harry hirnyrkkinä....

hp-hullu

eli siis ajatus sinänsä kuulostaa lähes täysin mahdottomalta, mutta kun muistelen mitä aiemmissa kirjoissa on käynyt se ei kuulostakkaan enää niin oudolta. salaisuuksien kammiossa(s.366) harry sanoi näin "valedro sanoi, että olen samanlainen kuin hän.outoa samankaltaisuutta, hän sanoi". jos voldemortin sielun palanen olisi harryssa se antaisi sanoille uuden merkityksen. kyse ei siis olisikaan sattumasta. ja tässä kaikkein eniten teoriaa tukeva väite, joka on dumbledoren suusta sivulla.356:"sinä olet kärmessuu harry,koska lordi voldemort-joka on salazar luihuisen viimeinen eloonjäänyt perillinen-on kärmessuu.jos en pahasti erehdy, hän siirsi osan omista voimistaan sinuun sinä iltana kun sait tuon arven.vaikka taatusti hän ei tehnyt sitä tahallaan."

tässä siis asiat joihin olen kiinnittänyt huomiota. en kyllä vieläkään tiedä uskonko sitä vai en mutta tämä tukee sitä vahvasti.

6

864

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jkr

      muista hirnyrkeistä..eli se medaljonki on luihuisen, kuppi puuskupuhin ja sitten pitäis olla vielä jotkut korpinkynnen ja rohkelikon esineet mutta eikö Dumbledore sanonut että rohkelikon miekka on ainoa muistoesine ja että se on puhdas? eikö silloin Harry vois olla se Rohkelikon hirnyrkki? ehkä vähän kaukaahaettua...

      • kilppali

        Harrystä olisi TULLUT hirnyrkki mutta kun se kirous meni jotenkin pieleen Harryn nuoruudessa!
        Ja sit Voldemortil ei ollu korpinkynnen esinettäkään!
        Etteks te oo vieläkään lukenu uusinta Harry Potteria?
        Mä luin sen jo aika päiviä sitten!!!


      • ei pitänyt
        kilppali kirjoitti:

        Harrystä olisi TULLUT hirnyrkki mutta kun se kirous meni jotenkin pieleen Harryn nuoruudessa!
        Ja sit Voldemortil ei ollu korpinkynnen esinettäkään!
        Etteks te oo vieläkään lukenu uusinta Harry Potteria?
        Mä luin sen jo aika päiviä sitten!!!

        tehdä hirnyrkkiä! Harryn tappamisen jälkeen Voldemortin oli tarkoitus tehdä viimeinen hirnyrkki (tekeminen vaati aina murhan, ja Voldemort keräsi "tärkeitä" murhia hirnyrkkiensä tekemiseen). Todennäköisesti hirnyrkki ei aina olekaan esine.. Ja me emme tiedä, mitä esineitä Voldemortilla on. Paitsi ne, mitä on mainittu. Sen tiedämme, että Voltsulla on tarve ottaa muistoesineitä...


      • Simpana
        ei pitänyt kirjoitti:

        tehdä hirnyrkkiä! Harryn tappamisen jälkeen Voldemortin oli tarkoitus tehdä viimeinen hirnyrkki (tekeminen vaati aina murhan, ja Voldemort keräsi "tärkeitä" murhia hirnyrkkiensä tekemiseen). Todennäköisesti hirnyrkki ei aina olekaan esine.. Ja me emme tiedä, mitä esineitä Voldemortilla on. Paitsi ne, mitä on mainittu. Sen tiedämme, että Voltsulla on tarve ottaa muistoesineitä...

        Entäs jos horcrux ei olekaan Harry vaan sen arpi?


    • kalkkis<3

      ...toi oli hyvä teoria! Minä ainakin olisin laittanut harryn hirnyrkiksi jos olisin Rowling. Tai ehkä se on joku Harryn ystävä... tai vaikka Neville! ;)

      • Hirnyrkit ovat medallijonki, Helga Puuskupuhin kuppi, Nagini-käärme, jotain Rohkelikon tai Korpinkynnen esine. No ovat neljä viimeistä hirnyrkkiä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2342
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      140
      1507
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      155
      1214
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      937
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe