Niin eli kuinka monta kertaa olette nähnyt nelos elokuvan? ja mitä piditte?
itse olen nähnyt 5 kertaa ja mielestäni se oli kaikkein paras..
kuina monta kertaa?
10
633
Vastaukset
- bungie
..nähnyt kerran, ja minusta se on suoraan sanottuna paskin Potter-leffa, mitä on ilmestynyt. Pohjanoteeraus.
- agent-almeida
Kerran olen nähnyt, ja vähän sekavalta tuntui. Jossain kohdissa mentiin kauhean hitaasti ja jotkun menivät niin nopeasti ohi, ettei ehtinyt tajuta koko kohtausta. Enpä tiedä, ihan hyvä se kai oli. Pitää katsoa sittenkun se tulee DVDlle.
agent-almeida kirjoitti:
Kerran olen nähnyt, ja vähän sekavalta tuntui. Jossain kohdissa mentiin kauhean hitaasti ja jotkun menivät niin nopeasti ohi, ettei ehtinyt tajuta koko kohtausta. Enpä tiedä, ihan hyvä se kai oli. Pitää katsoa sittenkun se tulee DVDlle.
Mä kävin 2 kertaa kattomassa ja pääsin heti
juoneen ja minusta se on huippuleffa
- haahii
Vain kerran, mutta ei se haittaa, kun saatan saaha sen dvd:n. Oli hyvä, muttei ihan paras. =)
- Ankkuli
Ite kävin kattoo sen 2 kertaa musta se oli just paras HP leffa(vaik must tuntuu joka HPleffan jälkee et se ois paras:D)
- -----
Pari kertaa ja olihan se paras näistä ilmestyneistä Pottereista.
Kaksi kertaa. Siinähän se menetteli.
- yrrah rettop
musta ne elokuvat ei oo hyviä käyn ne silti kattomassa vihjeiden toivossa mut toivon ett ne saa nostettuu tasoa seuraavassa elokuvassa ....nelos elokuva keskitty liikaa kolmivelho turnaukseen ja se elokuva oli pinta puolinen raapasu siitä kirjasta...siitä olis saanu paljon paremman mut minkäs voi...toivoisin ett ne palkkaa hyvän ohjaajan joka nostaa potter leffojen tasoa....
- Et joopo
yrrah rettop kirjoitti:
musta ne elokuvat ei oo hyviä käyn ne silti kattomassa vihjeiden toivossa mut toivon ett ne saa nostettuu tasoa seuraavassa elokuvassa ....nelos elokuva keskitty liikaa kolmivelho turnaukseen ja se elokuva oli pinta puolinen raapasu siitä kirjasta...siitä olis saanu paljon paremman mut minkäs voi...toivoisin ett ne palkkaa hyvän ohjaajan joka nostaa potter leffojen tasoa....
Eiks nelos leffas ollu joku Alfonso Quaron vai oliksse kolmoses!? Mut kuitenki hyvä leffa oli, ja kerran kvin.
- animagus
...nähnyt elokuvan vain kerran. Toisenkin kerran piti katsoa, mutta jäi. Aion katsoa uudelleen dvd:ltä. Toistaiseksi paras Potter-leffa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874078Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10899
- 131875
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750