Kuka on teidän lempi näyttelijä Harry Potterissa?
Kuka on lempi henkilönne kirjassa/kirjoissa?
Mikä on ollut lempi näyttelijäsi haastavin kohtaus näytellä? (sinun näkökulmastasi katsottuna)
Kysely
13
916
Vastaukset
- Claudine
Lempinäyttelijä: Rupert Grint tai Alan.
Ron Weasley
Hermione Granger
No tuota jaa. Enpä osaa sanoa. - sirius..
ehdottomasti sirius mustaa näyttelevä mies.. (nimi ei millään muistu mieleen)
sirius ja hagrid
tohon en osaa sanoa mitään.. - -ChoChang-
Kuka on teidän lempi näyttelijä Harry Potterissa?
-Daniel Radcliffe
Kuka on lempi henkilönne kirjassa/kirjoissa?
-Harry,Ron,Hermione,Ginny,Tonks,Sirius,Dumbledore,Dobby,Lupin jne..
Mikä on ollut lempi näyttelijäsi haastavin kohtaus näytellä?
Hautausmaakohtaus LP leffassa. Dan selvisi ihailtavasti. :) - Lady_Nocturna
Kuka on teidän lempi näyttelijä Harry Potterissa?
-Ralph Fiennes
Kuka on lempi henkilönne kirjassa/kirjoissa?
-Malfoyn perhe
Mikä on ollut lempi näyttelijäsi haastavin kohtaus näytellä? (sinun näkökulmastasi katsottuna)
- Voldemortin rooli kokonaisuudessaan on kyllä melko haastava. - ...
Tom Felton
Rubeus Hagrid
En osaa sanoa. Kuka on teidän lempi näyttelijä Harry Potterissa?
-Daniel Radgliffe
Kuka on lempi henkilönne kirjassa/kirjoissa?
-Harry, Hermione, Ron, Lupin ja Sirius.
Mikä on ollut lempi näyttelijäsi haastavin kohtaus näytellä?
-Hautausmaa Liekehtivässä pikarissa.- haa.
Gary Oldman (Sirius)
Sirius, Harry, Lupin.......
Öö... enpä tiiä... on niitä varmaan monia... - Ron
Koska en tykkää niistä elokuvista, kieltäydyn vastaamaan elokuva-aiheisiin kysymyksiin.
Vastaan vain tähän:
"Kuka on lempi henkilönne kirjassa/kirjoissa?"
Sirius Musta ehdottomasti. - Daniela.
Kuka on teidän lempi näyttelijä Harry Potterissa?
Hmm... Tom (Draco Malfoy).
Kuka on lempi henkilönne kirjassa/kirjoissa?
Draco - McGonagall
Kuka on teidän lempi näyttelijä Harry Potterissa?
Robbie Coltraine (Rubeus Hagrid)
Kuka on lempi henkilönne kirjassa/kirjoissa?
Melkein kaikki paitsi Draco ja Lucius Malfoy ja Kalkaros
Mikä on ollut lempi näyttelijäsi haastavin kohtaus näytellä? (sinun näkökulmastasi katsottuna)
Robbiella ei tainnu olla juuri mitää haastavaa, mutta sanoisin, että tuo Harryn Roolin vetävällä Daniel Ratcliffella on mun mielestä todellinen haaste näytellä roolihahmoaan uskottavasti ja tietty se Liekehtivän pikarin hautausmaa kohtaus ja sitä seuraava kohtaus (missä sen piti siis tuntea paljon kaikkea ja itkeä) olivat aika haasteellisia ja vaativia.
Mutta kertakaikkiaan hyvä leffa ja kirjasarja. :D - ms.granger
mun lempinäyttelijät on:
Emma Watson, Gary Oldman, Daniel Radcliffe, Rupert Grint ja Tom Felton
Mun lempihenkilö on Hermione
Enpä tiedä, ei tule mieleen... - Harry Potter Fani
Kuka on teidän lempi näyttelijä Harry Potterissa?
-Tuohon kysymykseen on helppo vastata (ainakin mun mielestäni)! ..Ja vastaus kuuluu että heitä on kaksi: Rupert Grint (Ron) & Bonnie Wright (Ginny). Kumpikin on ihan sairaan hyviä!
Kuka on lempi henkilönne kirjassa/kirjoissa?
-Tähän onkin jo sitten vähän vaikeampi vastata.. Kaikki on omalla tavallaan niin mahtavia. Mutta kai se vastaus liukenee sinne Harryn puolelle.
Mikä on ollut lempi näyttelijäsi haastavin kohtaus näytellä? (sinun näkökulmastasi katsottuna)
-Haastavin kohta oli Rupertille ehkä se, kun toisena Tylypahkan vuotenaan he, Ron ja Harry siis, joutuivat pakenemaan hämähäkkejä Kielletyssämetsässä. Siinä kohdassa sai hekottaa, ja kunnolla.
Kyllähän se vaan täytyy myöntää että kaikki nuo kirjat ja leffat on ihan mielettömiä ollut! Pitää jaksaa ootella vielä sitä viimestä kirjaa ja seuraavaa elokuvaa.. kääks. - Irkku
Mun mielestä Tom Felton (Draco Malfoy)
Hermione, Ron ja Draco
Nyt ei kyllä tule mieleen mitään haastavaa, mutta tietysti sitten 6. elokuvassa Dracoa näyttelevällä tulee olemaan ehkä vähän vaativampia kohtauksia... En oikeen tiedä. Toivoisin vaan, että Tom näyttelisi vielä siinä, mutta en sitten tiedä. Onhan se kyllä kiva nähdä Draco itkevän...Mutta joo.
Tom itse on sanonut että "Vaativinta on kuvata huispausta, koska siinä kaikki liikehdintä tehdään vain suuren sinisen kankaan edessä. Muut erikoisefektit lisätään vasta jälkeenpäin."-----
Joten voi se olla kai nyt sitten vaikeaa, kun täytyy käyttää kovasti omaa mielikuvitustaan, sitä kuvatessa! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792342Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1401507- 1331462
- 1551214
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373937Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683