Täällä saat arvostella kirjat 1-6:seen ja elokuvat 1-4:seen.
Kirja-arvosteluun tulisi laittaa:
Arvostelu, mikä kiinnosti kirjassa, mitä huomasit hahmoissa, mikä teki vaikutuksen, mikä oli huonointa, mikä kohta herätti tunteita jne...
Plussa ja Miinus puolet, eli siis kerrot jonkun asian mikä oli kirjassa ja mikä -
Kouluarvosanan 4-10:n
Elokuva-arvosteluun tulisi laittaa:
Arvostelu, mitä pidit elokuvasta, mikä teki vaikutuksen, mikä ei ihan säväyttänyt, miten henkilöt onnistuivat rooleissaan jne...
Plussa ja Miinus puolet, eli kerrot asian mikä oli elokuvassa ja mikä -
Kouluarvosanan 4-10:n
Siitä vaan arvostelemaan!
Kirja & Leffa arvostelu!!!
12
1504
Vastaukset
- -DeAn-
Kirjat:
1 kirja:
Kirjassa kiinnosti oikeastaan kaikki, no kaikki on tehnyt kokonaisuudessaan upean vaikutuksen niin en nyt rupea etsimään jotain erityistä kohtaa, no kirjassa ei ollut mitään huonoa..
Kirjassa oli hyvin kuvattu kaikki tilanteet ja se, että mitä harry ajatteli.
-peikko kohta olisi voinut olla vähän eri tavalla kuvattu.
Kouluarvosana 10
Kirja 2:
Kirjassa kiinnosti se, että mikä oli se hirviö siellä salaisuuksien kammiossa oli ja, että kuka on luihusen perillinen. ja kaikki muukin, kaikki teki vaikutuksen, no se alku kohta missä Dobby tulee harryn luo niin se oli huonoin. Mutta muuten aivan mahtava kirja.
Jännitys, että kuka on perillinen ja mitä kammio sisältää..
- se Dobby kohta :)
kouluarvosana 10
Kirja 3:
Kirjassa kiinnosti, että kuka oli lähettänyt tulisalaman ja kaikki, Vaikutuksen teki kirjan jännitys ja synkkyys, ei ollut mitään sellaisia huonoja kohtia.
kirja oli jännittävä ja hauskakin.
-ei mikään ollut huonoa.
kouluarvosana 10
Kirja 4:
Kirjassa kiinnosti huispauksen maailmanmestaruuskisat ja kolmivelho turnaus, se teki vaikutuksen kun Harry pärjäsi niin hyvin, siinä ei ollut mikään huonoa.
kolmivelhoturnaukset
- ei mitään..
kouluarvosana: 10
Kirja 5:
Kirjassa kiinnosti kaikki, AK tapaamiset tekivät vaikutuksen kun harry opetti sitä, tunteita herätti Siriuksen kuolema ja kun sirius oli vielä yksi lempi hahmoistani.
AK tapaamiset ja aika salaperäisyyksien osastolla
- ei mikään
kIRJA 6:
kirjassa kiinnosti kohdat jossa Harry ja Dumbledore kävivät ajatusseulassa katsomassa voldemortin nuoruutta, hahmot olivat kehittyneet ja olivat jo valmiita seurustelemaan kunnolla, kaikki teki vaikutuksen olen hyvin tyytyväinen kirjan kokonaisuuteen, tunteita herätti Dumbledoren kuolema,
kaikki
- kaikki
Elokuvat:
elokuva 1:
Oli tosi hyvä. Minä pidin siitä ainakin erittäin paljon. Henkilöt olivat juuri esittänyt ensimmäisen harry potter elokuvan ja voin sanoa, että hyvin he onnistuivat.
elokuva 2:
Oli hyvä ja henkilöt onnistuivat tosi hyvin.
elokuva 3:
Kaikki oli hyvää niinkuin aijemmissakin
elokuva 4:
tämä oli kaikkein paras elokuva, koska siinä oli kolmivelhoturnajaiset :).. - Yks miljoonasta Potter fane...
Kirja 1:
Kirja oli oikein kiva ja oli hauskaa kun Harry ei tiennyt mitään siitä, että hän olisi velho. No arvosana on ehkä 8. Ensimmäisessä kirjassa huomasin hahmoissa tietenkin, että Ron ja Harry inhoavat läksyjä ja he pitävät enemmän seikkailuista kun taas Hermione suorastaan rakastaa opiskelua. Huonoa ei minun mielestäni siinä oollut ja tunteita minulla ei siinä herännyt. Plussaa ja miinusta? Plaah mähän rupeen jaarittelemaan ihan liikaa jo ensimmäisestä kirjasta.
Kirja 2:
Salaisuuksien kammiossa mulla kesti aika kauan lukemaan enkä oikein pitänt siitä. Tässä viimeistään huomasin, että Hagrid pitää hirviömaisista lemmikeistä. Arvosanani: 6.
Kirja 3:
Tässä on toiseksi paras Potte kirja. Azkabanin vanki. Kirjassa oli hauskoja pikku käänteitä esim. Siriuksen tapaus ja olihan se hauskaa. Kirja ansaitsee ysin.
Kirja 4:
Paras Potter ja arvosana on 10. Säikähdin aika paljon kun Harry valittiin Kolmivelho turnajaisiin, mutta en tajuu miks. Olin varmaa jo tutustunu kirjan keksittyihin hahmoihin niin paljon että järkytyin siitä ythä paljon, kun muut Tylypahkalaiset. Voldemortin paluu tietysti melkein pysäytti sydämmeni ja kaksintaistelu Voldemortin kanssa oli huima. Diggoryn ei kuitenaan olisi tarvinut kuolla. Jep jep. Hullu tunteellinen pälli.
No kirja 5:
Tämäkään kirja ei ollut ihan paras mahdollinen enkä pitäny Pimennosta ollenkaan. No muuten kirja oli hyvä ja pillitin Siriuksen kuoleman takia... Arvosana ois ehkä 7 tai 8... Rehtorina Pimento ei pärjännyt ja ne Fredin ja Georgen pinnaus purtavat (jos se nyt oli pinnaus purtava) olivat parhaita!
Kirja 6:
No tässä kirjassa ois voinu olla ehkä vähän enemmän jotain hauskaa ja ne muistot ovat tylsiä. Itkin ku Dumbledore kuoli ja haudattiin. Ginnyn ja Harryn yhteen meno yllätti mut, mutta kai se silleeki menee. Arvosanaksi kävis varmaa 8.
Elokuva 1:
No siis mähän rakastan sitä elokuvaa ja muistan siitä jotain vuorosanoja ulkoo. Kyllähän ne henkilöt onnistuivat hommissaan, mutta missä Riesu on? mä en oo nähny sitä missään elokuvassa... no arvosana on 9.
Elokuva 2:
Se oli ehdottomasti parempi kun kirja, mutten tykänny siitäkää oikee paljon. Ehkä arvosana ois 7. Lochard (ääh... siis se pimeyden voimilta suojautumisen ope) oli aika hauska ja näytteli osansa hyvin. Tietysti kangistumiset saattoivat säikyttää mua...
Elokuva 3:
No siis Hiinokka oli aivan samallainen ku mitä mä olin kuvitellu. Kaikki meni oikein hyvin ja se oli hauska kohta ku Hermione mottas Malfoyta. Arvosana: 9. Kyllähän niistä jätetään asioita pois ja Riesu pitäisi saada mukaan.
Elokuva 4:
Missä on raiskeperäiset sisuliskot, sfinskit (öö kirjotus ei ehkä mee oikein, mutta mä yritän) ja muut örkit joita siinä piti olla? Millon Krum kirosi Diggoryn? (ääh en muista oikein hyvin nii en oo varma kirosko se sen siinä että ei tartte sanoo mitää) Arrgh siitä oli jätetty ihan liikaa pois ja jälleen kerran: Missä Riesu? Arvosana: 7 No mutta siinä oli sitte mun vastaus... Ehkä vähän pitkä mutta lukekaapa siitä... Kirja1
Minusta tämä kirja on hyvä. Ja pääsin heti juoneen. Arvosama10
Kirja2
Tämä kirja oli parempi, kuin eka ja jännitystä on sopivasti ja huumoria on ihan mukavasti.
Arvosana10
Kirja3
Tämä kirja on ihan hyvä, mutta ei niin hyvä kuin
kaks edellistä. Tämä kirja on paljon synkempi ja
pidit paljon Lupinista ja Siriuksesta.
Arvosana10
Kirja4
Minun lempikirjani siinä jännitystä oli ihan mukavasti. Mukavia kohtia olivat huispauksen maailmamestarruus kisat ja kolmivelhoturnajaiset.
Mutta eniten liikutti Cedric Diggoryn kuolema,
joka ei edes ansainnut kuolemaa.
Arvosana10
Kirja5
Kirja oli hyvä, mutta neloskirja oli vain hieman parempi. Siriuksen kuolema oli liikuttava. Kamalin tyyppi oli Pimento.
Arvosana10
Kirja6
En oo vielä lukenu
Elokuva1
Mähän rakastan tätä leffaa. Osaan, jopa miltein kaikki vuorosanat. Leffassa piisas jännitystä ja huumoria...jne
Arvosana10
Elokuva2
Tämä leffa on todella hieno ja jännittävä. Jännittävin oli Harry taistelemassa basiliskiä vastaan. Arvosana10
Elokuva3
Leffa oli paljon parempi, kuin kirja. Elokuvassa
oli hieman synkempi ja Lupin ja Sirius olivat kivoja tyyppejä. Arvosana10
Elokuva4
Tää leffa on kaikkein paras. Jännittäviä kohtauksia olivat kolmivelhoturnajaisten koetukset ja Voldemortin kohtaaminen. Ikävin on
Cedricin kuolema, joka liikutti elokuvan lopussa.
Ja arvosanani on 10- Claudine
Harry Potter ja Viisasten kivi
Kirja sopii vielä nuoremmille lukijoille, ja on aika viaton.
Se on tutustumista, Harryn osalta, vielä velhomaailmaan ja näin ollen aika iisiä luettavaa.
- Viattomuus
Asiat tulevat esille ensimmäistä ja kertaa ja juttu lähtee liikkeelle.
Harry Potter ja Salaisuuksien kammio:
Oikeastaan yhtä viaton kuin ensimmäinen, ja sen vuoksi, jos vertaa vaikka kutoseen niin hyvinkin lattea, mutta siltikin erittäin ihana ja mielenkiintoinen kirja.
Kirjan kyllä jaksaa mielellään lukea tällipaju kappaleesta siihen Cornelius Toffee kappaleeseen, sitten se on vähän tylsää, kun on niin monesti tullut luettua.
- Loppua ei pienellä viiveellä jaksa lukea (jos on vähän aikaa viime lukukerrasta)
Ihana niin kuin vai on. En itse asiassa muista kunnolla. No tärkeä kirja tietysti. Ja maailma avartuu.
Harry Potter ja Azkabanin vanki:
Selvästi jo jännittävämpi ja kutkuttavampi kuin kaksi edellistä. Ei ollenkaan niin lattea, ja tietoa maailmasta tulee lisää ja tämä saa janoamaan lisää. Harryn, Ronin ja Hermionen ystävyys vain syvenee ja mukaan uusia, mielenkiintoisia hahmoja, ja sitten tällaista traagisuutta.Tästä kirjasta lähtee kunnolla Voldun nousu takaisin kohti valtaa.
Synkempi ja selvästi jo vähän erilaisempi kuin kaksi edellistä
- No en keksi
Harry Potter ja Liekehtivä Pikari:
Ehdottomasti paras! Tästä kirjasta en jaksa lopettaa hehkuttamista. Huispauksen maailmanmestaruuskisat, Kolmivelhoturnajaiset, maailman ihanin juoni!!!
Voiko uskomattomampaa kukaan kirjailija enää keksiä? Ihanaa KAIKKI.
Harry Potter ja Feeniksin kilta:
Edelleen synkempää, Voldu on takaisin. Hyvinkin pitkä kirja tosin. Hyvä puoli, mutta silti ärsyttävä, kuinka hyvin Row on osannut kuvailla Pimennon akasta, sillä se todella on ärsyttävä, kuten Kalkaros. Ei jessus.
- Pituus, monen lukukerran jälkeen, tylsä Ruaah kappale.
Ihana
Harry Potter ja Puoliverinen Prinssi:
Siis synkempi kuin minun sukkani, ja hyvin erilainen kuin aiemmat. Ihana tosin. Lisää tietoa Voldusta - voiko uskoa miten paljon on jo edetty VK:stä??
Ei kyllä mitään huonoa tässä, paitsi kirja oli aika paljon vain DD:n oppitunteja, mutta toisaalta. Sitähän se oli, siis, kirja oli tavallaan vain etenemistä kohti Voldun salaisuuksien tutkimista.
1. leffa:
Pidän tästä kovasti
2. leffa:
Pidän hiukan vähemmän kuin ekasta
3. leffa:
Muutamat asiat ihmeen hyvin saatu tehtyä, IHANA RUUPERT - x)))))
Täs on kirjaarvostelu:
Miinusta: Pitkäveteinen alku, enemmän olisi saanut olla Tylyahon retkistä, Harryn ja Ginnyn yhteisistä hetkistä, huispausotteluista ja Harryn ajasta Likusteritiellä tietoa. Petyin vähän aivumäärään, olisi saanut olla enemmän..:o
Plussaa: Hienot kuvailut. Dumbledoren kuolema oli todella tunteikkaasti kuvattu, Hagridin Hämäkäkin hautajaiset oli kanssa hauskasti kuvattu, kun miehet ottivat pari kaljaa liikaa.. :)
Arvosanaksi koko kirjalle annan 9-.- -ChoChang-
Kirja 1. Viisasten kivi
Kirja oli uskomattoman kiinnostava. Sitä luki mielenkiinnolla eteenpäin, mutta jotenkin alku oli sekavaa, en tiedä miksi. Loppuseikkailu ja huispausmatsi olivat taidokkaasti kuvattu.
Todella hyvä alku Potter-sarjalle!
: Se että Row sai lukijan koukkuun, jonka takia lukijan oli kertakaikkiaan pakko selvittää mitä Harrylle tulee tapahtumaan.
-: Ei itseasiassa mikään.
Kouluarvosana: 10-
Kirja 2. Salaisuuksien kammio
Mikä olisi mahtavampi kakkososa Potter-sarjalle kuin Salaisuuksien kammio? Todella jännittävä ja oli kertakaikkiaan pakko saada selville kuka avasi kammion ja mikä on kammion hirviö.
Loppu yllätti todella. Hermionen kangistuminen veti tunteet pintaan ja pystyin silmin näkemään miten Gilderoy oli Harryn kannoilla kokoajan.
Todella mahtava teos!
: Loppuhuipennus, arvoitukset.
-: Ei mikään.
Kirja 3. Azkabanin vanki
Tästä kirjasta minä tykkään! Kerrankin jotain muuta kuin Voldemort pälä pälää! Aloin pitämään heti Lupinista ja minua säälitti todella ettei Harry päässyt Tylyahoon. Jännitti todella kun Kalkaros sai tietää Harryn pään näkyneen Tylyahossa. Sen mutakohtauksen olisi voinut tehdä lumikohtaukseksi, niinkuin elokuvassa.
Ei sillä etteikö se olisi hyvä mutta kuulostaisi jotenkin paremmalta.
Peter Piskuilan herätti minussa heti inhoa ja saatuani tietää Siriuksen olevankin hyvis, yllätyin todella. Myös se ettei Kutka olekkaan rotta yllätti.
Aivan mahtava teos!
: Yllättävä loppu.
Arvosana: 10
Kirja 4. Liekehtivä pikari
Tämä kirja sai minut jopa pelkäämään. Hautausmaakohtaus oli aivan uskomattoman pelottava. Pelotti kokoajan Harryn puolesta ja surin kovasti Cedricin kuolemaa. Joulutanssiaiskohtaus oli hauskaa luettavaa ja petyin hieman kun Cho kieltäytyi olemasta Harryn pari. Alastor Villsilmä Vauhkomieli järkytti sekä naurattti. Varsinkin se kohta nauratti kun Draco muuttui hilleriksi. Kolmivelhoturnajaiset olivat kiinnostavaa luettavaa. Toivoin kovasti Harryn voittavan. Olin myös iloinen kun Murjottava Myrtti ja Dobby tulivat taas kuvioihin.
Hieno kirja!
: Kolmivelhoturnajaiset, joulutanssiaiset
Kirja 5. Feeniksin kilta
Tämä kirja oli hieman sekava. En pysynyt heti kärryillä, mutta luettuani toisen kerran aloin tajuta enemmän. Sirius kuoli hieman oudolla tavalla, mutta surin silti hänen kuolemaansa.
Inhosin Dolores Pimentoa heti ja säälitti kovasti miten Harry kärsi. Loppuhuipennus ministeriössä oli sekä hyvä että huono. Ak:n kokoontumiset tekivät kirjasta luettavan! Toivoin kovasti että Chosta ja Harrysta olisi tullut jotain, mutta Cho:n alkaessa valittaa Hermionesta, aloin inhota Cho:ta. Tonks on aivan ihana hahmo! Pirteä ja ihana piristys kirjoille!
: Ak:n kokoontumiset, Tonks, Luna Lovekiva, loppuhuipennus, Siriuksen kuolema
-: Sekava loppu ja muutenkaan en aina pysynyt kärryillä
Kirja 6. Puoliverinen prinssi
Todella hyvä kirja johon jää koukkuun! Kuhnusarvio on todella hauska hahmo joka pisti nauramaan. Tuli kovasti mieleen Vauhkomieli. Harryn tunteita kuvattiin taitavasti. Kirjassa harmitti vain se, että Ginnyn ja Harryn jutusta ei kerrottu tarpeeksi. Esimerkiksi mitä he tekivät siellä kävelyllä.
Minua suretti kovasti Dumbledoren kuolema. Ihmettelin myös miksi Harry ei surrut Siriusta niin paljon. No toisaalta olihan siitä kulunut jo aikaa. Ginnyn ja Harryn suudelma oli ihana kohta. :)Row oli tehnyt kirjaan todella yllättävän käänteen kun puoliverinen prinssi astui kuvioihin. Ronin ja Lavenderin juttu oli hieman outo. Kirjan viimeiset sanat olivat koskettavat. Todella hyvä kirja!
: Harryn ja Ginnyn suhde, kirjan viimeiset sanat, Harryn tunteiden taidokas kuvaus
-: Harryn ja Ginnyn suhteesta kerrottiin liian vähän, Dumbledoren kuolema
[[Elokuvat arvostelen myöhemmin...]] - -ChoChang-
-ChoChang- kirjoitti:
Kirja 1. Viisasten kivi
Kirja oli uskomattoman kiinnostava. Sitä luki mielenkiinnolla eteenpäin, mutta jotenkin alku oli sekavaa, en tiedä miksi. Loppuseikkailu ja huispausmatsi olivat taidokkaasti kuvattu.
Todella hyvä alku Potter-sarjalle!
: Se että Row sai lukijan koukkuun, jonka takia lukijan oli kertakaikkiaan pakko selvittää mitä Harrylle tulee tapahtumaan.
-: Ei itseasiassa mikään.
Kouluarvosana: 10-
Kirja 2. Salaisuuksien kammio
Mikä olisi mahtavampi kakkososa Potter-sarjalle kuin Salaisuuksien kammio? Todella jännittävä ja oli kertakaikkiaan pakko saada selville kuka avasi kammion ja mikä on kammion hirviö.
Loppu yllätti todella. Hermionen kangistuminen veti tunteet pintaan ja pystyin silmin näkemään miten Gilderoy oli Harryn kannoilla kokoajan.
Todella mahtava teos!
: Loppuhuipennus, arvoitukset.
Kirja 3. Azkabanin vanki
Tästä kirjasta minä tykkään! Kerrankin jotain muuta kuin Voldemort pälä pälää! Aloin pitämään heti Lupinista ja minua säälitti todella ettei Harry päässyt Tylyahoon. Jännitti todella kun Kalkaros sai tietää Harryn pään näkyneen Tylyahossa. Sen mutakohtauksen olisi voinut tehdä lumikohtaukseksi, niinkuin elokuvassa.
Ei sillä etteikö se olisi hyvä mutta kuulostaisi jotenkin paremmalta.
Peter Piskuilan herätti minussa heti inhoa ja saatuani tietää Siriuksen olevankin hyvis, yllätyin todella. Myös se ettei Kutka olekkaan rotta yllätti.
Aivan mahtava teos!
: Yllättävä loppu.
Kirja 4. Liekehtivä pikari
Tämä kirja sai minut jopa pelkäämään. Hautausmaakohtaus oli aivan uskomattoman pelottava. Pelotti kokoajan Harryn puolesta ja surin kovasti Cedricin kuolemaa. Joulutanssiaiskohtaus oli hauskaa luettavaa ja petyin hieman kun Cho kieltäytyi olemasta Harryn pari. Alastor Villsilmä Vauhkomieli järkytti sekä naurattti. Varsinkin se kohta nauratti kun Draco muuttui hilleriksi. Kolmivelhoturnajaiset olivat kiinnostavaa luettavaa. Toivoin kovasti Harryn voittavan. Olin myös iloinen kun Murjottava Myrtti ja Dobby tulivat taas kuvioihin.
Hieno kirja!
: Kolmivelhoturnajaiset, joulutanssiaiset
Kirja 5. Feeniksin kilta
Tämä kirja oli hieman sekava. En pysynyt heti kärryillä, mutta luettuani toisen kerran aloin tajuta enemmän. Sirius kuoli hieman oudolla tavalla, mutta surin silti hänen kuolemaansa.
Inhosin Dolores Pimentoa heti ja säälitti kovasti miten Harry kärsi. Loppuhuipennus ministeriössä oli sekä hyvä että huono. Ak:n kokoontumiset tekivät kirjasta luettavan! Toivoin kovasti että Chosta ja Harrysta olisi tullut jotain, mutta Cho:n alkaessa valittaa Hermionesta, aloin inhota Cho:ta. Tonks on aivan ihana hahmo! Pirteä ja ihana piristys kirjoille!
: Ak:n kokoontumiset, Tonks, Luna Lovekiva, loppuhuipennus, Siriuksen kuolema
-: Sekava loppu ja muutenkaan en aina pysynyt kärryillä
Kirja 6. Puoliverinen prinssi
Todella hyvä kirja johon jää koukkuun! Kuhnusarvio on todella hauska hahmo joka pisti nauramaan. Tuli kovasti mieleen Vauhkomieli. Harryn tunteita kuvattiin taitavasti. Kirjassa harmitti vain se, että Ginnyn ja Harryn jutusta ei kerrottu tarpeeksi. Esimerkiksi mitä he tekivät siellä kävelyllä.
Minua suretti kovasti Dumbledoren kuolema. Ihmettelin myös miksi Harry ei surrut Siriusta niin paljon. No toisaalta olihan siitä kulunut jo aikaa. Ginnyn ja Harryn suudelma oli ihana kohta. :)Row oli tehnyt kirjaan todella yllättävän käänteen kun puoliverinen prinssi astui kuvioihin. Ronin ja Lavenderin juttu oli hieman outo. Kirjan viimeiset sanat olivat koskettavat. Todella hyvä kirja!
: Harryn ja Ginnyn suhde, kirjan viimeiset sanat, Harryn tunteiden taidokas kuvaus
-: Harryn ja Ginnyn suhteesta kerrottiin liian vähän, Dumbledoren kuolema
[[Elokuvat arvostelen myöhemmin...]]Feeniksin killalle arvosanaks 10- ja Puoliveriselle prinssille 10
- -ChoChang-
-ChoChang- kirjoitti:
Feeniksin killalle arvosanaks 10- ja Puoliveriselle prinssille 10
Liekehtivälle Pikarille 10 xD
Mut nyt ne elokuvat:
Viisasten kivi
Elokuva oli hyvä, todella jännittävä ja minua kiinnosti todella kuka oli syyllinen ja yllätyin huomatessani Professori Oraven.
Näyttelijät onnistuivat hyvin ja kaikki kohdat puhuvasta käärmeestä peikkoon oli toteutettu hyvin.
: Kaikki
-: Ei mitään
Salaisuuksien kammio
Todella hyvä elokuva tämäkin. Hieman sekava vain siitä kohti kun se eräs Borgin ja Burkes kohta oli leikattu pois. Dobby oli aivan ihana ja Harryn loukkaantuminen Salaisuuksien kammiossa veti kyyneleet pintaan kun Fawkes lensi parantamaan Harryn.
: Kaikki satuolennot oli toteutettu upeasti
-: Se eräs poisleikattu kohta
Azkabanin vanki
Tämä elokuva on aivan ihana! Hiinokka on suloinen ja musiikki on upeaa! Maisemat ovat kauniita ja näyttelijät parantaneet taitojaan.
: Musiikki, maisemat
-: Siriuksen asu
Liekehtivä pikari
TODELLA HYVÄ! ANSAITSEE 10 :N!!!
- Hemu-92
Kaikki kirja ovat olleet todella hyviä ja lukemisen arvoisia. Ja tietysti kaikissa uudemmissa kirjoissa on enemmän jännitystä ja sellaista, mutta kaikki ovat olleen tosi hyviä niinkuin elokuvatkin.
Elokun arvosani: 10
Kirjojen -"-: 10 - elizzz
Niin en nyt kirjoita arvostelua koska etsin vastauksia.. Monesko päivä Harry Potter ja liekehtivä pikari tulikaan dvd:nä? Muuten kirjasta ... and the half-blood prince koska olen lukenut vain sen, en suomenkielistä... Oli aika rankka mutta mahtava.. Mutta kun se tulee elokuvana joskus hamaassa tulevaisuudessa saa varmaan aika korkeen ikärajan kun nelonen melkein sai k15..
- ilmestyy
dvd:lle 29.3.2006
- ....tullakin
ilmestyy kirjoitti:
dvd:lle 29.3.2006
...mutta meillä se on ollut hyllyssä jo kohta viikon verran, siis elokuva HP ja liekehtivä pikari. Eikä ole mikään piraattiversio, mukana tuli joku keräilykorttikin... Mutta milläs minä sen teille epäuskoisille todistaisin? en niin millään mutta eipä ole tarviskaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti15822785Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2463002Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos292561Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori912511Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?
Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks152393- 1011618
Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta
Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav1821562Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s181391Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta221367Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_2411330