Kysely

seeker92

Kuka on teidän lempi näyttelijä Harry Potterissa?

Kuka on lempi henkilönne kirjassa/kirjoissa?

Mikä on ollut lempi näyttelijäsi haastavin kohtaus näytellä? (sinun näkökulmastasi katsottuna)

13

916

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Claudine

      Lempinäyttelijä: Rupert Grint tai Alan.

      Ron Weasley
      Hermione Granger

      No tuota jaa. Enpä osaa sanoa.

    • sirius..

      ehdottomasti sirius mustaa näyttelevä mies.. (nimi ei millään muistu mieleen)

      sirius ja hagrid

      tohon en osaa sanoa mitään..

    • -ChoChang-

      Kuka on teidän lempi näyttelijä Harry Potterissa?
      -Daniel Radcliffe
      Kuka on lempi henkilönne kirjassa/kirjoissa?
      -Harry,Ron,Hermione,Ginny,Tonks,Sirius,Dumbledore,Dobby,Lupin jne..
      Mikä on ollut lempi näyttelijäsi haastavin kohtaus näytellä?
      Hautausmaakohtaus LP leffassa. Dan selvisi ihailtavasti. :)

    • Lady_Nocturna

      Kuka on teidän lempi näyttelijä Harry Potterissa?
      -Ralph Fiennes

      Kuka on lempi henkilönne kirjassa/kirjoissa?
      -Malfoyn perhe

      Mikä on ollut lempi näyttelijäsi haastavin kohtaus näytellä? (sinun näkökulmastasi katsottuna)
      - Voldemortin rooli kokonaisuudessaan on kyllä melko haastava.

    • ...

      Tom Felton

      Rubeus Hagrid

      En osaa sanoa.

    • Kuka on teidän lempi näyttelijä Harry Potterissa?
      -Daniel Radgliffe

      Kuka on lempi henkilönne kirjassa/kirjoissa?
      -Harry, Hermione, Ron, Lupin ja Sirius.

      Mikä on ollut lempi näyttelijäsi haastavin kohtaus näytellä?
      -Hautausmaa Liekehtivässä pikarissa.

    • haa.

      Gary Oldman (Sirius)

      Sirius, Harry, Lupin.......

      Öö... enpä tiiä... on niitä varmaan monia...

    • Ron

      Koska en tykkää niistä elokuvista, kieltäydyn vastaamaan elokuva-aiheisiin kysymyksiin.

      Vastaan vain tähän:

      "Kuka on lempi henkilönne kirjassa/kirjoissa?"

      Sirius Musta ehdottomasti.

    • Daniela.

      Kuka on teidän lempi näyttelijä Harry Potterissa?
      Hmm... Tom (Draco Malfoy).

      Kuka on lempi henkilönne kirjassa/kirjoissa?
      Draco

    • McGonagall

      Kuka on teidän lempi näyttelijä Harry Potterissa?

      Robbie Coltraine (Rubeus Hagrid)

      Kuka on lempi henkilönne kirjassa/kirjoissa?
      Melkein kaikki paitsi Draco ja Lucius Malfoy ja Kalkaros

      Mikä on ollut lempi näyttelijäsi haastavin kohtaus näytellä? (sinun näkökulmastasi katsottuna)
      Robbiella ei tainnu olla juuri mitää haastavaa, mutta sanoisin, että tuo Harryn Roolin vetävällä Daniel Ratcliffella on mun mielestä todellinen haaste näytellä roolihahmoaan uskottavasti ja tietty se Liekehtivän pikarin hautausmaa kohtaus ja sitä seuraava kohtaus (missä sen piti siis tuntea paljon kaikkea ja itkeä) olivat aika haasteellisia ja vaativia.

      Mutta kertakaikkiaan hyvä leffa ja kirjasarja. :D

    • ms.granger

      mun lempinäyttelijät on:
      Emma Watson, Gary Oldman, Daniel Radcliffe, Rupert Grint ja Tom Felton

      Mun lempihenkilö on Hermione

      Enpä tiedä, ei tule mieleen...

    • Harry Potter Fani

      Kuka on teidän lempi näyttelijä Harry Potterissa?

      -Tuohon kysymykseen on helppo vastata (ainakin mun mielestäni)! ..Ja vastaus kuuluu että heitä on kaksi: Rupert Grint (Ron) & Bonnie Wright (Ginny). Kumpikin on ihan sairaan hyviä!


      Kuka on lempi henkilönne kirjassa/kirjoissa?

      -Tähän onkin jo sitten vähän vaikeampi vastata.. Kaikki on omalla tavallaan niin mahtavia. Mutta kai se vastaus liukenee sinne Harryn puolelle.


      Mikä on ollut lempi näyttelijäsi haastavin kohtaus näytellä? (sinun näkökulmastasi katsottuna)

      -Haastavin kohta oli Rupertille ehkä se, kun toisena Tylypahkan vuotenaan he, Ron ja Harry siis, joutuivat pakenemaan hämähäkkejä Kielletyssämetsässä. Siinä kohdassa sai hekottaa, ja kunnolla.


      Kyllähän se vaan täytyy myöntää että kaikki nuo kirjat ja leffat on ihan mielettömiä ollut! Pitää jaksaa ootella vielä sitä viimestä kirjaa ja seuraavaa elokuvaa.. kääks.

    • Irkku

      Mun mielestä Tom Felton (Draco Malfoy)

      Hermione, Ron ja Draco

      Nyt ei kyllä tule mieleen mitään haastavaa, mutta tietysti sitten 6. elokuvassa Dracoa näyttelevällä tulee olemaan ehkä vähän vaativampia kohtauksia... En oikeen tiedä. Toivoisin vaan, että Tom näyttelisi vielä siinä, mutta en sitten tiedä. Onhan se kyllä kiva nähdä Draco itkevän...Mutta joo.
      Tom itse on sanonut että "Vaativinta on kuvata huispausta, koska siinä kaikki liikehdintä tehdään vain suuren sinisen kankaan edessä. Muut erikoisefektit lisätään vasta jälkeenpäin."-----
      Joten voi se olla kai nyt sitten vaikeaa, kun täytyy käyttää kovasti omaa mielikuvitustaan, sitä kuvatessa! :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2342
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      140
      1507
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      155
      1214
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      937
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe