Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."

66

1876

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Elämä on rakastamista ja luopunista kaikilla.Ihana REINOKOIRA!

• Anonyymi

👍👍👍

• Anonyymi

Naurettavaa...noita saa kaupasta...ihmisiä ei.

• Anonyymi

Mitä naurettavaa tuossa on? Kokeilkaa itse.

• Anonyymi

Kyllä se totta on, julmia ja tunneköyhiä ihmisiä on!Siskoni sanoi minulle puhelimessa-"rahallahan niitä uusia koiria saa".Valitettavasti mikään laki ei estä ko.ihmisiä ottamasta itselleen lemmikkieläintä.Siskoni otii kanin ja pisti häkkiin,eikä hoitanut pupua ,mutta eipä hän hoitanut myöskään omaa lastaan kunnolla.TÄYSIN VAILLA EMPATIAA!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se totta on, julmia ja tunneköyhiä ihmisiä on!Siskoni sanoi minulle puhelimessa-"rahallahan niitä uusia koiria saa".Valitettavasti mikään laki ei estä ko.ihmisiä ottamasta itselleen lemmikkieläintä.Siskoni otii kanin ja pisti häkkiin,eikä hoitanut pupua ,mutta eipä hän hoitanut myöskään omaa lastaan kunnolla.TÄYSIN VAILLA EMPATIAA!

Ja lapsesta " syntyy " kokoomuslainen 😔😪

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä naurettavaa tuossa on? Kokeilkaa itse.

Höpö höpö. Ihmiskauppa ja suurta ja kannattavaa. Huumeliigat tehneet miljardeja rahaa roudatessaan rahasta väestöjä Afrikasta Eurooppaan ja Amerikkaan... ja vähä-älyiseksi tiedetty vihervasemmisto iloitsee ja palkitsee ihmiskunnan pahimmat rikolliset.. Kuinkahan paljon hekin saavat?

• Anonyymi

Ei saa samaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Purran sielunsisko !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja lapsesta " syntyy " kokoomuslainen 😔😪

Tai persu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpö höpö. Ihmiskauppa ja suurta ja kannattavaa. Huumeliigat tehneet miljardeja rahaa roudatessaan rahasta väestöjä Afrikasta Eurooppaan ja Amerikkaan... ja vähä-älyiseksi tiedetty vihervasemmisto iloitsee ja palkitsee ihmiskunnan pahimmat rikolliset.. Kuinkahan paljon hekin saavat?

Ai että vasemmiston sait syyksi persu. Huh huh.

• Anonyymi

ihminen on juuri tuollainen ILKEÄ KUKA TEKEE ENITEN PAHAA IHMINEN.

• Anonyymi

Menny naurettavaksi toi touhu jos kotieläin kuolee niin nostetaan niin iso haloo et luulee et joku ihminen kuollu. Nyt Reino hymyilee pilven reunalla ja miettii että minulla ette enää rahasta.

• Anonyymi

REINO KOIRAA MUISTAEN.KAIKILLA IHMISILLÄ EI OLE SAMAT TUNTEET.ITSE OLEN VAIN KATSONUT OHJELMAA,PAHALTA TUNTUI ,KUN LUIN REINON POISMENON.

• Anonyymi

Juuri näin! Tuossa ylemänä joku höpötti tunneköyhyydestä, heh.

No, se oli sen koiran elämänkaari, ja uuden koiran voi hankkia tilalle. Omaisia ET VOI.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

REINO KOIRAA MUISTAEN.KAIKILLA IHMISILLÄ EI OLE SAMAT TUNTEET.ITSE OLEN VAIN KATSONUT OHJELMAA,PAHALTA TUNTUI ,KUN LUIN REINON POISMENON.

Kyllä. Kyyneleet tuli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin! Tuossa ylemänä joku höpötti tunneköyhyydestä, heh.

No, se oli sen koiran elämänkaari, ja uuden koiran voi hankkia tilalle. Omaisia ET VOI.

Monta omaista ei kannatakaan voida. Piruja. Lemmikki ei koskaan ole piru.

• Anonyymi

Miksi ylläpito julkaisee tommosta shittiä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monta omaista ei kannatakaan voida. Piruja. Lemmikki ei koskaan ole piru.

Rakit ovat aika fiksuja, raatelevat ja tappavat omistajiaan tai heidän lapsiaan! Rakeista ylivoimaisesti eniten kielteisiä sanontoja, kuten että purevat ruokkivaa kättä :)

• Anonyymi

Ei ilmeisesti muita uutisia ole.

• Anonyymi

No. Mutta ip-lehden kuvitus, ilme ja vaatteet ovat ristiriidassa 'uutiseen'.
      Ihan näyttäisi kuin alkaisi kohta tanssia jotain flamencoa tai boleroa.
      Iloinen hymy eikä häivähdystäkään ns. sirusta.
      Mä en tosin tällaisia juttuja edes kehtaisi julkisuuteen laittaa.
      Ratsastaa nyt kuolleella koiralla. En jymmärrä.

• Anonyymi

Olen täysin samaa mieltä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen täysin samaa mieltä!

Voi hyvät ihmiset. OOOTTEKS TE PÄÄSTÄNNE VIALLA/muuten vain yksinkertasii tollukoita/MITÄ TE OOTTE?Reino-koira ,eikä hänen isäntä/emäntä kaipaa teidän typeriä kommenttejanne mm.rahastuksesta.MIELESTÄNI KOIRAT OVAT SYDÄMEN-SISIMMÄISIÄ!(=ihmisen parhaimpia ja luotettavimpia kumppaneita).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi hyvät ihmiset. OOOTTEKS TE PÄÄSTÄNNE VIALLA/muuten vain yksinkertasii tollukoita/MITÄ TE OOTTE?Reino-koira ,eikä hänen isäntä/emäntä kaipaa teidän typeriä kommenttejanne mm.rahastuksesta.MIELESTÄNI KOIRAT OVAT SYDÄMEN-SISIMMÄISIÄ!(=ihmisen parhaimpia ja luotettavimpia kumppaneita).

Kukahan tuon broilerikasvattamon palaneita eäimiä suree..32 000..........

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menipä sulla kuppi nurin.
        Kyse oli uutisoinnin ristiriitaisuudesta: kuva iloisesti poseeraavasta emännästä ja sitten asiana suru siitä vasikan kokoisesta koirasta.
        Sinähän et ymmärtänyt mitään!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eivät ole lemmikkejä.iso ero.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai jaa, eläimillä onkin nyt erilainen arvo , kaksilla raiteilla ratsastusta....no, turkisvouhottajat voisivat tuota miettiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monelle naiselle ainoa sänkykumppani, mutta tuleekohan niillekin kurkkusyöpää kun nuolevat alakertaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä, kanat sentään ovat hyödyllisiä, toisin kuin rakit mitkä saastuttaa valtavasti ja hyökkäilee jatkuvasti niin ihmisten kuin eläinten kimppuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todellakin, hyödyttömät ja haitalliset lemmikit pitäisi kieltää tai laittaa niille iso haittavero!

• Anonyymi

Ihan hirvee uutinen...kun Reino on pois...mulla meni vuosi ennenkuin pystyin puhumaan oman rakkaan karvakavion lähdöstä. TSEMPPIÄ ELLEN ja POJAT 🐎🐴

• Anonyymi

Voi taittarallaa ja heikunkeikun...olen itse nähnyt rakkaan liinaharja-hevosen teurastuksen Kauhajoen Maan Lihalla 1980-luvulla. Mutta se siitä.

• Anonyymi

Minä en pysty vieläkään.

• Anonyymi

Reinosta saisi hyvän turkin tai ainakin rukkaset ja tossut.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Siitäkö lapsettomuus johtuukin... No, ihan mukavalta pariltahan ne vaikuttaa, toivottavasti adoptiopojan kanssakin sujuu hyvin. Harvinaisen kiinnostava sarja, näkee italialaisia rakennuksia ja ihmisiäkin. Voihan se poikakin esiintyä sarjassa jos haluaa.

• Anonyymi

Tuon kokoisesta koirasta, saisi monet rukkaset ja päähän karvareuhkan.
      Koirastakin pitää saada kaikki irti.
      Terveisin Kokoomus nuoret ry.

• Anonyymi

Tehän olettekin yhtä sekoja kuin persut.

• Anonyymi

Pienen turkinkin saisi ellei täysikokoista, puuhka vasta olisikin mukava kun Reinon pää olisi aina kaulalla!

• Anonyymi

Osanotot.

• Anonyymi

Reinon katseessa oli syvää viisautta. Kamala uutinen, mutta eli kuitenkin lähes maksimi ikään Tanskandogina. Hyvä elämä.

Toivottavasti pentu ei kovasti Reinoa työnnellyt nurin, kuten kävi tutun labbis vanhukselle.

• Anonyymi

Mitähän uskontoa adoptiolapsia edustaa. Kun on uskontoja missä syödään koiria kuin uskontoja missä pidetään koiraa saastaiseksi kuin kielletään koirat riippuu uskonnosta. Ja on lyhytkasvuiset ihmisiä lapsen koko silti aikuinen. Ja meiltä varasti koiran vaparihellari joukko mistä ei toivu ikinä oli koulutettu veivät paperit myös. Eläin lääkärit kyllä selvittää onko luonnollinen kuolema kuin myös varastetut saattaa löytyä siellä on muistissa tietokoneilla.

• Anonyymi

Rakkihulluista rakit varmasti ovatkin hyvin älykkäitä, ne taas pitää omistajia helvatan tyhminä :)

• Anonyymi

Eläinten inhimillistäminen on takalistosta.

• Anonyymi

Eläimet on kuitenkin eläviä joten ei niitä saa tahallaan kiduttaa eikä kohdella huonosti. Petoeläin on pakko lopettaa jos käy ihmisten kimppuun. Ja tautien takia. Eläimiä syödään mutta hedelmät on parempia. Ihmisten taudit tulee syödystä elukasta tai on päässyt puremaan kuin pistämään. Useimmat kuumetaudit on hyönteisistä. Koira kulkee mukana vahtina kuin ystävänä kuin tehtävissä kuten etsii huumeet.

• Anonyymi

Eläimet eivät pysty puhumaan, mutta ymmärtävät puhetta, koirat pelastavat ihmisiä hajuaistillaan ja vaistoilaan, myös kissat saattavat suojella perheenjäsentä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eläimet on kuitenkin eläviä joten ei niitä saa tahallaan kiduttaa eikä kohdella huonosti. Petoeläin on pakko lopettaa jos käy ihmisten kimppuun. Ja tautien takia. Eläimiä syödään mutta hedelmät on parempia. Ihmisten taudit tulee syödystä elukasta tai on päässyt puremaan kuin pistämään. Useimmat kuumetaudit on hyönteisistä. Koira kulkee mukana vahtina kuin ystävänä kuin tehtävissä kuten etsii huumeet.

Samaa mieltä, rakit pitäisi lopettaa aina kun hyökkäävät tai yrittävätkin ihmisten tai tuotanto-/villieläinten kimppuun. Lemmikkejä ei saisi pitääkään vankeina ja ihmisten leikkikaluina, isot petoelukat kuten rakit ovat lihansyöjinä myös kestämättömiä luonnon kannalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eläimet eivät pysty puhumaan, mutta ymmärtävät puhetta, koirat pelastavat ihmisiä hajuaistillaan ja vaistoilaan, myös kissat saattavat suojella perheenjäsentä.

Paljon enemmän rakit tappavat ja vammauttavat ihmisiä raatelemalla ja tartuttamalla tauteja. Rotat olisi paljon parempia haistamaan, pärjäävät vähänllä kasvisruualla eivätkä hyökkäile ihmisten kimppuun. Ihmisten etsimiseen taas dronet ja (lämpö)kamerat paljon parempia, rakit ei huomaa useinkaan vaikka kulkevat vierestä kun ihminen tuulen alapuolella. Rakit myös sytyttää tulipaloja kun kääntävät levyt päälle, rikkovat sähkölaitteita jne.

• Anonyymi

Valitettavasti nämä isot koirat elävät vain 7-10-vuotiaiksi. Reino vaikutti fiksulta koiralta ja sai matkustaa paljon.

• Anonyymi

Jotain hyvääkin, ehtivät sinä aikana kuitenkin syödä monta nautaa, sikaa, lammasta, kanaa, poroa, usien ihmisiäkin ja raadella ties kuinka paljon.

• Anonyymi

Hyvä Reino Reiska . Saako tää poika mikä ostettu heille perijäksi niin yhtään omaa ajatusta ajatella tai puhua lapsuudestaan. Tai mielipiteitään vai sanellaanko kaikki mitä ja millainen pitää olla vaikka on muualla kasvanut. Lapset ei omatkaan ole sellaisia kuin haluaisi saati muiden tekemät ja kasvattamat. Pojasta pitäisi tulla ehjä aikuinen. Oma itsensä. Lapsen tehtävä ei ole toteuttaa aikuisten unelmia vaan omiaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä Reino Reiska . Saako tää poika mikä ostettu heille perijäksi niin yhtään omaa ajatusta ajatella tai puhua lapsuudestaan. Tai mielipiteitään vai sanellaanko kaikki mitä ja millainen pitää olla vaikka on muualla kasvanut. Lapset ei omatkaan ole sellaisia kuin haluaisi saati muiden tekemät ja kasvattamat. Pojasta pitäisi tulla ehjä aikuinen. Oma itsensä. Lapsen tehtävä ei ole toteuttaa aikuisten unelmia vaan omiaan.

"Lapsen tehtävä ei ole toteuttaa aikuisten unelmia vaan omiaan."
        - Miten tuo eroaa geneettisten lasten kohdalla?

• Anonyymi

Tästäkin ihmisestä tullut kunnon äitylin prototyyppi: ei saa enää ulos lausettakaan ilman että pakko jauhaa siitä kakarasta koko ajan 🙄 Ei että Ellen olisi aiemminkaan mikään mielenkiintoinen persoona ollut.

• Anonyymi

Tietää kyllä miksi tuollaisen lapsen hankki. Se on kuin design-käsilaukku tietynlaisille naisille. Hehkuttais vielä vähän lisää, k.maalainen penska saa paremman elämän kuin kotimaalaiset köyhät lapset.

• Anonyymi

Leben und leben lassen, eikö. Ellen ja puoliso ovat puolihippejä, mutta ok seurattavia. Sopivat hyvin yhteen.

• Anonyymi

Jaaha ja mt jengi asialla

• Anonyymi

Miksi tästä jauhetaan nyt koko ajan? Takavuosien ö-julkkis ja taas saa katsoa sen irvistelevää lärviä sekä uutisartikkeleissa ja telkassa. Miksi?!

• Anonyymi

Minusta nämä hihhulit asuntoineen ja koirineen ja kissoineen ovat jänniä tyyppejä. Näillä kahdella kemiat pelaavat hyvin. Tykkäävät rempata, kun ovat saman tehneet Suomessa ja Italiassa. Mikäs siinä. Kiva yhteinen harrastus. Ihan jees ohjelma.

• Anonyymi

Eikä tarvitse mennä oikeisiin töihin kun myyvät tv-sarjaa ja juttuja lehdille.

• Anonyymi

Perhonen 🦋 elää vain vuorokauden, ihmisen iloksi.

• Anonyymi

Ei elä, ellei sitä satu näkemään....

• Anonyymi

Ei pidä ottaa tanskandoggia jos haluaa terveen ja pitkä ikäisen koiran.

• Anonyymi

Miksi noista rakeista pitää koko ajan touhotata, tuon kokoinen rakki syö monta kiloa lihaa päivässä, aiheuttaa valtavat ilmastopäästöt ja saasteet. Haittavero oltava vähintään sama kuin bensa-autoille tai tuplasti koskoa on täysin hyödytön.

Ja miksi alaikäisestä pojasta pitää tehdä koko ajan juttuja lehtiin, ei ole kykenevä vielä päättämään mitä saa julkaista. Aika omituista myös että nukkuu adoptiovanhempien välissä.

• Anonyymi

Ihana viisas Reino koira.

• Anonyymi

Onneksi suurin osa ihmisistä fiksumpia kuin rakkien omistajat.

• Anonyymi

Jääkiekon MM Kisat ja etenkin Salibandyn MM Kisat on yhtä iso vitsi kuin Gerdtin ja Auvisen kiusaajat jotka eivät joutuneet vastuuseen

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1289
    2. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      202
      1088
    3. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      61
      1060
    4. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      999
    5. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      161
      978
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      963
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      876
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      119
      791
    9. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      725
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      121
      724
    Aihe