Harry kuolee?

outo tyyppi joka ei tiedä m...

Oon kuullu vähän sellasta, että Rowling saattaa tappaa Harryn seittemännessä kirjassa, koska ei halua kirjoittaa enää kahdeksatta. Tämä sen takia, että jos harry jää henkiin Rowlingilta saatetaan aleta kinuamaan lisää kirjoja, joten viisainta olisi tappaa Harry. Sitä oonkin muuten pari päivää murehtinu... :D
Oon myös ajatellu, että Harry tappaa Voldemortin mutta se Harry kuolee kans, jos kukaan ymmärsi. x)
Onko kukaan muu kuullu, että Harry saattais kuolla seittemännessä???

10

1102

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fendou

Siinähän on tasan kaksi vaihtoehtoa:
      a) Harry kuolee
      b) Harry ei kuole
      Varmasti itse kukin meistä on spekuloinut itsensä väsyksiin tämän asian kanssa, mutta
      vastausta saamme vielä odottaa.

En kuitenkaan usko, että Rowling tapattaisi Harryn vain sen vuoksi, että siten välttyisi kirjoittamasta kahdeksatta kirjaa. Rowlinghan on jo aikoja sitten suunnitellut kirjasarjan tapahtumat ja pääjuonen, paljon ennen kuin Harry Potterista tuli hitti. Joten eiköhän Harryn kuoleminen/henkiin jääminen ole myös päätetty aikoja sitten.
      Ja jos Rowling ei halua kirjoittaa enempää jatko-osia hän voi yksinkertaisesti vain olla tekemättä sitä. Siinä ei kinuavat fanilaumat paljoa vaakakupissa paina.

• Ron

on jo vuosia liikkunut kaikenlaisia huhuja.
      Sen voimme varmuudella tietää vasta, kun seitsemäs on ilmestynyt. Sitä odotellessa...

• sgsasafndamdfkldfsdsggffg

siis jos nyt harry on hirnyrkki niin eikö harry tapa varmaan ensin voldemortin ja sitten itsensä...

• -ChoChang-

Mä en usko et Harry kuolee ja et se on hirnyrkki.
        En ainakaan halua uskoa. Toivon todella et Harry tappais Voldun ja kaikki päättyis onnellisesti.
        Mut jopa Dan (Harryn näyttelijä), uskoo et Harry kuolee.

• miepä vaa

mut jos harry ois hirnyrkki ni sithän sen täytyis tappaa eka ittensä....? Eiks ne hirnyrkit täydy eka tuhota ja sit vasta voi tappaa voldu.....

• outo tyyppi joka ei tiedä m...
        miepä vaa kirjoitti:

mut jos harry ois hirnyrkki ni sithän sen täytyis tappaa eka ittensä....? Eiks ne hirnyrkit täydy eka tuhota ja sit vasta voi tappaa voldu.....

se vaan riittää, että ne tuhotaan, että voldemort ei saa enää itelleen sitä elemän tapasta :D
        Mistä sellanen, että Harry ois hirnyrkki???

• jeah.
        outo tyyppi joka ei tiedä m... kirjoitti:

se vaan riittää, että ne tuhotaan, että voldemort ei saa enää itelleen sitä elemän tapasta :D
        Mistä sellanen, että Harry ois hirnyrkki???

niitähän oli seitsemän. ja albus han sanoi että osa niistä voi olla eläviä olentoja. ja voldemort on merkinnyt harryn.
        ja voldemort ei ole halunnut tappaa harrya suoraan ikinä, siis jonkun toisen toimesta vaa on aina halunnut tehdä sen itse. paitsi tietysti ekassa kirjassa orave.
        tälleen minä sen ajattelisin.

• jeah. kirjoitti:

niitähän oli seitsemän. ja albus han sanoi että osa niistä voi olla eläviä olentoja. ja voldemort on merkinnyt harryn.
        ja voldemort ei ole halunnut tappaa harrya suoraan ikinä, siis jonkun toisen toimesta vaa on aina halunnut tehdä sen itse. paitsi tietysti ekassa kirjassa orave.
        tälleen minä sen ajattelisin.

Minä ainakin uskon siihen, ettei Harry kuole seittemännessä kirjassa. Ja tappaa Voldemortin lopullisesti. Jos Harry ei tappais Voldemortia Harry ei sais koskaan elää rauhassa.

• usko
        flareon85 kirjoitti:

Minä ainakin uskon siihen, ettei Harry kuole seittemännessä kirjassa. Ja tappaa Voldemortin lopullisesti. Jos Harry ei tappais Voldemortia Harry ei sais koskaan elää rauhassa.

että Harry kuolee...Sehän on jo monesti päässyt pakoon Voldemortilta, miksi sitten sellainen loppu jossa Harry kuolee? Muutenhan se olisi voinut kuolla jo ensimmäisessä, jos loppu kuitenkin olisi se että Harry kuolee...

• timjamiperunako

Eihän Rowling ole kuin alussa kirjansa teossa ja tuskin hän kenellekään kertoo mitä tulee tapahtumaan. Nämä ovat vain huhuja.. Mutta kaikki on mahdollista. Harryn kuolme kyllä säväyttäisi kirjan lopetusta, niin julmaa kuin se onkin. (:

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      64
      3305
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3127
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2498
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      2376
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1923
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1820
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1626
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1435
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1300
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82