Niin eli kuinka monta kertaa olette nähnyt nelos elokuvan? ja mitä piditte?
itse olen nähnyt 5 kertaa ja mielestäni se oli kaikkein paras..
kuina monta kertaa?
10
644
Vastaukset
- bungie
..nähnyt kerran, ja minusta se on suoraan sanottuna paskin Potter-leffa, mitä on ilmestynyt. Pohjanoteeraus.
- agent-almeida
Kerran olen nähnyt, ja vähän sekavalta tuntui. Jossain kohdissa mentiin kauhean hitaasti ja jotkun menivät niin nopeasti ohi, ettei ehtinyt tajuta koko kohtausta. Enpä tiedä, ihan hyvä se kai oli. Pitää katsoa sittenkun se tulee DVDlle.
agent-almeida kirjoitti:
Kerran olen nähnyt, ja vähän sekavalta tuntui. Jossain kohdissa mentiin kauhean hitaasti ja jotkun menivät niin nopeasti ohi, ettei ehtinyt tajuta koko kohtausta. Enpä tiedä, ihan hyvä se kai oli. Pitää katsoa sittenkun se tulee DVDlle.
Mä kävin 2 kertaa kattomassa ja pääsin heti
juoneen ja minusta se on huippuleffa
- haahii
Vain kerran, mutta ei se haittaa, kun saatan saaha sen dvd:n. Oli hyvä, muttei ihan paras. =)
- Ankkuli
Ite kävin kattoo sen 2 kertaa musta se oli just paras HP leffa(vaik must tuntuu joka HPleffan jälkee et se ois paras:D)
- -----
Pari kertaa ja olihan se paras näistä ilmestyneistä Pottereista.
Kaksi kertaa. Siinähän se menetteli.
- yrrah rettop
musta ne elokuvat ei oo hyviä käyn ne silti kattomassa vihjeiden toivossa mut toivon ett ne saa nostettuu tasoa seuraavassa elokuvassa ....nelos elokuva keskitty liikaa kolmivelho turnaukseen ja se elokuva oli pinta puolinen raapasu siitä kirjasta...siitä olis saanu paljon paremman mut minkäs voi...toivoisin ett ne palkkaa hyvän ohjaajan joka nostaa potter leffojen tasoa....
- Et joopo
yrrah rettop kirjoitti:
musta ne elokuvat ei oo hyviä käyn ne silti kattomassa vihjeiden toivossa mut toivon ett ne saa nostettuu tasoa seuraavassa elokuvassa ....nelos elokuva keskitty liikaa kolmivelho turnaukseen ja se elokuva oli pinta puolinen raapasu siitä kirjasta...siitä olis saanu paljon paremman mut minkäs voi...toivoisin ett ne palkkaa hyvän ohjaajan joka nostaa potter leffojen tasoa....
Eiks nelos leffas ollu joku Alfonso Quaron vai oliksse kolmoses!? Mut kuitenki hyvä leffa oli, ja kerran kvin.
- animagus
...nähnyt elokuvan vain kerran. Toisenkin kerran piti katsoa, mutta jäi. Aion katsoa uudelleen dvd:ltä. Toistaiseksi paras Potter-leffa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131254
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1211133- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45855- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten316797Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592