Kaikki halukkaat katsomaan tylypahkaani!
se on vielä valmistusvaiheessa, mutta lähetä mailia tai jotain jos kiinnostaa liittyä oppilaaksi, opettajaksi tai vararehtoriksi!
http://www.freewebs.com/cetsena/
Cetsenan tylypahka, erittäin hyvä ja aktiivinen!
6
470
Vastaukset 6
- VoLdEmOrTtIuS
Aivan kauheet ja nolot sivut.
- ... :) hyvää työtä
Jos et pidä sivuista niin ei sinun tarvitse tulla heti haukkumaan toisen tekemiä töitä. Tee itse paremmat!
- VoLdEmOrTtIuS
... :) hyvää työtä kirjoitti:
Jos et pidä sivuista niin ei sinun tarvitse tulla heti haukkumaan toisen tekemiä töitä. Tee itse paremmat!
Hetihän se sivujen rakentaja alkoi eri nimimerkillä veteleen herneitä nenuliin kun joku ei tykkää sivuista. MUN MIELESTÄ NE ON SURKKIKAMAA
- Girlie89
VoLdEmOrTtIuS kirjoitti:
Hetihän se sivujen rakentaja alkoi eri nimimerkillä veteleen herneitä nenuliin kun joku ei tykkää sivuista. MUN MIELESTÄ NE ON SURKKIKAMAA
Ei kauheen nätti. Sori. Ja liian vähän oppilaita.. Yks ja sekin oot varmaa sää..
Girlie89 kirjoitti:
Ei kauheen nätti. Sori. Ja liian vähän oppilaita.. Yks ja sekin oot varmaa sää..
Kun säännöissäs lukee, että pitää puhua kirjakieltä? Koskeeko se, myös murre sanoja?
Mä en ainakaa alkais käyttämään kirjakieltä.- Olipa nimittäin
flareon85 kirjoitti:
Kun säännöissäs lukee, että pitää puhua kirjakieltä? Koskeeko se, myös murre sanoja?
Mä en ainakaa alkais käyttämään kirjakieltä.pelkästään kirjoitusvirheitä viestissäsi sen verran, saati että kirjakieltä pitäisi vaatia... "Murresana" esimerkiksi on yhdyssana, ja kyllähän se suomen kielioppi edelleen myös vaatii "alkaa käyttää" -muotoa (sen sijaan kylläkin "ruveta käyttämään").
Kunhan nyt lämpimikseni kirjoittelin ja kommentoin, älkää kakarat nyt pillastuko! :)
Ilmaista kielineuvontaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 791541
Kai mua vähän
Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine1391213Onko karhukanta jo liian iso? Lenkkeilijä kohtasi kontion juoksulenkillä
Rantasalmella lenkkeilijä kohtasi karhun. Kylällä karhun näkeminen on ollut tosi harvinaista. Onko karhukanta jo liian i121890Vanhat konkarit ulos Elämäni biisistä - Yle selittelee
Elämäni biisi starttaa taas tänä syksynä. Mukana on ripaus uutta, mutta poissa on iso osa vanhaa... Poissa ovat Markku24795S-ryhmän Israel-boikotti liiketalouden opintojen tapausesimerkkinä
Tätä S-ryhmän Israel-boikottitapausta käsitellään jo kauppakorkeakoulujen ja johtamiskorkeakoulujen esimerkeissä. Se ant30733Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀41728Mitä tehdä kun rakastan yhtä ja olen rakastunut toiseen
Kamala tilanne. Voinko pitää molemmat? 😁67647Mitä vit,,tua!
Mikä hiivatin kommunistien teltta oli kirsikan nurkalla, olivat vähällä jäädä telttoinensa auton alle kun olivat sen kul29626KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi14604Hyvä Kukkola! toitte tänne taas jotain uutta
Niin sitä pitää! Kehittää oikeasti tarjontaa. Nyt on maut kohdillaan! Käykäähän herkuttelemassa wingseillä ja siipiweikk69600