (kun ei ole ihan "täydellisen" näköinen). Olen kohta 19 v poika ja on alkanut masentaa kun ei kukaan kiinnostu minusta. En ole edes kovin ruma tai mitään, ei ole pahemmin aknea, ei yhtään ylipainoa ja olen ihan ok näkönen muidenkin mielestä, ja luonteeltani osaan olla kovinkiin mukava ja hauska jos olen sillä tuulella. Joskus pari vuotta sitten oli vielä vähän huonompi itseluottamus ja ehkä ei uskaltanut olla ihan itsensä, mutta olen muuttunut parempaan suuntaan jo kauan sitten, mutta en tajua miksi en saa ketään tyttöä innostumaan. En ole mitenkään liian pinnallinen, vaan haluan tuntea ihmisen kunnolla, eli en näytä liian selviä merkkejä tai taka-ajatuksia jos yritän iskeä tyttöä, ja en siis oikeesti hae vain yhden illan suhdetta, vaan haluan kunnon suhteen ja en sen takia heti alussa yritäkään "liikaa", (no eipä ole muutenkaan edes tullu mahdollisuutta mihinkään yhden illan seksiin..)Välitän siis luonteesta vähintäänkin yhtä paljon kuin ulkonäöstä, ja en muutenkaan yritä heti ensimmäistä "vastaantulijaa" enkä niitä ihan parhaimman näköisiä (tietysti makuasia, ja on todella kauniitakin yritetty..) ja kun juttelen en vain puhu itsetäni vaan kysyn paljon asioita tytöltä, kuuntelen ja hymyilen, olen aina valmis tanssimaan jne..joten on aika erilaisia tyttöjä yrittänyt, ja yhteensä n. 20 eri tyttöä, n. 3 viime vuoden ajan, ja pidemmälle kuin suuteluun ei ole koskaan johtanut (n. joka toisen kanssa heistä...)ja sekin on ollut aika yksipuolista..sitten kun on jonkun kiinostavan tytön tavannut, ja kysynyt deitille, niin valehtelematta vain yksi on suostunut, ja deitin jälkeen hän kuitenkin varovasti sanoi ettei halua mitään sen enempää. Muutenkin minulla on paljon kavereita ja osaan puhua ihan niitä näitä tyttöjen kanssa, eli en ole liian ujo. Eli erittäin huonosti on mennyt mulla nää jutut, kun ei mitään ole irronnut, ei yksikään kenestä olen kiinnostunut ole kiinnostunut minusta tarpeeksi että siitä olisi tullut jonkin näköinen suhde, ja ei tietenkään kertaakaan ole kukaan minua ole iskenyt (no sitä nyt ei muutenkaan tarvitse odottaa, mutta silti..) Käyn baareissa aika usein ja muuallakin missä tapaa naisia, mutta samapa tuo on ollut, joskus jotain pientä mikä ei kehity miksikään, se ei vaan riitä tässä iässä, vielä ylä-aste ikäisenä riitti jos silloin tällöin sai edes pussailla, ja ehkä ymmärsi paremmin jos suhdetta ei saanut, mutta nykyään, masentavaa! kun ei tee mitään väärin, on hyvä itseluottamus eikä ole liian itsepäinen, eikä liian säälittävä, eikä inhottu eikä ongelmallinen, mutta nyt on alkanut pahasti v*tuttmaan! tiedän myös senkin että tyttöjen kanssa ei ihan samoja juttuja voi vääntää ku jätkien (puheenaiheet ym) ja otankin sen huomioon. Kaikki pitäis olla reilas, mutta ei sittenkään ole...Voitankohan helpommin pääpotin lotossa jos yritän? siltä tuntuu vähän. Enkä oikeastaan hirveesti stressaakaan asiasta tai anna sen painaa mieltä liikaa, tai en antanut ennen, mutta nyt alkaa kyllä mennä liian pitkälle..ei tää oo enää yhtään mukavaa olla sinkku, kun ei koskaan ole seurustellu, se on ongelma johon ei mikään muu auta ku se suhteen saaminen..toki on elämässä muutakin, mutta nauttis muistakin asioista enemmän jos olis tää seurustelupuoli reilassa...
minun epäsuosio
10
1600
Vastaukset
- otsikon kirjottaja
vastaukset kuin "voi, olet niin nuori vielä" tai "kyllä se siitä vielä" ne eivät hyödytä minua mitenkään, ei sano eikä auta mua mitenkään, eli jos jotain järkevää kommentia tai apua on jollain mielessä niin..
- auttas
asiaan varmasti! Jos sen osaat niin eukotkin kiinnostuvat helpommin.
Se kappalejako auttas ihan pirusti. Nyt pitää opetella ulkoa koko litania.
Ekaks sulta puuttuu itseluottamusta. Jos eka yritys menee kiville niin se heijastuu toiseen. Ja kolmanteen. ja neljänteen... ja mahikset sen kun laskevat vaan.
Pyri nyt aluksi muutaman tytön kaa kaveriksi, niin että ne tulee vapaaehtoisesti jo juttelemaan sulle julkisestikin. Pidät aivan pientä flirttiä yllä, katot syvälle silmiin ja kuuntelet kiinnostuneena, aina hetkittäin. Ja etsi muuten sellaiset kaverit joihin et sitten muuten sorru eikä nekään iske silmääsi sinuun. :D siitä ei ilmeisesti seuraa kuin jahkailua että yrittääkö vai ei. mut siis
a)- ystäviä ja tuttuja
Toinen juttu. Tytöt pitää sinua vielä poikasena. Mut sinä olet mielestäsi vissiin jo kovinki aikuinen. Oikeesti ei tarttee yrittää olla pikkuvanha. Se ristiriita näkyy jo kilometrien päähän. Eli jos olet sporttinen kaveri niin turhaa sinä sitä pukua kiskot päälle. Älä yritä miellyttää tyttöjä tyylilläsi vaan miellytä itseäsi. Kun peilistä lähtiestä kattoo sun näköinen, mut vähän tyylikkäämpi kaveri peilistä niin kaikki on ok.
b) ole oma mut siistimpi itsesi.
Kun juttelet työtlle niin anna sen esitä sellaisia kysymyksiä joihin se ei pysty vastaamaan muutamalla sanalla ja sitten kun löydät jotain yhteistä niin osoita se. Ei kuitenkaan silleen Että "Hei minäkin tykkään siitä" vaan mieluummin "Ai sinäkin pidät siitä. Ei se olekin..."
c) siis tyttöjen kanssa puhuminen on enemmän kuuntelemista. Toki siinä pitää pitää pientä haastetta ja kertoa olevansa erimieltä joistain isoista asioista. Ja jos se alkaa soittamaan suutaan sulle niin pitää tölvästä melkein yhtähyvin takaisin, mutta kuitenki niin että siihen voi vielä vastata.
Ja sit se asenne. Jos lähdet baariin bongaamaan tyttöjä "ei tästä mitään tuu"-asenteellaa niin yhtä hyvin voit jäädä kotiin. Mee sinne pitämään hauskaa, mut heti pitää olla tilanteen tasalla jos joku iskee silmänsä sinuun. Äläkä sijoita kaikkia munias samaan koriin.
Noi nyt on sellaisia perusjuttuja. Tärkeintä on kuitenki se että sulla on pitää olla itseluottamusta ja selkänahkaa ottaa kolmet tai neljät pakit vastaan tyylikkäästi. Sen jälkeen kaikki on jo voiton puolella- _mimi_
Frederico puhuu taas asiaa :P
- Faktan puhuja
Ihan totta! niissä ihmiset etsii oikeasti rakkautta ja tää on faktaa!
- funkymonkey85
...osallistua siihen loton jättipotin arvontaan.
Vaikka elämä potkis päähän,voit elää siinä tiedossa että kyllä jollakulla menee aina huonommin.
Ainakin sulla on jonkin näköstä actionii irronnut...
Itse myönnän olevani 20 v. kundi,enkä ole koskaan tyttöä edes suudellut(mitä nyt jossain esikoulussa)ja pisimmälle olen naisasioissa päässyt siihen että olen nukkunut samassa sängyssä naishenkilön kanssa,kun uskaltauduin sokkotreffeille, 147 km päähän omasta asumuksestani.
Myönnän että olen hiukan ujo,mutta kertoo se jo jonkinlaisesta edistyksestä kun tuollaiseen uskaltauduin. Mutta suhteet ei onnistu,ja kokemus naisista puuttuu tykkänään.
Ulkonäöstä tuskin johtuu,kun hätäisesti arvioisin olevani sellaista keskitasoa. En mikään kalenteripoika,mutten nyt ihan tieyrän alle jääneen näköinenkään. Ei vaan onnistu....
Mutta onnea sulle etsinnöissäs ! :) - nainen....24...
Omalle arvioinnilleen on helposti sokea! siksi on vaikea sanoa kuvauksesta mitään. Paljon näkee päivittäin poikia, jotka pienellä hiomisella olisivat potentiaalisia tyttöjen mielestä! Totuus vain on, että persoonallisuus on avuksi-sun tarvii löytää itses ja se jokin mikä sus on!kaikissa on jotain! Itsensä oikeasti tunteminen on avain kaikkeen! Ja sitten selvität samalla mitä sä oikeasti haluat! Etkä vain juokse niitten suosituimpien pintaliitäjien perässä. Makuja kun on yhtä monia kuin ihmisiäkin! Jossakin on aivan varmasti tyttö sulle!mutta voi olla että et ole huomannut häntä! Ja kyllä se ulkoinen olemuskin vaikuttaa-mutta omalla kohdalla se ei tarkoita ulkonäköä vaan tyyliä!!!Miten pukeudut, miten liikut, elehdit, puhut yms... Hanki niitä naispuolisia kavereita-ne voivat auttaa suunnattomasti.
- Iceguide
ns. arkkityyppisiin "miehiin" jotka päättävät kaikesta ja vievät, ja nainen vikisee. Minullakin oli tuossa iässä epärealistisia kuvitelmia "tasa-arvoa" ja "viestintää" kaipaavista naisista, mutta totuus on vain surullisen toinen. Olet luultavasti vain antanut vahingossa periksi jossain naisen testissä, tai et ole reagoinut tarpeeksi tunteella, ja nainen on pitänyt sinua vähän itsensä kaltaisena ja miehestä tulee näköjään silloin automaattisesti vain yksi kamuista. Ja kyllä sen näkeekin kun ympärille katsoo että miehen kannattaa olla se vähän tai usein vähän enemmänkin egotistinen maailman kanssa kättä vääntävä satuhahmo.
Nainen voi kyllä puhua ajatustensa perusteella, mutta naisen ihastuminen ohjaa ilmeisesti kokonaan erillinen keskus. Ja sille jonka ihastuminen on kiinni tämän aktivoitumisesta, on parempi olla vastaamatta "alentuvasti" suoraan kuin tiedusteluun, koska silloin mies alentuu tasolle jossa hän ei toteuta tällaisen köyhän pään romanssia, joka ei vastaa ainakaan minun kaltaiseni miehen mieltä jossa sekä analyyttinen että romanttinen ovat yhteydessä toisiinsa *rajoittamatta* toisiaan. - ronjashka
Jos ei ole 19-vuotiaana vielä seurustellut, ei se kyllä maailmaa kaada. Itse seurustelin viimeksi 4,5 vuotta pojan kanssa, jolle olin ensimmäinen tyttöystävä. Poika oli seurustelusuhteen alkaessa täyttämässä 24.
Olen ainakin itse huomannut että jos se kumppanin etsiminen on pääasia elämässä, niin silloin varmasti ei tapaa ketään. Kyllä se sopiva tyttö tulee vastaan sitten kun sen aika on.Sitä vikaa minulla ei ainakaan ollut ensimmäisten 40 ikävuoden aikana, että olisin pitänyt kumppanin etsimistä elämän tarkoituksena. Eikä oikeastaan yllättävää etten voi kehua itseäni naistenmieheksi :).
Kieltämättä, näin jälkikäteen ajateltuna, ei niihin harvoihin suhteisiin tarvinnut etsiytyä vaan kaikki ovat alkaneet aivan arkisista tapaamisista, viimeisin tosin netistä mutta sehän on jo jonkin aikaa ollut minulle arkea...
Viimeaikoina sitten olen välillä tosissanikin löytää nettitreffejä mutta menestys ei ole ollut yhtään parempi kuin ennenkään, molemminpuolista kiinnostusta ei löydy millään. Olettaisin, että etsiessä nostaa tiedostamatta riman liian korkealle, ei oikein pysy "omalla tasolla". Niinpä, pitää yrittää olla vähän avoimempi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2356233
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m274107- 952814
- 412217
- 332002
- 491974
- 1091830
- 221719
- 271532
Pitihän se arvata, että kasvavat puolustusmenot
halutaan rahoittaa työtä tekevien oloja kurjistamalla. Nyt ehdotetaan arkipyhien poistamista. Seuraavaksi tulee ne kuusi2301464