ram...

gggggggggggggg

Oliko R.A.M. yksin luolassa hakemassa medaljonkia, kun Dumbledorekin tarvitsi apua?

12

1021

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Claudine

      ei tiedetä tietenkään.

      • emäproo

        Jos Dumbledore ei olisi yksin selviytynyt, tuskin olisi R.A.M:kaan. Ellei hän kuollut lapun kirjoitettuaan ja uponnut veteen.


      • emäproo kirjoitti:

        Jos Dumbledore ei olisi yksin selviytynyt, tuskin olisi R.A.M:kaan. Ellei hän kuollut lapun kirjoitettuaan ja uponnut veteen.

        Harry oli Dumbledoren kanssa medallijongin etsinnässä


      • Isola
        flareon85 kirjoitti:

        Harry oli Dumbledoren kanssa medallijongin etsinnässä

        eli sen järvenhän pystyi ylittämään yksi täysi-ikäinen velho plus joku muu eli R.A.M.illa on voinut olla mukana esim kotitonttu..


      • gggggggggggggg
        Isola kirjoitti:

        eli sen järvenhän pystyi ylittämään yksi täysi-ikäinen velho plus joku muu eli R.A.M.illa on voinut olla mukana esim kotitonttu..

        Olikohan se kotitonttu Oljo, sillä taitaa olla paljon kerrottavaa Harrylle, jos Harry älyää kysyä.


      • Isola
        gggggggggggggg kirjoitti:

        Olikohan se kotitonttu Oljo, sillä taitaa olla paljon kerrottavaa Harrylle, jos Harry älyää kysyä.

        älyää kysyä ainakaan kovin nopeasti.. Harry on vähän tyhmä :) en kyllä ymmärrä miten se vois pärjätä ilman hermionea (ja ronia).. siis jos mä saisin tietää olevani velho niin olisin ehkä vähän kiinnostuneempi koulusta.. Ja nyt kun Dumbledorekin kuoli niin tuntuu että voldemortilla on pienoinen ylivoima. Vaikka se ei rakkautta ymmärräkään..


      • gggggggggggg
        Isola kirjoitti:

        älyää kysyä ainakaan kovin nopeasti.. Harry on vähän tyhmä :) en kyllä ymmärrä miten se vois pärjätä ilman hermionea (ja ronia).. siis jos mä saisin tietää olevani velho niin olisin ehkä vähän kiinnostuneempi koulusta.. Ja nyt kun Dumbledorekin kuoli niin tuntuu että voldemortilla on pienoinen ylivoima. Vaikka se ei rakkautta ymmärräkään..

        jos Oljo oli Reguluksen mukana, niin eikö syy siihen miksi Sirius kuoli ole sitten se, että Harry sai Oljon?


      • Isola
        gggggggggggg kirjoitti:

        jos Oljo oli Reguluksen mukana, niin eikö syy siihen miksi Sirius kuoli ole sitten se, että Harry sai Oljon?

        voi olla..mä en kyllä jaksa uskoa että siriuksen kuolemaan ois muuta syytä kuin harryn rakkauden lisääminen..siis se että Harry pystyy tuntemaan positiivisiakin tunteita kaikesta huolimatta. Rakkaus siriukseenhan pelasti (kai?) sen silloin viidennen kirjan lopussa kun Voldemort valtasi Harryn ruumiin.. Sama juttu myös Dumbledoren kuoleman kanssa..


      • teoria
        Isola kirjoitti:

        voi olla..mä en kyllä jaksa uskoa että siriuksen kuolemaan ois muuta syytä kuin harryn rakkauden lisääminen..siis se että Harry pystyy tuntemaan positiivisiakin tunteita kaikesta huolimatta. Rakkaus siriukseenhan pelasti (kai?) sen silloin viidennen kirjan lopussa kun Voldemort valtasi Harryn ruumiin.. Sama juttu myös Dumbledoren kuoleman kanssa..

        Kalkaros oli RABin mukana.


      • herm-oo-nini
        teoria kirjoitti:

        Kalkaros oli RABin mukana.

        kuka on r.a.m???
        mää en tiiä...se joka kertoo nii kaunis kiitos sinulle:)


      • Fray
        herm-oo-nini kirjoitti:

        kuka on r.a.m???
        mää en tiiä...se joka kertoo nii kaunis kiitos sinulle:)

        Regulus (Arcturus?) Musta, eli Siriuksen veli, joka on kuollut. Ainakin tiettävästi?


      • ewwi
        emäproo kirjoitti:

        Jos Dumbledore ei olisi yksin selviytynyt, tuskin olisi R.A.M:kaan. Ellei hän kuollut lapun kirjoitettuaan ja uponnut veteen.

        Jos olette lukeneet täällä vähän enemmänkin niin olettte ehkä törmänneet siihen ajatukseen, että Regulus olisi itse myrkyttänyt veden, jotta Voldemort hekentyisi, jos haluasi tulla hakemaan hirnyrkkiään. Joten hänen ei ollut pakko juoda sitä myrkytettyä vettä... Se voi olla hyvin mahdollista, koska me emme tiedä mitään Siriuksen veljestä. Voi olla, että Regulus on ollut aika "suuri" velho voimiltaan ja älyltää, koska tietää noin paljon kutenkin hirnyrkeistä (ja aika harva tietää niistä mitään ja varsinkin Voldemortin hirnyrkeistä). Näin Regulus on voinut yksin selvitä tilanteesta.

        itse pidän tätä vaihtoehtoa aika hyvänä, mutta en tietenkään lyö mitään lukkoon...:)Muttta jos asia ei ole näin pidän hyvänä enteenä sitä, jos Reguluksella olisi ollut Oljo mukana. Se auttasi huomattavasti hirnyrkien etsmisessä ja kirjan juonee. Silloin kirja ei välttämättä ole peilkkää niiden etsimistä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2342
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      140
      1507
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      155
      1214
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      937
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe