Eli mua kiinnostais kuulla, että mitä mieltä ootte nyt juuri ilmestyneestä dvd:stä Harry Potter ja liekehtivä pikari..?
Itse en voi olla vertaamatta dvd:tä kirjaan ja siihen nähden olen tulokseen hieman pettynyt :(
Niin paljon oli jätetty pois. Tokihan kirja oli liki 800 sivua, mutta miksi siitä ei tehty vaikka kolmen tunnin elokuvaa taikka kaksikin elokuvaa (kuten matrixin toinen ja kolmas) ?!?
Kommentoikaa ihmeessä asiaa ja kertokaa mielipiteitänne!
kommentteja HP ja liekehtivä pikari (DVD vs. kirja)
6
548
Vastaukset
- Jeps
...oli sopimus yhdestä elokuvasta. Pituuskaan ei saisi olla yli 3h. (useissa elokuvissa).
- Kinuski
Ovathan taru sormusten herrasta dvd:tkin kolmetuntisia; hieman ylikin. Niissä ei kuitenkaan karsinta häirinnyt liikaa. No ehkä loppu vähän häiritsi kun siellä ei näkynyt sota käyneen ollenkaan...
- ----
Leffasta tulisi todella tylsä jos sitä venytettäisiin liikaa. Ei ole mitään järkeä ottaa koko kirjaa mukaan leffaan. Onkohan se jotain mielikuvituksen puutetta kun pitäis nähdä se koko kirja leffana?
- Kinuski
.. kohdan mitä olisin toivonut elokuvassa olevan niin kotitontut taisi olla aika olennainen osa kirjaa; esim. heti alussa olevassa huispauksen maailmanmestaruuskisassa ja eikös se kidusruoho ollut kotitontulta peräisin (korjatkaa jos muistan väärin). Lisäksi olis ollut mukava nähdä vähän Harryn harjoittelua kolmivelhoturnajaisiin (muutenkin taikoja oli liian vähän) ja labyrinttikohtauksessa Harry ei muka saanut mitään vastaansa toisin kuin kirjassa.
Ehkä Hermionen ja Krumin suhde ei ollut tärkeä mutta se oli aika lattea elokuvassa.. - -----
Kinuski kirjoitti:
.. kohdan mitä olisin toivonut elokuvassa olevan niin kotitontut taisi olla aika olennainen osa kirjaa; esim. heti alussa olevassa huispauksen maailmanmestaruuskisassa ja eikös se kidusruoho ollut kotitontulta peräisin (korjatkaa jos muistan väärin). Lisäksi olis ollut mukava nähdä vähän Harryn harjoittelua kolmivelhoturnajaisiin (muutenkin taikoja oli liian vähän) ja labyrinttikohtauksessa Harry ei muka saanut mitään vastaansa toisin kuin kirjassa.
Ehkä Hermionen ja Krumin suhde ei ollut tärkeä mutta se oli aika lattea elokuvassa..Mutta kun kaikkea ei voi saada vaikka kuinka toivoisi. Elokuvan tekijöilläkin on rajansa ja esim. ei ole mitään halpaa hommaa luoda kotitonttuja ympäriinsä. Ja kun ne ei mitänkään oleellisia olleet. Kidusruohon antoi leffassa Neville ja niin se sopi hyvin. Sama lopputulos kuitenkin vaikka Harry ois hankkinut sen itse.
----- kirjoitti:
Mutta kun kaikkea ei voi saada vaikka kuinka toivoisi. Elokuvan tekijöilläkin on rajansa ja esim. ei ole mitään halpaa hommaa luoda kotitonttuja ympäriinsä. Ja kun ne ei mitänkään oleellisia olleet. Kidusruohon antoi leffassa Neville ja niin se sopi hyvin. Sama lopputulos kuitenkin vaikka Harry ois hankkinut sen itse.
Leffa oli hyvä. Ja Harry sai kidusruohoa Nevilleltä. Ja sitä paitsi kirja ja elokuva ovat
kaks eri teosta. Mua ei haittaa, vaikka joitakin kohtia oli karsittu pois. Ja onhan siihe lisätty muutamia kohtia, niitä leffassa ei oo. Esim.. se,
kun Harry lentää leffassa linnan "ympärillä" ekassa koetoksessa. Ja kirjassa ne pysyvät siinä areenalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792342Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1401507- 1331462
- 1551214
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373937Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683