Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juuri sinulle, jotta toimisit ja pyytäisit treffeille tai kertoisit tunteistasi?
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
72
919
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Miehet pitää näköjään kampata, ettei pääse karkuun, hypätä päälle istumaan, pussata, että menee tarpeeksi hämilleen ja sitten kertoa suoraan. Mikään pienempi vihjailu ei vaan toimi, kun jää aina jotain epäilyksiä 😉
Pelkkä kampitus olisi liian ristiriitaista, kun se voisi tarkoittaa, että inhoaa. Pussaaminen olisi vain kiusantekoa, kertominen varmaan testailua, katselu inhoa jne. 🤣- AnonyymiUUSI
Ahahah 😂 sivusta
- AnonyymiUUSI
Voi voi, ei olisi pitänyt saattaa miestä noin epäleväiseen kuntoon 🤔
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
:-D
- AnonyymiUUSI
Näytä tunteesi, mitään salaamatta. Ole selkeä ja hymyille läsnä olevasti. Selkeys helpottaa aina kaikessa myös tunteiden ilmaisemisessa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen hyvin epäileväinen tälläkin hetkellä 🤔
- AnonyymiUUSI
Ei riitä edes että kertoo olevansa ihastunut...
- AnonyymiUUSI
Minua kaivattu voisi koskea kädestä samanlaisesti kuin silloin kun keskustelimme hänen pelin jälkeensä. Tätä ei ollu tapahtunut koskaan ennen. Se voisi olla merkki jos hän muistaa sen vielä.
- AnonyymiUUSI
Muistan 😉
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Muistan 😉
Tarkistetaan onko oikea. Mikä mahtaa olla kaunottaren kirjain?
- AnonyymiUUSI
Kyllä muistan, mutta ongelmana on että ei nähdä missään.
- AnonyymiUUSI
Missä olemme kohdanneet?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä muistan, mutta ongelmana on että ei nähdä missään.
Menee ohi. Nähdään melkein viikottain.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Missä olemme kohdanneet?
Vähän kaikkialla. Esim sinun luona ja harrastuksessa.
- AnonyymiUUSI
Klassinen asia minkä nainen voi tehdä on sanoa miehelle, että pyydä minut kunnon treffeille, kun mies osoittaa jonkinlaista kiinnostusta.
- AnonyymiUUSI
Olipa joukosta erottuva neuvo tälle palstasedälle joka tuhlaa täällä ruutupaperia ns taas
- AnonyymiUUSI
En todellakaan halua tietyn ihmisen enää koskaan lähestyvän muuten kuin menetettyjen tulojen takaisin maksuun liittyen. En ole moneen vuoteen edes halunnut tutustua häneen! Koen hänet vain kiusaajaksi ja häiriköksi, jonka takia menetin monia hyviä vuosia elämästäni!! En voi pitää häntä hyvänä ihmisenä kaiken kokemani jälkeen! Hänellä oli todella monia tilaisuuksia sanoa jotain monia vuosia sitten ja kun ei toiminut silloin menetti mahdollisuutensa! Miettikää nyt, kukaan ketään jaksa ymmärtää vuosien ajan ilman sanoja. Siitä oli jo vastaava kokemus parisuhteessa! Siksi se hiljaisuus alkoi tökkiä jo monta vuotta sitten!
- AnonyymiUUSI
Tää uppoaa aina: onko sul tulta?
- AnonyymiUUSI
Ei muuten uppoo, kun ei polta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kanna mukanasi sädetikkuja.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kanna mukanasi sädetikkuja.
Mun tähtisilmät jäis toiseksi sädetikuille.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voithan sä olla esim nuotiolle menossa. Kuljetat esim halkoa kainalossa 🪵
Vähä isompi säpäkkä 😬 - AnonyymiUUSI
Entä lainaa nyrkkirautaa, näytät just siltä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Entä lainaa nyrkkirautaa, näytät just siltä?
Seikkailun makua heti
- AnonyymiUUSI
minun täytyy kiittää ikävä-palstan tyttöjäkin höpötyskumppanuudesta, koska tuo peli-ideakin kehittyi... oli vähän jumissa kuin niskani on nyt liiasta ruutuun tuijottelusta.
eli luultavasti sain käsityksen millainen hiton olisi tytöillekin kiva ja yhteiskunnallekin hyödyllinen niin.
VARMASTIKAAN NIIN EI JOKU DUKE NUKEM FOREVER hah - AnonyymiUUSI
Erittäin hyvä kysymys ja toivottavasti tulee paljon vastauksia.
- AnonyymiUUSI
Kokeile viettelystä.
- AnonyymiUUSI
Heidät tulee saattaa tietoiseksi1
- AnonyymiUUSI
Tämä on samalla vaikea ja helppo kysymys. Ensinnäkin myönnän itsessäni olevan heikkouksia. Kun tarkemmin mietin, niin nainen on voinut kyllä minua rohkeasti lähestyä ja olemme aloittaneet juttelemaan mut sitten minuun on iskenyt "FBI Chriminals" -moodi - olen alkanut ylianalysoimaan ja miettimään asiaa niin monelta kantilta ja minulla mielikuvitusta riittää vaikka muille jakaa ja samalla tavalla ajattelen jos minä olisin aloitteen tekijä, alkaisiko nainen samassa moodissa selvittämään minun rikostaustaa ja pahoja tapoja, vaikka minulla ei ole rikostaustaa oikeasti 🤔
- AnonyymiUUSI
Vastaan kommenttiini vielä, mitä pitäisi tehdä: Yksinkertaisesti molempien pistää tilanne poikki - siis ottaa kädestämme kiinni ja lähteä rauhalliseen paikkaan keskustelemaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vastaan kommenttiini vielä, mitä pitäisi tehdä: Yksinkertaisesti molempien pistää tilanne poikki - siis ottaa kädestämme kiinni ja lähteä rauhalliseen paikkaan keskustelemaan.
Toi vois toimia mun kohdalla, ku oon hiljanen ja vähän ujo Anselmi
https://youtu.be/glbJN1CvIZQ?si=65nLnKvRCmVvc7Ox - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Toi vois toimia mun kohdalla, ku oon hiljanen ja vähän ujo Anselmi
https://youtu.be/glbJN1CvIZQ?si=65nLnKvRCmVvc7OxKyllä varmasti Anselmin opeilla löytää samankaltaisen ihmisen 😀
- AnonyymiUUSI
Tämä kuulostaa lähinnä bibolaarisuudelta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämä kuulostaa lähinnä bibolaarisuudelta.
Minusta tämän maailman ongelma on lähinnä tasapaksuus ja mukamas normaalisuus.
- AnonyymiUUSI
Tapoja on monia. Olen ollut YouTube sivustossa kolmisen vuotta, seurannut mm. Tiidettiläisten tanssijoiden tekemisiä jonkin verran, lähetellyt tykkäyksiä.
Noin viikko sitten sivullani oli kovasti esillä kahden nuoren tanssijan, siskosten video. Viimein klikkasin videota, että miksi se niin kovasti on ensimmäisenä. Siellä oli molemmat tytöt, olin toki nähnyt heitä videoilla aikaisemminkin, kumpikin kuuluisimpiin kuuluvia heidän joukosta, ja todella kauniita, ja heillä oli tosiaankin asiaa. Esittelivät itsensä, sitten toinen poistui kameran edestä, toinen heistä alkoi kertomaan itsestään, sitten kysyi yllätyksesti, että suostuisinko menemään hänen kanssaan naimisiin. Outo tunne tuli, oikeastaan vähään aikaan en voinut sanoa mitään, yritin lukea suomenkielistä käännöstä epätoivoisesti , kun hän jatkoi puhumista. En tyrmännyt asiaa, mutta en suostunutkaan, yksinkertaisesti en tiennyt mitä tehdä, lopuksi hän ehdotti että ilmoitaisin hänelle jos haluan naimisiin, hän odottaa vastausta tietyn ajan, jos en sitten suostu, hänen on mentävä jonkun toisen kanssa. Myönsin että se on hyvä vaihtoehto,ilmoitan hänelle.
Ruoka jäi sinä iltana laittamatta, meni muutamia päiviä ennen kuin mainitsin kenellekään asiasta. Videosta ei jäänyt kopiota, mutta otin joitakin kuvakaappauksia.
Loppujen lopuksi asiasta on nyt muistona minulle lähetetty heidän kuvansa, jossa on tekstiä, lopuksi kysymysmerkki ja ruusu.
Kerroin asiasta reilun parikymppisille pojilleni, sanoivat tietenkin heti että ethän lähettänyt rahaa. Eivät tytöt rahaa pyytäneet. Eivät epäilleet enää kun näytin ketä he ovat. Outo olo on vieläkin, varsinkin kun mietin mitä minun olisi pitänyt heille ilmoittaa, ei kai tuo oiken minulta mennyt. Olen reilusti vanhempikin kuin nämä kaunottaret, niin ja suomalainen, ai niin, kysyi muuttaisinko sinne, en tosin tiedä minne, Tiibetin ylängöllekkö. Siinä kai loppuelämäksi miettimistä. Ehkä suurennan siskosten kuvan seinälleni.- AnonyymiUUSI
Tietenkin voi kauniisti ajatella ettei kyse olisi rahasta. Kuitenkin "ammattilaiset" eivät ole liian yksinkertaisia ja pyydä rahaa, vasta myöhemmin kuin maksaja on saatu paremmin hämähäkin verkkoon. Lisäksi naisten takana on usein kokonainen organisaatio, hyvin suunniteltua toimintaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tietenkin voi kauniisti ajatella ettei kyse olisi rahasta. Kuitenkin "ammattilaiset" eivät ole liian yksinkertaisia ja pyydä rahaa, vasta myöhemmin kuin maksaja on saatu paremmin hämähäkin verkkoon. Lisäksi naisten takana on usein kokonainen organisaatio, hyvin suunniteltua toimintaa.
Mistä nä aloittajaäijä selostat ny tällä kertaa tässä pitkitetetyssä yksinpuhelussas?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mistä nä aloittajaäijä selostat ny tällä kertaa tässä pitkitetetyssä yksinpuhelussas?
Susta tulee aina mieleen et alat jutteleen jonkun kanssa ”tuttuna” ja sitten huomaatkin; anteeksi, väärä ihminen, paitsi et pyydä anteeksi.
- AnonyymiUUSI
Tällä viikolla teen aloitteen hänelle, en tiedä mikä päivä törmätään hänen kanssaan.
- AnonyymiUUSI
En tiedä mikä ottaisi pois kaiken pelon ja epäröinnin. Ihmisen on vaikea ymmärtää itseään. Sitä että mikä auttaa ja toimii omalla kohdalla. En vain tiedä.
- AnonyymiUUSI
Sama asia luottamuksen, epäröinnin ja pelon kanssa. Ei ole muuta vaihtoehtoa kuin luottaa enemmän, toimia rohkeammin, avoimemmin, suoremmin - jos haluaa toista tarpeeksi.
- AnonyymiUUSI
Kysyt kaksin lounaalle tai kahville, niitä näitä viestittely myös hyvä alku
- AnonyymiUUSI
Suoran toiminnan ehdotus on aina hyvä ratkaisu. Viestittely, varsinkin pitkittynyt viestittely ei ole välttämättä hyvä juttu.
- AnonyymiUUSI
Luottamusta voi rakentaa monin tavoin. Testailu ja vihjailu eivät sitä luo. Jos itse tapaan vielä kiinnostavan ihmisen joku päivä tulen toimimaan näin. Tällä hetkelle en sellaista ihmistä tunne. Yksi on melko lähellä, mutta meillä ei ole samoja kiinnostuksen kohteita ja töihin liittyviin suhteisiin en ala siihen liittyvien eturistiriitojen ja haasteiden vuoksi.
- AnonyymiUUSI
Testailu ja vaikeneminen ovat varmoja keinoja siihen ettei edes kaveruus voi syntyä!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Testailu ja vaikeneminen ovat varmoja keinoja siihen ettei edes kaveruus voi syntyä!
Niin ja testaamisen havaitseminen voi aiheuttaa vaikenemista. Harva ihminen tykkää pelailusta ja tunteilla leikkimisestä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja testaamisen havaitseminen voi aiheuttaa vaikenemista. Harva ihminen tykkää pelailusta ja tunteilla leikkimisestä.
Niinpä. Ja aikaisempi kokemus elämässä vaikutti paljon siihen, että kiinnostus tutustumiseen loppui jo vuosia sitten. Ei vaan enää jaksa mykkiä ihmisiä ja heidän kyvyttömyyttään toimia ihmissuhteissa! Olen sen ikäinen etten enää jaksa, enkä halua ketä vaan elämääni, varsinkin jos tulee se tunne ennen kuin on edes puhuttu toistemme kanssa!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Ja aikaisempi kokemus elämässä vaikutti paljon siihen, että kiinnostus tutustumiseen loppui jo vuosia sitten. Ei vaan enää jaksa mykkiä ihmisiä ja heidän kyvyttömyyttään toimia ihmissuhteissa! Olen sen ikäinen etten enää jaksa, enkä halua ketä vaan elämääni, varsinkin jos tulee se tunne ennen kuin on edes puhuttu toistemme kanssa!
Ehkäpä kaikki tämä huuhaa mitä luettelit onnistuu sulta gubbe luonnostaan tms?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä sun tosiaan kannattais harkita sitä vaikenemista näissä palstaäijän mölinöissä niin tunteisiin vetoavasti ku itse sen koetkin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoituksesi perusteella annat kuvaa, jossa luotat puhumiseen ja sanoihin liikaa. Itse asiassa puhuminen ja sanojen käyttö on vain pieni murto-osa ihmisen välisestä kommunikaatiosta. Esim. paljon voimakkaampaa kommunikaatiota on osoittaa esim. elellään tai kasvojen ilmeillä mitä ajattelee, se on jo paljon enemmän kuin tuhat sanaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on harvinaisen totta. Moni nainen tekee tätä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ehkäpä kaikki tämä huuhaa mitä luettelit onnistuu sulta gubbe luonnostaan tms?
😂😂😂😂😂😂😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoituksesi perusteella annat kuvaa, jossa luotat puhumiseen ja sanoihin liikaa. Itse asiassa puhuminen ja sanojen käyttö on vain pieni murto-osa ihmisen välisestä kommunikaatiosta. Esim. paljon voimakkaampaa kommunikaatiota on osoittaa esim. elellään tai kasvojen ilmeillä mitä ajattelee, se on jo paljon enemmän kuin tuhat sanaa.
Katkeruitko
Kun minulle keskustelu olikin vaikeaa
Enkä ollutkaan mikä rääväsuu rivo idiootti mitä odottit?
Sekö olis ollu hyvä,🤬?
Voisit edes hetken mietiä asiaa muutakin kun
Minä perspektiivistä...
Sivusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Katkeruitko
Kun minulle keskustelu olikin vaikeaa
Enkä ollutkaan mikä rääväsuu rivo idiootti mitä odottit?
Sekö olis ollu hyvä,🤬?
Voisit edes hetken mietiä asiaa muutakin kun
Minä perspektiivistä...
SivustaIlmeisesti olen ihan eri henkilö mitä mietit, minusta ei saa huonosti käyttäytyvää ikinä.
- AnonyymiUUSI
Tosi typerä palstasedän tekoälysepustus.
- AnonyymiUUSI
Oliko jotain muuta sydämellä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tottahan hän puhuu. Mikä se sinua rassaa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
👩🍒🥰🥰🥰🥰🥰🥰
- AnonyymiUUSI
Olisi mukava, jos nainen edes huomioisi ja tervehtisi. Ehkä jopa hymyilisi.
- AnonyymiUUSI
Ei pysty enää 🤭
- AnonyymiUUSI
Ei enää mitään. Levittelit asioitani muille.
- AnonyymiUUSI
Siitäkö suutuit niin paljon? Sivusta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siitäkö suutuit niin paljon? Sivusta.
Kaikki ei ole tarkoitettu muille kerrottavaksi.
- AnonyymiUUSI
tee itse aloite typerys
- AnonyymiUUSI
Miehet tekevät aloitteet.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miehet tekevät aloitteet.
Minä odotan että nainen tekee 😌
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä odotan että nainen tekee 😌
Jos olet nainen niin on luontevaa, että odotat jommankumman naisen sen tekevän. Miehen pitää olla mies eikä mikki hiiri.
- AnonyymiUUSI
No mitä sanot sinä vaalea silmälasipäinen, jonka tänään kohtasin salilla? Teit jalkaprässiä ja kysyin milloin minun vuoro. Olet kyllä niin syötävän hyvä, että huh! 😍
- AnonyymiUUSI
Haluaisitko sinä treffeille? Heti ilmoittaudun itse. Tämä siis jatkoa tuolle salijutulle.
- AnonyymiUUSI
Sen verran urbaani ja moderin olen, että pidän sellaisia naisia hassuina, jotka silmiä pyöritellen odottelevat, vaikka itse ovat kiinnostuneita.
Mutta jos joku noin vanhanaikainen ja epäfeministinen nainen olisi minusta kiinnostunut, niin kyllä sellaiset sipaisut ja tavallisen ystävällisyyden ylittävät jutut ovat selviä signaaleja. Ehkä leipomukset? Jos kerta perinteiden puolella seisot.- AnonyymiUUSI
Onko siis feminismi sinulle mieleinen suuntaus?
- AnonyymiUUSI
En haluis todella hirveä olo tän lukemisesta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk642129Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921442Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621265Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll701248- 1151125
- 67946
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72919Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j67900Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍78842Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise9822