Kysely

Hemu-92

1.mikä on paras kirja?
2.Mikä on paras elokuva?
3.Ja vielä, että kuka on lempi hahmonne?

omat vastaukset
1. paras kirja on ollut 4 tai 5.
2.paras elikuva on 4.
3.lempi hahmoni on Harry tai Sirius.

Kiitos vastanneille.

24

873

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miinnä

      1. Paras kirja: 4. ja 5.
      2. Paras elokuva: 3.
      3. Lempi hahmo: taitaapa kaikki olla suosikkejani x) Ei nyt ihan kaikki..

    • bungie

      1.mikä on paras kirja?
      Taitaapi olla tuo 5.

      2.Mikä on paras elokuva?
      Kyllä se on se ensimmäinen elokuva, siinä oli vielä jotakin.

      3.Ja vielä, että kuka on lempi hahmonne?
      Niitä on monta: Harry, Hermione, Dumbledore, Sirius, Snape, Rita Skeeter..
      Vaika jotkus hahmot ovat ärsyttäviä tai raivostuttavia tai ilkeitä, niin ne on kyllä tehty niin hyvin ja ovelasti, ne ovat jänniä. Siksi nekin pääsee mukaan.

      • Harry-91

        1. Paras kirja: 3

        2. Paras elokuva: 4

        3. Lempihahmo: Harry ja Hagrid


      • bungie

        ..pakko mainita vielä Fred&George, mutta kyllähän vielä muitakin voisi listata :D


    • meiti

      1. Azkabanin vanki
      2. Kakkonen
      3. Sirius

    • Yenni

      1.mikä on paras kirja?
      2.Mikä on paras elokuva?
      3.Ja vielä, että kuka on lempi hahmonne?

      1. Mielestäni paras kirja on joko Azkabanin vanki, tai Feeniksin kilta. En osaa päättää kumpi, koska molemmat ovat hyviä.

      2. Paras elokuva ehkä on Liekehtivä Pikari, tai Azkabanin vanki. Pidän myös Viisasten kivestä, koska toteutus on hyvä, ja siitähän kaikki alkaa!

      3. Remus Lupin on suosikkini.

    • Hermy1993

      1. vitonen, koska se on pisin!
      2. sanoisin että nro. 1 tai 3
      3. ne on Hermione, Harry ja Sirius

    • höm....höm

      samat kun sulla

    • 1.Paras kirja/kirjat ovat Liekehtivä pikari ja
      Feeniksin kilta.
      2.Paras leffa on Liekehivä pikari.

      3.Paras henkilö on Harry, myös ovat Hermione,
      Ron, Lupin ja Sirius

    • Lady_Nocturna

      1.mikä on paras kirja?
      **** 6, eli Half Blood Prince.

      2.Mikä on paras elokuva?
      **** Liekehtivä Pikari.

      3.Ja vielä, että kuka on lempi hahmonne?
      **** Malfoyt

    • Ankkuli

      1.Paras kirja(t): Kaikki oli ihan sika hyvii mut kyl se kolmone ja ykköne vetoo enite kun ne ei oo nii synkkiä.

      2.Paras elokuva:3 ja 4!

      3lempi hahmo(t):Fred, George, Sirius,Hagrid ja tietty Harry ja kumppanit.

    • Winky

      1. Paras kirja on Azkabanin vanki. :] ja myös liekehtivä pikari on kärkisijoilla. :D
      2... Paras elokuva. Kaikkia huonoja mutta, on se ehkä Azkabanin vanki leffa. Uusinta en oo nähnyt. :]
      3. Remus Lupin.

    • Calvin

      1. Paras kirja on Azkabanin vanki ja hyvänä kakkosena tulee Liekehtivä pikari...=)

      2. Mä en oo oikeastaan tykännyt mistään noista leffoista... En osaa sanoa mikä olis ollut paras...=)

      3. Lempihahmojani ovat ehdottomasti Fred ja George!!!=) Harry lähinnä ärsyttää enemmän ja enemmän joka kirjan myötä...

    • Sirius Black

      1. 4 tai 5

      2. 4

      3. SIRIUS

    • Mali

      1. Ehkäpä ehkäpä Azkabanin vanki, vaikka Liekehtivä pikari ei kyllä kauas jää..

      2. Kolmonen tähän mennessä, nelonen oli edistynein...siis tehosteiltaan ja näyttelijät oli kehittyny niin ku ne on tehny leffa leffalta, mut nelonen oli liian täyteen ahettu, mikä on tietysti ymmärrettävää, sullottu niin paljon asiaa alle komeen tuntiin...mut minkäs voi, ärsytti silti..eli kokonaisuutena Azkaban oli parempi.

      3. Kait sen täyttyy sit olla Harry...vaikka useet hahmot on omalla tavallaan parhaita. Ron hauskoine mokineen, Hermione kaikkitietävyydessään, Hagrid taas on niin raasu ja hassun herkkä, Malfoy sopivan ihanan ärsyttävä jne.

    • Anime-Man

      1.mikä on paras kirja?
      -Harry Potter ja ?, eli seiska. Kaikkihan sen tietää. Paras luettu: Puoliverinen Prinssi.
      2.Mikä on paras elokuva?
      -Liekehtivä Pikari
      3.Ja vielä, että kuka on lempi hahmonne?
      -Albus Percival Wulfric Brian Dumblodore

      Oma kysymys ja vastaus:
      Huonoin leffa?
      -Salaisuuksien kammio

    • Hyymy

      paras kirja on ehdottomasti Tess Gerritsenin Kaksoisolento

      Paras elokuva on Yksin Kotona 2

      Lempi-elokuva-hahmoni on varmaankin HP: Dobby

    • Sartsaksi mua on sanottu..^^

      1.mikä on paras kirja?
      Kutonen. Sä kerroit siitä maanantai-tiistai välisenä yönä.
      2.Mikä on paras elokuva?
      Ykkönen ja nelonen
      3.Ja vielä, että kuka on lempi hahmonne?
      Sirius,Remus,Draco,Hermione,Harry,Ron ja Snape

    • animagus

      1. Öö... Vaikea sanoa. Koska Azkaban sai minut rakastumaan Potteriin, pakko vastata se.
      2. Liekehtivä pikari (tähän mennessä).
      3. Severus Kalkaros.

      • Kalkkis-fan

        1.Nelonen(Tähän mennessä)

        2.Kolmonen (Tähän mennessä)

        3.Kalkkis


    • <mie>

      1.mikä on paras kirja?
      No paras on .. ehkä 3.. tai 5..

      2.Mikä on paras elokuva?
      No elokuva on ehkä nelonen.. kun siinä on mukana hauskuutta..
      3.Ja vielä, että kuka on lempi hahmonne?
      No Harry tietysti..

    • nym-fad-ora

      Tässä tulevat legendaariset vastaukseni: :D


      1.Kun jokaisen kirjan lukee ensimmäistä kertaa, se on juuri sillä hetkellä ykkönen. Mutta 4. kirja on kieltämättä se minun suosikkini.

      2. ja Liekehtivä pikari on myöskin paras tässä
      kategoriassa (miten se kirjoitetaan?).

      3. Vanha ja viisas Dumbledore, on se joka liikuttaa minua kaikkein syvimmältä. "nyyh"

      Kiitos!!

    • the.half-blood.princess

      1. Paras kirja...hm..Kaikki on hyviä mutta...Azkabanin vanki
      2.Elokuva on Lekehtivä pikari, tietty!
      3.Fred ja George Weasley

    • Avada kedavra

      1. Azkabanin vanki, mutta Puoliverinen Prinssi on kans tosi hyvä.

      2. Jaah, sanoisin ehkä että 4.

      3. Sirius, ehdottomasti :D

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1254
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      121
      1133
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      855
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      316
      797
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe