KORPPIKARTANON SALAT????!!!

luluhulllu

Onko niitä ilmestynyt vain 2. ? Tietääkö joku milloin kolmas on mahdollisesti tulossa? KIITOS :D

22

5401

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Ei ole vielä varmaa suomennetaanko kolmatta osaa, koska kysyntä ei ole ollut niin runsasta kuin oletettiin. (ihmettelen kyllä, koska kyseessä on niiin hyvä kirjasarja) :

    • Scarlett

      Kaksi niitä on tullut.
      Luulen ettei sarjaa enää suomenneta, koska se ei ole ollut kovin suosittu.

    • Anarkia

      Kolmannen kirjan epilogi on luettavissa englanniksi kirjan kotisivuilta http://www.ravenscliff.com Todennäköisesti kirjaa ei suomenneta, ellei lähetetä adressia, mutta englanniksi niitä löytyy nyt ainakin tuohon kolmanteen saakka..

      • feenix

        tietääkö kukaan mikä sen nimi on englanniksi?


    • Nacta

      Hetken kesti, ennenkuin muistin koko kirjat. Kyllä, kaksi niitä on tullut ja toivottavasti jää siihen.
      Ensimmäisen luin hampaat välillä kirskuen, toista lukiessa kirskumisesta ei tullut loppua laisinkaan.
      Ihan hyviä ideoita löytyi, mutta toteutus oli kuin huonosti kirjoitettua nuorison mättöelokuvaa.
      Taso laski huonosta pohjamutiin.

    • animagus

      Ekasta osasta pidin, mutta toinen osa oli pettymys. Mikäli kolmas osa ilmestyy, sitä tuskin enää luen...

      • namska.

        Tulisipa se äkkiä, koska minä ainakin tykkään tästä sarjasta todella paljon. Kirjaston sivuilla on vastailtu näihin kysymyksiin niin, että 3. kirja on tekeillä englanniksi ja kestää sitten vielä puoli - 1 vuoden se suomentaminen ja sieltä geoffreyn sivuilta voi lukea siitä pätkän. Todella ihana sarja, haluan äkkiä tietää mitä se Devon löytää sieltä seinän takaa. Kannatan kaikkia lukijoita lukemaan nämä kirjat! Jos sitä ei suomenneta, luen sitten vaikka englanniksi. :)


    • korppikartanon salat fani

      Mie kysyin siitä kirjakaupasta ja ne sano et luultavasti ei vielä pitkään aikaan... huntingtonin kotareilta voi tiettyki kattoo... sen kolmannen kirjan nimi on kait jtn verinen puolikuu ;)

      • minä täällä heiu

        kyllä se suomennetaan.. ne sano sielt kirjakaupast mut eivät oo varmoja millon se tulloo


      • jdisoga
        minä täällä heiu kirjoitti:

        kyllä se suomennetaan.. ne sano sielt kirjakaupast mut eivät oo varmoja millon se tulloo

        päivitetäänköhän noita kotareita kun siellä lukee et tuloissa... kun jos se kerta ois jo tullu vai mitä joku tuolla sano... en mie kyllä usko sen vielä tulleen koska netistä, kirjastoista ja kirjakaupoista ei oo vielä mitään tietoo... ei siis ihmekkää jos sitä ei ois vielä suomennettu!


      • pusteri
        minä täällä heiu kirjoitti:

        kyllä se suomennetaan.. ne sano sielt kirjakaupast mut eivät oo varmoja millon se tulloo

        Onko se nyt ihan varma että se suomennetaan??? Oon odottanu sitä jo niinko niin kauan enkä jaksais enää...


    • RaVeNsClIfF

      Ei ole tietoa millon se ilmestyy mut, sen prologin voi lukee siellä niitten kirjojen koti sivuilla.

    • Poika joka tahtoo lukea kor...

      Hyvä kysymys.Koska ilmestyy korppikartanon salat 3.2 jäi todella jännittävään kohtaan.

      • Dust to Dust

        minä ainakin henkilökohtaisesti pidin todella paljon ensimmäisesti kirjasta. Toinen kirja ei ihan yltänyt ensimmäisen tasoon, mutta oli silti myös minusta ihan hyvä. Olen jo kauan odotellut koska uusin kirja tulisi ja... MITÄ, sitä ei siis vältämättä suomenneta? :( huoh. Toivottavasti suomennetaan, sillä minä ainakin lukisin sen heti! Saapa nähdä sitten...


    • Tehanu
      • Nimetön

        Siis lähetetäänkö toi adressi sit johonki?? vai onks se lähetetty jo?? oon kyl laittanu nimen sinne jo aikapäivii sitte, mut millon se sit oikeen lähetetään jonnekin?? ja kestääköhän siin kauan ennen ku se huomioidaan?


    • Maikki-k

      WSOY:n sivuilla www.wsoy.fi on palautelomake, jolla voi asiaa tiedustella tai esittää toivomuksia

    • jokuhupsu

      Legendat sanovat, että jos teet niin ulos kaukaisin kallionkieleke Devil's Rock on myrskyinen, tuulinen yö, kuulet huudon kaikkia niitä, jotka ovat menettäneet henkensä Furious meren alla.


      Tänään, nuori mies pelkää, yksi kuolema lisätään legendaa.


      Hän juoksee jälkeen nainen, epätoivoisesti estää häntä, saada hänet takaisin Ravenscliff. Muuten hän tietää, Madman tulee antaa hänen kostonsa. Mielipuoli - nimi Jackson Muir kutsutaan alas kylässä, sana, joka kuiskasi peloissaan palvelijoiden neljäsosaa suuren talon. Madman. Tämä on mitä hän on.


      Ja hän tuhoaa meidät kaikki.


      Mutta Ogden McNutt ei hyväksy sitä. Hän ei ole valmis hyväksymään ajatuksen tuhoamista, ei vielä. Vielä on aikaa. Ehkä hän voi välttää kohtaloa on ennustettu niitä, estää vedenpaisumus että häilyy jokaisen klo Ravenscliff. Jos hän voi estää naista pääsemästä kallioilla, jos hän voi tuoda hänet turvallisesti takaisin pimeän kartanon huipulla kukkulan, ehkä kaikki, mitä he pelkäävät voidaan vielä välttää.


      "Emily!" Ogden huutaa tuuleen. "Emily!"


      Hän voi nähdä hänen edessään, hänen pitkä juokseva, valkoinen puku, menossa kohti Devil's Rock. Yläpuolelle suuri täysikuu roikkuu pieni taivaalle tummia pilviä Racing aiemmin sen kasvot ukkosen eriävän horisontissa.


      "Emily!"


      Hän ei ole taukoa, mutta nuori mies on saamassa hänen. Hän voi kuulla hänen nyt, hän nyyhkytys, hän huutaa epätoivoa. Hän alkaa talon todettuaan Jackson miehensä sylissä, että piika - että outoa, lumoava otus jolla oli lävistyksiä tummat silmät ja kiiltävät mustat hiukset. Ogden oli nähnyt näyttämöllä - ja Emily käypä Golden kasvot, hän oli nähnyt jotakin käänne, jotain särkyvät, kuin jos yhtäkkiä lyhyesti, hän ymmärsi joka viime vivahteen ja Madman pahat. Hän kääntyi ja juoksi.


      "Mene perään," sanoi Montaigne - mies, joka oli ensimmäinen toi Ogden tähän paikkaan, joka oli luvannut hänelle tuntemus antiikin taiteen, joka oli tarjonnut hänelle oppisopimuskoulutuksen avulla vartijat. "Tuokaa hänet tänne."


      Hän ei saa päästää lähelle Devil's Rock, Ogden toistetaan yhä uudestaan, koska hän toimii, muistaen ennustaminen rangaistus. Minun täytyy pysäyttää hänet! Minun täytyy päästä hänen ajoissa!


      Mutta hän on jo siellä, seisoo jyrkänteen, hänen pitkä valkoinen puku billowing hänen ympärillään, kun Ogden vihdoin tapaa hänen kanssaan. Hän hämmästyttävää hän saaliit uloshengitysilmaa, mutta silti onnistuu napata kätensä, samoin kuin molemmat ovat nojaten reunan yli, tuijottaen alas vihainen mereen rysähtäen alla.


      "Emily", Ogden kertoo, "on palaat minun kanssani!"


      Hän pyörii häntä, silmät luonnosta.


      "Back to Ravenscliff? Takaisin hänelle? Oletko niin vihainen kuin hän? Miksi haluaisin mennä takaisin, tietää, mitä hän on suunniteltu meille kaikille? "


      "Please, Emily, sinun on tultava pois täältä -"


      > Hän vetää pois hänen otteestaan, vahvempi hänen raivosta kuin hän olisi koskaan voinut kuvitella. Miten eri hän on nyt, miten muuttunut makea, viattomia, kaino tyttö, joka oli ensimmäinen tullut Ravenscliff.


      "Oletko yksi hänen kätyreilleen?" Emily silmät ovat raivoissaan, syyttävät. "Onko se, Ogden? Sinä ja Montaigne - "


      "Ei, Emily, haluamme pysäyttää hänet! Ja me voimme, jos vain Come Away With Me! "


      Hän nauraa katkerasti. "Pysäytä hänet? Olet typerys. Kaikki te olette hulluja, jos epäilet, että sinulla voi pysäyttää häntä nyt. Ravenscliff on hänen - ja Hellhole alla it too! "


      "Ei, emme voi pysäyttää hänet!"


      "Katsokaa!" Hän osoittaa taivasta aivan kuin ensimmäinen salama valaisee yön. "Katso, mitä olen nähnyt! Katsokaa ja katso! "


      Ogden nostaa katseensa taivaalle niin kovaa myrskyisät ukkosen näyttää ravista hyvin kalliot, joista ne ovat. Ja siellä, kuin jos ennustettu vastaan pilviä noin valtava Magic Lantern, on näkemys, että niin kauhistuttaa Emily. From reikä taivaalla indeksoinnin luontokappaleet Hellhole, innokas, slobbering, ilkeä demonit hellbent ottamiseen maailmassa.


      "Ne tulee meille", Emily itkee. "Nämä likainen, ruma asioita! Ne tulee meille ja meidän tulee niitä! "


      Ogden katse on niitattu taivaalle. Demons ryömiä esiin niiden reikä päällekkäin, kuten särkiä, salaus koko taivaankannen niin pitkälle kuin silmä näkee. Karvainen asioita ja hilseileviä niistä myös. Creatures valmistettu ihmisen luun ja eläimen ihoa. Siivekkäät pedot ja hirviöt kahdeksan jalat. Enimmäkseen tyhmä, hakkuilta brutes, mutta niiden joukossa Ogden katsoo hymyillen, ovela paholaiset, myös niiden vahingoittamistarkoituksessa tiedustelu paistaa heidän silmistään.


      "Tämä on maailman hän tuo", Emily sanoo. "Se on hänen suunnitelmansa."


      Valitse etäisyys tulee ääni - äänen Madman itse, jossa hänen vaimonsa.


      Emily kääntyy kohti ääntä, hänen ihanat siniset silmät tuijottavat yöhön. Madman pyytää hänen nimensä uudelleen.


      "Se on hänen suunnitelmansa", Emily sanoo, tyyni nyt visio taivaalla haalistuu ja Ogden palaa hänen silmänsä häneen. "Mutta ei minulle."


      Ja ennen kuin hän voi pysäyttää häntä, hän heittäytyy siitä kallio, hän huutaa häipyminen koska hän ajaa yöhön.


      "Emily!" Ogden huutaa perään.


      "Emily!" Kaikuja ääni Jackson Muir, yhtäkkiä nousemassa pimeys salama, tehostaa päälle Devil's Rock.


      Ogden alkaa täristä. "I - Yritin -"


      Mielipuoli rientää reunaan, peering yli puolella. Alhaalta ääni aaltoja vastaan Rocks saavuttaa heidän korvansa.


      "Olen yrittänyt estää häntä", Ogden kertoo, vapina hirvittävän nyt.


      Madman kääntyy kohtaamaan häntä. On raivo silmissään, mutta sokki, myös ja surua, kauhea suru. Kaikki valtuutensa, hän ei voi tuoda hänet takaisin - ainakin, eikä elää kuin hän aikoinaan teki. Ogden kellot pelkoa ja ihmetellään niin kauhea ongelma syöksyy läpi Madman's on. Jackson kääntyy yhtäkkiä, elehtiminen kätensä kohti kallion, kuin jos hänen noituutta voi pakottaa hänen rakkaan vaimonsa nousta aaltoja. Mutta sitten hän vetää kätensä takaisin, ruuvipenkki heidät hänen kasvonsa. Making Emily nousu saattaisi hyvinkin olla mahdollista, mutta hän olisi rikki, hengessä sekä elin. Suuri Nightwing velho hän voi olla, mutta Madman tietää, hän ei voi tuoda hänet takaisin elämään viattomuuden ja puhtauden. Huonommin: hän ei voi tehdä häntä rakastan häntä uudestaan.


      Ja siitä, Ogden tietää, jonkun on maksettava.


      "Yritin", hän Stammers, taustalaulu pois Jackson. "Yritin pysäyttää häntä."


      "Ja te ette" murina Madman, tummat silmät vilkkuvat.


      Hän levittää kätensä laaja ja päästää huutaa, että kilpailijoiden Thunder voimin. Itse asiassa, myrsky näyttää hellittäneet, se raivoa kutsui osaksi itse noidan on the Cliff. Jackson Muir on aina ollut pitkä ja käyttöön, mutta nyt hän näyttää vielä enemmän, kuin jos hän seisoo ei Mullan mutta kuusitoista. Kun hän raivoaa, hänen valkoiset hampaat hohtavat pimeässä, ja hänen silmänsä Blaze punainen.


      Sinä maksaa, Ogden McNutt! Maksat laiminlyönnistä tallentaa vaimoni! "


      "No, anna hänen olla", kuuluu ääni toisen miehen. On Montaigne, joilla on vihdoin Devil's Rock itse. "Hän on minun oppilas, Jackson. Minä rangaista häntä. Jätä hänet minulle. "


      "Et uskalla ohjeet Noita on Nightwing?" Madman silmät polttaa reikiä yönä, kun hän kääntää katseensa tulokas. "Sinä, Guardian, tarkoitettu vain palvella minua?"


      "Ja opettaa sinulle," Montaigne sanoo, uhmaa hänen vihansa. "Nightwing ei käytä valtaansa kostaa."


      Jackson Muir nauraa. "Mutta unohdat, Montaigne. Mitä se oli veljeni soitti? Luopiovaltiota? Luopio? ", Hän nauraa taas palaa hänen punaiset silmänsä Ogden. "Run, pieni kani! Anna minulle sport! "


      Joten Ogden toimii. Se on turhaa, hän tietää, mutta käyttää hän, periksi perusihmisoikeuksien säilyä hengissä. Hän joutuu pimeässä yössä, pois kallio, metsään. Hän kömmähdyksiä tulee Bramble of Thorns, matkoja yli rikki runko, kuuluu lätäkkö mutaa. Mutta hän pitää siitä, käynnissä syvemmälle paksuus puiden ja kerätä varjoja. Edellä häntä hänen saaliit välähdyksiä kuun, koko ja kulta, nyt, ja jälleen välien oksat, juhlallinen, silmällä.


      Hän pysähtyy lopulta käsittää puu, koska lapsi voi sen äidin rinnan. Hän tietää, tämä on siksi, että ei ole välttyä Madman - mutta myös yhä, toivottavasti löytää tiensä pintaan. Ehkä Montaigne ovat pysäytti hänet? Ehkä hän on vakuuttunut Jackson päästää Ogden mennä vapaasti?


      Se on hiljainen. Lainkaan ääntä, lukuun ottamatta kaukana Crash of the surf. Ogden ajattelee hänen kulta Georgianne.


      "Juurikaan lapsi, ei hän?"


      Ääni leikkaa hänet nopeasti. Ogden muuttuu, ja siellä pysyvä eikä kahden metrin päässä, on Madman.


      "Tee mitä haluat minua", Ogden kertoo, "mutta ei haittaa Georgianne."


      Jackson Muir hymyilee. "Astuu ulos Moonlight, Ogden McNutt."


      Ogden epäröi vain hetken, mutta sitten ei, koska hän oli käskenyt. Olisi hyödytöntä tottelematon, yrittää taistella häntä nyt.


      "Look up at the Moon" Madman sanoo. "Katsokaa, kun sen kasvot. Katso siellä teidän tuska, nuori hupsu. Näe rangaistusta ei ole pelastaa vaimoni. "


      Ogden hissit hänen silmänsä paistaa Orb. Se yhtäkkiä menee punainen - Blood On The Moon, vuotavan taivaalta.


      Ja yhtäkkiä Ogden alkaa kutittaa. Kauheaa, polttava tunne koko ruumiin. Hän katsoo alas kätensä ja näkee miksi.


      Hair - itämisestä koko. Hänen kädet, käsivarret, hänen vaatteensa. Hän tuntee hänen kasvonsa. Sielläkin. Paksu, kankea hiukset.


      Sitten kipu määritellään sisään sietämätöntä, ripping kipua. Ogden ruumis kierteet, contorts. Mitä hän tuntee eniten hänen kasvonsa. On kuin hänen leuka on vedetään, venyttää. Hän näkee suunsa työntövoiman eteenpäin, ja hänen suunsa hampaat kasvaa pitkä ja terävä, leikkaus suunsa.


      Ogden McNutt putoaa polvilleen. Hän ei enää ole. Hänen lapaluiden siirtyminen ja laajentaa. Kun hän menee huutaa, se ei ole hyvä, että hän tunnustaa.


      Se on huuto peto.


      Ja sitten ei mitään. No pain, no ajattelin.


      Vain himoitseva juomaan lämmintä verta.

      • khihi

        nii toi on kolmanne kirjan prologi


    • Ärsyyntynyt

      Ei hän tost saanu mitään selvää!!! :O

    • Kirja etsivä

      Tulispa jo! Mistäköhän kirjaa sais edes englanniksi?

    • Kirjojenystävä

      Kirjasarjan kolmas osa näyttäisi vihdoin olevan saatavana englanniksi ainakin sähköisenä versiona iBookin ja Googlen kirjakaupan kautta. Ei ole edes pahan hintainen. Näytti olevan tilattavissa myös amazon nettikaupassa. Nimi on englanniksi Blood moon. Toivottavasti tästä tiedosta on jollekkin teistä vielä iloa mikäli tälle palstalle eksytte.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1815
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1203
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1146
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe