eli siis ajatus sinänsä kuulostaa lähes täysin mahdottomalta, mutta kun muistelen mitä aiemmissa kirjoissa on käynyt se ei kuulostakkaan enää niin oudolta. salaisuuksien kammiossa(s.366) harry sanoi näin "valedro sanoi, että olen samanlainen kuin hän.outoa samankaltaisuutta, hän sanoi". jos voldemortin sielun palanen olisi harryssa se antaisi sanoille uuden merkityksen. kyse ei siis olisikaan sattumasta. ja tässä kaikkein eniten teoriaa tukeva väite, joka on dumbledoren suusta sivulla.356:"sinä olet kärmessuu harry,koska lordi voldemort-joka on salazar luihuisen viimeinen eloonjäänyt perillinen-on kärmessuu.jos en pahasti erehdy, hän siirsi osan omista voimistaan sinuun sinä iltana kun sait tuon arven.vaikka taatusti hän ei tehnyt sitä tahallaan."
tässä siis asiat joihin olen kiinnittänyt huomiota. en kyllä vieläkään tiedä uskonko sitä vai en mutta tämä tukee sitä vahvasti.
harry hirnyrkkinä....
6
833
Vastaukset
- jkr
muista hirnyrkeistä..eli se medaljonki on luihuisen, kuppi puuskupuhin ja sitten pitäis olla vielä jotkut korpinkynnen ja rohkelikon esineet mutta eikö Dumbledore sanonut että rohkelikon miekka on ainoa muistoesine ja että se on puhdas? eikö silloin Harry vois olla se Rohkelikon hirnyrkki? ehkä vähän kaukaahaettua...
- kilppali
Harrystä olisi TULLUT hirnyrkki mutta kun se kirous meni jotenkin pieleen Harryn nuoruudessa!
Ja sit Voldemortil ei ollu korpinkynnen esinettäkään!
Etteks te oo vieläkään lukenu uusinta Harry Potteria?
Mä luin sen jo aika päiviä sitten!!! - ei pitänyt
kilppali kirjoitti:
Harrystä olisi TULLUT hirnyrkki mutta kun se kirous meni jotenkin pieleen Harryn nuoruudessa!
Ja sit Voldemortil ei ollu korpinkynnen esinettäkään!
Etteks te oo vieläkään lukenu uusinta Harry Potteria?
Mä luin sen jo aika päiviä sitten!!!tehdä hirnyrkkiä! Harryn tappamisen jälkeen Voldemortin oli tarkoitus tehdä viimeinen hirnyrkki (tekeminen vaati aina murhan, ja Voldemort keräsi "tärkeitä" murhia hirnyrkkiensä tekemiseen). Todennäköisesti hirnyrkki ei aina olekaan esine.. Ja me emme tiedä, mitä esineitä Voldemortilla on. Paitsi ne, mitä on mainittu. Sen tiedämme, että Voltsulla on tarve ottaa muistoesineitä...
- Simpana
ei pitänyt kirjoitti:
tehdä hirnyrkkiä! Harryn tappamisen jälkeen Voldemortin oli tarkoitus tehdä viimeinen hirnyrkki (tekeminen vaati aina murhan, ja Voldemort keräsi "tärkeitä" murhia hirnyrkkiensä tekemiseen). Todennäköisesti hirnyrkki ei aina olekaan esine.. Ja me emme tiedä, mitä esineitä Voldemortilla on. Paitsi ne, mitä on mainittu. Sen tiedämme, että Voltsulla on tarve ottaa muistoesineitä...
Entäs jos horcrux ei olekaan Harry vaan sen arpi?
- kalkkis<3
...toi oli hyvä teoria! Minä ainakin olisin laittanut harryn hirnyrkiksi jos olisin Rowling. Tai ehkä se on joku Harryn ystävä... tai vaikka Neville! ;)
Hirnyrkit ovat medallijonki, Helga Puuskupuhin kuppi, Nagini-käärme, jotain Rohkelikon tai Korpinkynnen esine. No ovat neljä viimeistä hirnyrkkiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti22732418Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos293631Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2523575Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori962950Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s242800Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta402073En suuttunut missään vaiheessa
Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk101683Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös171637Trump on jo ihan seonnut...
Nato maa uhkailee toista Natomaata....Amerikan tuho näyttää toteutuvan Trumpin kaudella 100 varmasti.3491377Nurmijärven onnettomuus.
Ihan vain muistutuksena (onnettomuushan tapahtui yksityisellä tiellä) se, että nykyinen hallitus päätti 2023 leikata yks421259