Ranskalaista R&B:tä

TV5Monde

Sattuiko kukaan katsomaan tätä ranskankielistä TV5Monde-kanavaa eilen(su 12.3)? Siellä oli illalla joku ranskankielinen mustista muusikoista koostuva bändi soittamassa ja lauloivat englanniksi. Ohjelma oli jonkun tyyppinen musiikkishow jossa esiintyjät vaihtuivat. Bändi kuulosti älyttömän hyvältä ja olisi todella mukavaa saada selville mikä bändi on kyseessä. Bändissä oli jäseniä ainakin 5-6 ja tais siellä olla bongo rummutkin jossain. Kiitos etukäteen kaikesta mahdollisesta avusta!

14

1175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Whitfan

Oletko käytyt katsomassa TV5 sivuilta? Sieltä voisi löytyä.

• Sebo17

Mitä mieltä ootte ranskalais R&B laulajasta K'Marosta? Mun mielestä aivan älyttömän hyvää musaa ja tosi söötti poika kaiken lisäks! Ranskalainen musa puree muhun kyllä ainakin, mut miten on teillä muilla? Ootteko jo kuullu K'Maron uutta albumia "Million Dollar Boy"? Kannattaa tsekata nettisivut www.kmaro.com ja sieltä musat ja videot...

• Whitfan

K'maro ei ole ranskalainen, laulaja eikä musiikki ole R&B:tä. Ennemminkin poppia.

On niitä parempiakin ranskankielisiä artisteja.

Vuoden päästä kukaan ei muista K marosta mitään.

• Sebo17
        Whitfan kirjoitti:

K'maro ei ole ranskalainen, laulaja eikä musiikki ole R&B:tä. Ennemminkin poppia.

On niitä parempiakin ranskankielisiä artisteja.

Vuoden päästä kukaan ei muista K marosta mitään.

Aivan, K'Maro ei ole ranskalainen vaan ennemminkin kanadan-ranskalainen, koska asustaa Montrealissa. On kuitenkin paljon myös Pariisissa esim.levytyshommissa yms. joten suhteellisen ranskalainen joka tapauksessa. Ei nyt ale hiuksia halkomaan. Kyllä mun mielestä uudella levyllä yhdistellään paljonkin R&B:tä, räpäytystä ja tietenkin poppia, mutta eikö just se ole tän jutun hienous että uskalletana vapaasti kokeilla erilaisia asioita...ennen kaikkea ton kielen takia juttu ei niin helposti uppoo täällä, ranskassa uus levy on myyny jo 200 000 kpl. Luulen kuitenkin, että ei tyyppiä ihan heti unohdeta, varsinkin jos julkasee kokonaan englanninkielisen levyn. Ja on sitäpaitsi paljon pahempikin kura myynyt suomessa kymmeniä tuhansia...ei näistä ikinä tiedä katsos ;)

• Whitfan
        Sebo17 kirjoitti:

Aivan, K'Maro ei ole ranskalainen vaan ennemminkin kanadan-ranskalainen, koska asustaa Montrealissa. On kuitenkin paljon myös Pariisissa esim.levytyshommissa yms. joten suhteellisen ranskalainen joka tapauksessa. Ei nyt ale hiuksia halkomaan. Kyllä mun mielestä uudella levyllä yhdistellään paljonkin R&B:tä, räpäytystä ja tietenkin poppia, mutta eikö just se ole tän jutun hienous että uskalletana vapaasti kokeilla erilaisia asioita...ennen kaikkea ton kielen takia juttu ei niin helposti uppoo täällä, ranskassa uus levy on myyny jo 200 000 kpl. Luulen kuitenkin, että ei tyyppiä ihan heti unohdeta, varsinkin jos julkasee kokonaan englanninkielisen levyn. Ja on sitäpaitsi paljon pahempikin kura myynyt suomessa kymmeniä tuhansia...ei näistä ikinä tiedä katsos ;)

K' maro ei ole syntyperältään ranskalainen, eikä tietääkseni ole Ranskan kansalainen ja vaikka hän puhuukin ranskaa, ei tarkoita sitä, että hän olisi ranskalainen. Ranskaa puhutaan myös muualla kuin Ranskassa.

Minä en laittaisi K'maroa R&B genreen, vaan hänen musiikkinsa on ennemminkin sekoitus poppia ja hip hoppia eli eikös musiikki silloin ole hippoppia.
        Eikä K'maron musiikki tarjoa mitään uutta: lapselliset ja ylimieliset lyriikat ja moneen kertaan kierrätetyt kappaleet.

"Ja on sitäpaitsi paljon pahempikin kura myynyt suomessa kymmeniä tuhansia"
        Niin... sinäpä sen sanoit. Ennustan K'marolle yhtä mahtavaa uraa kuin Las Ketsupille.

• Sebo17
        Whitfan kirjoitti:

K' maro ei ole syntyperältään ranskalainen, eikä tietääkseni ole Ranskan kansalainen ja vaikka hän puhuukin ranskaa, ei tarkoita sitä, että hän olisi ranskalainen. Ranskaa puhutaan myös muualla kuin Ranskassa.

Minä en laittaisi K'maroa R&B genreen, vaan hänen musiikkinsa on ennemminkin sekoitus poppia ja hip hoppia eli eikös musiikki silloin ole hippoppia.
        Eikä K'maron musiikki tarjoa mitään uutta: lapselliset ja ylimieliset lyriikat ja moneen kertaan kierrätetyt kappaleet.

"Ja on sitäpaitsi paljon pahempikin kura myynyt suomessa kymmeniä tuhansia"
        Niin... sinäpä sen sanoit. Ennustan K'marolle yhtä mahtavaa uraa kuin Las Ketsupille.

Turha tässä nyt on alkaa syntyperästä taistelemaan, olkoon mikä on. Joka tapauksessa Libanonista kotoisin,muutti Kanadaan 13-vuotiaana ja reissaa Ranskan ja Kanadan väliä ahkerasti. SO may it be.

Las Ketchupilla oli vaan yks hitti,K'Marolla ainakin jo kolme ;)

Meillä on ilmiselviä näkemyseroja, mutta onneks ihmiset pitää eri asioista...

• Dude
        Sebo17 kirjoitti:

Turha tässä nyt on alkaa syntyperästä taistelemaan, olkoon mikä on. Joka tapauksessa Libanonista kotoisin,muutti Kanadaan 13-vuotiaana ja reissaa Ranskan ja Kanadan väliä ahkerasti. SO may it be.

histoire de luv-kappaleessa mitä on suomeksi seuraava pätkä:

Si tu l'dis que tu m'aimes, sans problème boy, your my man, boy
        On parle des belles histoire de luv'
        Ta vie est la mienne, boy ( so nice)
        Au paradis des fous et t'es le seul, qu' t'es mon homme, boy (get up )

Itse dikkaan myös K-Marosta, varsinkin tästä biisitä ja kun ranskaa en lue, niin en tajua tästä mitään, elikkä tiedättekö Te mitä toi on suomeksi?

• lyhyt ranska
        Dude kirjoitti:

histoire de luv-kappaleessa mitä on suomeksi seuraava pätkä:

Si tu l'dis que tu m'aimes, sans problème boy, your my man, boy
        On parle des belles histoire de luv'
        Ta vie est la mienne, boy ( so nice)
        Au paradis des fous et t'es le seul, qu' t'es mon homme, boy (get up )

Itse dikkaan myös K-Marosta, varsinkin tästä biisitä ja kun ranskaa en lue, niin en tajua tästä mitään, elikkä tiedättekö Te mitä toi on suomeksi?

En ole ihan varma menikö ihan oikein...

Si tu l'dis que tu m'aimes, sans problème = jos sanot sen, että rakastat minua, ilman ongelmaa...

On parle des belles histoire de luv' = puhumme kauniista rakkaustarinoista...

Ta vie est la mienne = elämäsi on minun (elämäni)

• Dude
        lyhyt ranska kirjoitti:

En ole ihan varma menikö ihan oikein...

Si tu l'dis que tu m'aimes, sans problème = jos sanot sen, että rakastat minua, ilman ongelmaa...

On parle des belles histoire de luv' = puhumme kauniista rakkaustarinoista...

Ta vie est la mienne = elämäsi on minun (elämäni)

auttoi jo jonkin verran, oikeestaan aika paljon!

• Whitfan
        Sebo17 kirjoitti:

En minä kovinkaan paljon K'maroa inhoa. Hän on vain artistina täysin turha.

Kolme hittiä... ja niistäkin kolme liikaa...

• Sebo17
        Whitfan kirjoitti:

En minä kovinkaan paljon K'maroa inhoa. Hän on vain artistina täysin turha.

Kolme hittiä... ja niistäkin kolme liikaa...

Se viettää läpi elämän kestäviä nenänvalkasuviikkoja..hahahahahahaha!!!

• Whitfan
        Sebo17 kirjoitti:

Se viettää läpi elämän kestäviä nenänvalkasuviikkoja..hahahahahahaha!!!

nenänvalkasuviikkoja??

• Sebo17
        Whitfan kirjoitti:

nenänvalkasuviikkoja??

niin siis vetää niin sanotusti kokkelia nokkaan. Äläkä nyt sano et "Ei se mitään sellasta, hyi sua". Ihan täys nitku se eukko on nykyään. Toisaalta olen hyvin pahoillani sen puolesta..

• on hyvä

myös.Tosin en tiedä aivan viimeaikaisia julkaisuja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4280
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      82
      2161
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      555
      1701
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      99
      1425
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1147
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1078
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      216
      957
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      903
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      874
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      868
    Aihe