Harry Potter ja Liekehtivä Pikari täällä jo tänään.

Monet ovat odottaneet jännittyneetä Harry Potter ja Likehtivä Pikari elokuvan ilmestymistä VHS/DVD:lle. Kaikki eivät suinkaan ole käyneet katsomassa tätä elokuvateatterissa, vaan ovat odotelleet rauhallisesti keskusteluita katsellen DVD/VHS:n ilmestymistä.

Oletko sinä jo ostanut omasi? Kerrothan juonesi myös tätä kohtaan.

(Äh.. Itse olen vasta menossa ostamaan sitä ^^')

7

728

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Claudine

Saan luultavasti (toivottavasti) tänään DVD:n, jotta voisin katsoa sen ja miettiä uudestaan oliko se varmasti niin huooonooo kuin se oli ensimmäisellä katsomiskerralla.
      Ja että miksikä se oli huono?
      Koska se oli niiiin erilainen kuin kirja, tiedän tiedän, ettei se olisi voinut olla juuri niin kuin kirja, mutta en sitä ajatellutkaan.

• Ginny Lovegood

Kävin katsomassa sen elokuvissa ja oli ihanaa nähdä se taas dvd:llä. Se elokuva on uskomaton!
        Vaikeaa verrata kirjaan.
        Minusta elokuvat ja kirjat ovat yhtä hyviä!
        Voldemort oli vähän oudonnäköinen mut hieno leffa!
        Kannattaa katsoa!

• Diuli.

Oman deeveedeeni sain jo 27.3 ennakkona ja katsonut on tultu kerran. Aivan sikamakee. Jou.
      Lisämateriaalit on nannaa.

• ms.granger

mä en oo vielä ostanu sitä, mutta se tulee kyllä ostettua...

• minä.

joo musta se oli hyvä.. monet on haukku huonoimmaksi leffaksi sen takia kun ei seuraa niin tarkkaa kirjaa kun aikasemmat mutta ei musta sen tarvikkaan mennä yhteen niin tarkkaan.. esim ykkös ja kakkos leffat oli tosi surkeita just sen takia et yrittivät liian tarkkaan matkii kirjaa ja kun aika on rajallista niin ne oli sit niin pätkityn näkösiä.. leffa leffana ja kirja kirjana..kaikki ei kuitenkaan lue niitä kirjoja

• Minä sain jo oma DVD:n 22.3. Eli viikkoa ennen julkaisua.

• PANJO

...osti just eilen Prismasta :) Kävin kyll sillon kattomassa sen leffassakin, mutta pakko oli ostaa ku nii hyvä oli! En oo vielä ehtiny katsomaan DVD:ltä, mutta meinaanki säästää sen viikonlopuksi (;

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut

– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti
      Maailman menoa
      225
      32267
    2. Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..

Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos
      Ikävä
      29
      3601
    3. Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...

Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel
      Ikävä
      252
      3565
    4. Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?

Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori
      Tv-sarjat
      96
      2940
    5. Särkynyt sydän

Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s
      Ikävä
      23
      2747
    6. Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!

Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta
      Suomalaiset julkkikset
      37
      2042
    7. En suuttunut missään vaiheessa

Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk
      Ikävä
      10
      1673
    8. Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta

Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös
      Ikävä
      17
      1627
    9. Trump on jo ihan seonnut...

Nato maa uhkailee toista Natomaata....Amerikan tuho näyttää toteutuvan Trumpin kaudella 100 varmasti.
      Maailman menoa
      349
      1367
    10. Nurmijärven onnettomuus.

Ihan vain muistutuksena (onnettomuushan tapahtui yksityisellä tiellä) se, että nykyinen hallitus päätti 2023 leikata yks
      Maailman menoa
      41
      1257
    Aihe