kuina monta kertaa?

caara

Niin eli kuinka monta kertaa olette nähnyt nelos elokuvan? ja mitä piditte?

itse olen nähnyt 5 kertaa ja mielestäni se oli kaikkein paras..

10

616

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bungie

..nähnyt kerran, ja minusta se on suoraan sanottuna paskin Potter-leffa, mitä on ilmestynyt. Pohjanoteeraus.

• agent-almeida

Kerran olen nähnyt, ja vähän sekavalta tuntui. Jossain kohdissa mentiin kauhean hitaasti ja jotkun menivät niin nopeasti ohi, ettei ehtinyt tajuta koko kohtausta. Enpä tiedä, ihan hyvä se kai oli. Pitää katsoa sittenkun se tulee DVDlle.

• agent-almeida kirjoitti:

Kerran olen nähnyt, ja vähän sekavalta tuntui. Jossain kohdissa mentiin kauhean hitaasti ja jotkun menivät niin nopeasti ohi, ettei ehtinyt tajuta koko kohtausta. Enpä tiedä, ihan hyvä se kai oli. Pitää katsoa sittenkun se tulee DVDlle.

Mä kävin 2 kertaa kattomassa ja pääsin heti
        juoneen ja minusta se on huippuleffa

• haahii

Vain kerran, mutta ei se haittaa, kun saatan saaha sen dvd:n. Oli hyvä, muttei ihan paras. =)

• Ankkuli

Ite kävin kattoo sen 2 kertaa musta se oli just paras HP leffa(vaik must tuntuu joka HPleffan jälkee et se ois paras:D)

• -----

Pari kertaa ja olihan se paras näistä ilmestyneistä Pottereista.

• Pat_Bateman

Kaksi kertaa. Siinähän se menetteli.

• yrrah rettop

musta ne elokuvat ei oo hyviä käyn ne silti kattomassa vihjeiden toivossa mut toivon ett ne saa nostettuu tasoa seuraavassa elokuvassa ....nelos elokuva keskitty liikaa kolmivelho turnaukseen ja se elokuva oli pinta puolinen raapasu siitä kirjasta...siitä olis saanu paljon paremman mut minkäs voi...toivoisin ett ne palkkaa hyvän ohjaajan joka nostaa potter leffojen tasoa....

• Et joopo
        yrrah rettop kirjoitti:

musta ne elokuvat ei oo hyviä käyn ne silti kattomassa vihjeiden toivossa mut toivon ett ne saa nostettuu tasoa seuraavassa elokuvassa ....nelos elokuva keskitty liikaa kolmivelho turnaukseen ja se elokuva oli pinta puolinen raapasu siitä kirjasta...siitä olis saanu paljon paremman mut minkäs voi...toivoisin ett ne palkkaa hyvän ohjaajan joka nostaa potter leffojen tasoa....

Eiks nelos leffas ollu joku Alfonso Quaron vai oliksse kolmoses!? Mut kuitenki hyvä leffa oli, ja kerran kvin.

• animagus

...nähnyt elokuvan vain kerran. Toisenkin kerran piti katsoa, mutta jäi. Aion katsoa uudelleen dvd:ltä. Toistaiseksi paras Potter-leffa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      152
      6402
    2. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      206
      4055
    3. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      485
      2817
    4. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      31
      2771
    5. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      201
      2375
    6. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      186
      2099
    7. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      148
      1517
    8. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      58
      1344
    9. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      37
      1314
    10. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      89
      1074
    Aihe