Kuinka moni on saanut hoidettua rasvamaksaa tällä tuotteella:
http://www.bodyboost.ws/catalog/product_info.php?cPath=24&products_id=147
Ja näin ollen saanut maksa arvot alas?
Maksan arvot alas (Milk thistle extra)
7
8578
Vastaukset
- elinsiirrokas
Elinsiirtolääkärit varoittelevat luontaistuotteiden käytöstä sillä moni niistä voi vaikuttaa maksan toimintaan haitallisesti ja joku on saattanut juuri niillä pilata elämänsä. Ehkä niistä on enemmän haittaa kuin hyötyä, sillä maksan tehtävänähän on puhdistaa myrkkyjä. Näistä luontaistuotteista kun ei ole tutkittua tietoa ja huonosti toimiva maksa ei sitten toimikaan kuten voisi toivoa. Onko maksa mennyt alkoholista? Siihen paras apu on alkoholiton elämä ja rasvaton, terveellinen proteiinipitoinen ruoka. Lääketieteestä on enemmän apua kuin näistä luonnontuotteista, joita ei ole testattu ja tarkistettu missään lääketieteellisesti.
- milli
cynara-vogel valmiste saa luontaistuotekaupasta on alentanut.
- asiallinen_tuntija
Tuote on vähän tunnetta ja sitäkin vähemmän tutkittu. Jos maksasi kärsii jo nyt eikä pysty poistamaan myrkkyjä siinä määrin kuin normaalisti, anna sen olla niin rauhassa kuin voit. Kyllä elimistö osaa itsensä parantaa; vastaavien tuotteiden käyttö on iso riski. Pahimmassa tapauksessa voit pahentaa tilannetta. Viina ja muut myrkyt pois ja terveellistä ravintoa kehiin.
- minullakin
olivat koholla aikoinaan, ja lääkäri tivasi käytänkö luontaistuottaita. Niille ehdoton kielto ja minulla syy kohonneisiin arvoihin löytyi -nainen kun olen- ehkäisypillereistä.
- pipari
Oli pakko tulla tänne kertomaan sinulle, että minun miehelläni oli paha alkoholimaksa ja hengenlähtö lähellä. Sairaalassa sanottiin että maksa-arvot eivät koskaan laske 60:een saati 50:neen, tällä hetkellä kun olemme syöneet tri tolosen E-Epaa 4 kapselia/pv ja Bio-Carnosinia 6 kuukautta, maksa-arvot ovat nyt 45 joka on erinomainen tulos, ottaen huomioon, että lääkärit sanoivat ettei tule koskaan sitä lukua saavuttamaan.
- Ei E-Epalle
Tarkoitiko P-Alat-arvoja (10-70) vai P-CK (40-280)?
- Nimetön
Mulla oli viime keväänä maksa-arvot 12800!
Olin helsingin kirurgisessa 6 päivää, ja sieltä päiväksi TYKSiin.
Kun pääsin pois, oli arvot vielä 1300, mutta kun
ne oli olleet niin korkeella, ne päästi mut pois.
Kävin just mittauttamassa arvot ja lääkäri vain totesi että erinomaiset, vaikka oon kesällä ottanut kaljaa n. joka toinen viikonloppu, mutta vain yhden päivän kerrallaan eli ei todellakaan
mitään ryyppyputkia tai edes kahta päivää!
Tällä hetkellä olo hyvä mutta takaraivossa aina muistutus P...sesta kokemuksesta!
Eli tarvii näköjään joku konkreettinen asia
viinan HUOMATTAVAAN vähentämiseen!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1101661- 1711608
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1691518Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise231308Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys901184Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su146963Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c70961- 94869
Sofia Virta vertasi Karjalan evakoita nykymatuihin
Vihreiden puheenjohtaja Sofia Virta avasi sanaisen arkkunsa, eli tyhmyyden tynnyrinsä, valtiovarainministeri Riikka Purr185805Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud208778