Mikä on mielestänne paras terveellinen herkku? Itsellä on niin monia hyviä terveellisiä herkkuja mielessä että vaikea valita mutta yksi suosikeistani on +90%:ttinen tumma suklaa
Paras terveellinen herkkusi?
50
883
Vastaukset
- Anonyymi
Rakastan paahdettuja taateleita mantelivoilla. Herkku joka pitää nälän ja ahdistuksen loitolla 💛
- Anonyymi
Mun ykkösherkku on raakasuklaakuorrutetut hedelmät. En yleensä suosittele mitään muta niissä yhdistyy makea ja terveellinen just sopivalla tavalla. Oon joskus ostanut yhtä tiettyä merkkiä, missä oli ihan superhyvät koostumus ja maku, mutta en saa nyt päähän mikä se oli. Täytyy kaivaa esiin, koska haluan itsekin tilata lisää. Palaan jos löydän!
- Anonyymi
Löytyi se mitä etsin! 😄 Tässä oli just ne parhaat, joita tarkoitin: https://www.vitamiini.org/parhaat-raakasuklaakuorrutetut-hedelmat/ Suosittelen oikeesti testaamaan jos tykkää terveellisestä herkuttelusta. Näissä ei oo lisättyä höttöä ja raakasuklaa tuo ihan eri fiiliksen kuin tavallinen suklaa.
- Anonyymi
Kananmunat
- Anonyymi
Kristallinkirkas kylmä lähdevesi.
- Anonyymi
Raikkaat voileivät
- Anonyymi
Hyvä valinta tuo raaka suklaa siinä on paljon polyfenoleita ja vähän sokeria, joten hyvä kompromissi herkutteluun
- Anonyymi
Mysli mihin sotketaan rahkaa ja hunajaa.
- Anonyymi
Kuoritut mantelit.
- Anonyymi
Ei vain voi olla härnäämättä
- Anonyymi
Mansikat ja mustikat
- Anonyymi
Rakastan hummusta. Makeannälkääni ehdoton ykkönen on omatekemä mustikkasoppa.
- Anonyymi
mättö
- Anonyymi
Paras terveellinen herkku on tietysti kuumankostea Nainen :)
- Anonyymi
Kebabina syönyt monetkin, voisi olla hyvä myös grillattuna tai rosvopaistina!
- Anonyymi
Ns. Berliinin munkit. Reilusti pomadaa ja hilloa sisuksissa. Itse munkki muhinut aidossa eläinihra rasvankeittimessä.
Juomaksi kaakao, kunnolla kerman kera.
Jälkiruuaksi toffeetäytekaakkua, vahvan kaffeen kera.
Lopuksi kermainen pikkusikari, konjakin kera, XO tietysti 😋😇- Anonyymi
Luki-luki vai joku muu ymmärtämisen vaje. Otsikossa puhutaan terveellisistä herkuista.
- Anonyymi
dingo sinä ja minä
- Anonyymi
Hampurilainen.
- Anonyymi
Joku ilkeä olisi saattanut keksiä vähemmän mairittelevan luonnehdinnan.
- Anonyymi
Silloin kun herkuttelen, en herkuttele terveellisesti vaan syön ihan vain maitosuklaata tms. 😅
Mutta jos pitää välttämättä tervellisesti "herkutella", niin mulle maistuu esim. banaaniviipaleet maapähkinävoin kanssa. Leikkaan banaania paksuiksi kolikoiksi, yhden päälle vähän maapähkinävoita ja toinen banaanikolikko päälle. Pakastetaan ja syödään jähmettyneinä/jäätyneinä ennen kuin sulavat. (Sulaessaan menevät mössöksi.)
Hyvää ihan ilman pakastamistakin. - Anonyymi
Maitorahkaletut.
- Anonyymi
Sitten varmaan turha valittakaan!
- Anonyymi
Ei sellaista ole olemassakaan.....
- Anonyymi
Pizza!!!
- Anonyymi
Niimpä tietysti ? Taas mentiin "ylikierroksille" keskustelussa tietyt tahot ; sitä Suomalaisuutta? no kuitenkin miun herkkuni on omat poimimani hillat ,eli lakat ,aivan vähän mausteeksi sokuria ,,niitä talvel popsin !Käy moneenlaiseen ,,leivonnaiseenkin tarvittaessa ,luonnonvadelma on toinen,,sitä tulikin runsaasti viime kesänä. no mainitsempa taas "epäterveellisen" herkkuni sillointällöin ,eli vanhanajan TIRRIPAISTI, viel leivänpala kasteltuna siihen .. se ei sinänsä terveellistä,mutkun pitää ihmisen välillä nauttia eläissään monenlaista maistuvaa syömäherkkua ,niin se vaan on, en ole ylipainoinen ,olen 70 v. äijä hyväkuntoinen .
- Anonyymi
Missäpäin tuli paljon metsävadelmia? En varmaan nähnyt kuin muutaman niin, että just pääsin maistamaan miltä ne nykyään maistuu.
- Anonyymi
Mämmi ja maksalaatikko
- Anonyymi
Milloin eri mieltä olemisesta on tullut toiseen kohdistuvaa epäkunnioitusta?
- Anonyymi
???? !
- Anonyymi
ekillä on herkku
- Anonyymi
Liha pulla ja nakki makkara
- Anonyymi
Kalja
- Anonyymi
Ehdottomasti mäntypuun kaarna ! Mutta ei pihkan juoksun aikana sillä kaarnaan kulkeutuu jossakin määrin puun pihkaa. Vaikka sitä ei voi havaita vaan, joka pilaa makunautintoa . . . ainakin minulla.
Terveisin Timppa Oravainen Pohjois-Karjala - Anonyymi
Höpö höpö.
- Anonyymi
Kuka on arvostettu henkilö?
- Anonyymi
Pata kattilaa soimaa.
- Anonyymi
1) Pakastetut mustaviinimarjat ripauksella sokeria jäisenä tai hieman sulaneena.
2) Pakastetut mangokuutiot jäisenä. - Anonyymi
Käyppä katsoon meidän kaupast
- Kauppa K- Anonyymi
en oo tyhmä
- Anonyymi
Valita!
- Anonyymi
Viherpirtelö ja tujaus konjakkia sekä rommirusinat
- Anonyymi
Kulttuuri ja historia kiinnostaa.
- Anonyymi
Kreikkalainen jogurtti, johon sekoitan tummaa kaakaojauhetta. Usein myös lusikallisen chiansiemeniä. Joskus sekaan myös soseutettu banaani tai vauvan hedelmäsose, jos makeutta kaipaan. Korvaa itsellä suklaan heittämällä.
- Anonyymi
Kiitos, kiva aloitus ja hyviä vinkkejä. Lukuunottamatta muutaman idiootin kommentteja, mutta niitähän maailmaan mahtuu, valitettavasti.
- Anonyymi
Suus sama loru
- Anonyymi
0/5
- AnonyymiUUSI
Luulet, että maailma on mustavalkoinen?
- AnonyymiUUSI
Mitä kohtaa et ymmärrä?
- AnonyymiUUSI
Ostin hehkutettua Lindtlin Dubai suklaata, kympin pieni levy! Tuossa se on olkkarin pöydällä ja parasta siinä on että se on riittoisaa. Ei tee yhtään mieli ottaa seuraavaa palaa, eli älkää ostako, Fazerin maustetut suklaat ovat paljon parempia. Eihän tuo ole edes suklaatia vaan jotain ihan muuta. Pakko oli kuitenkin ostaa kun sitä niin ylistetään. Oli vähän kuin Toyota, mauton, hajuton, ylimainostettu ja mitäänsanomaton, mutta kun naapureillakin on.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6518874Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3603446Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4652397- 1311430
- 341415
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl151325Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091271- 941177
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651117Hyvät valeet myllyistä
Tuuliviirit valehtelee myllyjen vaikutusta. Äänet kuuluu jopa kilometrien päähän. Se ei pidä paikkaansa. Eläimet häviää721006