Kysymyksiä:

Kalkkis-fan

Tässä olis kysymyksiä:

1.Kuka on lempi oppilaasi?
Harry ehdottomasti

2.Kuka typerin?(Tyhmä kysymys)
Grabbe tai Goyle

3.Kinnostavin oppiaine Tylypahkassa?
Loitsut

4.Mihin tupaan haluaisit kuulua?
Rohkelikkoon

5.Kuka on lempi opettajasi?
Prof. Severus Kalkaros

6.Kuka tyhmin?
En osaa sanoa...

Tässä on sitten mun vastaukset myös! :)

18

783

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ms.granger

      1.Hermione

      2.Malfoy

      3.Pimeyden voimilta suojautuminen

      4.Rohkelikkoon, ehdottomasti

      5.Lupin, silloin kun hän oli siellä

      6.sanoisin että professori punurmio

    • <zazu>

      1.Kuka on lempi oppilaasi?
      Harry
      2.Kuka typerin?(Tyhmä kysymys)
      Grabbe tai Goyle

      3.Kinnostavin oppiaine Tylypahkassa?
      pimeydenvoimilta suojautuminen

      4.Mihin tupaan haluaisit kuulua?
      Rohkelikkoon

      5.Kuka on lempi opettajasi?
      Lupin (oli 3 kirjassa) muista en osaa sanoa..

      6.Kuka tyhmin?
      kalkaros

    • bungie

      1.Kuka on lempi oppilaasi?
      - Hermione

      2.Kuka typerin?(Tyhmä kysymys)
      - Goyle tai Crabbe :D

      3.Kinnostavin oppiaine Tylypahkassa?
      - Muodonmuutokset

      4.Mihin tupaan haluaisit kuulua?
      - Korpinkynsiin

      5.Kuka on lempi opettajasi?
      - McGarmiwa ja Lupin

      6.Kuka tyhmin?
      - Pimento ja Binns

    • Yenni.

      1.Kuka on lempi oppilaasi?
      Ron

      2.Kuka typerin? (tyhmä kysymys)
      Grabbe tai Goyle

      3.Kinnostavin oppiaine Tylypahkassa?
      Loitsut tai muodonmuutos.

      4.Mihin tupaan haluaisit kuulua?
      Korpinkynteen tai Rohkelikkoon

      5.Kuka on lempi opettajasi?
      Lupin

    • Winky

      1. Hermione :)
      2.Grabbe ja Goyle
      3.Pimeyden Voimilta suojautuminen ja muodonmuutos.
      4.Korpinkynteen tai Rohkelikkoon :]
      5. Lupin ehdottomasti! myös McGarmiva on hyvä!
      6.Kalkaros. Epäoikeudenmukainen Luihuisten tyyliin xD

    • SimoCc

      1.Kuka on lempi oppilaasi?
      Hermione Granger
      2.Kuka typerin?(Tyhmä kysymys)
      Ron Weasley, koska kaikki punatukkaiset pojat näyttävät vaan niin vammaisilta ja varsinkin Ronin näyttelijä on todella ärsyttävän oloinen.
      3.Kinnostavin oppiaine Tylypahkassa?
      Loitsut
      4.Mihin tupaan haluaisit kuulua?
      Haluaisin kuulua Rohkelikkoon, mutta veikkaan että minut laitettaisiin ennemmin joko Korpinkynteen tai Puuskupuhiin
      5.Kuka on lempi opettajasi?
      Pimento, aina vitosta lukiessa odotti niitä sen tunteja.
      6.Kuka tyhmin?
      Matoisa-Lankku, tulee mieleen jotenkin vanha köksänope

    • nym-fad-ora

      1. Jaa.. paha,paha. No ehkä itse Harry, tai Hermione tai Neville tai Luna... EN osaa päättää!!!

      2. Cho

      3.Pimeyden voimilta suojautumisen pimeät piirteet kieahtovat!!

      4. Haluaisin Rohkelikkoon, mutta minut varmaan sijoitettaisiin Puuskupuhiin.

      5.McGarmiwa tai Kalkaros en taaskaan osaa päättää.

      6.Sibylla Punurmio(vai mikä lie)

    • animagus

      1.Kuka on lempioppilaasi?
      Tjaa... En oikeastaan tiedä! Ehkä Ginny.

      2.Kuka typerin?
      Crabbe tai Goyle.

      3.Kiinnostavin oppiaine Tylypahkassa?
      Muodonmuutokset.

      4.Mihin tupaan haluaisit kuulua?
      Korpinkynteen.

      5.Kuka on lempiopettajasi?
      Kalkaros. Tai ehkä sittenkin Lupin. Tai ei, sittenkin Kalkaros.

      6.Kuka tyhmin?
      Opettajako? Punurmio.

    • Mali

      1. Kai Harry...muutki on mahtavia.

      2. Typerin öö..meinataanko tyhmyyttä vai muuten vaan esim. ärsyttävää?? Jos tyhmä tyhmä niin tietty Grabbe ja Goyle...muuten...Malfoy tai Pansy Parkinson.

      3. Äh...niitä on monia. Muodonmuutokset, pimeyden voimilta suojautuminen, loitsut ja liemetki, tietty eri opettajalla..:)

      4. Rohelikkoon.

      5. Jos oisin oikeesti Tylypahkassa, tykkäisin varmasti Lipetitistä, koska sen tunneilla saa olla vapaasti ja se on niin hassu käppänä :) Mut hahmona...ehkäpä Minerwa Mc Carmiva :D

      6. Opettaja? Öö...tyhmin on varmaan ikävä kyllä Hagrid, mut et varmaan tarkota sitä :) Eli varmaan ärsyttävin on sit Kalkaros...tai jos ei täydy olla pitkäaikanen opettaja niin yks menee ylitse muiden: Dolores Umbridge! Hrrrr...:/

    • 1.Paras oppilas on tietysti Harry
      2.Pöljin oppilas on Malfoy, Crabbe, Goyle ja Pancy
      3.Kiinostavin aine on suojautumista pimeyden voimilta.
      4.Tupa olisi Rohkelikko
      5.Paras ope on Lupin ja McGarmiwa
      6.Tyhmin ope on Kalkaros ja Pimento

    • Cirene

      Lempi oppilaani:
      Hermione tai Draco Malfoy valitettavasti xD

      Typerin oppilas:
      Cho Chang. Myös Harryn kiukunpuuskat 5. kirjassa ärsyttivät

      Kiinnostavin aine:
      Pimeyden voimilta suojautuminen, loitsut ja muodonmuutokset ja ehdottomasti astrologia!

      Tupa:
      Varmaan rohkelikko, myös luihuinen voisi olla kiva (ihmisten perusteella), mutta luonteeni mukaan olisin ehdottomasti korpinkynnessä

      Lempi opettaja:
      Lupin, sellanen ihana höperö

      Tyhmin opettaja:
      Binns

    • her-mo-nini

      1.Hermione
      2.lordi voldemort
      3.loitsut
      4.rohkelikkoon
      5.prof.lipetit
      6.prof.kalkaros

    • clari

      1.Kuka on lempi oppilaasi?
      Ron tai Hermione

      2.Kuka typerin?(Tyhmä kysymys)
      Grabbe tai Goyle

      3.Kinnostavin oppiaine Tylypahkassa?
      PVS tai loitsut

      4.Mihin tupaan haluaisit kuulua?
      Korpinkynteen

      5.Kuka on lempi opettajasi?
      Kalkaros

      6.Kuka tyhmin?
      ei tiedä

    • Ankkuli

      1.Fred ja George ovat yhtä kivoja

      2.Grabbe ja Goyle

      3.Pimeydenvoimilta suojautuminen

      4.Rohkelikko tai korpinkynsi

      5.Hagrid(3)ja ehkä Lipetit

      6.Pimento

    • "ronaldo/harry?"

      Vastaukseni täsä:

      1.Ron, tietysti

      2.Harry

      3.Pimeyden voimilta suojautuminen

      4.Korpinkynteen

      5. Remus Lubin

    • Lady_Nocturna

      1.Kuka on lempi oppilaasi?
      -Tom Riddle.
      Mielenkiintoinen tyyppi ainakin oli Tylypahka-ajoillaan.
      Esimerkillinen oppilas, mutta kulissien takana kunnon paskis.

      2.Kuka typerin?(Tyhmä kysymys)
      - Kaikki ärsyttävät, täydelliset, kuuliaiset ja ennalta-arvattavat hahmot. Monia.

      3.Kinnostavin oppiaine Tylypahkassa?
      - Astronomia, koska harrastan itsekin tähtitiedettä.


      4.Mihin tupaan haluaisit kuulua?
      - Luihuiseen. Ainut tupa jossa voisin nähdä paskamaisen itseni.

      5.Kuka on lempi opettajasi?
      - Orave. Sillä oli Voldemort takaraivossaan. Tosi sympaattista. Ja Snape tietenkin. Gootti-vaarit on aina pitämisen arvoisia, vähän niinkuin Alice Cooper tms...

      6.Kuka tyhmin?
      - Hagrid.
      Tarviiko perustella...?

    • minä

      1. Ron, Draco Malfoy ja Hermione

      2. Grabbe tai Goyle

      3. Ennustaminen

      4. Luihuiseen

      5. Kalkaros

      6. Grabbe tai Goyle

    • HP 24

      1. Ginny, älykäs ja monipuolinen eli oikein hyvä hahmo.
      2. Cho: lopettaisi sen valittamisen! Ei vaikuta muutenkaan miltään järjen jättiläiseltä.
      3. Muodonmuutokset
      4. Korpinkynteen kuuluisin tosi mielelläni
      5. Lipetit vaikuttaa asialliselta ja mukavalta ja myös Verso vaikuttaa hyväntahtoiselta symppikseltä, McGarmiva (olikos se suomeksi tuo?) on kans oikein onnistunut, eli en osaa päättää:)
      6. Opettajista varmaan Binns, tulee aina sellainen olo että sillä on viivakoodi aivoissa... Binnsin luennolla alkaisin varmaan käyttäytyä kuin Riesu...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1889
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1354
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      131
      1320
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      927
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      344
      862
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      684
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe